Intrebare :
Buna ziua !am rugamintea ,a ma ajuta in doua probleme: 1)-Care este prevederea legala,cu privire la intocmirea,continutul si obligativitatea semnarii unui PV de constatare,(a unor fapte)-afirmatii facute de o persoana intr-o sedinta de lucru ;prezenta la acea sedinta;si ce se intampla daca acel PV nu i-a fost adus la cunostinta,sau inmanat,prin semnarea de primire. 2)-In cazul unui proces-pe civil-unde este contestat un document(acel PV de la pct.1),emis de o instititie publica locala,semnat,doar,de catre o comisie,inclusiv de un consilier juridic,acesta poate sa reprezinte-ca avocat al apararii-aceasta institutie,in proces?si daca nu,in ce temei legal ?
Cine a intrebat : Ciobanu Adrian
Data intrebarii : 2015-02-05
Raspuns
1. Nu cunoastem o prevedere legala expresa cu caracter general aplicabil acestor pv-uri. In cazul administratiei publice, trebuie verificata legea aplicabila acestui domeniu: legea nr. 215/2001.
2. In cazul in care nu exista un conflict de interese conform legii nr. 95/1995 privind profesia de avocat, atunci poate reprezenta interesele.
Cu stima, www.cjo.ro
<<< Inapoi