MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI
P A R T E
A I
Anul 172
(XVI) - Nr. 1.251 LEGI, DECRETE,
HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Vineri, 24
decembrie 2004
SUMAR
HOTĂRÂRI ALE
GUVERNULUI ROMÂNIEI
2.204.
- Hotărâre pentru aprobarea Acordului dintre Guvernul României si Guvernul
Republicii Federative a Braziliei privind eliminarea regimului de vize, semnat
la Bucuresti la 16 octombrie 2004
Acord între
Guvernul României si Guvernul Republicii Federative a Braziliei privind
eliminarea regimului de vize
2.207.
- Hotărâre privind trecerea din domeniul public în domeniul privat al
statului a unor constructii aflate în administrarea Ministerului Administratiei
si Internelor
2.276.
- Hotărâre privind trecerea unui imobil din domeniul privat al statului si
din administrarea Regiei Autonome “Administratia Patrimoniului Protocolului de
Stat” în domeniul public al statului si în administrarea Directiei pentru
Cultură, Culte si Patrimoniul Cultural National a Municipiului Bucuresti
2.278.
- Hotărâre privind trecerea unui imobil din domeniul public al statului si
din administrarea Ministerului Administratiei si Internelor în domeniul privat
al municipiului Rădăuti si în administrarea Consiliului Local al Municipiului
Rădăuti
2.279.
- Hotărâre privind schimbarea denumirii Teatrului “Radu Stanca” Sibiu
2.280.
- Hotărâre pentru modificarea si completarea Hotărârii Guvernului nr.
1.025/2003 privind metodologia si criteriile de încadrare a persoanelor în
locuri de muncă în conditii speciale
ACTE ALE
ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
942. - Ordin al
ministrului agriculturii, pădurilor si dezvoltării rurale privind aprobarea
introducerii însemnului de certificare a calitătii vinurilor DOC îmbuteliate,
destinate comercializării, si aprobarea modificării nivelului sumelor percepute
ca taxe pentru eliberarea autorizatiei de producător de vinuri cu denumire de
origine (DOC) si a certificatului de atestare a dreptului de comercializare a
vinurilor cu denumire de origine (DOC)
pentru aprobarea Acordului dintre Guvernul
României si Guvernul Republicii Federative a Braziliei privind eliminarea
regimului de vize, semnat la Bucuresti la 16 octombrie 2004
În temeiul art.
108 din Constitutia
României, republicată, si al art. 20 din Legea nr.
590/2003 privind tratatele,
Guvernul
României adoptă prezenta
hotărâre.
Articol unic. - Se
aprobă Acordul dintre Guvernul României si Guvernul Republicii Federative a
Braziliei privind eliminarea regimului de vize, semnat la Bucuresti la 16
octombrie 2004.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN
NĂSTASE
Contrasemnează:
p. Ministrul
afacerilor externe,
George
Ciamba,
secretar de
stat
p. Ministrul
de stat, ministrul administratiei si internelor,
Toma
Zaharia,
secretar de
stat
Bucuresti, 9 decembrie 2004.
Nr. 2.204.
ACORD
între
Guvernul României si Guvernul Republicii Federative a Braziliei privind
eliminarea regimului de vize
Guvernul României
si Guvernul Republicii Federative a Braziliei, denumite în continuare părti,
având în vedere
interesul comun de a consolida relatiile prietenesti existente între cele două
state, precum si dorinta de a facilita intrarea cetătenilor unuia dintre cele
două state pe teritoriul celuilalt stat,
au convenit asupra
celor ce urmează:
ARTICOLUL 1
Cetătenii români,
posesori ai unui pasaport simplu valabil, sunt scutiti de obligatia detinerii
unei vize pentru a intra, tranzita si rămâne pe teritoriul Republicii
Federative a Braziliei pentru o perioadă de până la 90 (nouăzeci) de zile, care
poate fi prelungită fără ca durata totală a sederii să depăsească 180 (o sută
optzeci) de zile de la data primei intrări. Cetătenii români care intră pe
teritoriul Republicii Federative a Braziliei cu intentia de a rămâne pentru o
perioadă mai îndelungată de 90 (nouăzeci) de zile, de a munci, de a exercita o
profesie sau de a studia trebuie să obtină vizele corespunzătoare înainte de
intrare.
ARTICOLUL 2
Cetătenii
brazilieni, posesori ai unui pasaport simplu valabil, sunt scutiti de obligatia
detinerii unei vize pentru a intra, tranzita si rămâne pe teritoriul României
pentru o perioadă de până la 90 (nouăzeci) de zile într-un interval de 6 luni
de la data primei intrări. Cetătenii brazilieni care intră pe teritoriul
României cu intentia de a rămâne pentru o perioadă mai îndelungată de 90
(nouăzeci) de zile, de a munci, de a exercita o profesie sau de a studia
trebuie să obtină vizele corespunzătoare înainte de intrare.
ARTICOLUL 3
Persoanele
mentionate la art. 1 si 2 pot intra pe teritoriul statului celeilalte părti
prin orice punct de trecere a frontierei deschis traficului international de
persoane.
ARTICOLUL 4
(1) Cetătenii
ambelor state ale părtilor care beneficiază de prevederile prezentului acord nu
sunt exonerati de obligatia de a respecta legile si reglementările referitoare
la intrarea, sederea si iesirea străinilor, în vigoare pe teritoriul statului
părtii în care călătoresc.
(2) Părtile se vor
informa reciproc pe cale diplomatică, de îndată ce acest lucru va fi posibil,
despre orice schimbări intervenite în legile si reglementările în vigoare
referitoare la intrarea, sederea si iesirea străinilor.
ARTICOLUL 5
Prezentul acord nu
aduce atingere dreptului fiecăreia dintre părti de a refuza intrarea sau de a
scurta sederea pe teritoriul statului său cetătenilor statului celeilalte părti
considerati indezirabili, în acord cu legislatia internă în vigoare în statul
respectiv.
ARTICOLUL 6
(1) Cetătenii
statului fiecăreia dintre părti, ale căror pasapoarte sau alte documente de
călătorie au fost pierdute, deteriorate, distruse sau au dispărut pe teritoriul
statului celeilalte părti, sunt obligati să anunte autoritătile competente din
acest stat, care le vor elibera, gratuit, o adeverintă certificând acest fapt.
(2) Pe baza
documentului emis în conformitate cu alin. (1), misiunea diplomatică sau
oficiul consular al statului ai cărui cetăteni sunt aceste persoane va elibera
un nou document de călătorie. Iesirea de pe teritoriul statului parte va fi
permisă pe baza acestui nou document de călătorie si a adeverintei mentionate
la alin. (1), nici un alt document nefiind necesar.
ARTICOLUL 7
Pentru ratiuni de
sigurantă natională, ordine si sănătate publică, oricare parte poate suspenda
temporar, în totalitate sau în parte, aplicarea prezentului acord. Orice
asemenea suspendare se notifică pe cale diplomatică celeilalte părti în cel mai
scurt timp posibil.
ARTICOLUL 8
(1) Părtile vor
schimba pe cale diplomatică specimene ale pasapoartelor lor valabile însotite
de descrieri detaliate ale modului de utilizare a acestora, nu mai târziu de 30
(treizeci) de zile de la data semnării prezentului acord.
(2) În cazul
aparitiei oricăror modificări ale pasapoartelor valabile, părtile vor face
schimb pe cale diplomatică de noi specimene, însotite de descrieri detaliate
ale caracteristicilor si modului de utilizare a acestora, nu mai târziu de 30
(treizeci) de zile de la data introducerii lor.
ARTICOLUL 9
(1) Prezentul
acord rămâne valabil pentru o perioadă nedeterminată de timp si va intra în
vigoare după 30 de zile de la data ultimei notificări pe cale diplomatică, prin
care părtile îsi vor fi comunicat reciproc îndeplinirea cerintelor legale
necesare intrării în vigoare.
(2) Prezentul
acord poate fi modificat prin acordul părtilor; modificările vor intra în
vigoare în conformitate cu prevederile alin. (1).
(3) Ambele părti
pot denunta prezentul acord pe cale diplomatică. Denuntarea îsi va produce
efectele la 30 de zile de la data primirii notificării în acest sens de către
cealaltă parte.
Semnat la
Bucuresti la 16 octombrie 2004, în două exemplare originale, fiecare în limbile
română, portugheză si engleză. În cazul divergentelor în interpretare, textul
în limba engleză va prevala.
Pentru
Guvernul României, George
Ciamba |
Pentru Guvernul Republicii Federative a
Braziliei, Samuel Pinheiro
Guimaraes |
GUVERNUL
ROMÂNIEI
privind trecerea din domeniul public în domeniul
privat al statului a unor constructii aflate în administrarea Ministerului
Administratiei si Internelor
În temeiul art.
108 din Constitutia
României, republicată, al art. 10 alin. (2) din Legea nr.
213/1998 privind proprietatea publică si regimul juridic al acesteia, cu
modificările si completările ulterioare, si al art. 2 din Ordonanta Guvernului nr.
112/2000 pentru reglementarea procesului de scoatere din functiune, casare
si valorificare a activelor corporale care alcătuiesc domeniul public al
statului si al unitătilor administrativ-teritoriale, aprobată prin Legea nr.
246/2001,
Guvernul
României adoptă prezenta
hotărâre.
Art. 1. - Se
aprobă trecerea din domeniul public în domeniul privat al statului a
constructiilor situate în satul Pipera, str. Erou Iancu Nicolae nr. 9-11,
comuna Voluntari, judetul Ilfov, aflate în administrarea Ministerului
Administratiei si Internelor, identificate potrivit anexei care face parte
integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. - Trecerea
în domeniul privat al statului a constructiilor prevăzute la art. 1 se face în
vederea scoaterii din functiune si valorificării acestora către proprietarul
terenului la valoarea justă stabilită de o comisie din cadrul Ministerului
Administratiei si Internelor, dar nu mai mică decât valoarea contabilă.
Art. 3. - După
scoaterea din functiune si valorificarea constructiilor prevăzute la art. 1,
Ministerul Administratiei si Internelor îsi va actualiza în mod corespunzător
datele din evidenta cantitativ valorică.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN
NĂSTASE
Contrasemnează:
p. Ministrul
de stat, ministrul administratiei si internelor,
Toma
Zaharia,
secretar de
stat
Ministrul
finantelor publice,
Mihai
Nicolae Tănăsescu
Bucuresti, 9 decembrie 2004.
Nr. 2.207.
DATELE DE
IDENTIFCARE
a
constructiilor care trec din domeniul public în domeniul privat al statului,
aflate în administrarea Ministerului Administratiei si Internelor
Adresa
imobilului |
Persoana
juridică care administrează imobilul |
Caracteristicile
tehnice ale clădirilor |
Satul Pipera, str. Erou Iancu Nicolae nr.
9-11, comuna Voluntari, judetul Ilfov |
Ministerul Administratiei si Internelor – Directia Generală de Politie a Municipiului
Bucuresti |
Nr. inventar M.F.P. 113.992 (partial) Constructie cu destinatia de cabină poartă
(C1) Suprafată construită = 11 m2 Suprafată desfăsurată = 11 m2 Valoare contabilă = 60.705.025 lei |
Constructie cu destinatia de centrală
termică (C3) Suprafată construită = 43,30 m2 Suprafată desfăsurată = 43,30 m2 Valoare contabilă = 297.378.101 lei |
||
Constructie cu destinatia de padoc păsări
(C4) Suprafată construită = 40,24 m2 Suprafată desfăsurată = 40,24 m2 Valoare contabilă = 110.103.517 lei |
||
Constructie cu destinatia de anexă (C5) Suprafată construită = 156,92 m2 Suprafată desfăsurată = 156,92 m2 Valoare contabilă = 569.149.635 lei |
||
3 constructii cu destinatia de solare cu
schelet metalic Suprafată construită totală = 360 m2 Suprafată desfăsurată totală = 360 m2 Valoare contabilă totală = 205.920.000 lei |
||
Constructie cu destinatia de seră Suprafată construită = 180 m2 Suprafată desfăsurată = 180 m2 Valoare contabilă = 523.927.784 lei |
GUVERNUL
ROMÂNIEI
privind trecerea unui imobil din domeniul privat
al statului si din administrarea Regiei Autonome “Administratia Patrimoniului
Protocolului de Stat” în domeniul public al statului si în administrarea
Directiei pentru Cultură, Culte si Patrimoniul Cultural National a Municipiului
Bucuresti
În temeiul art. 108
din Constitutia
României, republicată, al art. 8 alin. (1) si al art. 12 alin. (1) si (2)
din Legea nr.
213/1998 privind proprietatea publică si regimul juridic
al acesteia, cu modificările si completările ulterioare,
Guvernul
României adoptă prezenta
hotărâre.
Art. 1. - Se
aprobă trecerea unui imobil din domeniul privat al statului si din
administrarea Regiei Autonome “Administratia Patrimoniului Protocolului de
Stat” în domeniul public al statului si în administrarea Directiei pentru
Cultură, Culte si Patrimoniul Cultural National a Municipiului Bucuresti, având
datele de identificare prevăzute în anexa care face parte integrantă din
prezenta hotărâre.
Art. 2. -
Patrimoniul Regiei Autonome “Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat”
se diminuează, iar patrimoniul Directiei pentru Cultură, Culte si Patrimoniul
Cultural National a Municipiului Bucuresti se majorează cu valoarea imobilului
prevăzut la art. 1, la valoarea de inventar actualizată.
Art. 3. -
Predarea-preluarea imobilului prevăzut la art. 1 se face pe bază de protocol
încheiat între părtile interesate, în termen de 30 de zile de la data intrării
în vigoare a prezentei hotărâri.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN
NĂSTASE
Contrasemnează:
Ministrul
pentru coordonarea
Secretariatului
General al Guvernului,
Eugen
Bejinariu
Ministrul
culturii si cultelor,
Răzvan
Theodorescu
Ministrul
finantelor publice,
Mihai
Nicolae Tănăsescu
Bucuresti, 9 decembrie 2004.
Nr. 2.276.
DATELE DE
IDENTIFICARE
a
imobilului care trece din domeniul privat al statului si din administrarea
Regiei Autonome “Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat” în domeniul
public al statului si în administrarea Directiei pentru Cultură, Culte si
Patrimoniul Cultural National a Municipiului Bucuresti
Adresa
imobilului care se
transmite |
Persoana
juridică de la care
se transmite imobilul |
Persoana
juridică la care se
transmite imobilul |
Caracteristicile
tehnice ale imobilului, conform Hotărârii Guvernului nr. 533/2002 privind
organizarea si functionarea Regiei Autonome “Administratia Patrimoniului
Protocolului de Stat” |
Municipiul Bucuresti, str. Sfântul Stefan nr. 3, sectorul 2 |
Regia Autonomă “Administratia Patrimoniului
Protocolului de Stat” |
Directia pentru Cultură, Culte si
Patrimoniul Cultural National a Municipiului Bucuresti |
Imobil + garaj Suprafata terenului = 587 m2 |
privind trecerea unui imobil din domeniul public
al statului si din administrarea Ministerului Administratiei si Internelor în
domeniul privat al municipiului Rădăuti si în administrarea Consiliului Local
al Municipiului Rădăuti
În temeiul art. 108
din Constitutia
României, republicată, al art. 10 alin. (2) si al art. 12 alin. (2) din
Legea nr.
213/1998 privind proprietatea publică si regimul juridic
al acesteia, cu modificările si completările ulterioare,
Guvernul
României adoptă prezenta
hotărâre.
Art. 1. - Se
aprobă trecerea din domeniul public al statului si din administrarea
Ministerului Administratiei si Internelor în domeniul privat al municipiului
Rădăuti si în administrarea Consiliului Local al Municipiului Rădăuti a
imobilului situat în municipiul Rădăuti, Str. 1 Mai nr. 103, judetul Suceava,
având datele de identificare prevăzute în anexa care face parte integrantă din
prezenta hotărâre.
Art. 2. -
Predarea-preluarea imobilului prevăzut la art. 1 se face pe bază de protocol
încheiat între părtile interesate, la valoarea de inventar din evidentele
contabile, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei
hotărâri.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN
NĂSTASE
Contrasemnează:
p. Ministrul
de stat, ministrul administratiei si internelor,
Toma
Zaharia,
secretar de
stat
Ministrul
delegat pentru administratia publică,
Gheorghe
Emacu
Ministrul
finantelor publice,
Mihai
Nicolae Tănăsescu
Bucuresti, 9 decembrie 2004.
Nr. 2.278.
ANEXĂ
DATELE DE
IDENTIFICARE
a
imobilului care se transmite din domeniul public al statului si din
administrarea Ministerului Administratiei si Internelor în domeniul privat al
municipiului Rădăuti si în administrarea Consiliului Local al Municipiului
Rădăuti
Locul unde
este situat imobilul |
Persoana
juridică de la care
se transmite |
Persoana
juridică la care se
transmite |
Caracteristicile
tehnice ale
imobilului |
Pozitia din
inventarul bunurilor
apartinând domeniului
public al statului |
Municipiul Rădăuti, Str. 1 Mai nr. 103, judetul
Suceava |
Ministerul Administratiei si Internelor |
Consiliul Local al Municipiului Rădăuti |
Nr. constructii - 4 Suprafata construită = 1.490 m2 Suprafata desfăsurată = 1.490 m2 Suprafata terenului = 6.950 m2 Valoarea = 29.556.884 |
Nr. M.F.P. 105.096 |
privind schimbarea denumirii Teatrului “Radu
Stanca” Sibiu
În temeiul art.
108 din Constitutia
României, republicată, si al art. 2 lit. a) din Ordonanta Guvernului nr.
63/2002 privind atribuirea sau schimbarea de denumiri, aprobată cu
modificări prin Legea nr.
48/2003,
Guvernul
României adoptă prezenta
hotărâre.
Articol unic. - Teatrul “Radu Stanca” Sibiu, cu sediul în
municipiul Sibiu, bd. Corneliu Coposu nr. 2, judetul Sibiu, îsi schimbă
denumirea în Teatrul National “Radu Stanca” Sibiu, institutie publică cu
personalitate juridică sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Sibiu.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN
NĂSTASE
Contrasemnează:
Ministrul
culturii si cultelor,
Răzvan
Theodorescu
p.Ministrul
de stat, ministrul administratiei si internelor,
Toma
Zaharia,
secretar de
stat
Ministrul
delegat pentru administratia publică,
Gheorghe
Emacu
Ministrul
finantelor publice,
Mihai
Nicolae Tănăsescu
Bucuresti, 9 decembrie 2004.
Nr. 2.279.
pentru modificarea si completarea
Hotărârii Guvernului nr. 1.025/2003 privind metodologia si criteriile de
încadrare a persoanelor în locuri de muncă în conditii speciale
În temeiul art.
108 din Constitutia
României, republicată,
Guvernul
României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Hotărârea Guvernului nr.
1.025/2003 privind metodologia si criteriile de încadrare a persoanelor în
locuri de muncă în conditii speciale, publicată în Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 645 din 10 septembrie 2003, se modifică si se
completează după cum urmează:
1. Articolul 16
va avea următorul cuprins:
“Art. 16. -
Angajatorii, împreună cu sindicatele reprezentative potrivit legii, după caz,
cu reprezentantii angajatilor în cadrul comitetului de securitate si sănătate
în muncă ori cu responsabilul cu protectia muncii, pot solicita reevaluarea
locurilor de muncă, respectând dispozitiile prezentei hotărâri, până la data de
30 iunie 2005.”
2. La anexa nr.
1 “Lista locurilor de muncă în care se desfăsoară activităti ce pot fi încadrate
în conditii speciale” se introduce pozitia nr. 51 cu următorul cuprins:
“51. Fabricarea
ferodourilor - toate operatiile.
Fabricarea si
prelucrarea plăcilor de marsit pe bază de azbest - toate operatiile.”
PRIM-MINISTRU
ADRIAN
NĂSTASE
Contrasemnează:
Ministrul
muncii, solidaritătii sociale si familiei,
p. Ministrul
sănătătii,
Ion Bazac,
secretar de
stat
Ministrul
finantelor publice,
Mihai
Nicolae Tănăsescu
Bucuresti, 9 decembrie 2004.
Nr. 2.280.
ACTE ALE
ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR SI
DEZVOLTĂRII RURALE
privind aprobarea introducerii însemnului
de certificare a calitătii vinurilor DOC îmbuteliate, destinate
comercializării, si aprobarea modificării nivelului sumelor percepute ca taxe
pentru eliberarea autorizatiei de producător de vinuri cu denumire de origine
(DOC) si a certificatului de atestare a dreptului de comercializare a vinurilor
cu denumire de origine (DOC)
Văzând Referatul
de aprobare al Oficiului National al Denumirilor de Origine pentru Vinuri si
Alte Produse Vitivinicole (ONDOV) nr. 591 din 24 septembrie 2004,
în baza
prevederilor art. 18, 22, 23, 30, 35, 36, 42, 48, 49 si 50 din Legea viei si
vinului în sistemul organizării comune a pietei vitivinicole nr.
244/2002, precum si ale art. 21, 25, 63-66, 77-78, 80, 83 si 111 din
Normele metodologice de aplicare a Legii viei si vinului în sistemul
organizării comune a pietei vitivinicole nr.
244/2002, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.
1.134/2002,
în temeiul
Hotărârii Guvernului nr.
409/2004 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii,
Pădurilor si Dezvoltării Rurale, cu modificările ulterioare,
ministrul
agriculturii, pădurilor si dezvoltării rurale emite următorul ordin:
Art. 1. - (1) Se
instituie obligativitatea aplicării pe una dintre etichetele fiecărei butelii
ce contine vin cu denumire de origine controlată (DOC) a însemnului de
certificare a calitătii vinurilor DOC îmbuteliate, destinate comercializării,
denumit în continuare hologramă DOC.
(2) Hologramele
DOC vor fi realizate si gestionate de către Oficiul National al Denumirilor de
Origine pentru Vinuri si Alte Produse Vitivinicole (ONDOV).
(3) De dreptul
folosirii acestei holograme DOC beneficiază numai agentii economici care
îmbuteliază vinuri DOC în vederea comercializării si care îsi valorifică
produsele în baza certificatelor de atestare a dreptului de comercializare,
eliberate de ONDOV.
(4) Însemnul de
certificare a calitătii vinului DOC îmbuteliat, destinat comercializării, va fi
de tip hologramă autoadezivă personalizată, formată din 3 planuri, o serie
unică de identificare alcătuită din 8 caractere si alte caracteristici de
identificare si securitate încorporate.
(5) Specialistii
ONDOV vor verifica pe toată filiera producerii, îmbutelierii, etichetării si
comercializării vinurilor DOC gestionarea si utilizarea de către beneficiari a
hologramelor DOC, precum si deteriorarea si distrugerea acestora.
(6) Înstrăinarea,
falsificarea sau folosirea în alte scopuri a hologramelor DOC se sanctionează
conform legii.
(7) Până la data
de 15 decembrie a fiecărui an, în baza declaratiilor de recoltă si de
productie, agentii economici vor depune la ONDOV cereri scrise privind
necesarul estimativ de holograme DOC pentru anul următor.
(8) Agentii
economici de pe filiera producerii vinurilor DOC sunt obligati să aplice
hologramele DOC solicitate si primite de la ONDOV pe toate buteliile cu vin
destinate comercializării, apartinând loturilor care au primit dreptul de a fi
comercializate prin folosirea unei denumiri de origine controlată.
(9) Agentii
economici care îmbuteliază vinuri DOC în vederea comercializării sunt obligati
să aplice holograma DOC pe etichetele buteliilor, după 30 de zile de la data
intrării în vigoare a prezentului ordin.
(10) Vinurile DOC
îmbuteliate si livrate anterior datei intrării în vigoare a prezentului ordin
pot fi comercializate fără aplicarea pe etichete a hologramei DOC, dar nu mai
târziu de 1 august 2005.
Art. 2. - Se
aprobă modificarea nivelului sumelor percepute ca taxe pentru eliberarea
autorizatiei de producător de vinuri cu denumire de origine (DOC) si a
certificatului de atestare a dreptului de comercializare a vinurilor cu
denumire de origine (DOC), nivel prevăzut în anexă.
Art. 3. - La data
intrării în vigoare a prezentului ordin, se abrogă anexa nr. 2 referitoare la
nivelul sumelor percepute ca taxe la Regulamentul de organizare si functionare
a Oficiului National al Denumirilor de Origine pentru Vinuri si Alte Produse
Vitivinicole (ONDOV), aprobat prin Ordinul ministrului agriculturii,
alimentatiei si pădurilor nr.
52/2003, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 158 din
12 martie 2003.
Art. 4. - Anexa
face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 5. -
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.
p. Ministrul
agriculturii, pădurilor si dezvoltării rurale,
Nicolae
Istudor,
secretat de
stat
Bucuresti, 10 decembrie 2004.
Nr. 942.
NIVELUL
sumelor
percepute ca taxe pentru eliberarea autorizatiei de producător de vinuri cu
denumire de origine (DOC) si a certificatului de atestare a dreptului de
comercializare a vinurilor cu denumire de origine (DOC)
Nr. crt. |
Specificarea
documentelor si actiunii |
Termenul de plată |
U.M. |
Nivelul sumelor - lei - |
1. |
Autorizatie de producător de vinuri DOC |
Anual, în
momentul eliberării autorizatiei |
lei/ha/an |
100.000 |
2. |
Certificat de atestare a dreptului de
comercializare a vinurilor DOC |
|
|
|
|
- pentru vinurile livrate în vrac la export |
Lunar, în
momentul eliberării certificatului |
lei/litru |
600 |
|
- pentru vinurile îmbuteliate, livrate pe
piata internă sau la export |
Lunar, în
momentul eliberării certificatului si hologramei DOC |
lei/0,75 l |
800 |