MONITORUL
OFICIAL AL ROMANIEI
P
A R T E A I
Anul
171 (XV) - Nr. 863 LEGI,
DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE
Joi, 4 decembrie 2003
SUMAR
HOTĂRÂRI
ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
1.386. - Hotărâre pentru modificarea si completarea Normelor
metodologice privind organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari,
aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 400/2003
Lista agentilor economici comercianti angro de uleiuri
minerale, publicată conform prevederilor art. 11 alin. (3) din Ordonanta de
urgentă a Guvernului nr. 30/2003 pentru instituirea unor măsuri speciale
privind productia, importul si comercializarea
uleiurilor minerale
Lista depozitelor speciale, publicată conform
prevederilor art. 11 alin. (3) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr.
30/2003 pentru instituirea unor măsuri speciale privind productia, importul si
comercializarea uleiurilor minerale (completare)
HOTĂRÂRI
ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL
ROMÂNIEI
pentru modificarea si
completarea Normelor metodologice privind organizarea si functionarea
asociatiilor de proprietari, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 400/2003
În
temeiul art. 108 din Constitutie, republicată, al art. 22 din Ordonanta
Guvernului nr.
85/2001 privind organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari,
aprobată cu modificări prin Legea nr.
234/2002, si al art. 68 din Legea locuintei nr. 114/1996,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
Guvernul
României adoptă
prezenta hotărâre.
Articol
unic. - Normele
metodologice privind organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari,
prevăzute în anexa la Hotărârea Guvernului nr.
400/2003, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 311 din
8 mai 2003, se modifică si se completează după cum urmează:
1. Articolul
4 va avea următorul cuprins:
“Art.
4. - Consiliile locale ale municipiilor, oraselor, comunelor si ale sectoarelor
municipiului Bucuresti vor organiza compartimente specializate pentru
problemele locatarilor în scopul sprijinirii proprietarilor pentru înfiintarea,
organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari si pentru realizarea scopurilor
si sarcinilor ce le revin în administrarea imobilelor, în conformitate cu
prevederile legale în vigoare. Aceste compartimente vor fi compuse din
specialisti în domeniul financiar-contabil si al legislatiei muncii, potrivit
prevederilor art. 16 alin. (3) din Ordonanta Guvernului nr. 85/2001, aprobată
cu modificări prin Legea nr. 234/2002.”
2. Alineatele
(1), (3) si (4) ale articolului 5 vor avea următorul cuprins:
“Art.
5. - (1) Condominiile pot fi administrate de persoane fizice atestate prin grija
compartimentelor specializate înfiintate conform art. 4, angajate cu contract
individual de muncă ori cu conventie civilă de prestări de servicii, sau de
persoane juridice specializate, cu care se încheie un contract de administrare,
potrivit hotărârii adunării generale a proprietarilor. Administratorii trebuie
să prezinte garantii morale, materiale si profesionale acceptate de
proprietarul clădirii pe care urmează să o administreze sau de reprezentantul
legal al acestuia.
(3)
Pentru administrator sau, după caz, persoana fizică gestionară a bunurilor
materiale, mijloacelor bănesti sau a oricăror alte valori aflate în
proprietatea, folosinta sau detinerea asociatiei de proprietari, adunarea
generală a proprietarilor poate hotărî constituirea unei garantii suplimentare.
Suma garantiei în numerar, prevăzută în Legea nr. 22/1969
privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si răspunderea în
legătură cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritătilor sau
institutiilor publice, cu modificările ulterioare, si a garantiei suplimentare
nu poate depăsi valoarea mediei cheltuielilor lunare curente ale condominiului.
(4)
Garantia se depune în contul bancar al asociatiei de proprietari respective si
poate fi restituită gestionarului, împreună cu dobânda aferentă, la încetarea
contractului/conventiei civile de prestări de servicii, în situatia în care nu
a cauzat o pagubă sau când paguba a fost acoperită în întregime.”
3. La
articolul 5, după alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu
următorul cuprins:
“(5)
Garantia va fi constituită în maximum 6 rate lunare.”
4. La
alineatul (2) al articolului 6, literele a) si b) vor avea următorul cuprins:
“a)
mentinerea în sigurantă a clădirii potrivit prevederilor legale si aducerea la
cunostintă tuturor persoanelor care locuiesc în clădire despre starea acesteia
din punct de vedere al sigurantei;
b)
functionarea în bune conditii a tuturor instalatiilor, dotărilor si
echipamentelor functionale aferente imobilului;”
5. Alineatul
(1) al articolului 8 va avea următorul cuprins:
“Art.
8. - (1) În clădirile de locuit cu mai multe scări se pot constitui asociatii
de proprietari pe una sau mai multe scări, dacă proprietatea comună aferentă
poate fi delimitată si dacă este posibilă repartizarea cheltuielilor comune pe
una sau mai multe scări.”
6. La
alineatul (5) al articolului 18, literele a)-c) vor avea următorul cuprins:
“a)
activitatea de administrare si de întretinere a condominiului, aprobarea
lucrărilor de reparatii capitale si reparatii curente ce urmează a se efectua
în cursul anului, încheierea contractelor cu agentii economici furnizori ai
serviciilor si lucrărilor de care beneficiază asociatia de proprietari, precum
si modul de realizare a obligatiilor pe care aceasta le are fată de persoanele
juridice sau fizice cu care are relatii;
b)
expertizarea tehnică a clădirilor care prezintă niveluri insuficiente de
protectie la degradări sau avarieri si a lucrărilor de interventie/consolidare,
potrivit legislatiei în vigoare;
c)
bugetul de venituri si cheltuieli; stabilirea cotelor de participare pe
persoană la cheltuielile aferente persoanelor cu domiciliul stabil în clădire
si pentru persoanele care locuiesc temporar minimum 15 zile pe lună; stabilirea
perioadei pentru care proprietarii, respectiv chiriasii, pot solicita în scris
scutirea de la plata cheltuielilor pe persoană si care trebuie să fie de cel
putin 15 zile pe lună; participarea proprietarilor la cheltuielile de
administrare si de întretinere a clădirii; modul de folosire a fondurilor
proprii; activitătile pentru care se pot încheia contracte de prestare de
servicii;”
7. La
alineatul (1) al articolului 19, literele a)-c) vor avea următorul cuprins:
“a)
activitatea curentă de administrare si de întretinere a condominiului;
derularea contractelor încheiate cu agentii economici furnizori; repartizarea
lunară a cheltuielilor comune pe fiecare proprietate din condominiu, încheierea
sau sistarea contractelor privind furnizarea serviciilor necesare, inclusiv
pentru administrarea condominiului; angajarea personalului de administrare,
întretinere si curătenie, potrivit legii, si aprobarea cheltuielilor curente;
b)
urmărirea bunei functionări a instalatiilor din locuinte sau din spatiile cu
altă destinatie decât cea de locuintă;
stabilirea
măsurilor necesare functionării în bune conditii a părtilor comune ale
constructiei si instalatiilor condominiului;
c)
rezolvarea problemelor ridicate de membrii asociatiei de proprietari;”
8. La
articolul 21, după alineatul (8) se introduce un nou alineat, alineatul (9), cu
următorul cuprins:
“(9)
Asociatiile de proprietari care optează pentru conducerea contabilitătii în
partidă simplă vor depune la compartimentele specializate în sprijinirea si
îndrumarea asociatiilor de proprietari din cadrul consiliilor locale situatia
soldurilor elementelor de activ si pasiv, întocmită potrivit prevederilor
Ordinului ministrului finantelor publice nr.
2.329/2001, până la data de 1 martie pentru situatia la 31 decembrie si
până la data de 1 septembrie pentru situatia la 30 iunie. Asociatiile de
proprietari care optează pentru conducerea contabilitătii în partidă dublă vor
depune situatia financiară anuală până la data de 1 martie a anului următor.”
9. Alineatul
(1) al articolului 22 va avea următorul cuprins:
“Art.
22. - (1) Activitatea de management al proprietătii se asigură de persoane
fizice angajate fie prin contracte individuale de muncă, fie prin conventie
civilă de prestări de servicii, sau de persoane juridice, prin contracte de
administrare, în functie de hotărârea adunării generale a proprietarilor.”
10. Alineatul
(2) al articolului 22 va avea următorul cuprins:
“(2) Administratorul,
persoană fizică, poate fi angajat dintre membrii asociatiei de proprietari sau
dintre alte persoane cu cunostinte profesionale si trebuie atestat prin grija
compartimentelor specializate pentru problemele locatarilor, organizate de
consiliile locale.”
11. La
alineatul (3) al articolului 22, literele c), d), f) si j) vor avea următorul
cuprins:
“c)
răspunderea fată de functionalitatea si integritatea elementelor proprietătii
comune;
d)
procurarea materialelor necesare întretinerii si reparatiilor curente ale
elementelor proprietătii comune, răspunderea asupra integritătii acestora;
f) angajarea si
urmărirea realizării contractelor aprobate de adunarea generală, încheiate cu
persoane fizice sau juridice pentru: reparatii, închirierea unor spatii sau
elemente din proprietatea comună, activităti sociale si alte tipuri de
activităti. În contractele privind reparatiile se vor prevedea clauze
referitoare la perioada de garantie a lucrărilor executate conform normativelor
tehnice în vigoare;
j)
vizitarea după o înstiintare prealabilă de minimum 15 zile, în conformitate cu
prevederile din Statutul asociatiei de proprietari, referitoare la drepturile
proprietarilor din condominiu, a proprietătii individuale în vederea
înlăturării defectiunilor apărute la instalatiile de folosintă comună si a
eliminării pierderilor care determină cresterea nejustificată a cheltuielilor
asociatiei de proprietari. Dacă se constată defectiuni la instalatiile
apartinând proprietătii individuale - apartament sau spatii cu altă destinatie
decât cea de locuintă -, se înstiintează proprietarul asupra obligatiei
acestuia de a remedia defectiunile;”
12. La
alineatul (3) al articolului 22 litera p), paragraful al doilea va avea
următorul cuprins:
“Constituie
obligatie din partea proprietarilor să anunte în scris numărul persoanelor care
locuiesc temporar în condominiu, în conditiile prezentelor norme metodologice.”
13. Partea
introductivă a articolului 23 si litera c) a punctului B vor avea următorul
cuprins:
“Art.
23. - Proprietarii, pe lângă drepturile si îndatoririle prevăzute în Statutul
asociatiei de proprietari, au si următoarele drepturi si obligatii:
…………………………..
c) să
contribuie la repararea sau, după caz, la consolidarea si la mentinerea în
stare de sigurantă a proprietătii comune indivize din cadrul condominiului si
să permită accesul persoanelor autorizate si însotite de administratorul
clădirii pentru efectuarea reparatiilor la instalatiile comune, conform
prevederilor din Statutul asociatiei de proprietari.”
14. Alineatul
(1) al articolului 25 va avea următorul cuprins:
“Art.
25. - (1) Cotele de contributie la cheltuielile asociatiei de proprietari,
calculate pentru fiecare proprietar din condominiu, vor fi achitate de acestia,
după caz, în termen de maximum 15 zile de la data afisării listei de plată,
dată care trebuie să fie înscrisă în lista de plată respectivă. În vederea
respectării termenelor legale de plată a facturilor către furnizorii de
utilităti, administratorii au obligatia de a afisa lista de plată în termen de maximum
5 zile de la data primirii ultimei facturi expediate prin postă, certificată
prin înscrisul de pe stampila postei, sau de la data confirmării de primire, în
cazul transmiterii facturii prin curier/delegat. După o perioadă de 30 de zile
de la expirarea termenului stabilit pentru plată, asociatia de proprietari
poate calcula si percepe penalizări de întârziere pentru suma neachitată, în
conditiile stabilite si aprobate de adunarea generală a asociatiei de
proprietari, în limitele stabilite de Ordonanta Guvernului nr.
85/2001, aprobată cu modificări prin Legea nr.
234/2002. Suma acestora nu poate depăsi suma cotei de întretinere lunară la
care s-a aplicat.”
15. Alineatul
(2) al articolului 35 va avea următorul cuprins:
“(2)
Veniturile obtinute de asociatia de proprietari din activităti economice sau
din alte activităti desfăsurate se constituie ca fond special si se vor utiliza
în exclusivitate pentru îmbunătătirea confortului si eficientei condominiului,
pentru întretinerea si repararea proprietătii comune. În aceste venituri se
cuprind si sumele obtinute din închirierea unor spatii aflate în proprietate
comună indiviză, a spatiilor pentru instalarea de reclame, firme luminoase,
precum si alte venituri obtinute din orice sursă. Aceste venituri se constituie
ca surse proprii ale asociatiei de proprietari, nu se repartizează proprietarilor
si nu pot fi folosite la constituirea sau la completarea fondului de rulment.”
16. Alineatul
(5) al articolului 38 va avea următorul cuprins:
“(5)
Cheltuielile pentru ridicarea reziduurilor si a gunoaielor menajere, precum si
cheltuielile pentru vidanjarea haznalelor se repartizează în conformitate cu
clauzele prevăzute în contractul încheiat cu furnizorul respectivului serviciu
sau, în lipsa acestora, proportional cu numărul persoanelor care locuiesc
curent în condominiu.”
17. La
articolul 42, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu
următorul cuprins:
“(3)
Modificarea instalatiilor de distributie a utilitătilor în interiorul unui
condominiu sau al unui apartament din cadrul unui condominiu poate fi făcută
numai pe baza referatului tehnic de specialitate emis de furnizorul utilitătii,
în care se arată efectele modificării instalatiei respective si se cuprind
propuneri privind modul de repartizare a cheltuielilor pentru proprietătile din
condominiu. Pe baza acestui referat adunarea generală va hotărî asupra
efectuării modificării si va stabili modul de înregistrare,
repartizare/defalcare a consumurilor respective, precum si modul de încasare si
de efectuare a plătilor corespunzătoare consumurilor.”
18. Articolul
44 va avea următorul cuprins:
“Art.
44. - Cheltuielile pe cotă-parte de proprietate sunt cheltuieli efectuate
pentru întretinerea, repararea, exploatarea si, după caz, consolidarea părtilor
din condominiu aflate în proprietate comună indiviză, specificate ca atare în
acordul de asociere.”
19. Alineatul
(2) al articolului 47 va avea următorul cuprins:
“(2)
Suma aferentă cheltuielilor pentru încălzirea spatiilor aflate în proprietatea
comună a tuturor proprietarilor este cea rezultată prin scăderea din valoarea
înscrisă în factura aferentă consumurilor de energie termică pentru încălzire a
sumei aferente încălzirii apartamentelor si spatiilor cu altă destinatie decât
cea de locuintă din cadrul condominiului.”
20. Articolul
48 va avea următorul cuprins:
“Art.
48. - Cheltuielile privind consumurile de apă, canalizare, apă caldă menajeră,
gaze naturale, aferente proprietătii comune, precum si cheltuielile pentru
deratizarea, dezinfectia, dezinsectia condominiului se repartizează
proportional cu cota-parte de proprietate indiviză care revine fiecărui
proprietar din proprietatea comună, astfel cum este înscrisă în acordul de
asociere sau care a fost recalculată conform prevederilor art. 45, având la
bază contracte încheiate cu furnizorii acestor utilităti.”
21. Alineatul
(1) al articolului 53 va avea următorul cuprins:
“Art.
53. - (1) Cheltuielile pentru încălzirea locuintelor/apartamentelor situate în
condominii, indiferent de modul de înregistrare a consumului de energie termică
si de sursa de agent termic, se repartizează proportional cu suprafata utilă
definită în cartea tehnică a clădirii si înscrisă în actul de proprietate, iar
pentru încălzirea spatiilor aflate în folosintă comună, si anume: casa scării,
culoare, spălătorii, uscătorii, holuri si altele asemenea, se repartizează
proportional cu cota-parte de proprietate indiviză care îi revine fiecărui
proprietar, astfel cum aceasta este înscrisă în actul de proprietate sau cum a
fost recalculată conform prevederilor art. 45.”
22. După
alineatul (1) al articolului 53 se introduce un nou alineat, alineatul (11), cu următorul cuprins:
“(11) Asociatiile de proprietari vor evidentia cheltuielile
pentru încălzire si apă caldă menajeră, separat pentru fiecare apartament, pe
un borderou special a cărui formă este prezentată în anexele 1A si 1B la
prezentele norme metodologice si care va fi afisat împreună cu lista pentru
defalcarea celorlalte cheltuieli de întretinere.”
23. După
alineatul (11) al articolului 53 se introduce
un nou alineat, alineatul (12),
cu următorul cuprins:
“(12) În borderoul prevăzut la alin. (11) se vor înscrie obligatiile de plată a căldurii si apei
calde menajere pe fiecare apartament, asa cum rezultă din defalcarea facturii
primite de la furnizorul de energie termică, conform alin. (1), si separat cuantumul
ajutorului social aprobat în conformitate cu Ordonanta de urgentă a Guvernului
nr. 81/2003 pentru modificarea unor reglementări privind acordarea de ajutoare
pentru încălzirea locuintei si asigurarea fondurilor necesare în vederea
furnizării energiei termice si gazelor naturale pentru populatie, precum si
unele măsuri pentru întărirea disciplinei financiare.”
24. Alineatele
(2) si (3) ale articolului 53 se abrogă.
25. Articolul
54 va avea următorul cuprins:
“Art.
54. - Cheltuielile pentru lucrările de întretinere, reparatii si înlocuiri la
antenele colective de televiziune se repartizează în raport cu numărul prizelor
de televizoare prevăzute în cartea tehnică a clădirii, iar pentru cutiile
postale si pentru cheile de la usa de intrare comună în clădire se repartizează
în raport cu numărul locuintelor si spatiilor cu altă destinatie decât cea de
locuintă existente în condominiu.”
26. Articolul
61 va avea următorul cuprins:
“Art.
61. - Consiliile locale vor constitui, prin hotărâre, o comisie de atestare
care va organiza examinarea persoanelor fizice propuse de către adunările
generale ale asociatiilor de proprietari pentru administrarea imobilelor.”
27. Articolul
63 va avea următorul cuprins:
“Art.
63. - Pot fi atestate ca administratori de condominii numai persoanele care
îndeplinesc cumulativ următoarele conditii:
a) au
capacitate deplină de exercitiu;
b)
prezintă garantii morale pentru îndeplinirea corectă a obligatiilor ce revin
administratorilor.”
28. La
alineatul (3) al articolului 67, litera e) va avea următorul cuprins:
“e) recomandări din partea
presedintelui comitetului executiv al asociatiei de proprietari ai clădirii
pentru care solicită atestarea calitătii de administrator.”
29. După
alineatul (3) al articolului 67 se introduce un nou alineat, alineatul (31), cu următorul cuprins:
“(31) Legalizarea actelor care se depun pentru atestare poate
fi făcută de secretarul comunei, orasului sau al subdiviziunii
administrativ-teritoriale a municipiilor.”
30. Alineatul
(4) al articolului 67 se abrogă.
31. Articolul
68 va avea următorul cuprins:
“Art.
68. - Capacitatea de a fi atestati ca administratori de condominii a
solicitantilor care au prezentat cereri în conditiile art. 67 va fi evaluată de
comisia de specialitate constituită de consiliul local, în termen de 60 de zile
de la înregistrarea cererii.”
32. Articolul
71 va avea următorul cuprins:
“Art.
71. - (1) Atestatul de administrator de imobil se eliberează pentru o perioadă
nedeterminată si este valabil numai pe teritoriul administrat de autoritatea
administratiei publice locale emitentă.
(2)
Atestatul va mentiona datele de identitate ale titularului si autoritatea
administratiei publice locale emitentă.
(3)
Atestatul poate fi suspendat sau retras de către autoritatea administratiei
publice locale emitentă, la propunerea motivată a compartimentului specializat
al consiliului local, sesizat din oficiu sau la cererea asociatiilor de
proprietari.”
33. Articolul
73 va avea următorul cuprins:
“Art.
73. - Atestarea administratorilor persoane fizice, aflati în functie la data
intrării în vigoare a prezentelor norme metodologice, se va realiza până la
data de 31 martie 2004.”
34. Articolul
74 va avea următorul cuprins:
“Art.
74. - Consiliile locale ale municipiilor, oraselor, comunelor si ale
sectoarelor municipiului Bucuresti vor stabili si vor sanctiona contraventiile
la prevederile prezentelor norme metodologice, prin hotărâre a consiliului
local, în conditiile legii.”
35. După
articolul 75 se introduce un nou articol,
articolul
76, cu următorul cuprins:
“Art.
76. - Unitătile detinătoare a cărtii tehnice a clădirilor sunt obligate să
transmită cu titlu gratuit aceste cărti asociatiilor de proprietari, la
solicitarea acestora. De asemenea, unitătile în arhiva cărora se găsesc
proiectele clădirilor sunt obligate să elibereze asociatiilor de proprietari
copii ale proiectelor de clădiri elaborate. Costul executării copiilor va fi
suportat de asociatia de proprietari solicitantă.
În
lipsa proiectelor, proiectantul va emite un raport cuprinzând parametrii de
calcul ai clădirii, caracteristicile tehnice, dotările acesteia si instalatiile
si dotările constituite în indiviziune pentru mai multi proprietari din
condominiu.”
36. După
anexa nr. 1 la normele metodologice se introduc anexele nr. 1A si 1B.
37. Litera
b) a articolului 23 din anexa nr. 2 la normele metodologice va avea următorul
cuprins:
“b) să
anunte, în scris, numărul persoanelor care locuiesc temporar în clădire minimum
15 zile pe lună, conform art. 18 alin. (5) lit. c) din Normele metodologice
privind organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari.”
PRIM-MINISTRU
ADRIAN
NĂSTASE
Contrasemnează:
Ministrul
administratiei si internelor,
Ioan
Rus
Ministru
delegat pentru administratia publică,
Gabriel
Oprea
Ministrul
muncii, solidaritătii sociale si familiei,
Elena
Dumitru
Ministrul
finantelor publice,
Mihai
Nicolae Tănăsescu
Bucuresti, 27 noiembrie 2003.
Nr. 1.386.
ANEXA Nr. 1A
la normele metodologice
BORDEROU
cuprinzând
costurile pentru încălzire si ajutoarele pentru încălzirea locuintelor
racordate la retele de termoficare, acordate de Guvernul României
Titularul de contract: Asociatia
..................................................................................................,
bloc ......... scara ........, str. ..........................................
nr. ..........., sectorul ............. codul postal .........................
Factura nr. ....................., valoarea totală ...........................
lei, din care energie termică ............................. lei pentru
încălzire si prepararea apei calde
Nr.crt. |
Nr. de apartamente |
Numele si prenumele titularului de apartament |
Valoarea repartizată (lei) |
Cuantumul
ajutorului aprobat de
Guvernul României
conform Ordonantei
de urgentă a Guvernului nr. 81/2003 (lei) |
Cuantumul
ajutorului aprobat de
Guvernul României
conform consumului (lei) |
Suma de plată (lei) |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6=3Đ5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
|
|
|
|
|
Reprezentantul
asociatiei de proprietari:
Numele si
prenumele .................................................., functia
..................., data si semnătura ................................ .
Furnizor
..................................................................... Stampila
Prezentul
borderou reprezintă documentul justificativ pentru stabilirea sumei efective de
plată de către asociatia de proprietari si pentru întocmirea decontului către
directia pentru dialog, familie si solidaritate socială teritorială.
Declararea
de informatii false se sanctionează conform legii.
NOTĂ:
1. Potrivit
Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 81/2003, sumele cu titlu de ajutor,
luate în considerare pentru stabilirea sumei de plată, nu pot depăsi
cheltuielile efectiv repartizate pentru energia termică utilizată în scopul
încălzirii locuintei si preparării apei calde.
2.
Sumele înscrise la coloana 3 trebuie să reprezinte contravaloarea
gigacaloriilor pentru încălzire si apă caldă, defalcate pentru apartamentele
respective.
3.
Prezentul borderou va fi completat si pus la dispozitie delegatului furnizorului
cel târziu până la data de ….
ANEXA Nr. 1B
la normele metodologice
BORDEROU
cuprinzând
costurile pentru încălzire si ajutoarele pentru încălzirea locuintelor
racordate la retele de gaze naturale, acordate de Guvernul României
Titularul de
contract: Asociatia
......................................................................................,
bloc ..............., scara ............., str.
................................................................. nr.
....................., sectorul ......................, carnet folio
........................................
Factura nr. .................................., valoarea totală
.................................. lei, din care gaze naturale
....................... lei
Nr.crt. |
Nr. de apartamente |
Numele si prenumele titularului de apartament |
Valoarea repartizată (lei) |
Cuantumul
ajutorului aprobat de
Guvernul României
conform Ordonantei
de urgentă a Guvernului nr. 81/2003 (lei) |
Cuantumul
ajutorului aprobat de
Guvernul României
conform consumului (lei) |
Suma de plată (lei) |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6=3Đ5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
|
|
|
|
|
Prezentul
borderou reprezintă documentul justificativ pentru stabilirea sumei efective de
plată de către asociatie si pentru întocmirea decontului către directia pentru
dialog, familie si solidaritate socială teritorială. Declararea de informatii
false se sanctionează conform legii.
NOTĂ:
1.
Potrivit Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 81/2003, sumele cu titlu de
ajutor, luate în considerare pentru stabilirea sumei de plată, nu pot depăsi
cheltuielile efectiv repartizate pentru cantitatea de gaze naturale folosită în
perioada sezonului rece.
2.
Prezentul borderou va fi completat si pus la dispozitie delegatului
furnizorului cel târziu până la data de …
agentilor
economici comercianti angro de uleiuri minerale, publicată conform prevederilor
art. 11 alin. (3) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 30/2003 pentru
instituirea unor măsuri speciale privind productia, importul si comercializarea
uleiurilor minerale
Nr. crt. |
Denumirea
societătii comerciale |
Judetul
sau municipiul Bucuresti |
Codul
unic de înregistrare |
1. |
ATECHS - S.R.L. |
Bacău |
14194683 |
2. |
GHERDA MANAGEMENT - S.R.L. |
Bucuresti |
14458378 |
3. |
LUBROM - S.R.L. |
Bucuresti |
9773166 |
4. |
LUKROM GRUP - S.R.L. |
Bucuresti |
15868864 |
5. |
SCENIC AUTO - S.R.L. |
Bucuresti |
13302779 |
6. |
MURA PRODIMPEX - S.R.L. |
Caras-Severin |
3066735 |
7. |
GEOATLAS EXIM - S.R.L. |
Dolj |
15816059 |
8. |
METALPET - S.R.L. |
Galati |
12671271 |
9. |
BALDOR - S.R.L. |
Harghita |
7594679 |
10. |
OYL COMPANY - S.R.L. |
Ialomita |
5737047 |
11. |
DONAU PETROL - S.R.L. |
Mehedinti |
14082060 |
12. |
STRATO MOB - S.R.L. |
Satu Mare |
13443085 |
13. |
LUKOTEL - S.R.L. |
Suceava |
11903152 |
14. |
ONERO - S.R.L. |
Suceava |
14497474 |
NOTĂ:
1. Ca
urmare a verificărilor si controalelor efectuate de Garda Financiară, din care
rezultă că nu mai sunt îndeplinite conditiile avute în vedere la autorizare, se
radiază calitatea de agent economic comerciant angro de uleiuri minerale a:
-
Societătii Comerciale “FANTASY OIL” - S.R.L. Sibiu, cod unic de înregistrare
15346542, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 444 din 23
iunie 2003;
-
Societătii Comerciale “VILSCOLM SIB” - S.R.L., cod unic de înregistrare 785868,
publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 330 din 15 mai 2003.
2. Se
radiază la cerere calitatea de agent economic comerciant angro a Societătii
Comerciale “NIPETRO” - S.R.L. Craiova, cod unic de înregistrare 11817280,
publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 380 din 2 iunie 2003.
3. În
nota publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 785 din 7
noiembrie 2003, ultimul alineat, în loc de Societatea Comercială “MACRO COM”
- S.R.L. Covasna, codul unic de înregistrare 12928273, se va citi Societatea
Comercială “MACRO COM” - S.R.L. Covasna, codul unic de înregistrare 14399980.
depozitelor
speciale, publicată conform prevederilor art. 11 alin. (3) din Ordonanta de
urgentă a Guvernului nr. 30/2003 pentru instituirea unor măsuri speciale
privind productia, importul si comercializarea uleiurilor minerale (completare)
Nr.crt. |
Denumirea
societătii comerciale
autorizate |
Codul unic de
înregistrare |
Numărul de autorizare
la Garda
Financiarăcopyrightdsc.net Centrală |
Numărul
avizului pentru autorizarea
depozitelor speciale -
Ministerul Economiei si
Comertului |
Adresa
depozitului special |
1. |
OMV ROMANIA MINERAL OIL - S.R.L. Bucuresti |
11201891 |
393.932 din 25 noiembrie 2003 |
70 din 6 noiembrie 2003 |
Cluj-Napoca, Str. Portelanului f.n., judetul Cluj (închiriat de la Societatea Comercială “M & M OIL” - S.R.L., str. Samuil Micu nr. 12A, Cluj-Napoca,
judetul Cluj) |