MONITORUL
OFICIAL AL ROMANIEI
P
A R T E A I
Anul
171 (XV) - Nr. 861 LEGI,
DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE
Joi, 4 decembrie 2003
SUMAR
LEGI
SI DECRETE
515. - Lege pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 68/2003
privind serviciile sociale
806. - Decret privind promulgarea Legii pentru aprobarea
Ordonantei Guvernului nr. 68/2003
privind serviciile sociale
516. - Lege pentru modificarea si completarea Legii nr.
80/1995 privind Statutul cadrelor militare
807. - Decret privind promulgarea Legii pentru modificarea si
completarea Legii nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare
DECIZII
ALE CURTII CONSTITUTIONALEcopyrightdsc.net
Decizia nr. 419 din 11 noiembrie 2003 referitoare la
exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 127 din Ordonanta
Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creantelor bugetare, republicată,
aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 79/2003
HOTĂRÂRI
ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
1.354. - Hotărâre privind premierea cercetătorilor din
cadrul unitătilor de cercetare-dezvoltare, cu rezultate deosebite obtinute în
anul 2003
1.358. - Hotărâre privind trecerea unei constructii din
domeniul privat al statului si din administrarea Ministerului Administratiei si
Internelor în domeniul privat al municipiului Tulcea si în administrarea
Consiliului Local al Municipiului Tulcea
1.359. - Hotărâre privind vânzarea de către Ministerul
Apărării Nationale a locuintelor de serviciu din localitătile în care unitătile
militare au fost desfiintate
1.364. - Hotărâre privind stabilirea indemnizatiei de care
beneficiază agentii statistici pentru activitatea desfăsurată
ACTE
ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
1.065. - Ordin al ministrului sănătătii pentru aplicarea
Hotărârii Guvernului nr. 1.080/2003 privind reabilitarea si modernizarea
aparatelor radiologice tip ELTEX 400 si a instalatiilor de sterilizare tip ISM
1.099. - Ordin al ministrului sănătătii pentru aprobarea
Listei organismelor recunoscute care efectuează evaluarea conformitătii
dispozitivelor medicale
LEGI
SI DECRETE
PARLAMENTUL
ROMÂNIEI
CAMERA
DEPUTATILOR
|
SENATUL
|
pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr.
68/2003 privind serviciile sociale
Parlamentul
României adoptă
prezenta lege.
Articol
unic. - Se
aprobă Ordonanta Guvernului nr.
68 din 28 august 2003 privind serviciile sociale, adoptată în temeiul art.
1 pct. IV.3 din Legea nr.
279/2003 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante si publicată în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 619 din 30 august 2003, cu
următoarele modificări si completări:
1. Litera
j) a alineatului (2) al articolului 7 va avea următorul cuprins: “j) orice
alte măsuri de asistentă socială.”
2. Litera
h) a alineatului (2) al articolului 8 va avea următorul cuprins: “h)
acordarea de măsuri de suport pentru integrarea în muncă, altele decât cele
prevăzute de legislatia în vigoare;”
3. După
alineatul (3) al articolului 11 se introduce alineatul (4) cu următorul
cuprins:
“(4)
Criteriile de internare si de acordare a asistentei medicale în unitătile
medico-sociale se stabilesc prin hotărâre a Guvernului.”
4. Alineatul
(3) al articolului 41 va avea următorul cuprins:
“(3)
Cererile adresate contenciosului administrativ sau oricărei alte instante
judecătoresti pentru solutionarea litigiilor în legătură cu dreptul sau cu
acordarea serviciilor sociale sunt scutite de taxa de timbru si se solutionează
cu celeritate.”
5. Alineatul
(2) al articolului 51 va avea următorul cuprins:
“(2)
La finantarea serviciilor sociale sunt utilizate si sume din donatii,
sponsorizări sau alte contributii din partea unor persoane fizice ori juridice
din tară si străinătate, din contributia persoanelor beneficiare de servicii
sociale, precum si din alte surse, cu respectarea legislatiei în domeniu.”
6. După
alineatul (2) al articolului 51 se introduce alineatul (21) cu următorul cuprins:
“(21) La finantarea serviciilor
sociale pot fi utilizate si fonduri externe, rambursabile si nerambursabile.”
7. Litera
d) a articolului 52 va avea următorul cuprins:
“d)
finantarea sau cofinantarea altor măsuri si obiective, concretizate în programe
de asistentă socială elaborate de Ministerul Muncii, Solidaritătii Sociale si
Familiei si finantate de la bugetul de stat.”
8. Alineatul
(1) al articolului 55 va avea următorul cuprins:
“Art. 55. - (1) Nerespectarea prevederilor art. 11 alin. (2), art. 13 alin. (1) si (2), art. 16 alin. (2), art. 18 alin. (1), art. 30 alin. (4), art. 34, art. 35 si ale art. 38 alin. (1) si (2) constituie contraventii si se sanctionează cu amendă de la 10.000.000 lei la 50.000.000 lei.”
Această
lege a fost adoptată de Camera Deputatilor în sedinta din 23 septembrie 2003,
cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia României.
PRESEDINTELE
CAMEREI DEPUTATILOR
VALER
DORNEANU
Această
lege a fost adoptată de Senat în sedinta din 13 noiembrie 2003, cu respectarea
prevederilor art. 76 alin. (2) din Constitutia României, republicată.
p.
PRESEDINTELE SENATULUI,
DORU
IOAN TĂRĂCILĂ
Bucuresti, 28 noiembrie 2003.
Nr. 515.
PRESEDINTELE
ROMÂNIEI
privind promulgarea
Legii pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 68/2003 privind serviciile
sociale
În temeiul
prevederilor art. 77 alin. (1) si ale art. 100 alin. (1) din Constitutia
României, republicată,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Se
promulgă Legea pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr.
68/2003
privind serviciile sociale si se dispune publicarea acestei legi în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
PRESEDINTELE
ROMÂNIEI
ION
ILIESCU
Bucuresti, 26 noiembrie 2003.
Nr. 806.
PARLAMENTUL
ROMÂNIEI
CAMERA DEPUTATILOR |
SENATUL |
pentru modificarea si completarea
Legii nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare
Parlamentul
României adoptă
prezenta lege.
Art.
I. - Legea nr.
80/1995 privind Statutul cadrelor militare, publicată în Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 155 din 20 iulie 1995, cu modificările si completările
ulterioare, se modifică si se completează după cum urmează:
1. După
articolul 20 se introduce articolul 201 cu următorul cuprins:
“Art.
201. - Cadrele militare în activitate
din Ministerul Apărării Nationale, numite în prima functie sau mutate în
interesul serviciului într-o altă garnizoană decât cea în care îsi au
domiciliul si care nu detin locuintă proprietate personală în acea garnizoană,
nici ei si nici sotiile sau sotii acestora, în situatia în care nu li se poate
asigura spatiu de locuit corespunzător, au dreptul la o compensatie lunară
pentru chirie de până la 50% din solda lunară.
Cadrele
militare în activitate din Ministerul Apărării Nationale, numite în prima
functie sau mutate în interesul serviciului într-o garnizoană în care îsi au
domiciliul, dar care nu detin locuintă proprietate personală, nici ei si nici
sotiile sau sotii acestora, în situatia în care nu li se poate asigura spatiu
de locuit corespunzător, pot beneficia, în cazuri justificate, pe baza
rezultatelor anchetei sociale efectuate de o comisie constituită prin ordin al
ministrului apărării nationale, de compensatia lunară pentru chirie, prevăzută
la alin. 1, la propunerea comandantilor sau a sefilor cadrelor militare
respective.
Cuantumul
concret al compensatiei si conditiile de acordare a acesteia se stabilesc prin
hotărâre a Guvernului, la propunerea ministrului apărării nationale.
Sotiile
sau sotii cadrelor militare din Ministerul Apărării Nationale mutate în
interesul serviciului într-o altă garnizoană, care au fost încadrate în muncă
si au întrerupt activitatea datorită mutării împreună cu sotii sau sotiile, au
dreptul la o indemnizatie lunară de 50% din solda lunară a cadrelor militare pe
care le-au urmat, până la o nouă angajare sau până la prestarea unei activităti
autorizate aducătoare de venituri, dar nu mai mult de 9 luni de la data mutării
cadrului militar.
De
indemnizatia lunară prevăzută la alin. 4 beneficiază si sotii sau sotiile care,
la data mutării cadrelor militare pe care le-au urmat, erau înscrise ca someri
la agentiile pentru ocuparea fortei de muncă judetene sau a municipiului
Bucuresti, dar numai după expirarea, potrivit legii, a termenului de plată a
indemnizatiei de somaj.”
2. Alineatele
1 si 2 ale articolului 66 se abrogă.
Art.
II. - În anul
2003, aplicarea prevederilor pct. 1 al art. I din prezenta lege se face cu
încadrarea în cheltuielile aprobate Ministerului Apărării Nationale cu această
destinatie.
Această
lege a fost adoptată de Senat în sedinta din 4 septembrie 2003, cu respectarea
prevederilor art. 74 alin. (1) din Constitutia României.
p.
PRESEDINTELE SENATULUI,
DORU
IOAN TĂRĂCILĂ
Această lege a fost adoptată de Camera Deputatilor în sedinta din 18 noiembrie 2003, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (1) din Constitutia României, republicată.
PRESEDINTELE
CAMEREI DEPUTATILOR
VALER
DORNEANU
Bucuresti, 28 noiembrie 2003.
Nr. 516.
PRESEDINTELE
ROMÂNIEI
privind promulgarea
Legii pentru modificarea si completarea Legii nr. 80/1995 privind Statutul
cadrelor militare
În
temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) si ale art. 100 alin. (1) din
Constitutia României, republicată,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Se
promulgă Legea pentru modificarea si completarea Legii nr. 80/1995 privind
Statutul cadrelor militare si se dispune publicarea acestei legi în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
PRESEDINTELE
ROMÂNIEI
ION
ILIESCU
Bucuresti, 26 noiembrie 2003.
Nr. 807.
DECIZII ALE CURTII CONSTITUTIONALE
CURTEA
CONSTITUTIONALĂ
din
11 noiembrie 2003
referitoare la exceptia
de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 127 din Ordonanta Guvernului nr.
61/2002 privind colectarea creantelor bugetare, republicată, aprobată cu
modificări si completări prin Legea nr. 79/2003
Costică
Bulai - presedinte
Nicolae
Cochinescu - judecător
Constantin
Doldur - judecător
Kozsokár
Gábor - judecător
Lucian
Stângu - judecător
Ioan
Vida - judecător
Paula
C. Pantea - procuror
Afrodita
Laura Tutunaru - magistrat-asistent
Pe rol se află
solutionarea exceptiei de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 127 din
Ordonanta Guvernului nr.
61/2002, cu modificările si completările ulterioare, exceptie ridicată de
Statiunea de Cercetare-Dezvoltare pentru Pomicultură Vâlcea în Dosarul nr.
1.059/2003 al Judecătoriei Râmnicu Vâlcea.
La
apelul nominal răspunde autorul exceptiei, prin reprezentant Stefan Preda,
lipsind celelalte părti, fată de care procedura de citare a fost legal
îndeplinită.
Reprezentantul
autorului exceptiei depune la dosar concluzii scrise si solicită oral admiterea
exceptiei asa cum a fost formulată.
Reprezentantul Ministerului Public pune concluzii de respingere a exceptiei de neconstitutionalitate ca neîntemeiată, întrucât obligatia depunerii cautiunii are rolul de a frâna actiunile dilatorii ale persoanelor juridice în cadrul procedurii de executare silită. De altfel, Curtea Constitutională s-a mai pronuntat asupra unor exceptii similare, sens în care a fost citată Decizia nr. 313 din 10 iulie 2003, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 571 din 8 august 2003.
CURTEA,
având
în vedere actele si lucrările dosarului, constată următoarele:
Prin
Încheierea din 22 mai 2003, pronuntată în Dosarul nr. 1.059/2003, Judecătoria
Râmnicu Vâlcea a sesizat Curtea Constitutională cu exceptia de
neconstitutionalitate a prevederilor art. 127 din Ordonanta Guvernului nr.
61/2002 privind colectarea creantelor bugetare, republicată, aprobată cu
modificări si completări prin Legea nr.
79/2003.
Exceptia
a fost ridicată, în dosarul de mai sus, de Statiunea de Cercetare-Dezvoltare
pentru Pomicultură Vâlcea.
În
motivarea exceptiei de neconstitutionalitate autorul acesteia sustine că textele de lege criticate sunt
neconstitutionale, întrucât obligatia de a plăti o cautiune egală cu 20% din
valoarea creantei este de natură să restrângă liberul acces la justitie,
încălcându-se astfel dispozitiile art. 21 din Constitutia României.
Judecătoria
Râmnicu Vâlcea apreciază
că exceptia de neconstitutionalitate este neîntemeiată, întrucât textele
criticate nu înfrâng prevederile constitutionale invocate, prin care
legiuitorul a urmărit să împiedice exercitarea abuzivă a dreptului de a
contesta executarea silită.
Potrivit
art. 24 alin. (1) din Legea nr. 47/1992,
republicată, încheierea de sesizare a fost comunicată presedintilor celor două
Camere ale Parlamentului si Guvernului, pentru a-si exprima punctele de vedere
asupra exceptiei de neconstitutionalitate ridicate. De asemenea, în
conformitate cu dispozitiile art. 181 din
Legea nr.
35/1997, cu modificările ulterioare, s-a solicitat punctul de vedere al
institutiei Avocatul Poporului.
Guvernul
consideră că
exceptia de neconstitutionalitate este neîntemeiată, arătând că instituirea
cautiunii în cuantum de 20% din valoarea sumei datorate nu aduce atingere
principiului constitutional al liberului acces la justitie, ci constituie o
garantie în vederea evitării abuzurilor de drept si a exercitării contestatiei
la executare cu rea-credintă, situatii ce pot duce la tergiversarea
solutionării cauzelor si, implicit, la amânarea realizării creantelor bugetare.
Este
neîntemeiată si sustinerea privind crearea unei discriminări între persoanele
fizice si persoanele juridice prin instituirea obligatiei de plată a cautiunii
doar pentru acestea din urmă, “deoarece această obligatie a fost instituită ca
o garantie doar în cazul persoanelor juridice, în considerarea volumului mult
mai ridicat al obligatiilor datorate de către acestea bugetului de stat”.
Avocatul
Poporului apreciază
că exceptia invocată este neîntemeiată, deoarece conditionarea formulării
contestatiei la executare de depunerea unei cautiuni constituie, de fapt, o
garantie a desfăsurării cu celeritate a procedurii de executare si, deopotrivă,
un impediment în exercitarea abuzivă a actiunii în scopul tergiversării
nejustificate a acesteia.
Presedintii
celor două Camere ale Parlamentului nu au comunicat punctele lor de vedere asupra exceptiei de
neconstitutionalitate.
CURTEA,
examinând
încheierea de sesizare, punctele de vedere ale Guvernului si Avocatului
Poporului, raportul întocmit de judecătorul-raportor, concluziile procurorului,
dispozitiile legale criticate, raportate la prevederile Constitutiei, precum si
dispozitiile Legii nr. 47/1992, retine următoarele:
Curtea
Constitutională constată că a fost legal sesizată si este competentă, potrivit
dispozitiilor art. 146 lit. d) din Constitutie, republicată, ale art. 1 alin.
(1), ale art. 2, 3, 12 si 23 din Legea nr. 47/1992, republicată, să solutioneze
exceptia de neconstitutionalitate ridicată.
Obiectul
exceptiei de neconstitutionalitate îl constituie dispozitiile art. 127 din
Ordonanta Guvernului nr.
61/2002, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 644 din
30 august 2002, aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 79/2003,
publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 193 din 26 martie
2003, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 582 din 14
august 2003, completată ulterior prin Legea nr. 433/2003, publicată în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 773 din 4 noiembrie 2003, si are
următorul continut:
“Art.
127. - (1) Contestatia la executare se face cu conditia depunerii numai de
către persoanele juridice a unei cautiuni egale cu 20% din cuantumul sumei
datorate, la unitatea teritorială a trezoreriei statului.
(2)
Dovada privind plata cautiunii prevăzute la alin. (1) va însoti în mod
obligatoriu contestatia debitorului, fără de care aceasta nu va putea fi
înregistrată.
(3)
Verificarea cuantumului cautiunii se va efectua de judecătorul de serviciu la
data înregistrării cererii.”
Autorul
exceptiei de neconstitutionalitate sustine că prin dispozitiile legale
criticate sunt încălcate prevederile constitutionale ale art. 21 privind
liberul acces la justitie. În urma aprobării Legii de revizuire a Constitutiei
si a republicării acesteia în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 767
din 31 octombrie 2003, art. 21 are următorul continut:
“Art.
21. - (1) Orice persoană se poate adresa justitiei pentru apărarea
drepturilor, a libertătilor si a intereselor sale legitime.
(2)
Nici o lege nu poate îngrădi exercitarea acestui drept.
(3)
Părtile au dreptul la un proces echitabil si la solutionarea cauzelor într-un
termen rezonabil.
(4)
Jurisdictiile speciale administrative sunt facultative si gratuite.”
Examinând
exceptia de neconstitutionalitate, Curtea constată că dispozitiile art. 127 din
Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 reglementează procedura colectării creantelor
bugetare, care prin titlul V - “Contestatia la executarea silită” -
stabileste conditiile concrete în care aceasta va putea fi executată.
Referitor
la invocarea prevederilor constitutionale ale art. 21 din Constitutie, Curtea
retine că prin reglementarea generică din care fac parte dispozitiile criticate
se asigură accesul la justitie al persoanelor interesate, iar conditionarea
introducerii contestatiei la executare, în anumite împrejurări, de plata unei
cautiuni reprezintă - alături de termenul de exercitare si celelalte conditii
prevăzute de lege - o măsură de asigurare a celeritătii procedurii si de
descurajare a abuzului de drept, conditionare admisibilă si rezonabilă.
Cu privire
la sustinerea în sensul că dispozitiile criticate creează discriminări între
anumite categorii de persoane, prin instituirea obligatiei de plată a cautiunii
doar pentru persoanele juridice, Curtea retine că această obligatie a fost
inserată în actul normativ contestat în scopul reglementării unei situatii
speciale care justifică în mod obiectiv si rational existenta unui tratament
juridic diferit. Această modalitate de reglementare a fost necesară numai
pentru persoanele juridice, atât în considerarea numărului sporit de cauze care
au avut ca obiect executarea creantelor bugetare, cât si din motive de natură
economică. Prin Decizia nr. 135/1996, Curtea a statuat că egalitatea în
drepturi nu înseamnă uniformitate, fapt pentru care principiul egalitătii în
fata legii presupune instituirea unui tratament egal pentru situatii juridice
care, în functie de scopul urmărit, nu sunt diferite.
Dispozitiile
art. 127 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 au mai făcut obiectul controlului
de constitutionalitate exercitat de Curtea Constitutională. Astfel, prin
Decizia nr. 313 din 10 iulie 2003, publicată în Monitorul Oficial al României,
Partea I, nr. 571 din 8 august 2003, Curtea a respins ca neîntemeiată o
exceptie de neconstitutionalitate având acelasi obiect.
Neexistând
elemente noi de natură a reconsidera jurisprudenta Curtii în această materie,
considerentele si solutia acestei decizii rămân valabile si în prezenta cauză.
Pentru
considerentele expuse, în temeiul art. 146 lit. d), al art. 147 alin. (4) si al
art. 21 din Constitutie, republicată, precum si al art. 13 alin. (1) lit. A.c),
al art. 23 alin. (1) si al art. 25 alin. (3) din Legea nr. 47/1992,
republicată,
CURTEA
În
numele legii
DECIDE:
Respinge
exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 127 din Ordonanta
Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creantelor bugetare, republicată,
aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 79/2003, exceptie ridicată
de Statiunea de Cercetare-Dezvoltare pentru Pomicultură Vâlcea în Dosarul nr.
1.059/2003 al Judecătoriei Râmnicu Vâlcea.
Definitivă
si obligatorie.
Pronuntată
în sedinta publică din data de 11 noiembrie 2003.
PRESEDINTE,
prof.
univ. dr. COSTICĂ BULAI
Magistrat-asistent,
Afrodita
Laura Tutunaru
HOTĂRÂRI
ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL
ROMÂNIEI
privind premierea
cercetătorilor din cadrul unitătilor de cercetare-dezvoltare, cu rezultate
deosebite obtinute în anul 2003
În
temeiul art. 108 din Constitutie, republicată, si al art. 58 alin. (3) lit. c) din
Ordonanta Guvernului nr.
57/2002 privind cercetarea stiintifică si dezvoltarea tehnologică, aprobată
cu modificări si completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările
ulterioare,
Guvernul
României adoptă
prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă premierea
cercetătorilor din cadrul unitătilor de cercetare-dezvoltare, cu rezultate
deosebite în anul 2003, laureati la Expozitia “Conceput în România - CONRO
2003” care a avut loc în perioada 7-12 octombrie 2003.
Art.
2. - Premiile care se acordă, pentru rezultate deosebite, cercetătorilor
prevăzuti la art. 1 sunt următoarele:
a)
180.000.000 lei pentru Marele Premiu la expozitia prevăzută la art. 1;
b)
150.000.000 lei pentru Premiul I la expozitia prevăzută la art. 1;
c)
130.000.000 lei pentru Mentiune la expozitia prevăzută la art. 1;
d)
80.000.000 lei pentru fiecare premiu I, care se acordă pentru rezultatele
obtinute în cadrul programelor din Planul national pentru cercetare-dezvoltare
si inovare;
e)
70.000.000 lei pentru fiecare premiu II, care se acordă pentru rezultatele
obtinute în cadrul programelor din Planul national pentru cercetare-dezvoltare
si inovare;
f)
60.000.000 lei pentru fiecare premiu III, care se acordă pentru rezultatele
obtinute în cadrul programelor din Planul national pentru cercetare-dezvoltare
si inovare.
Art.
3. - (1) Premiile prevăzute la art. 2 lit. d) se acordă cercetătorilor din
colectivele care au realizat proiectele premiate din cadrul a 12 programe
dintre cele 14 ale Planului national pentru cercetare-dezvoltare si inovare.
(2)
Premiile prevăzute la art. 2 lit. e) se acordă cercetătorilor din colectivele
care au realizat proiectele premiate din cadrul a 13 programe dintre cele 14
ale Planului national pentru cercetare-dezvoltare si inovare.
(3)
Premiile prevăzute la art. 2 lit. f) se acordă cercetătorilor din colectivele
care au realizat proiectele premiate din cadrul celor 14 programe ale Planului
national pentru cercetare-dezvoltare si inovare.
Art.
4. - Suma de 3.170 milioane lei, necesară în vederea acordării premiilor
prevăzute la art. 2, se suportă din bugetul Ministerului Educatiei, Cercetării
si Tineretului pe anul 2003, de la capitolul 71.01 “Cercetare stiintifică”,
titlul 20 “Cheltuieli materiale si servicii”.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN
NĂSTASE
Contrasemnează:
Ministrul
educatiei, cercetării si tineretului,
Alexandru
Athanasiu
Ministrul
finantelor publice,
Mihai
Nicolae Tănăsescu
Bucuresti, 18 noiembrie 2003.
Nr. 1.354.
GUVERNUL
ROMÂNIEI
privind trecerea unei constructii
din domeniul privat al statului si din administrarea Ministerului
Administratiei si Internelor în domeniul privat al municipiului Tulcea si în
administrarea Consiliului Local al Municipiului Tulcea
În temeiul art. 108
din Constitutie, republicată, si al art. 11 lit. m) din Legea nr.
90/2001 privind organizarea si functionarea Guvernului României si a
ministerelor, cu modificările si completările ulterioare,
Guvernul
României adoptă
prezenta hotărâre.
Art.
1. - Se aprobă trecerea unei constructii denumite blocul de locuinte B4,
obiectiv în curs de executie, situat în municipiul Tulcea, Peco zona C5, str.
Babadag nr. 15, identificat potrivit anexei care face parte integrantă din
prezenta hotărâre, din domeniul privat al statului si din administrarea
Ministerului Administratiei si Internelor în domeniul privat al municipiului
Tulcea si în administrarea Consiliului Local al Municipiului Tulcea.
Art.
2. - Predarea-preluarea constructiei transmise potrivit art. 1 se face pe bază
de protocol încheiat între părtile interesate, în termen de 30 de zile de la
data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
Art.
3. - La darea în folosintă a blocului, Ministerul Administratiei si Internelor
redobândeste dreptul de administrare asupra unui număr de apartamente având o
valoare proportională cu ponderea valorii actualizate a lucrărilor executate
prin bugetul propriu, din valoarea finală a obiectivului.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN
NĂSTASE
Contrasemnează:
Ministrul
administratiei si internelor,
Ioan
Rus
Ministru
delegat pentru administratia publică,
Gabriel
Oprea
Ministrul
finantelor publice,
Mihai
Nicolae Tănăsescu
Bucuresti, 18 noiembrie 2003.
Nr. 1.358.
DATELE
DE IDENTIFICARE
a
constructiei care trece din domeniul privat al statului si din administrarea Ministerului
Administratiei si Internelor în domeniul privat al municipiului Tulcea si în
administrarea Consiliului Local al Municipiului Tulcea
Locul unde
este situată constructia care se transmite |
Persoana juridică de la care se transmite constructia |
Persoana
juridică la care se transmite constructia |
Caracteristici
tehnice ale constructiei |
Municipiul Tulcea - blocul de locuinte B4,
str. Babadag nr. 15 (Peco zona C5) |
Statul Român, Ministerul Administratiei si
Internelor |
Municipiul Tulcea, Consiliul Local al Municipiului Tulcea |
Suprafata construită = 713 m2 Suprafata desfăsurată = 3.413 m2 |
GUVERNUL
ROMÂNIEI
privind vânzarea de
către Ministerul Apărării Nationale a locuintelor de serviciu din localitătile în
care unitătile militare au fost desfiintate
În
temeiul art. 108 din Constitutie, republicată, al art. 10 alin. (2) din Legea nr. 213/1998 privind
proprietatea publică si regimul juridic al acesteia, cu modificările si
completările ulterioare, si al art. 53 alin. 4 din Legea locuintei nr. 114/1996,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
Guvernul
României adoptă
prezenta hotărâre.
Art.
1. - Se aprobă trecerea bunurilor imobile prevăzute în anexa nr. 1 din domeniul
public al statului în domeniul privat al statului.
Art.
2. - Se autorizează Ministerul Apărării Nationale să valorifice prin vânzare,
în conditiile legii, locuintele de serviciu aflate în administrarea sa, având
datele de identificare prevăzute în anexele nr. 1 si 2.
Art.
3. - Sumele rezultate din vânzarea locuintelor prevăzute în anexele nr. 1 si 2
vor avea destinatia prevăzută de Legea nr. 500/2002 privind finantele publice,
cu modificările ulterioare.
Art.
4. - În termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei
hotărâri, Ministerul Apărării Nationale va emite norme metodologice de aplicare
a prevederilor acesteia, care vor fi aprobate prin ordin al ministrului.
Art.
5. - Anexele nr. 1 si 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN
NĂSTASE
Contrasemnează:
Ministrul
apărării nationale,
Ioan
Mircea Pascu
Ministrul
finantelor publice,
Mihai
Nicolae Tănăsescu
Bucuresti, 18 noiembrie 2003.
Nr. 1.359.
ANEXA Nr. 1
DATELE
DE IDENTIFICARE
a
locuintelor situate în localitătile în care s-au desfiintat unitătile militare,
aflate în domeniul public al statului si propuse a fi trecute în domeniul
privat al statului
Nr. crt. |
Localitatea |
Denumirea blocului de locuinte |
Regimul de înăltime |
Numărul de
unităti locative pe
numărul de camere |
Suprafata construită (m2) |
Suprafata utilă (m2) |
Suprafata
terenului, inclusiv constructiile (m2) |
Gradu de ocupare (%) |
Regimul juridic al locuintelor |
Regimul juridic al terenului |
Obser- vatii |
1. |
Alexeni, judetul Ialomita |
Pavilionul L |
S+P+1E |
8 apartamente cu 4 camere |
440 |
993 |
440 |
100 |
Domeniul public al statului Imobil 669 (partial) cod 8.29.09 M.F. 103.672 |
Domeniul public al statului |
|
|
|
Pavilionul L1 |
S+P+1E |
12 apartamente cu 2 camere |
410 |
993 |
410 |
100 |
|
|
|
|
|
Pavilionul L2 |
S+P+1E |
12 apartamente cu 2 camere |
410 |
993 |
410 |
100 |
|
|
|
|
|
Pavilionul L3 |
S+P+1E |
12 apartamente cu 2 camere |
410 |
993 |
410 |
|
|
|
|
|
|
Pavilionul L4 |
S+P+1E |
8 apartamente cu 2 camere |
297 |
640 |
297 |
|
|
|
|
|
|
Pavilionul L5 |
S+P+1E |
8 apartamente cu 2 camere |
297 |
640 |
297 |
|
|
|
|
|
|
Pavilionul L6 |
S+P+2E |
48 apartamente cu 1 cameră |
520 |
1.843 |
520 |
|
|
|
|
|
|
Pavilionul L7 |
P |
14 apartamente cu 1 cameră |
375 |
298 |
375 |
|
|
|
|
2. |
Mizil, str. Nicolae Bălcescu nr. 248, judetul Prahova |
Pavilionul A |
S+P+2E |
9 apartamente cu 2 camere 3 apartamente cu 3 camere |
250 |
697 |
250 |
100 |
Domeniul public al statului Imobil 669 (partial) cod 8.29.09 M.F. 103.672 |
Domeniul
public al statului |
|
|
|
Pavilionul B |
S+P+2E |
9 apartamente cu 2 camere 3 apartamente cu 3 camere |
250 |
697 |
250 |
|
|
|
|
|
|
Pavilionul C |
S+P+2E |
9 apartamente cu 2 camere 3 apartamente cu 3 camere |
250 |
697 |
250 |
|
|
|
|
3. |
Lăculete, judetul Dâmbovita |
Pavilionul A2 |
P+1E |
4 apartamente cu 1 cameră |
148 |
199 |
148 |
100 |
Domeniul public al statului Imobil 845 (partial) cod 8.29.09 M.F. 103.750 |
Domeniul
public al statului |
|
|
|
Pavilionul A3 |
P+1E |
4 apartamente cu 2 camere |
165 |
238 |
165 |
100 |
Domeniul public al statului Imobil 845 (partial) cod 8.29.09 M.F. 103.750 |
|
|
|
|
Pavilionul A4 |
P+1E |
4 apartamente cu 2 camere |
165 |
238 |
165 |
|
|
|
|
|
|
Pavilionul A5 |
P+1E |
4 apartamente cu 2 camere |
187 |
292 |
187 |
|
|
|
|
4. |
Plenita, judetul Dolj |
Pavilionul B12 |
S+P+2E |
9 apartamente cu 2 camere 3 apartamente cu 3 camere |
267 |
773 |
294 |
21,32 |
Domeniul public al statului Imobil 1.232 (partial) cod 8.29.09 M.F. 103.900 |
Domeniul public al statului |
|
|
|
Pavilionul B13 |
S+P+2E |
9 apartamente cu 2 camere 3 apartamente cu 3 camere |
267 |
773 |
294 |
|
|
|
|
|
|
Pavilionul B14 |
S+P+2E |
9 apartamente cu 2 camere 3 apartamente cu 3 camere |
267 |
773 |
294 |
|
|
|
|
|
|
Pavilionul B15 |
S+P+2E |
9 apartamente cu 2 camere 3 apartamente cu 3 camere |
261 |
781 |
286 |
|
|
|
|
|
|
Pavilionul B16 |
S+P+2E |
9 apartamente cu 2 camere 3 apartamente cu 3 camere |
261 |
781 |
286 |
|
|
|
|
|
|
Pavilionul B17 |
S+P+2E |
9 apartamente cu 2 camere 3 apartamente cu 3 camere |
261 |
781 |
286 |
|
|
|
|
|
|
Pavilionul B18 |
S+P+2E |
9 apartamente cu 2 camere 3 apartamente cu 3 camere |
261 |
781 |
286 |
|
|
|
|
|
|
Pavilionul B19 |
S+P+2E |
9 apartamente cu 2 camere 3 apartamente cu 3 camere |
261 |
781 |
286 |
|
|
|
|
|
|
Pavilionul B20 |
S+P+2E |
9 apartamente cu 2 camere 3 apartamente cu 3 camere |
318 |
992 |
350 |
|
|
|
|
|
|
Pavilionul B21 |
S+P+2E |
9 apartamente cu 2 camere 3 apartamente cu 3 camere |
318 |
992 |
350 |
|
|
|
|
|
|
Pavilionul B22 |
S+P+2E |
9 apartamente cu 2 camere 3 apartamente cu 3 camere |
267 |
773 |
294 |
|
|
|
|
|
|
Pavilionul B23 |
S+P+2E |
9 apartamente cu 2 camere 3 apartamente cu 3 camere |
267 |
786 |
294 |
|
|
|
|
ANEXA Nr. 2
DATELE
DE IDENTIFICARE
a
locuintelor aflate în domeniul privat al statului, situate în localitătile în
care s-au desfiintat unitătile militare
Nr. crt. |
Localitatea |
Denumirea blocului de locuinte |
Regimul de înăltime |
Numărul de
unităti locative pe
numărul de camere |
Suprafata construită (m2) |
Suprafata utilă (m2) |
Suprafata
terenului, inclusiv constructiile (m2) |
Gradu de ocupare (%) |
Regimul juridic al locuintelor |
Regimul juridic al terenului |
Observatii |
1. |
Vulcan, str. Mihai Viteazul nr. 92, judetul
Hunedoara |
Bl. 92 |
S+P+4E |
12 ap. cu 3 camere 12 ap. cu 4 camere |
790 |
2.233 |
790 |
95 |
Domeniul privat al statului |
Domeniul privat al statului |
Spatii
comerciale la parter |
2. |
Salonta,
Piata Democratiei nr. 2, judetul Bihor |
Bl. D2
(scara A si B) |
P+4E |
3 ap. cu 1 cameră 5 ap. cu 2 camere 6 ap. cu 3 camere 7 ap. cu 4 camere |
320,29 |
1.755,64 |
320,29 |
100 |
Domeniul privat al statului |
Domeniul privat al statului |
|
GUVERNUL
ROMÂNIEI
privind stabilirea indemnizatiei
de care beneficiază agentii statistici pentru activitatea desfăsurată
În
temeiul art. 108 din Constitutie, republicată, si al art. 11 alin. (7) din
Ordonanta Guvernului nr. 9/1992 privind organizarea statisticii oficiale,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
Guvernul
României adoptă
prezenta hotărâre.
Art.
1. - (1) Pentru activitatea desfăsurată în conditiile art. 11 alin. (6) din
Ordonanta Guvernului nr. 9/1992 privind organizarea statisticii oficiale,
republicată, cu modificările si completările ulterioare, agentii
statistici-anchetatori beneficiază de indemnizatie lunară în cuantum brut de
până la 90% din nivelul salariului de bază minim brut pe tară, în conditiile
realizării integrale a normei de cercetare statistică lunară.
(2)
Gospodăriile populatiei care îsi înregistrează informatii în formulare
statistice speciale beneficiază de o indemnizatie brută lunară care nu poate
depăsi cuantumul indemnizatiei brute lunare plătite agentilor
statistici-anchetatori.
(3) Veniturile
din indemnizatiile prevăzute la alin. (1) si (2) se impozitează potrivit legii.
Art.
2. - (1) Norma de cercetare prevăzută la art. 1 alin. (1) si cuantumul
indemnizatiilor prevăzute la art. 1 alin. (1) si (2) se stabilesc prin ordin al
presedintelui Institutului National de Statistică.
(2)
Norma de cercetare se stabileste în functie de numărul de gospodării - unităti
de observare din esantioanele cercetărilor statistice, numărul centrelor de
cercetare, timpul necesar pentru realizarea interviurilor si complexitatea
chestionarelor.
(3)
Cuantumul indemnizatiei de care beneficiază gospodăriile potrivit art. 1 alin.
(2) se stabileste în functie de complexitatea formularelor statistice speciale
si de informatiile completate.
(4)
Indemnizatia de care beneficiază agentii statisticianchetatori potrivit art. 1
alin. (1) se diminuează, pentru fiecare locuintă neocupată si pentru fiecare
gospodărie care refuză interviul, cu tariful corespunzător fiecărui chestionar
necompletat, stabilit prin norma de cercetare.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN
NĂSTASE
Contrasemnează:
p.
Presedintele Institutului National de Statistică,
Constantin
Secăreanu
p.
Ministrul muncii, solidaritătii sociale si familiei,
Ion
Giurescu,
secretar
de stat
Ministrul
finantelor publice,
Mihai
Nicolae Tănăsescu
Bucuresti, 18 noiembrie 2003.
Nr. 1.364.
ACTE
ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL SĂNĂTĂTII
pentru aplicarea
Hotărârii Guvernului nr. 1.080/2003 privind reabilitarea si modernizarea aparatelor
radiologice tip ELTEX 400 si a instalatiilor de sterilizare tip ISM
Având în vedere
prevederile art. 2 si 3 din Hotărârea Guvernului nr.
1.080/2003 privind reabilitarea si modernizarea aparatelor radiologice tip
ELTEX 400 si a instalatiilor de sterilizare tip ISM, văzând Referatul de
aprobare al Directiei generale farmaceutice, inspectia de farmacie si aparatură
medicală nr. I.B. 5.636/2003,
în
temeiul Hotărârii Guvernului nr. 743/2003 privind organizarea si functionarea
Ministerului Sănătătii,
ministrul
sănătătii emite
următorul ordin:
Art.
1. - (1) Licitatiile publice pentru achizitiile de servicii privind
reabilitarea si modernizarea echipamentelor radiologice tip ELTEX 400 si a
instalatiilor de sterilizare tip ISM vor fi organizate la nivel judetean,
respectiv al municipiului Bucuresti, în conformitate cu prevederile legislatiei
în vigoare privind achizitiile publice.
Comisia
de licitatie va fi constituită din:
-
reprezentantul directiei de sănătate publică judetene, respectiv a municipiului
Bucuresti;
-
reprezentantul casei de asigurări de sănătate judetene, respectiv a
municipiului Bucuresti;
-
reprezentantii spitalelor (locatii).
(2)
Presedintele comisiei de licitatie va fi desemnat de structura de specialitate
din Ministerul Sănătătii.
(3) Directiile
de sănătate publică judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, vor declansa
în termen de 7 zile de la publicarea prezentului ordin licitatiile pentru
reabilitarea si modernizarea echipamentelor radiologice tip ELTEX 400 si a
instalatiilor de sterilizare tip ISM.
Art.
2. - Documentatiile tehnice, caietul de sarcini, inclusiv instructiunile
privind modul de elaborare si prezentare a propunerilor tehnice necesare
organizării si desfăsurării licitatiilor publice, vor fi întocmite de Statia de
Verificare si Întretinere a Aparaturii Medicale, organismul tehnic al
Ministerului Sănătătii, si vor fi avizate de structura de specialitate din
Ministerul Sănătătii.
Art.
3. - Listele instalatiilor si institutiilor sanitare publice care beneficiază
de reabilitarea si modernizarea aparatelor radiologice tip ELTEX 400 si a
instalatiilor de sterilizare tip ISM sunt prevăzute în anexele nr. 1 si 2 care
fac parte din prezentul ordin.
Art.
4. - Începând cu data intrării în vigoare a prezentului ordin orice prevederi
contrare se abrogă.
Art.
5. - Directiile de sănătate publică judetene, casele de asigurări de sănătate
judetene, Directia generală buget si achizitii, Directia strategie si structuri
sanitare, Statia de Verificare si Întretinere a Aparaturii Medicale vor duce la
îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art.
6. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul interimar al sănătătii,
Ionel Blănculescu
Bucuresti, 21 noiembrie 2003.
Nr. 1.065.
ANEXA Nr. 1
LISTA
institutiilor
sanitare publice care beneficiază de reabilitarea si modernizarea aparatelor
radiologice tip ELTEX 400
Nrt. crt. |
Judetul/Institutia
sanitară publică |
Nr.
de aparate |
|
0 |
1 |
2 |
|
1. |
Alba |
|
|
|
Spitalul Municipal Sebes |
3 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Ocna Mures |
1 |
|
|
Spitalul Judetean Alba Iulia |
1 |
|
|
Spitalul Municipal Aiud |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Câmpen |
1 |
|
|
Sanatoriul TBC Câmpeni |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Abrud |
1 |
|
|
TOTAL: |
9 |
|
2. |
Arges |
|
|
|
Policlinica Municipală
Câmpulung |
3 |
|
|
Spitalul de Pneumoftiziologie
Câmpulung |
1 |
|
|
Spitalul Călinesti |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc “Regele
Carol I” Costesti |
1 |
|
|
Spitalul Judetean Pitesti |
3 |
|
|
Centrul de Diagnostic si
Tratament Pitesti |
1 |
|
|
Spitalul Municipal Curtea de
Arges |
1 |
|
|
Spitalul de Boli Cronice
Stefănesti |
1 |
|
|
Spitalul de Pediatrie Pitesti |
2 |
|
|
Spitalul TBC Pitesti |
1 |
|
|
TOTAL: |
15 |
|
3. |
Bacău |
|
|
|
Spitalul Orăsenesc Slănic
Moldova |
1 |
|
|
Spitalul Municipal Onesti |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Comănesti |
2 |
|
|
Spitalul Municipal Moinesti |
2 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Târgu Ocna |
1 |
|
|
Spitalul Judetean Bacău |
4 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Buhusi |
1 |
|
|
TOTAL: |
12 |
|
4. |
Bistrita Năsăud |
|
|
|
Spitalul Orăsenesc Beclean |
1 |
|
|
Spitalul Judetean Bistrita |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Năsăud |
1 |
|
|
TOTAL: |
3 |
|
|
5. Botosani |
|
|
|
Spitalul Municipal Dorohoi |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Darabani |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Săveni |
1 |
|
|
Spitalul Clinic de Copii
“Cuvioasa Paraschiva” |
2 |
|
|
Spitalul Judetean “Mavromati” |
1 |
|
|
TOTAL: |
6 |
|
|
6. Brăila |
|
|
|
Spitalul de Pneumologie Brăila |
2 |
|
|
Spitalul “Sf. Spiridon” Brăila |
2 |
|
|
Spitalul “Sf. Pantelimon”
Brăila |
2 |
|
|
Spitalul Judetean Brăila |
3 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Făurei |
3 |
|
|
Spitalul de
Obstetrică-Ginecologie Brăila |
1 |
|
|
TOTAL: |
13 |
|
7. |
Buzău |
|
|
|
Spitalul Municipal Râmnicu
Sărat |
2 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Nehoiu |
2 |
|
|
Spitalul Judetean Buzău |
5 |
|
|
TOTAL: |
9 |
|
8. |
Caras-Severin |
|
|
|
Spitalul Orăsenesc Oravita |
2 |
|
|
Spitalul Comunal Bozovici |
1 |
|
|
Spitalul Municipal Caransebes |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Bocsa |
1 |
|
|
Spitalul Judetean Resita |
3 |
|
|
Dispensarul TBC Resita |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Otelu Rosu |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Moldova Nouă
|
1 |
|
|
TOTAL: |
11 |
|
9. |
Călărasi |
|
|
|
Spitalul Orăsenesc Lehliu Gară |
1 |
|
|
Spitalul Municipal Oltenita |
1 |
|
|
Spitalul TBC Dor Mărunt |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Fundulea |
1 |
|
|
Spitalul Judetean Călărasi |
4 |
|
|
TOTAL: |
8 |
|
|
10. Dâmbovita |
|
|
|
Centrul de Sănătate Niculesti |
1 |
|
|
Spitalul Judetean Târgoviste |
2 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Găesti |
3 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Pucioasa |
3 |
|
|
Spitalul de Specialitate
Mănăstirea Dealu |
1 |
|
|
Spitalul Municipal Moreni |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Titu |
1 |
|
|
Sanatoriul TBC Moroeni |
1 |
|
|
Centrul de Sănătate Răcari |
1 |
|
|
TOTAL: |
14 |
|
11. |
Giurgiu |
|
|
|
Centrul de Sănătate Ghimpati |
1 |
|
|
Spitalul Bolintin Vale |
1 |
|
|
Centrul de Sănătate Vadu Lat |
1 |
|
|
Spitalul de Pneumoftiziologie
Izvoru, comuna Vânătorii Mici |
1 |
|
|
Spitalul Judetean Giurgiu |
2 |
|
|
TOTAL: |
6 |
|
12. |
Gorj |
|
|
|
Sanatoriul TBC “T.
Vladimirescu”, comuna Runcu |
1 |
|
|
Spitalul Judetean 700 Târgu Jiu
|
5 |
|
|
Spitalul Comunal Turceni |
1 |
|
|
Dispensarul de
Pneumoftiziologie Motru |
1 |
|
|
Spitalul Municipal Motru |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Bumbesti-Jiu |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Rovinari |
1 |
|
|
Spitalul Judetean de Urgentă Centrul de primiri de urgentă
“T. Vladimirescu” Târgu Jiu |
2 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Novaci |
2 |
|
|
TOTAL: |
15 |
|
13. |
Hunedoara |
|
|
|
Spitalul Orăsenesc Hateg |
1 |
|
|
Spitalul Judetean Deva |
3 |
|
|
Spitalul Municipal Hunedoara |
1 |
|
|
Spitalul Comunal Ilia |
1 |
|
|
Spitalul de Psihiatrie Zam |
1 |
|
|
Spitalul Municipal Orăstie |
1 |
|
|
Spitalul Municipal Brad |
1 |
|
|
Policlinica Petrila |
1 |
|
|
Spitalul de Urgentă Petrosani |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Lupeni |
1 |
|
|
TOTAL: |
12 |
|
14. |
Ialomita |
|
|
|
Spitalul Municipal Urziceni |
1 |
|
|
Spitalul Fierbinti |
1 |
|
|
Spitalul Municipal Fetesti |
1 |
|
|
Spitalul Judetean Slobozia |
1 |
|
|
TOTAL: |
4 |
|
15. |
Iasi |
|
|
|
Spitalul Orăsenesc Târgu Frumos |
1 |
|
|
Spitalul Municipal Pascani |
3 |
|
|
Spitalul Clinic de Urgente Iasi
|
1 |
|
|
Spitalul Clinic “Elena Doamna”
Iasi |
1 |
|
|
Spitalul Clinic Universitar nr.
2 “C.I. Parhon” Iasi |
1 |
|
|
Maternitatea Cuza Vodă |
1 |
|
|
Spitalul Clinic de Copii “Sf.
Maria” Iasi |
1 |
|
|
Centrul Medical “Nicolina” Iasi |
1 |
|
|
Spitalul de Pneumoftiziologie
Iasi |
2 |
|
|
Spitalul Clinic de Recuperare
Iasi |
1 |
|
|
Spitalul Clinic nr. 3 “Sf.
Treime” Iasi |
1 |
|
|
TOTAL: |
14 |
|
16. |
Maramures |
|
|
|
Spitalul Judetean Baia Mare |
1 |
|
|
Spitalul Municipal Sighetu
Marmatiei |
4 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Viseu de Sus
|
2 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Târgu Lăpus |
1 |
|
|
Spitalul de Pneumoftiziologie
Baia Mare |
1 |
|
|
Policlinica nr. 2 Baia Mare |
1 |
|
|
Policlinica “Sf. Maria” Baia
Mare |
1 |
|
|
Spitalul Municipal de Boli
Infectioase Dermatovenerice si Pulmonare Baia Mare |
1 |
|
|
TOTAL: |
12 |
|
17. |
Neamt |
|
|
|
Spitalul Judetean Neamt |
3 |
|
|
Spitalul Municipal Roman |
4 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Bicaz |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Târgu-Neamt |
3 |
|
|
Policlinica cu plată Roman |
1 |
|
|
TOTAL: |
12 |
|
18. |
Olt |
|
|
|
Spitalul Orăsenesc Bals |
2 |
|
|
Spitalul Orăsenesc
Drăgănesti-Olt |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Scornicesti |
1 |
|
|
Spitalul Judetean Olt |
3 |
|
|
Spitalul Municipal Caracal |
2 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Corabia |
1 |
|
|
TOTAL: |
10 |
|
19. |
Satu Mare |
|
|
|
Spitalul Judetean Satu Mare |
2 |
|
|
Centrul de Diagnostic si
Tratament Satu Mare |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Carei |
2 |
|
|
Spitalul Municipal Satu Mare |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Negresti Oas
|
1 |
|
|
TOTAL: |
7 |
|
20. |
Sălaj |
|
|
|
Spitalul Orăsenesc Jibou |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Simleu
Silvaniei |
1 |
|
|
TOTAL: |
2 |
|
21. |
Suceava |
|
|
|
Spitalul Municipal Fălticeni |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Siret |
1 |
|
|
Spitalul Judetean Suceava |
1 |
|
|
Spitalul Municipal Rădăuti |
3 |
|
|
TOTAL: |
6 |
|
22. |
Teleorman |
|
|
|
Spitalul de Pneumoftiziologie
Rosiori de Vede |
1 |
|
|
Spitalul Judetean Alexandria |
1 |
|
|
Spitalul Municipal “Caritas”
Rosiori de Vede |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Zimnicea |
1 |
|
|
Spitalul Municipal Turnu
Măgurele |
2 |
|
|
TOTAL: |
6 |
|
23. |
Tulcea |
|
|
|
Spitalul Judetean Tulcea |
3 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Măcin |
1 |
|
|
Spitalul Orăsenesc Babadag |
1 |
|
|
TOTAL: |
5 |
|
24. |
Vaslui |
|
|
|
Spitalul Judetean Vaslui |
1 |
|
|
Spitalul de Copii Bârlad |
1 |
|
|
Policlinica Husi |
1 |
|
|
TOTAL: |
3 |
|
|
TOTAL GENERAL: |
214 |
|
ANEXA Nr. 2
LISTA
institutiilor sanitare publice
care beneficiază de reabilitarea si modernizarea instalatiilor de sterilizare
tip ISM
Nr. crt. |
Judetul/Spitalul |
Nr.
de instalatii de sterilizare tip ISM care necesită reabilitare si modernizare |
1. |
Alba |
|
|
Spitalul Municipal Aiud |
2 |
|
Spitalul Municipal Sebes |
2 |
|
Spitalul Orăsenesc Câmpeni |
1 |
|
TOTAL: |
5 |
2. |
Arad |
|
|
Spitalul Municipal Arad |
2 |
|
TOTAL: |
2 |
3. |
Arges |
|
|
Spitalul Orăsenesc Costesti |
1 |
|
Spitalul Municipal Curtea de
Arges |
3 |
|
TOTAL: |
4 |
4. |
Bacău |
|
|
Spitalul Orăsenesc Comănesti |
1 |
|
Spitalul Municipal Onesti |
2 |
|
TOTAL: |
3 |
5. |
Bihor |
|
|
Spitalul Municipal Salonta |
1 |
|
Spitalul de Obstetrică
Ginecologie Oradea |
1 |
|
Spitalul Orăsenesc Marghita |
1 |
|
TOTAL: |
3 |
6. |
Botosani |
|
|
Spitalul Municipal Dorohoi |
1 |
|
Spitalul de Copii Botosani |
1 |
|
TOTAL: |
2 |
7. |
Brasov |
|
|
Spitalul de Obstetrică
Ginecologie Brasov |
6 |
|
Spitalul de Pediatrie Brasov |
3 |
|
Spitalul Municipal Făgăras |
5 |
|
TOTAL: |
14 |
8. |
Brăila |
|
|
Spitalul de Obstetrică
Ginecologie Brăila |
2 |
|
TOTAL: |
2 |
9. |
Buzău |
|
|
Spitalul Judetean Buzău |
|
|
Sectia Maternitate |
2 |
|
Spitalul Orăsenesc Nehoiu |
1 |
|
TOTAL: |
3 |
10. |
Caras-Severin |
|
|
Spitalul Orăsenesc Moldova Nouă
|
1 |
|
Spitalul Orăsenesc Oravita |
2 |
|
Spitalul Municipal Caransebes |
2 |
|
TOTAL: |
5 |
11. |
Călărasi |
|
|
Spitalul Orăsenesc Lehliu Gară |
1 |
|
TOTAL: |
1 |
12. |
Cluj |
|
|
Spitalul Municipal Turda |
2 |
|
Spitalul Municipal Gherla |
1 |
|
Spitalul CFR Cluj |
1 |
|
TOTAL: |
4 |
13. |
Constanta |
|
|
Spitalul Municipal Medgidia |
1 |
|
Spitalul Municipal Mangalia |
1 |
|
TOTAL: |
2 |
14. |
Dâmbovita |
|
|
Spitalul Orăsenesc Găesti |
1 |
|
TOTAL: |
1 |
15. |
Dolj |
|
|
Spitalul Orăsenesc Filiasi |
2 |
|
Spitalul Orăsenesc Segarcea |
1 |
|
TOTAL: |
3 |
16. |
Galati |
|
|
Spitalul Judetean Galati |
3 |
|
Spitalul CFR Galati |
1 |
|
TOTAL: |
4 |
17. |
Giurgiu |
|
|
Spitalul Judetean Giurgiu |
3 |
|
TOTAL: |
3 |
18. |
Gorj |
|
|
Spitalul Orăsenesc Rovinari |
2 |
|
TOTAL: |
|
19. |
Harghita |
|
|
Spitalul Judetean Miercurea
Ciuc |
2 |
|
Spitalul Municipal Odorheiu
Secuiesc |
1 |
|
TOTAL: |
3 |
20. |
Hunedoara |
|
|
Spitalul Municipal Brad |
2 |
|
TOTAL: |
2 |
21. |
Ialomita |
|
|
Spitalul Orăsenesc Tăndărei |
2 |
|
TOTAL: |
2 |
22. |
Iasi |
|
|
Spitalul de Neurochirurgie Iasi
|
3 |
|
Spitalul Clinic nr. 2 “C.I.
Parhon” Iasi |
2 |
|
Spitalul de Urgentă “Sf.
Spiridon” Iasi |
4 |
|
Spitalul de Recuperare Iasi |
3 |
|
Spitalul Clinic de Copii “Sf.
Maria” Iasi |
2 |
|
Spitalul de Obstetrică
Ginecologie “Elena Doamna” Iasi |
2 |
|
Spitalul CFR Pascani |
2 |
|
TOTAL: |
18 |
|
23. Maramures |
|
|
Spitalul Municipal Sighetu
Marmatiei |
1 |
|
Spitalul Orăsenesc Târgu Lăpus |
1 |
|
Spitalul Orăsenesc Borsa |
2 |
|
TOTAL: |
4 |
|
24. Mures |
|
|
Spitalul Orăsenesc Ludus |
1 |
|
Spitalul Municipal Sighisoara |
1 |
|
TOTAL: |
2 |
25. |
Olt |
|
|
Spitalul Municipal Caracal |
2 |
|
TOTAL: |
2 |
26. |
Prahova |
|
|
Spitalul Orăsenesc Azuga |
1 |
|
Spitalul Orăsenesc Sinaia |
1 |
|
Spitalul Municipal Câmpina |
1 |
|
TOTAL: |
3 |
27. |
Satu Mare |
|
|
Spitalul Orăsenesc Tăsnad |
2 |
|
TOTAL: |
2 |
28. |
Sibiu |
|
|
Spitalul Municipal Medias |
2 |
|
Spitalul Orăsenesc Agnita |
1 |
|
TOTAL: |
3 |
29. |
Teleorman |
|
|
Spitalul Municipal Turnu
Măgurele |
2 |
|
Spitalul “Caritas” Rosiori de
Vede |
1 |
|
TOTAL: |
3 |
30. |
Timis |
|
|
Spitalul Municipal Timisoara |
3 |
|
Spitalul Orăsenesc Jimbolia |
2 |
|
TOTAL: |
5 |
31. |
Tulcea |
|
|
Spitalul Orăsenesc Măcin |
1 |
|
Spitalul Orăsenesc Babadag |
1 |
|
TOTAL: |
2 |
32. |
Vaslui |
|
|
Spitalul de Adulti Bârlad |
1 |
|
TOTAL: |
1 |
33. |
Vâlcea |
|
|
Spitalul de Obstetrică
Ginecologie Râmnicu Vâlcea |
3 |
|
TOTAL: |
3 |
34. |
Bucuresti |
|
|
Spitalul de Obstetrică
Ginecologie “Polizu” |
3 |
|
Spitalul Clinic de Nefrologie
“Dr. Carol Davila” |
1 |
|
Spitalul CFR Witing |
1 |
|
TOTAL: |
5 |
|
TOTAL GENERAL: |
123 |
MINISTERUL SĂNĂTĂTII
pentru aprobarea Listei
organismelor recunoscute care efectuează evaluarea conformitătii dispozitivelor
medicale
Având
în vedere:
- prevederile
art. 43 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr.
190/2003 privind stabilirea conditiilor de introducere pe piată si de
utilizare a dispozitivelor medicale;
-
Referatul de aprobare al Directiei generale farmaceutice, inspectia de farmacie
si aparatură medicală nr. IB 5.866/2003;
-
prevederile Hotărârii Guvernului nr. 743/2003 privind organizarea si
functionarea Ministerului Sănătătii,
ministrul
sănătătii emite
următorul ordin:
Art.
1. - Se aprobă Lista organismelor recunoscute care efectuează evaluarea
conformitătii dispozitivelor medicale, prevăzută în anexa care face parte
integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul
interimar al sănătătii,
Ionel
Blănculescu
Bucuresti, 27 noiembrie 2003.
Nr. 1.099.
ANEXĂ
LISTA
organismelor
recunoscute care efectuează evaluarea conformitătii dispozitivelor medicale
Denumirea si
sediul organismului
recunoscut pentru
evaluarea conformitătii dispozitivelor medicale |
Nr. de identificare în Registrul
organismelor recunoscute |
Grupa de
produse |
Sarcini
specifice |
Hotărârea
Guvernului nr. 190/2003
privind stabilirea
conditiilor de
introducere pe piată si de
utilizare a
dispozitivelor medicale, art. 18-21 |
SVIAM-CERT din cadrul Statiei de Verificare
si Întretinere a Aparaturii Medicale (SVIAM), bd. Nicolae Titulescu nr. 58,
sectorul 1, Bucuresti |
04 |
Dispozitive
medicale |
- Examinarea CS de tip - Verificarea CS |
- Anexa nr. 3 - Anexa nr. 4 |