MONITORUL OFICIAL AL
ROMÂNIEI
P A R T E A I
Anul XII - Nr.
338 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE
ACTE Joi, 20 iulie 2000
SUMAR
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
540. - Hotărâre privind aprobarea încadrării
în categorii functionale a drumurilor publice si a drumurilor de utilitate
privată deschise circulatiei publice
567. - Hotărâre pentru aprobarea Normelor
metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgentă a Guvernului nr.
146/1999 privind unele măsuri de acompaniament social pentru salariatii din
industria metalurgică ale căror contracte individuale de muncă vor fi desfăcute
ca urmare a concedierilor colective
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE
ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
1.017. - Ordin al ministrului finantelor
privind publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea I, a Listei
cuprinzând autorizatiile comerciale în vigoare la data de 30 iunie 2000,
eliberate de Ministerul Finantelor agentilor economici producători interni si
importatori de alcool brut si de alcool etilic rafinat
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMANIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind aprobarea încadrării în categorii
functionale a drumurilor publice si a drumurilor de utilitate
privată deschise circulatiei publice
În temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia României si ale
prevederilor art. 12 din Ordonanta Guvernului nr. 43/1997 privind regimul
drumurilor, republicată,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Se aprobă încadrarea în categorii functionale a
drumurilor publice si a drumurilor de utilitate privată deschise circulatlei
publice, potrivit anexelor nr. 1-4*) care fac parte integrantă din prezenta
hotărâre.
PRIM-MINISTRU
MUGUR CONSTANTIN ISĂRESCU
Contrasemnează:
Ministrul transporturilor,
Traian Băsescu
Ministru de interne,
Constantin Dudu lonescu
p. Ministrul lucrărilor publice
si amenajării teritoriului,
Lászlo Borbély
secretar de stat
Ministrul apărării nationale,
Sorin Frunzăverde
Ministrul finantelor,
Decebal Traian Remes
Bucuresti,
Nr. 540.
22 iunie
2000.
*)Anexele nr. 1- 4se publică ulterior.
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru aprobarea Normelor metodologice de
aplicare a prevederilor
Ordonantei de urgentă a Guvernului nr.
146/1999 privind unele măsuri de acompaniament social pentru salariatii din
industria metalurgică ale căror contracte individuale de muncă vor fi desfăcute
ca urmare a concedierilor colective
În temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia României si ale
art. 16 alin. (1) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 146/1999,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Se aprobă Normele metodologice de aplicare a
prevederilor Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 146/1999 privind unele
măsuri de acompaniament social pentru salariatii din industria metalurgică ale
căror contracte individuale de muncă vor fi desfăcute ca urmare a concedierilor
colective, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezeta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
MUGUR CONSTANTIN ISĂRESCU
Contrasemnează:
Ministrul muncii si protectiei sociale,
Smaranda Dobrescu
Ministrul industriei si comertului
Radu Berceanu
Ministrul finantelor,
Decebal Traian Remes
Bucuresti, 3
iulie 2000.
Nr. 567.
NORME METODOLOGICE
de aplicare a prevederilor Ordonantei de
urgentă a Guvernului nr. 146/1999 privind unele măsuri de acompaniament social
pentru salariatii din industria metalurgică ale căror contracte individuale de
muncă vor fi desfăcute
ca urmare a concedierilor colective
Art. 1. - În sensul prevederilor art. 2 din Ordonanta de urgentă a
Guvernului nr. 146/1999, denumită în continuare ordonantă de urgentă, de
măsurile de protectie socială prevăzute în această ordonantă de urgentă
beneficiază salariatii disponibilizati prin concedieri colective efectuate în
conditiile Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 98/1999 privind protectia
socială a persoanelor ale căror contracte individuale de muncă vor fi desfăcute
ca urmare a concedierilor colective, cu modificările si completările
ulterioare, c) în societătile comerciale din industria metalurgică, semnatare
ale Conventiei de acompaniament social al restructurării industriei metalurgice
- CASRM, indiferent de forma de proprietate asupra capitalului social.
Art. 2. - Măsurile de protectie socială prevăzute în ordonanta de
urgentă sunt realizate de Uniunea Natională de Reconversie în Metalurgie -
UNIRMET, prin unitătile sale teritoriale - centre de reconversie a personalului
din metalurgie - CRPM.
Art. 3. - (1) Pentru realizarea serviciilor de preconcediere
colectivă, prevăzute la art. 3 din ordonanta de urgentă, societătile comerciale
semnatare ale CASRM, care disponibilizează personal prin concedieri colective,
sunt obligate să înstiinteze în scris CRPM despre aceste disponibilizări, în
termen de 3 zile de la data aprobării programului de restructurare, cu
mentionarea numărului de personal ce urmează să fie concediat.
(2) În termen de 5 zile de la primirea înstiintării prevăzute la
alin. (1), specialistii din CRPM au obligatia să stabilească, împreună cu
conducerea societătii comerciale si cu organizatia sindicală legal constituită
si reprezentativă sau, după caz, cu reprezentantii alesi ai salariatilor,
programul de realizare a serviciilor de preconcediere colectivă. Dezbaterile în
legătură cu stabilirea programului de realizare a serviciilor de preconcediere
vor fi consemnate într-un proces-verbal semnat de părtile participante.
(3) Serviciile de preconcediere colectivă se realizează de CRPM în
perioada preavizului acordat salariatilor care urmează să fie disponibilizati.
(4) Persoanele prevăzute la art. 1 pot beneficia, în functie de
optiunea exprimată in cadrul serviciilor de preconcediere colectivă, de măsuri
active pentru combaterea somajului, în conformitate cu prevederile Ordonantei
de urgentă a Guvernului nr. 98/1999, cu modificările si completările
ulterioare, sau de una dintre măsurile active pentru combaterea somajului,
denumite în continuare măsuri active de acompaniament social, din programul de
acompaniament social, prevăzute la art. 4 din ordonanta de urgentă.
(5) În vederea exprimării optiunii de către persoana
disponibilizată, CRPM îi va înmâna acesteia un formular de propunere, potrivit
modelului prezentat în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice.
Art. 4. - (1) Participarea la serviciile de preconcediere
colectivă se dovedeste cu adeverinta eliberată de CRPM, potrivit modelului
prezentat in anexa nr. 2 la prezentele norme metodologice.
(2) Adeverinta eliberată potrivit alin.(1) se prezintă de beneficiar
agentiei pentru ocupare si formare profesională judeteană, respectiv a
municipiului Bucuresti în vederea acordării plătilor compensatorii, conform
prevederilor art.33 din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 98/1999, cu
modificările si completările ulterioare.
Art. 5. - (1) Persoana disponibilizată, care optează pentru
parcurgerea unui program de acompaniament social va încheia cu CRPM un contract
de prestări de servicii pentru participarea la măsuri active de acompaniament
social, conform anexei nr. 3 la prezentele norme metodologice.
(2) În termen de 3 zile de la semnarea contractului prevăzut la
alin.(1), CRPM este obligat să transmită agentiei pentru ocupare si formare
profesională judeteană, respectiv a municipiului Bucuresti, lista cuprinzând
salariatii care au optat pentru parcurgerea unui program de acompaniament
social, impreună cu copiile de pe formularele prin care si-au exprimat
optiunea.
Art. 6. - Primele de incurajare lunare prevăzute la art. 5 lit.a)
din ordonanta de urgentă se acordă, în functie de posibilitătile financiare ale
UNIRMET, pentru o perioadă care nu poate depăsi perioada pentru care a fost
încheiat contractul de prestări de servicii pentru participarea la măsuri
active de acompaniament social.
Art. 7. - În sensul prevederilor art. 5 lit. b) din ordonanta de
urgentă, programul de acompaniament social se consideră finalizat, după caz:
a) la data expirării perioadei pentru care a fost incheiat
contractul de prestări de servicii pentru participarea la măsuri active de
acompaniament social;
b) la data încadrării persoanei disponibilizate cu contract
individual de muncă pe durată nedeterminată, dacă încadrarea a avut loc inainte
de expirarea perioadei pentru care a fost încheiat contractul de prestări de
servicii pentru participarea la măsuri active de acompaniament social.
Art. 8. - În scopul realizării măsurilor active pentru combaterea
somajului, prevăzute de ordonanta de urgentă, CRPM trebuie să fie acreditate în
conformitate cu prevederile legale.
Art. 9. - Salariul realizat, care se ia în calcul la determinarea
contributiei lunare a salariatilor din societătile comerciale semnatare ale
CASRM, pentru constituirea Fondului national de solidaritate în metalurgie -
FONOMET, conform prevederilor art. 7 alin. (2) lit. b) din ordonanta de
urgentă, cuprinde:
a) salariul de bază brut corespunzător timpului efectiv
lucrat în program normal, sporul pentru
orele suplimentare prestate în conditiile legii, indemnizatia de conducere,
salariul de merit si alte drepturi salariale care fac parte din salariul de
bază;
b) sporurile si indemnizatiile acordate sub formă de procent din
salariul de bază brut sau în sume fixe;
c) alte adaosuri la salarii, acordate potrivit legii prin
contractele colective de muncă; .
d) contravaloarea drepturilor în natură acordate salariatilor sub
formă de remuneratie;
e) îndemnizatiile pentru concedii de odihnă si pentru alte
concedii plătite:
f) sumele plătite în cazul întreruperii lucrului din motive
neimputabile salariatilor.
Art. 10. - (1) Pentru realizarea evidentei contributiilor lunare
achitate la FONDMET conform prevederilor art. 7 alin. (2) lit. a) si b) din
ordonanta de urgentă, societatea comercială semnatară a CASRM are obligatia să
întocmească lunar următoarele documente:
a) fisă de evidentă a contributiei lunare la FONDMET a societătii
comerciale respective, conform modelului prezentat în anexa nr. 4 la prezentele
norme metodologice;
b) fisă de evidentă a contributiilor lunare la FONDMET a
salariatilor, conform modelului prezentat în anexa nr. 5 la prezentele norme
metodologice.
2) Fisele prevăzute la alin. (1) se întocmesc în 3 exemplare,
dintre care unul se transmite la CRPM, unul la UNIRMET, anexă la ordinele de
plată a contributiilor, iar unul rămâne la societatea comercială.
Art. 11. - (1) În vederea finantării cheltuielilor prevăzute la
art. 8 alin. (1) lit. a) si b) din ordonanta de urgentă, UNIRMET va vira lunar
în contul fiecărui CRPM o cotă reprezentând 85% din veniturile costituite din
contributii ale societătilor comerciale arondate si ale salariatilor acestora.
(2) În vederea finantării cheltuielilor legate de gestionarea si
de administrarea fondurilor de către CRPM, UNIRMET va vira lunar în contul
acestora o cotă reprezentând 5,5% din veniturile prevăzute la alin. (1).
(3) Disponibilitătile bănesti ale CRPM se vor păstra în conturile
acestora, deschise la sucursalele judetene ale băncilor desemnate de UNIRMET.
Art. 12. - Din sursele de venituri prevăzute la art. 7 alin. (2)
lit. c) din ordonanta de urgentă se finantează cheltuielile prevăzute la art. 8
alin. (2) din ordonanta de urgentă, prin distribuirea de către UNIRMET a
sumelor reprezentând aceste cheltuieli, la cererea CRPM, în. functie de
disponibilitătile bănesti existente.
Art. 13. - (1) Persoanele care optează pentru un program de
consultantă în vederea înfiintării unei societăti comerciale, potrivit
prevederilor art. 13 alin. (1) din ordonanta de urgentă, vor semna, o dată cu
contractul de prestări de servicii pentru participarea la măsuri active de
acompaniament social, angajamentul prezentat în anexa nr. 6 la prezentele norme
metodologice.
(2) La cererea persoanelor prevăzute la alin. (1) suma cuvenită
potrivit art. 13 alin. (2) din ordonanta de urgentă va fi virată de CRPM în
contul societătii comerciale nou înfiintate, numai după prezentarea
certificatului de înmatriculare eliberat de oficiul registrului comertului.
Art. 14. - (1) Pentru a putea beneficia de acordarea sumelor
prevăzute la art. 13 alin. (3) din ordonanta de urgentă, societătile comerciale
nou înfiintate sunt obligate să prezinte la CRPM acte doveditoare din care să
rezulte îndeplinirea conditiilor prevăzute la art. 13 alin. (1) si (3) din
ordonanta de urgentă, precum si angajamentul prezentat în anexa nr. 6 la
prezentele norme metodologice.
(2) CRPM va vira lunar societătii comerciale nou înfiintate sumele
necesare mentionate la alin. (1), numai după prezentarea documentelor întocmite
pentru plata salariilor.
Art. 15. - De măsurile de protectie socială prevăzute de ordonanta
de urgentă beneficiază persoanele prevăzute la art. 1 din aceasta, care au
contribuit la constituirea FONDMET de la data intrării în vigoare a ordonantei
de urgentă sau pe o perioadă de minimum 3 luni anterior disponibilizării.
Art. 16. - Anexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentele
norme metodologice.
ANEXA Nr. 1
la
normele metodologice
UNIUNEA NATIONALĂ
DE RECONVERSIE ÎN METALURGIE
Centrul de Reconversie
a Personalului din Metalurgie - CRPM
OPTIUNE
Subsemnatul(a) ................................... salariat(ă) la
Societatea Comerciala în localitatea .... ... .... în conformitate cu prevederile art. 2
din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr.146/1999 si ale art. 3 alin. (4) din
Normele metodologice de aplicere a Ordonantei de urgentă a Guvernului nr.
146/1999, optez pentru participarea la măsurile active pentru combaterea
somajului, după cum urmează *):
a) participarea la măsurile active pentru combaterea somajului
prin parcurgerea unui program de acompaniament social, realizate prin
intermediul CRPM
b) participarea la măsurile active pentru combaterea somajului,
prevăzute de Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 98/1999, cu modificările si
completările ulterioare, realizate prin intermediul agentiei pentru ocupare si
formare profesională judeteană, respectiv a municipiului Bucuresti.
Data, |
Semnatura |
*) Se
marchează semnul X în căsuta corespunzătoare optiunii.
ANEXA Nr. 2
la normele
metodologice
UNIUNEA NATIONALĂ
DE RECONVERSIE ÎN METALURGIE
Centrul de Reconversie
a Personalului din Metalurgie - CRPM
ADEVERINTA
Se adevereste prin prezenta că domnul/doamna
................................. ........... a participat în perioada
................................ la serviciile de preconcediere
colectivă........................... (denumirea serviciilor) organizate la sediul Centrului de
Reconversie a Personalului din Metalurgie din ................./sediul unitătii
care a disponibilizat personal.
Se eliberează prezenta în conformitate cu prevederile art. 29
alin.(4) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 98/1999, cu modificările si
completările ulterioare.
Conducătorul CRPM,
…………………………………………
(numele, prenumele, semnătura si stampila)
CONTRACT
de prestări de servicii pentru
participarea
la măsuri active de acompaniament social
nr. .................. din
................,
I. Părtile contractului
A. Uniunea Natională de Reconversie a Metalurgiei prin Centrul de
Reconversie a Personalului din Metalurgie (CRPM) din …………………… denumită în
continuare furnizor reprezentata prin ...., având functia de
………………………………… si prin având functia de ……………… ……………… (conducatorul
compartimentulul economic), cu sediul în ...................., str..
............................ nr. ........, telefon ....., fax ......, codul postal
contul bancar
B. Domnul/Doamna..... ............, denumit(ă) în continuare
beneficiar, disponibilizat(ă) de la unitatea ..................., cu domiciliul
în ............., str. ............ nr. ........, telefon .................. ,
născut(a) …………………………………, judetul ..................... ., la data de
.......................
II. Obiectul contractului
Obiectul acestui contract
este*)……………………………………………
*) Se va mentiona
masura aleasa dintre masurile active prevăzute în programul de acompaniament
social:
a) reconversia
profesionala
b) participarea
la lucrarile utilitate publică
c) consultanta în
vederea înfiintăriide societăti comerciale
d) stimularea
mobilitatii ocupationale
e) alte masuri
active ………………………………………………………………………….
(se
va mentiona măsura activă)
III. Durata contractului
Durata contractului este de ............ luni.
Furnizorul va începe derularea acestui contract cel mai târziu la
..... zile de la data semnării lui si
înregistrării la CRPM.
IV. Valoarea contractului
Valoarea contractului este în sumă de ... ................ lei,
suportată din FONDMET, din care:
a) cheltuieli pentru realizarea măsurii active
.......................... lei;
b) prime de încurajare........... ............ lei;
c) alte sume ...........................lei.
V. Obligatiile părtilor
Obligatiile
beneficiarului:
a) să respecte conditiile si etapele realizării măsurii active
pentru care a optat;
b) să se încadreze în normele privind disciplina muncii în cadrul
CRPM si al locului în care se realizează măsura activă;
c) alte obligatii ale beneficiarului se stabilesc in functie de
specificul serviciilor.
Obligatiile
furnizorului:
a) să asigure beneficiarului o pregătire profesională alternativă,
gratuită, urmată de posibilitatea acordării unui loc de muncă, în cazul
programului de reconversie profesională;
b) să caute un loc de muncă pentru persoana disponibilizată si, în
acest interval, să îi asigure posibilitatea unei ocupatii în folos public, în
cazul programului de participare la lucrări de utilitate publică;
c) să acorde asistentă gratuită pentru întocmirea documentelor si
obtinerea avizelor necesare, în cazul infiintării unei societăti comerciale;
d) să asigure persoanei disponibilizate schimbarea locului de
muncă prin încadrarea cu contract individual de muncă pe durată nedeterminată
într-o unitate aflată în altă zonă geografică;
e) alte obligatii ale furnizorului se stabilesc în functie de
specificul serviciilor.
VI. Modificarea,
suspendarea si încetarea contractului
Modificarea
Modificarea clauzelor contractului poate fi făcută numai prin
acordul de vointă al părtilor, prin act aditional la contract, încheiat în
formă scrisă.
Suspendarea
Părtile, de comun acord, pot hotări suspendarea contractului în
cazuri justificate, pe o durată limitată, făcută in scris cu 30 de zile inainte
de data stabilită pentru suspendare.
Încetarea
Prezentul contract poate înceta:
a)
prin acordul
de vointă al părtilor
b)
în
conditiile prevăzute la art. 11 alin. (2) si la art. 12
c)
alin. (2)din
Ordonanta de urgentă a Guvernului nr.146/1999.
Încetarea contractului are efecte numai pentru viitor, lăsând
neatinse prestatiile succesive care au fost făcute anterior încetării lui.
În cazul în care una dintre părti nu îsi respectă obligatiile
asumate prin contract, partea lezată va notifica părtii în culpă să depună
toate diligentele pentru executarea corespunzătoare a clauzelor contractuale.
Dacă partea în culpă, în termen de 5 zile de la primirea notificării,
nu se conformează, partea lezată poate rezilia în mod unilateral contractul.
În cazul rezilierii unilaterale a contractului, partea lezată
poate solicita despăgubiri potrivit legii.
VII. Posibilităti de prelungire a contractului
Contractul va putea fi prelungit prin încheierea unui act
aditional, pe o perioadă de maximum 3 luni.
VIII. Alte clauze *)
*)Conform
întelegerii dintre furnizori si beneficiar.
IX Litigii
În caz de litigiu părtile
vor încerca solutionarea în mod amiabil a acestuia.
În cazul în care nu se
reuseste solutionarea în mod amiabil a litigiului, părtile convin ca acesta să
fie solutionat de înstantele judecătoresti competente.
X. Dispozitii finale
Contractul intră în vigoare la data semnării lui de către părti.
Prezentul contract s-a încheiat în două exemplare, unul pentru
furnizor si unul pentru beneficiar.
Furnizor, Data ................ |
Beneficiar, Data ................. |
ANEXA Nr. 4
la
normele metodologice
Societatea
Comercială……………….
Sediul ............................……………
Telefon/Fax........................………...
Codul fiscal
.....................………….
FISA DE EVIDENTĂ
a contributiei la FONDMET a societătii
comerciale în luna.....….. anul........
Cifra de afaceri |
Contributia 0,5% |
Ordinul de plată nr. ........ data ........ |
|
|
|
Reprezentantul legal al societătii
comerciale, ……………………………. |
Reprezentantul legal al organizatiei
sindicale sau, după caz, reprezentantul salariatilor, …………………….. |
ANEXA Nr.5
la normele
metodologice
Societatea
Comercială..................….....
Sediul
...... ..........................................
Telefon/Fax.........................................
Codul fiscal
........................................
FISA DE EVIDENTA
a contributiei la FONDMET a salariatilor
în
luna.............. anul ..........
Nr. crt. |
Numele si prenumele salariatului |
Salariul realizat |
Contributia 0,5 % |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
TOTAL |
|
|
|
Reprezentantul legal al societătii
comerciale, ……………………………. |
Reprezentantul legal al organizatiei
sindicale sau, după caz, reprezentantul salariatilor, …………………….. |
Anexa
Nr. 6
la
normele metodologice
ANGAJAMENT
Subsemnatul(a) .................. domiciliată(ă) în localitatea
............................ , str. .............................. nr.
........,bl. ......., et. ........ sectorul/judetul........, posesor(posesoare)
al(a) buletinului de identitate/cărtii de identitate seria nr …………………… eliberat(ă)de
.............................. .. la data de .... ................, codul
numeric personal .................. ., cunoscând prevederile art. 292 din Codul
penal cu privire la falsul în declaratii, mă angajez ca minimum 50 % din
numărul personalului pe care il voi angaja în societatea comercială
nou-înfiintată să provină din rândul persoanelor prevăzute la art. 1 din
Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 146/1999 privind unele măsuri de
acompaniament social pentru salariatii din industria metalurgică ale căror
contracte individuale de muncă vor fi desfăcute ca urmare a concedierilor colective.
Semnătura
beneficiarului,
……………...................
Data............……………
Dat în fata
noastră,
CRPM
....................
Numele,
prenumele si functia
.................………………
Semnătura
.................................................
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI
PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL FINANTELOR
privind publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea I, a
Listei cuprinzând autorizatiile comerciale în vigoare la data de 30 iunie 2000,
eliberate de Ministerul Finantelor agentilor economici producători interni si
importatori de alcool brut si de alcool etilic rafinat
Ministrul finantelor,
în baza atributiilor prevăzute în Hotărârea Guvernului nr.
447/1997 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor,cu
modificările si completările ulterioare,
având în vedere prevederile art. 42 din Ordonanta Guvernului nr.
27/2000 privind regimul produselor supuse accizelor,
emite următorul ordin:
Art. 1. - Se aprobă publicarea în Monitorul Oficial al României,
Partea I, a Listei cuprinzând autorizatiile de comercializare în vigoare la
data de 30 iunie 2000, eliberate de Ministerul Finantelor agentilor economici
producători interni si importatori de alcool brut si de alcool etilic rafinat,
conform anexei care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - Directia monopol de stat va lua măsuri pentru aducerea
la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin
Ministrul finantelor,
Decebal Traian Remes
Bucuresti,
11 iulie 2000
Nr. 1.017.
LISTA
cuprinzând autorizatiile de comercializare
în vigoare la data de 30 iunie 2000, eliberate de Ministerul Finantelor
agentilor economici producători interni si importatori de alcool brut si de
alcool etilic rafinat
Nr. crt. |
Numărul autorizatiei |
Denumirea agentului economic (societăti
comerciale |
1. |
1 |
ROM PAULO
IMPEX - S.R.L. BUCURESTI |
2. |
2 |
MAREX -
S.A. BRĂILA |
3. |
3 |
PRODALCO
MAT - S.R.L. ARAD |
4. |
4 |
APOLLO -
S.R.L. BOTOSANI |
5. |
5 |
VINALCOOL
- S.A. BOTOSANI |
6. |
6 |
SAB
RĂDĂUTI - S.A. SUCEAVA |
7. |
7 |
SCANDIC
DISTILLRERIE - S.R.L. BIHOR |
8. |
8 |
PRODVINALCO
- S.A. CLUJ |
9. |
9 |
AGRONAD
PRODIMPEX 2000 - S.R.L. ILFOV |
10. |
10 |
EUROL
INDUSTRIES 97- S.A. ARGES |
11. |
11 |
TRUST LF
INTERNATIONAL TRADE - S.R.L. ILFOV |
12. |
12 |
BERE SPIRT
TURNU SEVERIN - S.A. MEHEDINTI |
13. |
13 |
EXPO
MARKET DORALY - S.R.L. ILFOV |
14. |
14 |
ALCO ZIM -
S.A. TELEORMAN |
15. |
15 |
EXTENSIV
COM - S.R.L. DOLJ |
16. |
16 |
PITON
COMIMPEX - S.R.L. VRANCEA |
17. |
17 |
SPED
PRODUCTIE - S.R.L. ILFOV |
18. |
18 |
SILDO -
S.R.L. BOTOSANI |
19. |
19 |
NIC PROD
TRANS '97 - S.R.L. BUCURESTI |
20. |
20 |
MOLDO
PRODUCTION - S.A.- ILFOV |
21. |
21 |
GRĂDISTEA IMPEX
- S.R.L. BRĂILA |
22. |
23 |
ALCOOL TEH
- S.R.L. CONSTANTA |
23. |
24 |
CROI -
VICTORITA - S.R.L. SUCEAVA |
24. |
25 |
MYT DAN
IMPEX - S.R.L. CONSTANTA |
25. |
26 |
SELENA
EXIM - S.R.L. BOTOSANI |
26. |
27 |
WERITAS -
S.R.L. VRANCEA |
27. |
28 |
EMMA STAR
IMPEX - S.R.L., BOTOSANI |
28. |
29 |
SPIRT
GHIDICENI - S.A. GALATI |
29. |
30 |
LEISI COM
- S.R.L. BIHOR |
30. |
31 |
COMPANY
CASA RUSU - S.R.L. MARAMURES |
31. |
32 |
NATIONAL -
S.R.L. BOTOSANI |
32. |
33 |
SUPREM -
S.R.L. SIBIU |
33. |
34 |
ALCOPROD
SERVICE - S.A. CONSTANTA |
34. |
35 |
COUGAR
ROMÂNIA - S.R.L. BUCURESTI |
35. |
36 |
FULGER -
S.A. ILFOV |
36. |
37 |
LETA GABI
COM - S.R.L. BISTRITA-NĂSĂUD |
37. |
38 |
ALFINCOOL
- S.A. IASI |
38. |
39 |
G.H.
TRADING - S.R.L. IASI |
39. |
40 |
TRADE
VENTURE AND PROJECTS - S.A. CARAS-SEVERIN |
40 |
41 |
VINALCOOL
COMPANY - S.A. BISTRITA-NĂSĂUD |
41. |
42 |
SEINEANA -
S.A. MARAMURES |
42. |
43 |
APEVIN -
S.R.L. MURES |
43. |
44 |
PERFECT
RENAISSANCE - S.R.L. TIMIS |
44. |
45 |
MIHOC
PRIMA - S.R.L. NEAMT |
45. |
46 |
PRODAL
IMPEX - S.A. TULCEA |
46. |
47 |
INTERAMERICAN
TRADING - S.R.L. MARAMURES |
47. |
48 |
INTERALCOOZ
- S.R.L. MARAMURES |
48. |
49 |
TEXMOD -
S.R.L. VÂLCEA |