MONITORUL
OFICIAL AL ROMÂNIEI
P
A R T E A I
Anul
XIII - Nr. 724 LEGI, DECRETE,
HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Marti, 13 noiembrie 2001
SUMAR
LEGI SI DECRETE
628. - Lege privind
aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 120/2000 pentru modificarea si
completarea Legii nr. 129/1998 privind
înfiintarea, organizarea si functionarea Fondului Român de Dezvoltare Socială
885. - Decret pentru promulgarea
Legii privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 120/2000 pentru modificarea
si completarea Legii nr. 129/1998 privind înfiintarea, organizarea si
functionarea Fondului Român de Dezvoltare Socială
629. - Lege pentru aprobarea
Ordonantei Guvernului nr. 124/1998 privind organizarea si functionarea
cabinetelor medicale
886. - Decret privind promulgarea
Legii pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 124/1998 privind organizarea
si functionarea cabinetelor medicale
884. - Decret pentru conferirea
Ordinului national Steaua României în grad de Colan
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE
ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
641. - Ordin al ministrului
turismului pentru aprobarea Normelor metodologice privind conditiile de
monitorizare a implementării Programului special de dezvoltare turistică a
zonei Sighisoara
PARLAMENTUL ROMÂNIEI
CAMERA DEPUTATILOR |
SENATUL |
privind
aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 120/2000 pentru modificarea si completarea
Legii nr. 129/1998 privind înfiintarea, organizarea si functionarea Fondului
Român de Dezvoltare Socială
Parlamentul României adoptă
prezenta lege.
Art. I. - Se aprobă Ordonanta Guvernului
nr. 120 din 31 august 2000 pentru modificarea si completarea Legii nr. 129/1998
privind înfiintarea, organizarea si functionarea Fondului Român de Dezvoltare
Socială, adoptată în temeiul art. 1 lit. B pct. 17 din Legea nr. 125/2000
privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante si publicată în Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 437 din 3 septembrie 2000, cu următoarele
modificări si completări:
1. La articolul I, după punctul 3 se introduc
punctele 31 -33 cu
următorul cuprins:
31. La
articolul 3, după alineatul (1) se introduce alineatul (1 1 ) cu
următorul cuprins:
«(11 ) În vederea extinderii activitătii
sale, utilizării experientei acumulate si completării resurselor financiare
Fondul poate desfăsura si alte activităti în domeniul dezvoltării sociale, cum
ar fi: instruire, asistentă si consultantă.»
32. Alineatul
(3) al articolului 3 va avea următorul cuprins:
«(3) Fondul se înfiintează pentru o durată initială de
4 ani si reprezintă un program al Guvernului României, constituit cu sustinerea
financiară a organizatiilor financiare internationale si a altor donatori din
tară si din străinătate, a bugetului de stat si a bugetelor locale. Fondul îsi
va continua activitatea, si după expirarea duratei initiale, pe perioada în
care dispune de resurse financiare.»
33. Alineatul
(2) al articolului 11 va avea următorul cuprins:
«(2) Pentru participarea la sedintele
consiliului director presedintele si membrii beneficiază de o indemnizatie
lunară de cel mult 25% din indemnizatia lunară a secretarului de stat. Pentru
deplasările în interesul Fondului presedintele si membrii consiliului director
beneficiază de decontarea cheltuielilor de transport, cazare si diurnă în
conditiile prevăzute de dispozitiile legale în vigoare pentru personalul din
sectorul bugetar.»”
2. La articolul I, după punctul 5 se introduc
punctele 51 -53 cu
următorul cuprins:
“51. Alineatul
(2) al articolului 18 va avea următorul cuprins:
«(2) Structura personalului, drepturile si obligatiile
acestuia, inclusiv sub aspectul nivelului salarizării, se stabilesc prin
reglementările Fondului. Numărul maxim de posturi care se finantează din sumele
alocate de la bugetul de stat este de 32.»
52. Alineatele
(2) si (3) ale articolului 19 vor avea următorul cuprins:
«(2) Resursele financiare ale Fondului provin:
a) de la organisme financiare internationale;
b) din donatii ale persoanelor fizice si persoanelor
juridice, din tară si din străinătate, si din sponsorizări, care pot fi
utilizate în conformitate cu prevederile art. 21 alin. (1), precum si pentru
extinderea modalitătilor de combatere a sărăciei;
c) din venituri financiare, constând în dobânzi la
conturi curente si depozite ale Fondului, care vor fi utilizate exclusiv pentru
finantarea proiectelor;
d) din venituri proprii realizate din prestarea de
servicii de instruire, asistentă si consultantă în domeniul dezvoltării
sociale, care vor fi utilizate pentru completarea fondurilor destinate
acoperirii cheltuielilor de organizare si functionare ale Fondului, precum si
finantării de proiecte;
e) de la bugetele locale, în limitele aprobate de
consiliile locale sau de consiliile judetene, după caz;
f) de la bugetul de stat, în limita echivalentului, în
lei, a 12,1 milioane dolari S.U.A.
(3) Sumele care se acordă anual sub formă de
transferuri de la bugetul de stat vor fi prevăzute în bugetul Ministerului
Administratiei Publice.»
53 . La
alineatul (1) al articolului 23, după litera c) se introduce litera c1) cu
următorul cuprins:
«c1) organizarea programelor de
instruire pentru reprezentantii beneficiarilor;»”
Art. II. - Legea nr. 129/1998 privind
înfiintarea, organizarea si functionarea Fondului Român de Dezvoltare Socială,
publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 238 din 30 iunie
1998, cu modificările si completările ulterioare, precum si cu cele aduse prin
prezenta lege, va fi republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I,
dându-se textelor o nouă numerotare.
Această lege a fost adoptată de Camera Deputatilor în
sedinta din 5 noiembrie 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din
Constitutia României.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
VALER DORNEANU
Această lege a fost adoptată de Senat în sedinta din 8
noiembrie 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia
României.
PRESEDINTELE SENATULUI
NICOLAE VĂCĂROIU
Bucuresti,
13 noiembrie 2001.
Nr. 628.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
pentru
promulgarea Legii privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 120/2000 pentru
modificarea si completarea Legii nr. 129/1998 privind înfiintarea, organizarea
si
functionarea Fondului Român de Dezvoltare Socială
În temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) si ale art.
99 alin. (1) din Constitutia României,
Presedintele României d e c r e
t e a z ă:
Articol unic. - Se promulgă Legea privind aprobarea
Ordonantei Guvernului nr. 120/2000 pentru modificarea si completarea Legii nr.
129/1998 privind înfiintarea, organizarea si functionarea Fondului Român de
Dezvoltare Socială si se dispune publicarea acestei legi în Monitorul Oficial
al României, Partea I.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
ION ILIESCU
Bucuresti,
13 noiembrie 2001.
Nr. 885.
CAMERA DEPUTATILOR |
SENATUL |
pentru
aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 124/1998 privind organizarea
si
functionarea cabinetelor medicale
Parlamentul României adoptă
prezenta lege.
Art. I. - Se aprobă Ordonanta Guvernului
nr. 124 din 29 august 1998 privind organizarea si functionarea cabinetelor
medicale, adoptată în temeiul art. 1 pct. 8 lit. a) din Legea nr. 148/1998
privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante si publicată în Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 328 din 29 august 1998, cu următoarele
modificări si completări:
1. La articolul 1, alineatele (1) si (2) vor avea
următorul cuprins:
“Art. 1. - (1) Cabinetul medical este unitatea
cu sau fără personalitate juridică, furnizoare de servicii publice, de stat sau
private, de asistentă medicală umană preventivă, curativă, de recuperare si de
urgentă.
(2) Serviciile de sănătate ale cabinetelor medicale se
realizează de medici de medicină generală - medici de familie, medici
stomatologi, medici specialisti si alte categorii de personal medical
autorizat.”
2. La articolul 5, alineatele (2) si (3) vor avea
următorul cuprins:
“(2) Actul de înfiintare a cabinetelor medicale este
certificatul de înregistrare în Registrul unic al cabinetelor medicale, care se
întocmeste si se păstrează de autoritatea sanitară publică, respectiv de
directiile de sănătate publică judetene sau de Directia de sănătate publică a
municipiului Bucuresti. O copie de pe certificatul de înregistrare se înmânează
titularului cabinetului medical.
(3) Documentatia necesară pentru înregistrarea
cabinetului medical se stabileste prin ordin al ministrului sănătătii si
familiei.”
3. La articolul 6, alineatele (1) si (3) vor avea
următorul cuprins:
“Art. 6. - (1) Cabinetele medicale, indiferent de
forma de organizare, pot desfăsura activităti de radiodiagnostic, imagistică
medicală si alte activităti medicale si conexe actului medical, cu autorizarea
lor în conditiile legii, precum si activităti de învătământ si de cercetare, cu
avizul Ministerului Sănătătii si Familiei si al Ministerului Educatiei si
Cercetării.
..................................................................................................
(3) Controlul privind înfiintarea, organizarea si
functionarea cabinetelor medicale, indiferent de forma de organizare, se
exercită de Ministerul Sănătătii si Familiei si de Colegiul Medicilor din
România.”
4. La articolul 6, după alineatul (3) se introduc
alineatele (4) si (5) cu următorul cuprins:
“(4) Prin derogare de la alin. (1), autorizarea
cabinetelor stomatologice pentru desfăsurarea activitătilor de radiodiagnostic
se va face de Ministerul Sănătătii si Familiei.
(5) Controlul privind respectarea normelor legale în
furnizarea serviciilor de sănătate se exercită de Ministerul Sănătătii si
Familiei si unitătile sale subordonate, Casa Natională de Asigurări de
Sănătate, Colegiul Medicilor din România sau de alte organe abilitate, în
conditiile legii.”
5. Articolul 7 va avea următorul cuprins:
“Art. 7. - Cabinetul medical trebuie să dispună de o
dotare minimă, stabilită prin ordin al ministrului sănătătii si familiei, cu
avizul prealabil al Colegiului Medicilor din România, în raport cu specialitatea
si profilul de activitate declarate.”
6. La articolul 8, literele d), e) si f) vor avea
următorul cuprins:
“d) activităti de consiliere medicală;
e) activităti contractate cu unitătile care
coordonează activitătile de învătământ si de cercetare din reteaua Ministerului
Sănătătii si Familiei;
f) alte surse obtinute conform dispozitiilor legale,
inclusiv cele provenind din valorificarea aparaturii proprii, uzată fizic sau
moral.”
7. La articolul 9 se introduce alineatul (2) cu
următorul cuprins:
“(2) Cheltuielile efectuate pentru
perfectionare continuă, investitii, dotări si alte utilităti necesare
înfiintării si functionării cabinetelor medicale, organizate în forma prevăzută
la art. 1 alin. (3) si la art. 14 alin. (1), se scad din veniturile realizate.”
8. Articolul 12 va avea următorul cuprins:
“Art. 12. - (1) Cabinetele medicale sunt obligate să
efectueze si activităti epidemiologice prevăzute în contractul-cadru si să
transmită situatiile stabilite prin norme ale Ministerului Sănătătii si
Familiei privind starea de sănătate si demografică a populatiei.
(2) Cabinetele stomatologice vor asigura, prin
rotatie, urgentele medicale stomatologice.”
9. După capitolul III se introduce capitolul III 1 cu
următorul cuprins:
“CAPITOLUL III 1
Art. 12 1 . - (1) Pentru nerespectarea
dispozitiilor art. 5 alin. (2) persoanele vinovate vor fi sanctionate
contraventional
cu amendă cuprinsă între 10.000.000 lei si 20.000.000 lei.
(2) Pentru neefectuarea activitătilor epidemiologice
si pentru netransmiterea datelor prevăzute la art. 12, precum si pentru
transmiterea de date eronate sau incomplete persoanele vinovate vor fi
sanctionate cu amendă cuprinsă între 3.000.000 lei si 10.000.000 lei.
(3) Constatarea si aplicarea sanctiunilor se vor face
de directiile de sănătate publică judetene sau a municipiului Bucuresti.
(4) Cuantumul amenzilor prevăzute la alin. (1) si (2)
se va indexa anual, în raport cu rata inflatiei, de Ministerul Sănătătii si
Familiei.”
10. Articolul 13 va avea următorul cuprins:
“Art. 13. - (1) Cabinetele medicale se pot înfiinta în
cadrul actualelor dispensare medicale, policlinici sau în alte spatii puse la
dispozitie de autoritătile publice centrale sau locale ori în spatii private,
autorizate.
(2) Bunurile imobile aflate în proprietatea privată a
statului sau a unitătilor administrativ-teritoriale, utilizate în prezent
pentru activităti medicale, pot fi date în folosintă gratuită, închiriate,
concesionate ori vândute fără licitatie publică cabinetelor medicale sau, după
caz, unitătilor medico-sanitare cu personalitate juridică.
(3) Bunurile imobile aflate în proprietatea publică a
statului sau a unitătilor administrativ-teritoriale, utilizate în prezent
pentru activităti medicale, vor fi trecute în domeniul privat al statului,
respectiv al unitătilor administrativ-teritoriale, potrivit art. 10 din Legea
nr. 213/1998 privind proprietatea publică si regimul juridic al acesteia.
(4) Bunurile mentionate la alin. (3) vor putea fi concesionate,
fără licitatie publică, cabinetelor medicale sau, după caz, unitătilor
medico-sanitare cu personalitate juridică, după finalizarea operatiunii de
inventariere prevăzute la art. 19 din Legea nr. 213/1998.
(5) Bunurile mobile aflate în dotarea actualelor
dispensare si policlinici pot fi date în folosintă gratuită, la cerere, cabinetelor
medicale, cu aprobarea directiilor de sănătate publică judetene sau a municipiului
Bucuresti, conform normelor Ministerului Sănătătii si Familiei.
(6) Personalul medico-sanitar care, la data intrării
în vigoare a prezentei ordonante, este încadrat cu contract de muncă pe durată
nedeterminată si îsi desfăsoară efectiv activitatea în spatiile mentionate
beneficiază cu prioritate de prevederile alin. (2)-(5).
(7) Conditiile de vânzare sau de concesionare se stabilesc
prin hotărâre a Guvernului.
(8) Prevederile prezentului articol nu se aplică
patrimoniului clinicilor universitare si cabinetelor medicale din spitale, care
rămân în patrimoniul public.”
11. Articolul 14 va avea următorul cuprins:
“Art. 14. - (1) Unitătile medico-sanitare cu
personalitate juridică, care se înfiintează potrivit prevederilor Legii nr.
31/1990 privind societătile comerciale, republicată, cu modificările
ulterioare, vor functiona cu îndeplinirea următoarelor conditii:
a) să aibă obiect de activitate unic, constând în
furnizarea de servicii medicale, cu sau fără activităti conexe acestora,
stabilite prin ordin al ministrului sănătătii si familiei;
b) administratorul societătii comerciale sau cel putin
o treime din numărul membrilor consiliului de administratie să fie medici;
c) să fie înregistrate în Registrul unic al
cabinetelor medicale.
(2) Dispozitiile art. 4, art. 5 alin.
(3), art. 6-8 si ale art. 12 se aplică în mod corespunzător unitătilor medico-sanitare
cu personalitate juridică.”
12. După articolul 14 se introduc articolele 14 1 si 14 2 cu următorul
cuprins:
“Art. 14 1 . - (1) Organizatiile nonprofit,
fundatiile si asociatiile cu activităti medicale, asociatiile profesionale,
cultele religioase si lăcasele de cult religios, legal constituite, pot înfiinta
si organiza în structura lor, pe baza hotărârii organelor de conducere, cabinete
medicale, furnizoare de servicii medicale în regim ambulatoriu.
(2) Cabinetele medicale înfiintate în conditiile alin.
(1) sunt supuse înregistrării în Registrul unic al cabinetelor medicale, pe
baza unei documentatii stabilite prin ordin al ministrului sănătătii si
familiei.
(3) Dispozitiile art. 6 alin. (1) si (3), ale art. 7
si 12 se aplică în mod corespunzător cabinetelor medicale înfiintate în
conditiile alin. (1).
Art. 14 2 . - Cabinetul medical organizat în
conditiile art. 14 1 poate realiza venituri din:
a) finantarea organizatiei sau asociatiei în structura
căreia functionează;
b) servicii medicale cu plata directă din partea
beneficiarilor;
c) donatii sau sponsorizări;
d) servicii medicale prestate în baza contractului
încheiat cu casa de asigurări de sănătate judeteană sau a municipiului
Bucuresti ori cu alte persoane fizice sau juridice;
e) alte surse obtinute conform dispozitiilor legale în
vigoare.”
13. Articolul 15 va avea următorul cuprins:
“Art. 15. - Ministerul Sănătătii si Familiei împreună
cu Colegiul Medicilor din România vor elabora, în termen de 30 de zile de la
data publicării prezentei ordonante, normele metodologice de aplicare a
acesteia, care vor fi publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I.”
14. În cuprinsul ordonantei sintagma “casele de asigurări
de sănătate judetene sau a municipiului Bucuresti” se înlocuieste cu sintagma
licasele de asigurări de sănătate”.
Art. II. - Pe data intrării în vigoare a
prezentei legi orice alte dispozitii contrare se abrogă.
Art. III. - Ordonanta Guvernului nr.
124/1998, cu modificările si completările ulterioare, inclusiv cu cele aduse
prin prezenta lege, va fi republicată în Monitorul Oficial al României, Partea
I, dându-se textelor numerotarea corespunzătoare.
Această lege a fost adoptată de Senat în sedinta din
25 octombrie 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia
României.
p. PRESEDINTELE SENATULUI,
DORU IOAN TĂRĂCILĂ
Această lege a fost adoptată de Camera Deputatilor în
sedinta din 29 octombrie 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2)
din Constitutia României.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
VALER DORNEANU
Bucuresti,
13 noiembrie 2001.
Nr. 629.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind
promulgarea Legii pentru aprobarea Ordonantei
Guvernului
nr. 124/1998 privind organizarea si functionarea
cabinetelor
medicale
În temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) si ale art.
99 alin. (1) din Constitutia României,
Presedintele României d e c r e
t e a z ă:
Articol unic. - Se promulgă Legea pentru aprobarea
Ordonantei Guvernului nr. 124/1998 privind organizarea si functionarea
cabinetelor medicale si se dispune publicarea acestei legi în Monitorul Oficial
al României, Partea I.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
ION ILIESCU
Bucuresti,
13 noiembrie 2001.
Nr. 886.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
pentru
conferirea Ordinului national Steaua României
în
grad de Colan
În temeiul prevederilor art. 94 lit. a) si ale art. 99
din Constitutia României, precum si ale art. 3 alin. (3), art. 4 alin. (1),
art. 6 lit. A pct. I si ale art. 11 alin. (1) pct. I din Legea nr. 29/2000
privind sistemul national de
decoratii
al României,
în semn de omagiu si înaltă pretuire pentru Suveranul
Regatului Tărilor de Jos, în considerarea relatiilor de prietenie dintre
poporul român si cel olandez,
Presedintele României d e c r e
t e a z ă:
Articol unic. - Se conferă Majestătii Sale Beatrix,
Regina Regatului Tărilor de Jos, Ordinul national Steaua României în
grad de Colan.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
ION ILIESCU
În temeiul art. 99 alin. (2) din
Constitutia României, contrasemnăm
acest decret.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE
Bucuresti,
12 noiembrie 2001.
Nr. 884.
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE
ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL
TURISMULUI
pentru
aprobarea Normelor metodologice privind conditiile de monitorizare a
implementării Programului special de dezvoltare turistică a zonei Sighisoara
Ministrul turismului,
în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 24/2001 si al art.
4 din Ordonanta Guvernului nr. 3/2001 privind aprobarea si implementarea Programului
special de dezvoltare turistică a zonei Sighisoara,
emite următorul ordin:
Art. 1. - Se aprobă Normele metodologice privind
conditiile de monitorizare a implementării Programului special de dezvoltare
turistică a zonei Sighisoara, denumit în continuare Program special,
prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - (1) Se constituie Grupul interministerial de
lucru pentru coordonarea elaborării si implementării
Programului
special, denumit în continuare grup interministerial, organism fără
personalitate juridică care functionează pe lângă Ministerul Turismului.
(2) Grupul interministerial este format din câte un
reprezentant din cadrul Ministerului Turismului, Ministerului Lucrărilor
Publice, Transporturilor si Locuintei, Ministerului Cultelor si Culturii,
Ministerului Administratiei Publice si al Ministerului Dezvoltării si
Prognozei.
(3) Grupul interministerial este coordonat de
Ministerul Turismului printr-o persoană desemnată în acest sens de ministrul
turismului, în calitate de presedinte.
(4) Atributiile grupului interministerial sunt
prevăzute în anexa la prezentul ordin.
Art. 3. - Prezentul ordin intră în vigoare la data publicării
lui în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul turismului,
Matei-Agathon Dan
Bucuresti,
13 noiembrie 2001.
Nr. 641.
NORME METODOLOGICE
privind conditiile de monitorizare a implementării
Programului special de dezvoltare turistică
a zonei Sighisoara
Art. 1. - Implementarea Programului special se va
realiza în etape de către Societatea Comercială “Fondul pentru Dezvoltare
Turistică Sighisoara” - S.A., individual sau în asociere cu alte persoane
juridice române sau străine.
Art. 2. - În vederea monitorizării implementării
programului special grupul interministerial are următoarele atributii:
a) asigurarea colaborării eficiente între autoritătile
publice pe care le reprezintă, în vederea implementării în conditii optime a
Programului special;
b) monitorizarea fiecărei etape de implementare a programului
special;
c) stabilirea sumelor alocate de la bugetul local sau
de la bugetul de stat în vederea finantării Programului special, în conditiile
legii;
d) realizarea de întâlniri periodice cu rol
consultativ cu principalii factori de influentă asupra activitătii turistice: reprezentanti
ai autoritătilor publice centrale si locale, reprezentanti ai sectorului
privat, sindicate, organizatii neguvernamentale, agentii regionale;
e) aprobarea constituirii unor comisii de evaluare de către
Societatea Comercială “Fondul pentru Dezvoltare Turistică Sighisoara” - S.A. în
vederea atribuirii contractelor de lucrări care se vor executa în cadrul
Programului special, care vor fi finantate din alocatii bugetare în conformitate
cu prevederile Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 60/2001 privind achizitiile
publice. În componenta acestor comisii se va include un reprezentant al
Ministerului Turismului si un reprezentant al autoritătii publice locale.
Art. 3. - (1) Grupul interministerial se întruneste lunar
sau ori de câte ori este necesar la convocarea
presedintelui.
(2) Secretariatul grupului interministerial este
asigurat de Ministerul Turismului printr-o persoană numită de ministrul turismului.
Art. 4. - (1) Societatea Comercială “Fondul pentru Dezvoltare
Turistică Sighisoara” - S.A. va prezenta, semestrial sau ori de câte ori i se
solicită, Ministerului Turismului rapoarte tehnico-financiare cu privire la
stadiul implementării Programului special.
(2) La sfârsitul fiecărui an Ministerul Turismului, cu
avizul Ministerului Administratiei Publice, Ministerului Lucrărilor Publice,
Transporturilor si Locuintei, Ministerului Culturii si Cultelor si al
Ministerului Dezvoltării si Prognozei, va efectua o evaluare, selectând în
acest scop un agent economic specializat în domeniu, care va întocmi un raport
de evaluare si va indica solutii în cazul în care se constată abateri de la
program.
Art. 5. - Documentatiile de urbanism si amenajarea teritoriului executate în vederea realizării obiectivelor Programului special vor fi supuse spre avizare Ministerului Turismului, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 31/1996, la propunerea Societătii Comerciale “Fondul pentru Dezvoltare Turistică Sighisoara” - S.A.