MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI
P A R T E A I
Anul 171 (XV) - Nr. 462
LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Sâmbătă, 28 iunie 2003
ORDONANTE ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
55. - Ordonantă de urgentă pentru modificarea art.
1 din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 131/2000 pentru reglementarea
situatiei patrimoniale a Băncii Comerciale Române - S.A. în litigiile izvorâte
din activitatea desfăsurată de Banca Română de Comert Exterior - Bancorex -
S.A. până la data radierii acesteia din registrul comertului
63. - Ordonantă de urgentă privind organizarea si
functionarea Ministerului Administratiei si Internelor
ORDONANTE ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru
modificarea art. 1 din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 131/2000 pentru
reglementarea situatiei patrimoniale a Băncii Comerciale Române - S.A. în
litigiile izvorâte din activitatea desfăsurată de Banca Română de Comert
Exterior - Bancorex - S.A. până la data radierii acesteia din registrul comertului
În temeiul art. 114 alin. (4) din Constitutie,
Guvernul României adoptă prezenta ordonantă de urgentă.
Art. I. - Articolul 1 din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 131/2000 pentru
reglementarea situatiei patrimoniale a Băncii Comerciale Române - S.A. în
litigiile izvorâte din activitatea desfăsurată de Banca Română de Comert
Exterior - Bancorex - S.A. până la data radierii acesteia din registrul
comertului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 313 din 6
iulie 2000, aprobată cu modificări prin Legea nr. 177/2001, se modifică si va
avea următorul cuprins:
“Art. 1. - Sumele care fac obiectul litigiilor în care este parte Banca
Comercială Română - S.A., litigii izvorâte din activitatea desfăsurată de Banca
Română de Comert Exterior - Bancorex - S.A. până la data radierii acesteia din
registrul comertului, se garantează irevocabil si neconditionat, în numele
statului, de către Ministerul Finantelor Publice.
Garantiile prevăzute la alin. 1 se acordă în temeiul hotărârii
Guvernului adoptate în aplicarea prezentei ordonante de urgentă.
Ministerul Finantelor Publice va formula cereri de interventie în
litigiile prevăzute la alin. 1, aflate pe rolul instantelor judecătoresti, în
conditiile Codului de procedură civilă.”
Art. II. - În termen de 45 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei
ordonante de urgentă, Ministerul Finantelor Publice, în baza propunerilor
formulate de Banca Comercială Română - S.A., cu avizul Autoritătii pentru
Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului, va înainta Guvernului
proiectul de hotărâre de modificare si completare a Hotărârii Guvernului nr.
909/2000 privind emiterea garantiilor prevăzute în Ordonanta de urgentă a
Guvernului nr. 131/2000 pentru reglementarea situatiei patrimoniale a Băncii Comerciale
Române - S.A. în litigiile izvorâte din activitatea desfăsurată de Banca Română
de Comert Exterior - Bancorex - S.A. până la data radierii acesteia din
registrul comertului.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE
Contrasemnează:
Ministrul finantelor publice,
Mihai Nicolae Tănăsescu
Bucuresti, 25 iunie
2003.
Nr. 55.
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind
organizarea si functionarea Ministerului Administratiei si Internelor
În temeiul art. 114 alin. (4) din Constitutie,
Guvernul României adoptă prezenta ordonantă de urgentă.
CAPITOLUL I
Dispozitii generale
Art. 1. - (1)
Ministerul Administratiei si Internelor este organ de specialitate al
administratiei publice centrale, cu personalitate juridică si sediul în
municipiul Bucuresti.
(2) Ministerul Administratiei si Internelor exercită, conform
Constitutiei si legilor tării, atributiile ce îi revin cu privire la:
apărarea drepturilor si libertătilor fundamentale ale omului, a
proprietătii publice si private; realizarea Programului de guvernare si a
strategiilor în domeniul administratiei si ordinii publice si monitorizarea, în
numele Guvernului, a elaborării si aplicării programelor de reformă
institutională de către ministere si celelalte autorităti ale administratiei
publice centrale; functia si functionarii publici; activitatea de cadastru,
geodezie si cartografie; activitatea privind zonele defavorizate si parcurile
industriale; asigurarea ordinii publice; paza persoanelor, obiectivelor,
bunurilor si valorilor; prevenirea si combaterea faptelor antisociale;
respectarea regimului juridic al frontierei de stat; evidenta informatizată a
persoanei; regimul juridic al străinilor; solicitantii statutului de refugiat
si persoanele care au dobândit o formă de protectie în România; apărarea
împotriva incendiilor si protectia civilă a populatiei si bunurilor, precum si
administrarea si protectia Fondului Arhivistic National.
Art. 2. - (1) Pentru îndeplinirea atributiilor care îi revin, Ministerul
Administratiei si Internelor cooperează cu celelalte ministere si cu alte
organe de specialitate ale administratiei publice centrale si colaborează cu
autoritătile administratiei publice locale, structurile asociative ale
acestora, patronatele si sindicatele, asociatiile si organizatiile
neguvernamentale, cu alte persoane juridice, precum si cu persoanele fizice, în
limitele legii.
(2) Ministerul Administratiei si Internelor organizează, asigură si
desfăsoară relatii de cooperare cu autoritătile specializate din alte state în
domeniile sale de competentă, iar prin atasati de afaceri interne sau ofiteri
de legătură asigură reprezentarea institutiei în raporturile cu autoritătile
similare ale statelor cu care România întretine relatii diplomatice sau cu
organisme si organizatii internationale de specialitate.
Art. 3. - La solicitarea Presedintelui României si cu aprobarea
Parlamentului, Ministerul Administratiei si Internelor participă cu efective si
tehnică din dotare la misiuni internationale sau multinationale umanitare si de
mentinere a păcii, în afara teritoriului national.
Art. 4. - Ministerul Administratiei si Internelor răspunde în fata
Parlamentului, a Consiliului Suprem de Apărare a Tării si a Guvernului de modul
în care aplică prevederile Constitutiei, celelalte acte normative, inclusiv de
modul în care utilizează resursele alocate.
CAPITOLUL II
Organizarea si functionarea Ministerului Administratiei si Internelor
Art. 5. - (1)
Conducerea Ministerului Administratiei si Internelor se exercită de către
ministru.
(2) Ministrul delegat pentru administratia publică coordonează
activitătile din domeniul pentru care a fost învestit.
(3) Ministrul administratiei si internelor are calitatea de ordonator
principal de credite.
Art. 6. - (1) În exercitarea atributiilor ministrul administratiei si
internelor este ajutat de ministrul delegat pentru administratia publică.
(2) În absenta ministrului administratiei si internelor conducerea
Ministerului Administratiei si Internelor se exercită de către persoana
desemnată prin ordin al acestuia.
Art. 7. - (1) Ministrul delegat pentru administratia publică, secretarii
de stat si secretarul general răspund de organizarea si conducerea activitătii
structurilor coordonate, potrivit atributiilor si competentelor stabilite prin
lege sau prin ordin al ministrului administratiei si internelor.
(2) Secretarii de stat se numesc si se eliberează din functii de către
primul-ministru, la propunerea ministrului administratiei si internelor.
(3) Secretarul general si secretarii generali adjuncti se numesc si se
eliberează din functie în conditiile legii.
Art. 8. - (1) Pe lângă ministrul administratiei si internelor
functionează Colegiul ministerului, ca organ consultativ.
(2) Componenta si Regulamentul de functionare ale Colegiului
ministerului se aprobă prin ordin al ministrului administratiei si internelor.
Art. 9. - (1) Ministrul administratiei si internelor reprezintă si
angajează Ministerul Administratiei si Internelor în raporturile cu celelalte
autorităti publice, precum si cu alte persoane fizice si juridice din tară sau
din străinătate. În acest scop poate da împuternicire de reprezentare
ministrului delegat pentru administratia publică, precum si altor persoane din
subordine.
(2) În fata autoritătilor jurisdictionale Ministerul Administratiei si
Internelor este reprezentat prin personalul de specialitate pe baza
împuternicirilor acordate pentru fiecare cauză în parte, conform competentei
stabilite prin ordin al ministrului administratiei si internelor.
(3) Prefectul, ca reprezentant al Guvernului pe plan local, coordonează
activitătile din teritoriu ale Ministerului Administratiei si Internelor,
conform legii.
(4) În aplicarea prevederilor legale ministrul administratiei si
internelor emite ordine si instructiuni, iar pentru domeniul administratiei
publice acestea vor fi contrasemnate de către ministrul delegat pentru
administratia publică.
Art. 10. - (1) Ministerul Administratiei si Internelor are în structură,
în subordine sau, după caz, în coordonare aparatul central, unităti subordonate
acestuia, organe si unităti centrale de specialitate, unităti teritoriale,
servicii publice descentralizate, precum si alte componente constituite în
conditiile legii ca institutii civile sau militare.
(2) Structura organizatorică si efectivele Ministerului Administratiei
si Internelor se aprobă prin hotărâre a Guvernului. (3) Încadrarea unitătilor
pe categorii, organizarea, functionarea si dotarea acestora se aprobă prin
ordin al ministrului administratiei si internelor.
(4) Ministrul administratiei si internelor, pe baza consultării
Colegiului ministerului, poate înfiinta, desfiinta, disloca si redisloca
unităti, servicii, sectii, birouri, compartimente si subunităti, în limita
posturilor aprobate si a fondurilor bănesti alocate.
(5) Ministrul administratiei si internelor stabileste, prin ordin, dacă
legea nu prevede altfel, conducătorii unitătilor si subunitătilor din
subordine, care au calitatea de ordonatori de credite.
(6) Unitătile din aparatul central al Ministerului Administratiei si
Internelor coordonează, controlează si monitorizează, potrivit competentelor în
domeniul de activitate, modul de aplicare a prevederilor legale de către
structurile prevăzute la alin. (1).
(7) În cadrul Ministerului Administratiei si Internelor functionează
Corpul National al Politistilor, persoană juridică de drept public, ale cărui
atributii sunt stabilite prin lege.
Art. 11. - (1) În domeniul administratiei publice, institutiile publice
si organele de specialitate ale administratiei publice centrale din subordinea
Ministerului Administratiei si Internelor sunt: Institutul National de
Administratie, Oficiul National de Cadastru, Geodezie si Cartografie, Agentia
Natională a Functionarilor Publici, Autoritatea pentru urmărirea aplicării
unitare a Legii nr. 10/2001, Inspectoratul General pentru Situatii de Urgentă
Civilă, Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor, Directia Generală
de Pasapoarte si Autoritatea Guvernamentală pentru Valea Jiului.
(2) Structurile de ordine si sigurantă publică din subordinea Ministerului Administratiei si Internelor sunt: Politia Română, Jandarmeria Română, Politia de Frontieră Română, Autoritatea pentru străini, Oficiul National pentru Refugiati, Directia Generală de Informatii si Protectie Internă, Grupul Special de Protectie si Interventie “Acvila” si Unitatea Specială de Aviatie. Acestea au în compunere unităti centrale de specialitate, care pot avea în subordine, la nivel teritorial, inspectorate, comandamente, directii generale, directii, servicii, mari unităti, unităti si/sau subunităti operative, de instructie, medicale si de învătământ, precum si de asigurare a actiunilor. Directia Generală de Informatii si Protectie Internă este structura specializată a Ministerului Administratiei si Internelor în obtinerea, verificarea, prelucrarea, stocarea, protectia informatiilor clasificate, precum si valorificarea informatiilor si datelor necesare realizării atributiilor ce revin ministerului.
Art. 12. - Ministerul Administratiei si Internelor poate constitui ori
prelua în administrare sau, după caz, în coordonare institutii publice, regii
autonome, companii, societăti comerciale, unităti sanitare, amenajări
recreativ-sportive, asociatii, fundatii, locuinte de serviciu si de
interventie, în conditiile legii.
Art. 13. - (1) Ministerul Administratiei si Internelor are în proprietate
sau în administrare, după caz, clădiri, terenuri si dotări specifice, parc
comun de transport, mijloace de transmisiuni, comunicatii si informatică,
mijloace tehnice specifice, precum si alte bunuri, care se stabilesc prin
normele de dotare si tabelele de înzestrare.
(2) Normativele de cheltuieli privind întretinerea si functionarea spatiilor si mijloacelor din dotare se stabilesc prin ordin al ministrului administratiei si internelor, în conditiile legii.
CAPITOLUL III
Atributiile Ministerului Administratiei si Internelor
Art. 14. - (1) Ministerul Administratiei si Internelor îndeplineste
următoarele atributii principale:
a) În domeniul administratiei publice:
1. monitorizează
aplicarea prevederilor cuprinse în strategiile si programele de reformă si restructurare
a administratiei publice centrale si locale, elaborate pe baza Programului de
guvernare, în conformitate cu standardele Uniunii Europene si legislatia
internă, si asigură realizarea strategiilor si programelor în domeniul său de
activitate;
2. îndrumă si controlează activitatea prefectului pentru îndeplinirea
Programului de guvernare;
3. initiază proiecte de acte normative în domeniul serviciilor publice
descentralizate;
4. îndrumă si sprijină autoritătile publice locale si aparatul propriu
al acestora în aplicarea corectă si unitară a prevederilor legale si în
îndeplinirea atributiilor ce le sunt conferite prin lege;
5. asigură consultarea organizatiilor neguvernamentale si ale
autoritătilor administratiei publice locale, în conditiile legii;
6. avizează proiectele de acte normative elaborate de ministere si alte
organe de specialitate ale administratiei publice centrale, care contin
prevederi referitoare la administratia publică locală;
7. monitorizează acordurile si conventiile de cooperare pe care
autoritătile administratiei publice locale le încheie cu autorităti ale
administratiei publice locale din alte tări;
8. în colaborare cu autoritătile administratiei publice locale,
elaborează si monitorizează strategii si programe de dezvoltare a infrastructurii
urbane si a serviciilor de gospodărie comunală si acordă sprijin pentru
realizarea unor proiecte de parteneriat public-privat;
9. asigură înfiintarea si functionarea unitătilor de management pentru
proiectele cu finantare externă rambursabilă sau nerambursabilă, provenite de
la institutii financiare externe;
10. elaborează si supune spre aprobare strategia de dezvoltare a
parcurilor industriale;
11. realizează, în domeniul său de activitate, dialogul si parteneriatul
social cu confederatiile sindicale si patronale reprezentative la nivel
national;
12. asigură, prin structurile de specialitate din subordine, aplicarea
strategiei si a Programului de guvernare în domeniul managementului functiei
publice si al functionarilor publici, formarea si perfectionarea pregătirii
profesionale specializate în administratie, activitatea de geodezie,
topografie, fotogrammetrie, teledetectie, cadastru si cartografie, urmărirea
procesului de aplicare unitară a Legii nr. 10/2001 privind regimul juridic al
unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie
1989, activitatea de evidentă a persoanelor, precum si activitatea de prevenire
si gestionare a situatiilor de urgentă civilă;
13. constituie si utilizează Sistemul National Informatic de Evidentă a
Persoanelor.
b) În domeniul ordinii si sigurantei publice:
1. stabileste, potrivit legii, măsuri pentru apărarea drepturilor si
libertătilor fundamentale ale omului, precum si a proprietătii publice si
private;
2. organizează si desfăsoară, prin structuri specializate, potrivit
competentei, activităti pentru prevenirea si combaterea terorismului, a
criminalitătii organizate, a traficului si consumului ilicit de droguri, a
traficului de persoane, a migratiei ilegale, a criminalitătii informatice, precum
si a altor fenomene infractionale si fapte antisociale;
3. organizează, îndrumă si coordonează activitatea de protectie a
persoanelor, bunurilor, obiectivelor si valorilor si organizează paza
obiectivelor de importantă deosebită date în competentă potrivit legii;
4. asigură, potrivit competentelor, desfăsurarea activitătii pentru
efectuarea cercetărilor în legătură cu săvârsirea unor fapte prevăzute de legea
penală;
5. organizează activitatea de protectie a martorilor;
6. solicită de la autorităti publice, de la persoane fizice sau juridice
informatii, date si documente necesare în vederea îndeplinirii atributiilor
stabilite prin lege si în limitele acesteia; poate recompensa persoanele fizice
care acordă sprijin ministerului, pentru îndeplinirea atributiilor specifice,
din fondul repartizat cu această destinatie, în conditiile stabilite prin ordin
al ministrului administratiei si internelor;
7. asigură respectarea regimului frontierei de stat a României;
8. constituie si utilizează Registrul National al Armelor si Cazierul
judiciar;
9. constituie si utilizează Sistemul National de Evidentă a Străinilor;
asigură respectarea regimului juridic al străinilor pe teritoriul României;
10. asigură constituirea, evidenta, selectionarea, păstrarea,
conservarea si folosirea documentelor din Fondul Arhivistic National;
11. organizează si execută asigurarea medicală si psihologică a
misiunilor specifice.
c) Alte atributii:
1. elaborează, avizează si tine evidenta proiectelor de acte normative
care privesc activitatea ministerului si a unitătilor din structura sa si le
sustine în fata Guvernului si a Parlamentului;
2. elaborează obiectivele si orientările activitătii internationale în
domeniul administratiei publice si afacerilor interne, potrivit Programului de
guvernare si obligatiilor ce îi revin din documentele internationale la care
România este parte si din strategia de integrare europeană si euroatlantică;
organizează, coordonează, asigură si execută, în tară si în străinătate,
activităti de cooperare si relatii internationale, în domeniul său de
competentă;
3. coordonează si controlează respectarea de către structurile din
subordine a reglementărilor cuprinse în actele normative proprii de organizare
si functionare;
4. realizează managementul resurselor umane;
5. elaborează proiectul de buget al ministerului, organizează si
controlează întreaga activitate economico-financiară a ordonatorilor de
credite;
6. initiază proiectele de acte normative privind salarizarea
functionarilor publici si a functionarilor publici cu statut special;
7. realizează managementul logistic;
8. exercită atributiile ce-i revin, potrivit legii, cu privire la
activitatea desfăsurată de regia autonomă, precum si de alte unităti sau
formatiuni din subordine;
9. organizează, coordonează si controlează activitatea proprie de
comunicatii, informatică, postă militară, precum si cea în legătură cu cifrul
de stat, secretizarea si protectia comunicatiilor; administrează spectrul
radioelectric guvernamental si neguvernamental atribuit pentru îndeplinirea
misiunilor specifice;
10. exercită, în conformitate cu legea, atributiile privind apărarea
împotriva incendiilor, protectia civilă si protectia mediului;
11. organizează si asigură, prin unitătile de specialitate proprii,
asistenta psihologică si medicală profilactică, curativă si de recuperare
pentru personalul în activitate, cel pensionat, membrii de familie ai acestora
si alte categorii de asistati;
12. implementează politicile României în domeniul refugiatilor;
13. organizează si coordonează activitatea de emitere si evidentă
generală a documentelor de identitate si de călătorie;
14. organizează si coordonează activitatea de emitere si evidentă a
permiselor de conducere si a certificatelor de înmatriculare a autovehiculelor
rutiere;
15. asigură protectia juridică a patrimoniului propriu si a intereselor
sale legitime în fata instantelor de judecată;
16. organizează, conduce si controlează activitatea de transparentă
decizională, informare publică si de relatii cu presa, de realizare a
publicatiilor, filmelor, emisiunilor si materialelor audiovizuale cu privire la
activitatea specifică;
17. negociază si încheie contracte de asistentă de specialitate pentru
realizarea programelor de reformă în domeniul său de activitate.
(2) Ministerul Administratiei si Internelor îndeplineste orice alte
atributii stabilite prin lege.
Art. 15. - Pentru îndeplinirea atributiilor functionale Ministerul
Administratiei si Internelor poate utiliza, în conditiile legii, serviciile
unor consilieri sau consultanti străini, raporturile cu acestia stabilindu-se
prin contract individual, pentru fiecare caz în parte.
CAPITOLUL IV
Personalul Ministerului Administratiei si Internelor
Art. 16. - (1) Personalul Ministerului Administratiei si Internelor se
compune din: functionari publici, functionari publici cu statut special -
politisti, cadre militare în activitate, personal contractual, precum si
militari, jandarmi si politisti de frontieră angajati pe bază de contract.
(2) Din efectivele Ministerului Administratiei si Internelor fac parte
si elevi si studenti înmatriculati în institutiile de învătământ proprii,
precum si militari în termen încorporati, în conditiile legii.
(3) Personalul Ministerului Administratiei si Internelor se supune
prevederilor legale care îi reglementează activitatea.
(4) Personalul din Ministerul Administratiei si Internelor poate
beneficia, ca măsură de protectie socială, de înlesniri în folosirea
amenajărilor recreative si sportive din dotarea ministerului, similare celor
acordate cadrelor militare în activitate, stabilite prin ordin al ministrului
administratiei si internelor.
(5) Personalului Ministerului Administratiei si Internelor trimis la
misiunile diplomatice si oficiile consulare ale României si la organismele
internationale specializate din străinătate, precum si ofiterilor de legătură
le sunt aplicabile dispozitiile legale privind personalul trimis în misiune
permanentă în străinătate.
(6) Pe timpul participării la misiunile fortelor prevăzute la art. 3,
efectivelor Ministerului Administratiei si Internelor le sunt aplicabile
dispozitiile legale privind personalul trimis în misiune temporară în
străinătate.
(7) Atasatii de afaceri interne si ofiterii de legătură desemnati de
către ministrul administratiei si internelor sunt trimisi la post în conditiile
prevăzute în ordinul de numire, cu avizul Ministerului Afacerilor Externe.
CAPITOLUL V
Dispozitii tranzitorii si finale
Art. 17. - (1) Posturile Ministerului Administratiei si Internelor se
compun din cele ale fostului Minister al Administratiei Publice, ale fostului
Minister de Interne, precum si din cele aferente activitătii privind zonele
defavorizate si parcurile industriale de la fostul Minister al Dezvoltării si
Prognozei.
(2) Personalul ministerelor prevăzute la alin. (1) se transferă în
interesul serviciului si se numeste pe functii la Ministerul Administratiei si
Internelor, în conditiile legii.
(3) Personalul Ministerului Administratiei si Internelor beneficiază de
drepturile dobândite anterior, conform legislatiei, precum si, în limita bugetului
aprobat, de indemnizatii si sporuri specifice institutiilor din sistemul de
apărare, ordine publică si sigurantă natională.
Art. 18. - (1) Patrimoniul Ministerului Administratiei si Internelor se
compune din cel al Ministerului Administratiei Publice si din cel al
Ministerului de Interne.
(2) În termen de 90 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei
ordonante de urgentă, patrimoniul Ministerului Administratiei si Internelor va
fi inventariat, iar evidentele contabile vor fi actualizate în mod corespunzător.
Art. 19. - Ministerul Administratiei si Internelor preia depturile si
obligatiile patrimoniale ale ministerelor care au fost comasate si ale
structurilor preluate si continuă litigiile în curs ale acestora.
Art. 20. - Ministerul Administratiei si Internelor poate angaja si
efectua prestări de servicii pentru persoanele juridice sau fizice, în
conditiile legii.
Art. 21. - Ministerul
Administratiei si Internelor asigură personalul propriu si tehnica din dotare
împotriva riscurilor specifice, precum si pentru cazuri de răspundere civilă
stabilite prin ordin al ministrului administratiei si internelor, în conditiile
legi.
Art. 22. - (1) Fondurile necesare desfăsurării activitătilor în
Ministerul Administratiei si Internelor se asigură de la bugetul de stat,
precum si din alte surse legal constituite.
(2) Ministerul Administratiei si Internelor si unitătile din structura
acestuia pot beneficia de donatii, sponsorizări sau bunuri oferite prin
contract de comodat, în conditiile legii.
Art. 23. - Ministerul Administratiei si Internelor elaborează si supune
spre aprobare Guvernului proiectul de hotărâre privind organizarea si
functionarea prefecturilor, în termen de 30 de zile de la data intrării în
vigoare a prezentei ordonante de urgentă.
Art. 24. - Pe data intrării în vigoare a prezentei ordonante de urgentă
se abrogă Legea nr. 40/1990 privind organizarea si functionarea Ministerului de
Interne, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 146 din 18
decembrie 1990, cu modificările si completările ulterioare, cu exceptia lit. b1) a pct. I al art. 17
si a art. 211,
precum si Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 291/2000 privind organizarea si
functionarea unor ministere, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea
I, nr. 706 din 29 decembrie 2000, aprobată cu modificări si completări prin
Legea nr. 308/2001, cu exceptia art. 4 si a anexei.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE
Contrasemnează:
Ministrul administratiei si internelor,
Ioan Rus
Ministru delegat pentru administratia publică,
Gabriel Oprea
p. Ministrul integrării europene,
Vasile Puscas,
ministru delegat - negociator-sef la Uniunea Europeană
Ministrul muncii, solidaritătii sociale si familiei,
Elena Dumitru
Ministrul finantelor publice,
Mihai Nicolae Tănăsescu
Bucuresti, 28 iunie
2003.
Nr. 63.