MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI
P A R T E A I
Anul 171 (XV) - Nr. 675 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Miercuri, 24 septembrie 2003
SUMAR
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
1.085. - Hotărâre pentru
aplicarea unor prevederi ale Legii nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru
asigurarea transparentei în exercitarea demnitătilor publice, a functiilor
publice si în mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei,
referitoare la implementarea Sistemului Electronic National
ACTE ALE CONSILIULUI NATIONAL AL AUDIOVIZUALULUI
257. - Decizie pentru modificarea
Deciziei Consiliului National al Audiovizualului nr. 146/2002 privind acordarea
licentei audiovizuale si eliberarea deciziei de autorizare audiovizuală pentru
difuzarea pe cale radioelectrică terestră a serviciilor de programe
259. - Decizie pentru modificarea
Deciziei Consiliului National al Audiovizualului nr. 147/2002 privind acordarea
licentei audiovizuale si eliberarea deciziei de autorizare audiovizuală pentru
difuzarea serviciilor de programe prin satelit
261. - Decizie privind
retransmisia serviciilor de programe pe teritoriul României
262. - Decizie pentru modificarea
Deciziei Consiliului National al Audiovizualului nr. 12/2003 privind eliberarea
avizului de retransmisie
Lista agentilor economici
comercianti angro de uleiuri minerale, publicată conform prevederilor art. 11
alin. (3) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 30/2003 privind instituirea
unor măsuri speciale privind productia, importul si comercializarea uleiurilor
minerale
Rectificări la H.G. nr. 857/2003
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru
aplicarea unor prevederi ale Legii nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru
asigurarea transparentei în exercitarea demnitătilor publice, a functiilor
publice si în mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei,
referitoare la implementarea Sistemului Electronic National
În temeiul art. 107 din Constitutie si al art. 12
alin. (2), art. 20 alin. (2), art. 24 alin. (2) si art. 25 alin. (1) din
cartea I
titlul II din Legea nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea
transparentei în exercitarea demnitătilor publice, a functiilor publice si în
mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, cu modificările si
completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - Obiectul prezentei hotărâri îl constituie
stabilirea autoritătilor administratiei publice care au obligatia de a se
înregistra în Sistemul Electronic National, a serviciilor publice, a
formularelor disponibile în format electronic, precum si stabilirea conditiilor
si procedurii de înregistrare în acest sistem.
Art. 2. - În termen de 30 de zile de la intrarea în
vigoare a prezentei hotărâri, autoritătile administratiei publice prevăzute în
anexa nr. 1 au obligatia să solicite înregistrarea în Sistemul Electronic
National.
Art. 3. - (1) În termen de maximum 6 luni de la data
înregistrării, autoritătile publice vor asigura preluarea în format electronic,
prin intermediul Sistemului Electronic National, a datelor cuprinse în
formularele prevăzute în anexa nr. 2, completate de persoanele fizice si
juridice autorizate. În acest termen autoritătile publice vor pregăti proceduri
interne de preluare si prelucrare a datelor si vor realiza interfata cu
Sistemul Electronic National.
(2) De la data înregistrării în Sistemul Electronic
National, fiecare autoritate a administratiei publice are următoarele
obligatii:
a) furnizarea, în format electronic, a formularelor
prevăzute în anexa nr. 3;
b) acceptarea formularelor depuse de persoanele fizice
si juridice, în format hârtie, obtinute prin tipărirea si completarea
formularelor furnizate de Sistemul Electronic National.
(3) Persoanele juridice înregistrate în Sistemul
Electronic National care depun la autoritătile publice documentele prevăzute în
anexa nr. 2 sunt obligate ca, începând cu luna calendaristică următoare datei
înregistrării, să utilizeze serviciile exclusiv în format electronic, ca unic
canal de comunicatie cu administratia publică.
Art. 4. - Autoritătile administratiei publice
înregistrate în Sistemul Electronic National au obligatia ca la modificarea
unui formular administrativ din Sistemul Electronic National să transmită către
operatorii sistemului, în termen de 48 de ore, formularul actualizat si
instructiunile de completare a acestuia, atât în formă scrisă, cât si în formă
electronică.
Art. 5. - (1) Persoanele fizice se pot înregistra în
Sistemul Electronic National pe baza documentelor care atestă identitatea si
domiciliul persoanei, fără plata unui tarif de utilizare către operatorul
sistemului, în conformitate cu prevederile art. 20 alin. (4) din Legea nr.
161/2003.
(2) Înregistrarea în Sistemul Electronic National este
refuzată, iar dacă a fost deja acordată, este suspendată sau revocată, după
caz, în situatia în care solicitantul, persoană fizică, încalcă normele si
procedurile de securitate ale Sistemului Electronic National.
Art. 6. - (1) Persoanele juridice care solicită
înregistrarea în Sistemul Electronic National, altele decât autoritătile
administratiei publice, prevăzute în anexa nr. 1, la momentul înregistrării, au
obligatia să prezinte următoarele documente:
a) certificat de înregistrare, continând codul unic de
înregistrare conform dispozitiilor Ordonantei de urgentă a Guvernului nr.
76/2001 privind simplificarea unor formalităti administrative pentru
înregistrarea si autorizarea functionării comerciantilor, republicată, cu
modificările si completările ulterioare, în cazul comerciantilor;
b) documentul care atestă autorizarea functionării si
certificatul de înregistrare fiscală, în cazul persoanelor juridice care nu au
calitatea de comerciant;
c) împuternicirea dată reprezentantului desemnat să
efectueze formalitătile de înregistrare, semnată si stampilată;
d) dovada achitării tarifului de utilizare a
procedurii electronice, potrivit dispozitiilor art. 20 din Legea nr. 161/2003.
(2) Înregistrarea în Sistemul Electronic National este
refuzată, iar dacă a fost deja acordată, este suspendată sau revocată, după
caz, în situatia în care solicitantul, persoană juridică, încalcă normele si
procedurile de securitate ale Sistemului Electronic National.
(3) Orice utilizator înregistrat în Sistemul
Electronic National are obligatia să comunice operatorilor Sistemului
Electronic National, în termen de 3 zile, orice modificare a datelor sau
documentelor prevăzute la alin. (1).
Art. 7. - Tariful anual de utilizare a procedurii
electronice pentru obtinerea de servicii puse la dispozitie de “Sistemul
e-guvernare” este în cuantum de 460.000 lei si se achită de persoanele
prevăzute la art. 6 către Inspectoratul General pentru Comunicatii si
Tehnologia Informatiei, operator al Sistemului Electronic National.
Art. 8. - Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din
prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE
Contrasemnează:
p. Ministrul comunicatiilor si tehnologiei
informatiei,
Armeanu Cezar Manole,
secretar de stat
Ministrul administratiei si internelor,
Ioan Rus
Ministru delegat pentru administratia publică,
Gabriel Oprea
Ministrul muncii, solidaritătii sociale si familiei,
Elena Dumitru
p. Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat
Bucuresti,
11 septembrie 2003.
Nr.
1.085.
ANEXA Nr.
1
LISTA
autoritătilor administratiei publice ce au obligatia
de a utiliza procedura electronică
pentru furnizarea serviciilor si informatiilor publice
Nr. crt. |
Institutii si autorităti publice |
Institutii subordonate |
1. |
Ministerul
Finantelor Publice |
|
2. |
Ministerul
Muncii, Solidaritătii Sociale si Familiei |
|
|
|
2.1. Agentia
Natională pentru Ocuparea Fortei de Muncă |
|
|
2.2.Casa
Natională de Pensii si Alte Drepturi de Asigurări Sociale |
|
|
2.3. Inspectoratul
teritorial de muncă |
|
|
2.4.Autoritatea
Natională pentru Persoanele cu Handicap |
3. |
Ministerul
Sănătătii |
3.1.
Directia de sănătate publică a judetului |
4. |
Casa
Natională de Asigurări de Sănătate |
|
5. |
Corpul
Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din România |
|
6. |
Ministerul
Educatiei, Cercetării si Tineretului |
|
7. |
Ministerul
Transporturilor, Constructiilor si Turismului |
|
8. |
Ministerul
Administratiei si Internelor |
|
9. |
Primăria
Municipiului Bucuresti |
|
10. |
Ministerul
Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei |
|
11. |
Ministerul
Justitiei |
|
11.1. |
Oficiul
National al Registrului Comertului |
|
12. |
Autoritatea
Natională de Reglementare în Domeniul Gazelor Naturale |
|
13. |
Ministerul
Afacerilor Externe |
13.1.
Departamentul pentru Comert Exterior si Promovare Economică - Directia de licente |
14. |
Regia
Autonomă “Monitorul Oficial” |
|
15. |
Autoritatea
Natională de Reglementare în Comunicatii |
|
16. |
Ministerul
Apărării Nationale |
|
17. |
Ministerul
Agriculturii, Pădurilor, Apelor si Mediului |
|
18. |
Ministerul
Economiei si Comertului |
|
19. |
Agentia
Natională pentru Întreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie |
|
20. |
Ministerul
Integrării Europene |
|
21. |
Prefecturi |
|
22. |
Consiliile
judetene |
|
23. |
Consiliul
General al Municipiului Bucuresti |
|
24. |
Consiliile
locale municipale |
|
25. |
Consiliile
locale orăsenesti |
|
26. |
Primăriile
de sector |
|
ANEXA Nr.
2
LISTA
serviciilor publice furnizate prin procedură
electronică prin intermediul Sistemului Electronic National
Nr. crt.
|
Serviciul public furnizat |
Autoritatea publică |
1. |
Declaratie
privind evidenta nominală a asiguratilor si a obligatiilor de plată către bugetul asigurărilor sociale de stat si
bugetul asigurărilor pentru somaj |
Ministerul
Muncii, Sociale si Familiei - Agentia Natională Solidaritătii pentru Ocuparea
Fortei de Muncă*) |
2. |
Declaratie
privind evidenta nominală a asiguratilor si a obligatiilor de plată către
bugetul asigurărilor sociale de stat |
Ministerul
Muncii, Sociale si Familiei - Agentia Natională Solidaritătii pentru Ocuparea
Fortei de Muncă*) |
3. |
Declaratie
privind obligatiile de plată la bugetul de stat |
Ministerul
Finantelor Publice*)copyrightdsc.net |
4. |
Decont
privind taxa pe valoarea adăugată |
Ministerul
Finantelor Publice*) |
5. |
Depunerea
situatiei financiare a agentilor economici |
Ministerul
Finantelor Publice*) |
6. |
Declaratie
privind impozitul pe profit |
Ministerul
Finantelor Publice*) |
7. |
Colectarea
de date statistice de către |
Institutul
National de Statistică Institutul National de Statistică |
*) Pentru
contribuabilii aflati în evidenta Directiei generale de administrare a marilor
contribuabili din municipiul Bucuresti si judetul Ilfov.
ANEXA Nr.
3
LISTA
formularelor furnizate prin procedură electronică prin
intermediul Sistemului Electronic National
1. Ministerul Finantelor Publice
1.1. Cerere de eliberare a unui certificat de atestare
fiscală pentru persoane juridice - cod M.F. 14.13.25.99/a
1.2. Cerere de eliberare a unui certificat fiscal –
cod 14.13.25.99
1.3. Declaratie de înregistrare fiscală/Declaratie de mentiuni pentru persoane juridice, asociatii familiale si asociatii fără personalitate juridică (010) - cod M.F.P.14.13.01.10.11/1
1.4. Declaratie de înregistrare fiscală/Declaratie de
mentiuni pentru persoane fizice române cu domiciliul în România (020) - cod
M.F.P. 14.13.01.10.11/2
1.5. Declaratie de înregistrare fiscală/Declaratie de
mentiuni pentru persoane fizice străine si persoane fizice române fără
domiciliu în România (030) - cod M.F.P.14.13.01.10.11/3
1.6. Declaratie de înregistrare fiscală/Declaratie de mentiuni pentru institutii publice (040) - cod M.F.P. 14.13.01.10.11/4
1.7. Cerere de eliberare a certificatului de cazier
fiscal - cod 14.13.25.15/1
1.8. Cerere de rectificare a datelor înscrise în
cazierul fiscal - cod 14.13.25.15/2
1.9. Declaratie privind obligatiile de plată la
bugetul de stat, cod 14.13.01.01
1.10. Decont privind accizele, cod 14.13.01.03
1.11. Decont privind taxa pe valoarea adăugată, cod
14.13.01.02
1.12. Decont privind impozitul la titeiul si la gazele
naturale din productia internă, cod 14.13.01.05
1.13. Declaratie privind impozitul pe venitul din
activităti de expertiză contabilă, tehnică judiciară si extrajudiciară, cod
14.13.01.13.3i
1.14. Declaratie privind taxa de dezvoltare cuprinsă
în tariful energiei electrice si termice, cod 14.13.01.14
1.15. Situatia principalilor indicatori
economico-financiari realizati din activitatea de exploatare a jocurilor de
noroc, cod 14.13.08.14
1.16. Declaratie rectificativă, cod 14.13.01.00/R
2. Ministerul Muncii, Solidaritătii Sociale si
Familiei
2.1. Formulare generale
2.1.1. Cerere de alocatie de stat pentru copil
2.1.2. Cerere de alocatie suplimentară pentru
familiile cu copii
2.2. Agentia Natională pentru Ocuparea Fortei de
Muncă
2.2.1. Cerere de repartitie
2.2.2. Cerere pentru acordarea indemnizatiei de somaj
2.2.3. Certificat privind stagiul de cotizare
2.2.4. Contract de asigurare pentru somaj
2.2.5. Contract de prestări de servicii pentru măsuri
destinate stimulării ocupării fortei de muncă
2.2.6. Declaratie de contributie la fondul de somaj a
angajatorului
2.2.7. Declaratie individuală de contributie la fondul
de somaj
2.2.8. Declaratie privind evidenta nominală a
asiguratilor si a obligatiilor de plată la bugetul asigurărilor pentru somaj
2.2.9. Fisă pentru înregistrarea persoanei în căutarea
unui loc de muncă
2.2.10. Înstiintare privind salariatii care urmează să
primească preaviz în vederea acordării serviciilor de preconcediere
2.3. Casa Natională de Pensii si Alte Drepturi de
Asigurări Sociale
2.3.1. Cerere pentru acordarea pensiei de invaliditate
2.3.2. Cerere pentru acordarea pensiei de urmas
2.3.3. Cerere-tip privind solicitarea drepturilor de
asigurări sociale, altele decât pensiile
2.3.4. Contract de asigurare socială
2.3.5. Declaratie de asigurare conform art. 6 alin.
(2) din Legea nr. 19/2000, cu modificările ulterioare
2.3.6. Declaratie privind evidenta nominală a
asiguratilor si a obligatiilor de plată către bugetul asigurărilor sociale de
stat
2.4. Inspectoratul teritorial de muncă
2.4.1. Cerere pentru înscrierea la un curs de
perfectionare organizat de către inspectoratele teritoriale de muncă
2.4.2. Cerere privind eliberarea autorizatiei de
functionare din punct de vedere al protectiei muncii, conform Ordinului
ministrului muncii si solidaritătii sociale nr. 657/2001
2.4.3. Model de contract individual de muncă
2.4.4. Declaratie pe propria răspundere privind
respectarea legislatiei de protectia muncii, conform Ordinului ministrului
muncii si solidaritătii sociale nr. 657/2001
2.4.5. Model de notă de lichidare
2.5. Autoritatea Natională pentru Persoanele cu
Handicap
2.5.1. Cerere de finantare
3. Ministerul Sănătătii
3.1. Formulare generale
3.1.1. Declaratie referitoare la conditiile
igienico-sanitare
3.1.2. Fisa de consultatii medicale tip a(b) pentru conducătorii
de autovehicule
3.1.3. Fisa de solicitare a examenului medical la
angajare
3.1.4. Referat de evaluare pentru avizare sanitară
3.2. Directia de sănătate publică a judetului
3.2.1. Contract de comodat
4. Casa Natională de Asigurări de Sănătate
4.1. Declaratie privind obligatiile de constituire si
plata fondului de asigurări sociale de sănătate datorate de alte persoane decât
cele care desfăsoară activitate în baza unui contract individual de muncă
si/sau a unei conventii (perioadă/an)
5. Corpul Expertilor Contabili si Contabililor
Autorizati din România
5.1. Cerere de înscriere la examenul de admitere în
vederea obtinerii calitătii de expert contabil/contabil autorizat cu studii
medii/cu studii superioare
5.2. Cerere pentru dobândirea calitătii de membru
provizoriu al Camerei Auditorilor din România
5.3. Fisa pentru persoane fizice
5.4. Fisa pentru societăti comerciale
6. Ministerul Educatiei, Cercetării si Tineretului
6.1. Certificat de echivalare a examenului de
capacitate
6.2. Cerere pentru acordarea rentei viagere
7. Ministerul Transporturilor, Constructiilor si
Turismului
7.1. Autorizatie de functionare a laboratorului de
examinare psihologică
7.2. Cerere de autorizare pentru efectuarea de
constructii în zona liberă
7.3. Aprobarea schimbării seriei de motor
7.4. Aprobarea schimbării seriei de sasiu
7.5. Cerere de eliberare a atestatului pentru
practicarea activitătii de taximetrie în municipiul Bucuresti
8. Ministerul Administratiei si Internelor
8.1. Cerere pentru eliberarea actului de identitate
8.2. Cerere pentru anuntarea resedintei
8.3. Cerere pentru eliberarea unui nou pasaport
8.4. Cerere pentru prelungirea valabilitătii
pasaportului
8.5. Cerere pentru eliberarea unui nou pasaport în caz
de furt, pierdere, deteriorare
8.6. Cerere pentru includerea copiilor sub 14 ani în
pasaport
8.7. Cerere pentru dobândirea statutului de cetătean
român cu domiciliul în străinătate
8.8. Cerere pentru stabilirea domiciliului în România
8.9. Cerere pentru emiterea pasaportului si stabilirea
domiciliului în străinătate a minorilor, cetăteni români adoptati de cetăteni
străini
8.10. Cerere pentru clarificarea statutului juridic
fată de statul român
8.11. Cerere pentru prelungirea dreptului de sedere
temporară
8.12. Cerere pentru reîntregirea familiei
8.13. Cerere pentru aprobarea stabilirii domiciliului
în România a cetătenilor străini
8.14. Cerere pentru eliberarea permisului de sedere
permanentă
8.15. Cerere pentru preschimbarea permisului de
conducere
8.16. Cerere de eliberare a unei noi autorizatii de
circulatie provizorie
8.17. Cerere de înmatriculare a autovehiculului
8.18. Cerere pentru preschimbarea certificatului de
înmatriculare
8.19. Cerere pentru obtinerea unui duplicat al
certificatului de înmatriculare
8.20. Contract de vânzare-cumpărare pentru un vehicul
folosit
8.21. Cerere de radiere a autovehiculului
8.22. Delegatie pentru reprezentare în vederea
radierii/înmatriculării auto (persoană juridică)
8.23. Fisa de înmatriculare a vehiculului
8.24. Fisa de scolarizare pentru conducerea
autovehiculelor
8.25. Fisa detinătorului permisului de conducere
8.26. Cerere pentru eliberarea pasaportului pentru
persoană fără cetătenie cu domiciliul în România
8.27. Cerere de eliberare a unui certificat de cazier
judiciar
8.28. Cerere de acordare a statutului de refugiat
8.29. Cerere de eliberare/prelungire a documentului
temporar de identitate pentru solicitantii statutului de refugiat
8.30. Cerere de eliberare/prelungire a documentului de
călătorie pentru străinii care au primit o formă de protectie în România
8.31. Cerere pentru acordarea ajutorului material
temporar pentru solicitantii statutului de refugiat
8.32. Cerere de eliberare/prelungire a documentului de
identitate pentru refugiati si pentru persoanele cărora li s-a acordat
protectie umanitară conditionată
8.33. Cerere pentru acordarea ajutorului rambursabil
pentru refugiati
8.34. Angajament pentru rambursarea ajutorului
8.35. Cerere de participare în programul de integrare
socioprofesională pentru străinii care au primit statutul de refugiat
9. Primăria Municipiului Bucuresti
9.1. Cerere pentru eliberarea certificatului de
urbanism
9.2. Cerere pentru eliberarea autorizatiei de
construire/desfiintare
9.3. Cerere de delegare
9.4. Cerere pentru acordarea ajutorului pentru
încălzirea locuintei
9.5. Cerere pentru acordarea indemnizatiei de nastere
9.6. Declaratie privind achitarea taxei de
regularizare
10. Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei
Informatiei
10.1. Cerere de eliberare a avizului tehnic
10.2. Cerere de eliberare a licentei de emisie pentru
difuzarea serviciilor de programe audiovizuale
10.3. Cerere de eliberare/modificare a autorizatiei
tehnice de functionare pentru statii de emisie/retele de telecomunicatii
utilizate pentru difuzarea sau retransmiterea serviciilor de programe
audiovizuale
10.4. Model de cerere de informatii - cerere-tip
10.5. Model de reclamatie administrativă I
10.6. Model de reclamatie administrativă II
10.7. Cerere de eliberare a avizului pentru Internet
banking
11. Ministerul Justitiei
11.1. Oficiul National al Registrului Comertului
11.1.1. Cerere de autorizare sedii secundare/obiective
si/sau activităti, reluare procedură, revizuire/reînnoireaviz/autorizatie
si/sau acord
11.1.2. Cerere de depunere a bilantului
11.1.3. Cerere de depunere si/sau mentionare de acte
11.1.4. Cerere de îndreptare a erorilor materiale -
Declaratie de mentiuni
11.1.5. Cerere de înregistrare, de înregistrare a
modificării actului constitutiv, de autorizare a functionării
11.1.6. Cerere de preschimbare
11.1.7. Cerere de radiere. Declaratie de mentiuni
11.1.8. Cerere de verificare disponibilitate si/sau
rezervare emblemă
11.1.9. Cerere de verificare disponibilitate si/sau
rezervare firmă
11.1.10. Declaratie pe propria răspundere - din punct
de vedere al prevenirii si stingerii incendiilor - model 1
11.1.11. Declaratie pe propria răspundere - din punct
de vedere al prevenirii si stingerii incendiilor - model 2
11.1.12. Declaratie pe propria răspundere - din punct
de vedere al protectiei muncii - model 1
11.1.13. Declaratie pe propria răspundere - din punct
de vedere al protectiei muncii - model 2
11.1.14. Declaratie pe propria răspundere - din punct
de vedere sanitar veterinar - model 1
11.1.15. Declaratie pe propria răspundere - din punct
de vedere sanitar veterinar - model 2
11.1.16. Declaratie pe propria răspundere - privind
respectarea legislatiei de protectia mediului - model 1
11.1.17. Declaratie pe propria răspundere - privind
respectarea legislatiei de protectia mediului - model 2
11.1.18. Declaratie pe propria răspundere - privind
respectarea legislatiei de protectia mediului - model 3
11.1.19. Declaratie pe propria răspundere –
referitoare la conditiile igienico-sanitare - model 1
11.1.20. Declaratie pe propria răspundere –
referitoare la conditiile igienico-sanitare - model 2
11.1.21. Declaratie pe propria răspundere
11.1.22. Fisa de prezentare a activitătilor cu impact
redus sau semnificativ asupra mediului
11.1.23. Fisa de prezentare a sediului si domeniului
de activitate
11.1.24. Memoriu tehnic veterinar
11.1.25. Optiuni de comunicare
11.1.26. Specimen de semnături
12. Autoritatea Natională de Reglementare în
Domeniul Gazelor Naturale
12.1. Cerere pentru acordarea autorizatiei societătii
comerciale care desfăsoară activităti de proiectare si executie în sectorul
gazelor naturale
13. Ministerul Afacerilor Externe
13.1. Departamentul pentru Comert Exterior si
Promovare Economică - Directia de licente
13.1.1. Cerere pentru licenta de export
13.1.2. Cerere pentru licenta de import
14. Regia Autonomă “Monitorul Oficial”
14.1. Aprobarea publicării pierderii/furtului
certificatului de înmatriculare a autovehiculului - persoană fizică
14.2. Aprobarea publicării pierderii/furtului
certificatului de înmatriculare a autovehiculului - persoană juridică
14.3. Aprobarea publicării pierderii/furtului permisului
de conducere
15. Autoritatea Natională de Reglementare în
Comunicatii
15.1. Cerere de acordare a licentei individuale
privind furnizarea de servicii postale incluse în sfera serviciului universal
15.2. Cerere de înscriere a modificărilor privind
furnizarea serviciilor postale
15.3. Certificat-tip de atestare a dreptului de
furnizare de servicii postale pe baza regimului de autorizare generală
15.4. Notificare privind furnizarea de servicii
postale pe baza regimului de autorizare generală
15.5. Notificare privind furnizarea retelelor si
serviciilor de comunicatii electronice
CONSILIUL
NATIONAL AL AUDIOVIZUALULUI
pentru
modificarea Deciziei Consiliului National al Audiovizualului nr. 146/2002
privind acordarea licentei audiovizuale si eliberarea deciziei de autorizare
audiovizuală pentru difuzarea pe cale radioelectrică terestră a serviciilor de
programe
Având în vedere dubla calitate a Consiliului National
al Audiovizualului, de garant al interesului public si de unică autoritate de
reglementare în domeniul programelor audiovizuale,
în temeiul art. 17 alin. (1) lit. d) din Legea
audiovizualului nr. 504/2002,
membrii Consiliului National al Audiovizualului adoptă
următoarea decizie:
Articol unic. - Decizia Consiliului National al
Audiovizualului nr. 146 din 2 decembrie 2002 privind acordarea licentei
audiovizuale si eliberarea deciziei de autorizare audiovizuală pentru difuzarea
pe cale radioelectrică terestră a serviciilor de programe, publicată în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 899 din 11 decembrie 2002, se
modifică după cum urmează:
1. Alineatul (1) al articolului 4 va avea următorul
cuprins:
“Art. 4. - (1) Dosarul de înscriere la concurs va
contine următoarele documente:
a) cererea de înscriere la concurs, conform
formularuluitip prevăzut în anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezenta
decizie;
b) certificatul de înregistrare/înmatriculare a
societătii comerciale, în copie legalizată;
c) actul constitutiv al societătii comerciale, având
înscris obiectul de activitate solicitat, cu toate modificările si completările
ulterioare, în copie;
d) certificatul constatator eliberat de oficiul
registrului comertului referitor la obiectul de activitate si la structura
actionariatului existent la momentul solicitării licentei audiovizuale;
e) declaratii notariale prin care societatea
comercială care solicită acordarea licentei, precum si fiecare asociat
sau
actionar care detine o cotă mai mare de 20% din capitalul social al acesteia
declară pe propria răspundere dacă este investitor sau actionar, direct ori
indirect, la alte societăti de comunicatie audiovizuală, cu precizarea
procentului detinut din capitalul social al acestora;
f) cazierele judiciare ale persoanelor fizice ce detin
o cotă mai mare de 10% din capitalul ori din drepturile de vot în societatea
comercială;
g) avizul tehnic eliberat de Ministerul Comunicatiilor
si Tehnologiei Informatiei;
h) proiectul editorial si tehnic de realizare a
serviciului de programe, în care se vor descrie principalele emisiuni specifice
serviciului de programe, proportiile diferitelor genuri de emisiuni ce compun
grila de programe, etapele de dezvoltare, structura redactională, reteaua de
corespondenti, sursele exterioare de programe, structura studiourilor,
grupurile de editare, dotările pentru transmisiuni exterioare, alte argumente
ce pot fi utile în sustinerea solicitării;
i) grila de programe cu care se va intra în emisie,
însotită de formularul-tip «Descrierea generală a serviciuluide programe de
radiodifuziune sonoră/de televiziune», prevăzut în anexa nr. 2 care face parte
integrantă din prezenta decizie;
j) elementele de identificare a serviciului de
programe, în conditiile alin. (2);
k) lista publicatiilor editate de solicitant si lista
celorlalte servicii de programe audiovizuale pe care le asigură.”
2. Articolul 16 litera a) va avea următorul
cuprins:
“a) cu cel putin 15 zile înainte de
efectuarea de modificări în documentele prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. i)
si j), anexând noile documente cu modificările propuse spre aprobare;”
3. Anexele nr. 1 si 3 la Decizia Consiliului
National al Audiovizualului nr. 146/2002 vor avea cuprinsul din anexa nr. 1*)
si, respectiv, anexa nr. 2*) care fac parte integrantă din prezenta decizie.
Presedintele Consiliului National al Audiovizualului,
Ralu Filip
Bucuresti,
16 septembrie 2003.
Nr. 257.
ANEXA Nr.
1
(Anexa nr. 1 la
Decizia Consiliului National al Audiovizualului nr. 146/2002)
ANEXA Nr.
2
(Anexa nr. 3 la
Decizia Consiliului National al Audiovizualului nr. 146/2002)
CONSILIUL
NATIONAL AL AUDIOVIZUALULUI
pentru modificarea Deciziei Consiliului National al Audiovizualului nr. 147/2002 privind acordarea licentei audiovizuale si eliberarea deciziei de autorizare audiovizuală pentru difuzarea serviciilor de programe prin satelit
Având în vedere dubla calitate a Consiliului National
al Audiovizualului, de garant al interesului public si de unică autoritate de
reglementare în domeniul programelor audiovizuale,
în temeiul art. 17 alin. (1) lit. d) din Legea
audiovizualului nr. 504/2002,
membrii Consiliului National al Audiovizualului adoptă
următoarea decizie:
Articol unic. - Decizia Consiliului National al
Audiovizualului nr. 147 din 2 decembrie 2002 privind acordarea licentei
audiovizuale si eliberarea deciziei de autorizare audiovizuală pentru difuzarea
serviciilor de programe prin satelit, publicată în Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 899 din 11 decembrie 2002, se modifică după cum
urmează:
1. Alineatul (1) al articolului 4 va avea următorul
cuprins:
“Art. 4. - (1) Solicitantul va depune la Comisia de
verificare, constituită la sediul Consiliului National al Audiovizualului, un
dosar care va contine următoarele documente:
a) cerere conform formularului-tip prevăzut în anexa
nr. 1 care face parte integrantă din prezenta decizie;
b) certificatul de înmatriculare/înregistrare a
societătii comerciale, în copie legalizată;
c) actul constitutiv al societătii comerciale, având
înscris obiectul de activitate solicitat, cu toate modificările si completările
ulterioare, în copie;
d) certificatul constatator eliberat de oficiul
registrului comertului referitor la obiectul de activitate si la structura
actionariatului existent la momentul solicitării licentei audiovizuale;
e) declaratii notariale prin care societatea
comercială care solicită acordarea licentei, precum si fiecare asociat sau
actionar care detine o cotă mai mare de 20% din capitalul social al acesteia
declară pe propria răspundere dacă este investitor sau actionar, direct ori
indirect, la alte societăti de comunicatie audiovizuală, cu precizarea
procentului detinut din capitalul social al acestora;
f) cazierele judiciare ale persoanelor fizice ce detin
o cotă mai mare de 10% din capitalul ori din drepturile de vot în societatea
comercială;
g) lista publicatiilor editate de solicitant si lista
celorlalte servicii de programe pe care le asigură;
h) proiectul editorial si tehnic de realizare a
serviciului de programe, în care se vor descrie principalele emisiuni specifice
serviciului de programe, proportiile diferitelor genuri de emisiuni ce compun
grila de programe, etapele de dezvoltare, structura redactională, reteaua de
corespondenti, sursele exterioare de programe, structura studiourilor,
grupurile de editare, dotările pentru transmisiuni exterioare, alte argumente
ce pot fi utile în sustinerea solicitării;
i) grila de programe cu care se va intra în emisie,
însotită de formularul-tip «Descrierea generală a serviciului de programe de radiodifuziune
sonoră/de televiziune», prevăzut în anexa nr. 2 care face parte integrantă din
prezenta decizie;
j) elementele de identificare a serviciului de
programe, în conditiile alin. (2);”
2. Articolul 13 litera a) va avea următorul
cuprins:
“a) cu cel putin 15 zile înainte de
efectuarea de modificări în documentele prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. i)
si j), anexând noile documente cu modificările propuse spre aprobare;”
3. Anexele nr. 1 si 3 la Decizia Consiliului
National al Audiovizualului nr. 147/2002 vor avea cuprinsul din anexa nr. 1*)
si, respectiv, anexa nr. 2*) care fac parte integrantă din prezenta decizie.
Presedintele Consiliului National al Audiovizualului,
Ralu Filip
Bucuresti,
16 septembrie 2003.
Nr. 259.
ANEXA Nr.
1
(Anexa nr. 1 la
Decizia Consiliului National al Audiovizualului nr. 147/2002)
ANEXA Nr.
2
(Anexa nr. 3 la
Decizia Consiliului National al Audiovizualului nr. 147/2002)
CONSILIUL
NATIONAL AL AUDIOVIZUALULUI
privind
retransmisia serviciilor de programe pe teritoriul României
Având în vedere dubla calitate a Consiliului National al Audiovizualului, de garant al interesului public si de unică autoritate de reglementare în domeniul programelor audiovizuale,
în scopul asigurării transparentei mijloacelor de
comunicare în masă din sectorul audiovizual,
în scopul armonizării legislatiei românesti cu
prevederile Directivei europene “Televiziunea fără frontiere”,
în temeiul prevederilor art. 17 alin. (1) lit. b) si
d) si ale art. 75 alin. (2) si (3) din Legea audiovizualului nr. 504/2002,
membrii Consiliului National al Audiovizualului adoptă
următoarea decizie:
Art. 1. - (1) Serviciile de programe difuzate de către
radiodifuzori aflati sub jurisdictia unui stat membru al Uniunii Europene pot
fi retransmise în România fără o autorizare prealabilă.
(2) Subtitrarea sau dublarea în limba română nu
constituie o cauză de înlăturare a prevederilor alin. (1).
Art. 2. - Reprezentantii radiodifuzorilor ale căror
servicii de programe se retransmit în România vor pune la dispozitie
Consiliului National al Audiovizualului copii legalizate, în limba originală si
în traducere, ale documentelor care atestă jurisdictia si autorizarea
serviciului de programe.
Art. 3. - Radiodifuzorii ale căror servicii de
programe se retransmit în România si care se încadrează în prevederile art. 1
vor notifica Consiliului National al Audiovizualului dacă difuzează sau nu
publicitate ori teleshopping adresate exclusiv publicului din România.
Art. 4. - În sensul prezentei decizii, publicitatea si
teleshoppingul sunt considerate ca fiind adresate exclusiv publicului din
România, dacă este îndeplinită una dintre următoarele conditii:
a) prezentarea se face si în limba română;
b) sunt promovate bunuri, inclusiv imobile si
necorporale, sau servicii oferite publicului din România;
c) spoturile publicitare sau de teleshopping sunt
identice cu cele difuzate de serviciile de programe ale radiodifuzorilor aflati
sub jurisdictia României.
Art. 5. - (1) În situatii în care Consiliul National
al Audiovizualului constată, în cadrul serviciilor de programe
prevăzute
la art. 1, o încălcare explicită, semnificativă si gravă a prevederilor art. 39
sau 40 ale Legii audiovizualului nr. 504/2002, va notifica în scris acest fapt
radiodifuzorului în cauză, solicitându-i un punct de vedere privind măsurile pe
care intentionează să le adopte.
(2) Consiliul National al Audiovizualului poate
restrânge temporar retransmisia în România a serviciului de programe, numai în
conditiile si cu procedura prevăzute în art. 75 alin. (3) din Legea nr.
504/2002, caz în care sunt aplicabile dispozitiile art. 7 al Deciziei Consiliului
National al Audiovizualului nr. 12/2003.
Art. 5. - Începând cu data publicării prezentei
decizii se abrogă Decizia Consiliului National al Audiovizualului nr. 15 din 23
ianuarie 2003 privind retransmisia serviciilor de programe pe teritoriul României,
publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 149 din 7 martie
2003.
Presedintele Consiliului National al Audiovizualului,
Ralu Filip
Bucuresti,
16 septembrie 2003.
Nr. 261.
CONSILIUL
NATIONAL AL AUDIOVIZUALULUI
pentru
modificarea Deciziei Consiliului National al Audiovizualului nr. 12/2003 privind
eliberarea avizului de retransmisie
Având în vedere dubla calitate a Consiliului National
al Audiovizualului, de garant al interesului public si de unică autoritate de
reglementare în domeniul programelor audiovizuale,
în temeiul art. 17 alin. (1) lit. d) din Legea
audiovizualului nr. 504/2002,
membrii Consiliului National al Audiovizualului adoptă
următoarea decizie:
Articol unic. - Decizia Consiliului National al
Audiovizualului nr. 12 din 17 ianuarie 2003 privind eliberarea avizului de
retransmisie, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 49 din
29 ianuarie 2003, se modifică după cum urmează:
1. Articolul 4 va avea următorul cuprins:
“Art. 4. - (1) În vederea eliberării avizului de
retransmisie, solicitantul va depune la Comisia de verificare, constituită la
sediul CNA, un dosar care va contine următoarele documente:
a) cerere conform formularului-tip prevăzut în anexa
nr. 1 care face parte integrantă din prezenta decizie (cererea poate fi
obtinută de la sediul CNA sau de pe site-ul institutiei, la adresa www.cna.ro);
b) certificatul de înregistrare/înmatriculare a
societătii comerciale, în copie;
c) actul constitutiv al societătii comerciale, având
înscris obiectul de activitate solicitat, cu toate modificările si completările
ulterioare, în copie;
d) certificatul-tip, în copie, prin care ANRC, în
conditiile art. 6 alin. (3) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 79/2002
privind cadrul general de reglementare a comunicatiilor, aprobată cu modificări
si completări
prin
Legea nr. 591/2002, atestă că solicitantul a trimis o notificare cu privire la
intentia de a furniza retele sau servicii de comunicatii electronice;
e) structura ofertei de servicii de programe retransmise,
conform formularului-tip prevăzut în anexa nr. 2 care face parte integrantă din
prezenta decizie;
f) acordurile de retransmisie, în copie si în
traducere legalizată, dacă au fost redactate într-o altă limbă decât
limba
română.
(2) Structura ofertei de servicii de programe
retransmise va respecta prevederile Legii nr. 504/2002, precum si dispozitiile
deciziilor de reglementare emise de CNA.
(3) Copiile de pe documentele prevăzute la alin. (1)
lit. d) si f) vor fi certificate prin semnătura reprezentantului legal.”
2. Articolul 6 alineatul (2) va avea următorul
cuprins:
“(2) La notificarea modificărilor precizate la alin.
(1) lit. a) se va anexa spre avizare un nou formular-tip privind structura
ofertei de servicii de programe retransmise, însotit de documentele prevăzute
la art. 4 alin. (1) lit. f);
modificarea
structurii ofertei poate fi operată numai după comunicarea avizului CNA.”
3. Anexa nr. 1 la Decizia Consiliului National al
Audiovizualului nr. 12/2003 va avea cuprinsul din anexa*) care face parte
integrantă din prezenta decizie.
Presedintele Consiliului National al Audiovizualului,
Ralu Filip
Bucuresti,
16 septembrie 2003.
Nr. 262.
ANEXĂ
(Anexa nr. 1 la
Decizia Consiliului National al Audiovizualului nr. 12 din 17 ianuarie 2003)
agentilor economici comercianti angro de uleiuri
minerale, publicată conform prevederilor art. 11 alin. (3) din Ordonanta de
urgentă a Guvernului nr. 30/2003 privind instituirea unor măsuri speciale
privind productia, importul si comercializarea uleiurilor minerale
Nr. crt.
|
Denumirea societătii |
Judetul |
Codul unic de înregistrare |
1. |
GAMISO
COM S.R.L. |
Bacău |
11934051 |
2. |
S.T.M.
COMPANY S.R.L. |
Brasov |
15719706 |
3. |
ALITRADE
ROMANIA S.R.L. |
Bucuresti
|
15062192 |
4. |
TRANS
METAL INTERNATIONAL S.R.L. |
Bucuresti
|
13089086 |
5. |
DINAMIC
S.R.L. |
Buzău |
1147442 |
6. |
F&B
PETRO TRADING S.R.L. |
Dolj |
15701563 |
7. |
BIACOR
OIL S.R.L. |
Galati |
15740252 |
8. |
BADPETROL
S.A. |
Prahova |
13166138 |
9. |
BAZIMPEX
S.A. |
Prahova |
15538157 |
10. |
PETROUTILAJ
S.A. |
Prahova
|
1299998 |
11. |
TOGIPS
S.R.L. |
Prahova
|
15700452 |
12. |
CO MEGA
S.R.L. |
Satu
Mare |
5490361 |
13. |
LESCACI
COM S.R.L. |
Satu
Mare |
6763303 |
14. |
NUNET
IMPEX S.R.L. |
Vrancea |
15698646 |
În Hotărârea Guvernului
nr. 857/2003 privind transmiterea unui imobil din proprietatea publică a
statului si din administrarea Agentiei Domeniilor Statului în domeniul privat
al municipiului Bucuresti si în administrarea Consiliului Local al Sectorului 1
al Municipiului Bucuresti, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea
I, nr. 531 din 24 iulie 2003, se fac următoarele rectificări:
- la art. 3, în loc de: “Patrimoniul Agentiei
Domeniilor Statului se diminuează cu valoarea de inventar a bunului de la data
transmiterii, iar patrimoniul Consiliului Local al Sectorului 1 al Municipiului
Bucuresti se majorează, în mod corespunzător, cu aceeasi valoare” se va
citi: “Patrimoniul Agentiei Domeniilor Statului se diminuează cu valoarea de
inventar a bunului de la data transmiterii, iar patrimoniul Municipiului
Bucuresti se majorează, în mod corespunzător, cu aceeasi valoare”;
- la anexă “Datele de identificare a terenului care trece din proprietatea publică a statului si din administrarea Agentiei Domeniilor Statului în domeniul privat al Municipiului Bucuresti si în administrarea Consiliului Local al Sectorului 1 al Municipiului Bucuresti”, la coloana “Locul unde este situat imobilul”, în loc de: “Teritoriul Municipiului Bucuresti, judetul Ilfov” se va citi: “Teritoriul Municipiului Bucuresti”, iar la coloana “Persoana juridică la care se transmite imobilul”, în loc de: “Consiliul Local al Sectorului 1 al Municipiului Bucuresti” se va citi: “Municipiul Bucuresti, în administrarea Consiliului Local al Sectorului 1”.