MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI
P A R T E A I
Anul 173 (XVII) - Nr. 748 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Miercuri, 17 august 2005
SUMAR
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
880. – Hotărâre privind
organizarea si functionarea Institutului Diplomatic Român
896. – Hotărâre pentru
modificarea Hotărârii uvernului nr. 67/2005 privind înfiintarea Centrului e
Studii si Cercetări în Domeniul Culturii
DECIZII ALE PRIMULUI-MINISTRU
413. – Decizie privind componenta
Comisiei Centrale pentru Stabilirea Despăgubirilor
414. – Decizie privind eliberarea
domnului Radu Boroianu din functia de secretar de stat din cadrul Ministerului
Afacerilor Externe
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI
PUBLICE CENTRALE
798. – Ordin al ministrului
agriculturii, pădurilor si dezvoltării rurale privind modificarea Ordinului
ministrului agriculturii, pădurilor si dezvoltării rurale nr. 174/2005 pentru
aprobarea nivelului sprijinului acordat, cantitătilor de produse pe culturi,
sumelor aferente acestora, precum si conditiilor de eligibilitate ale
producătorilor agricoli
954. – Ordin al presedintelui
Institutului National de Statistică privind stabilirea persoanelor
împuternicite să constate contraventii si să aplice amenzi pentru
contraventiile prevăzute de Ordonanta Guvernului nr. 9/1992 privind organizarea
statisticii oficiale, republicată, cu modificările si completările ulterioare
1.160. – Ordin al ministrului
finantelor publice privind modificarea Ordinului ministrului finantelor publice
nr. 86/2005 pentru reglementarea datei plătii salariilor la institutiile
publice
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind
organizarea si functionarea Institutului Diplomatic Român
În temeiul art. 108 din Constitutia
României, republicată,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. – (1) Institutul Diplomatic Român este
institutie publică cu personalitate juridică si functionează în subordinea
Ministerului Afacerilor Externe.
(2) Institutul Diplomatic Român are sediul în
municipiul Bucuresti, asigurat cu titlu gratuit de Ministerul Afacerilor
Externe, care este autorizat să închirieze un imobil în acest scop.
(3) Institutul Diplomatic Român nu face parte din
sistemul national de învătământ si educatie si nu este supus dispozitiilor
legale în vigoare cu privire la acreditarea institutiilor de învătământ
superior si recunoasterea diplomelor.
(4) Institutul Diplomatic Român are siglă proprie.
Art. 2. – (1) Institutul Diplomatic Român are drept
obiect de activitate:
a) colaborarea la organizarea de către Ministerul
Afacerilor Externe a concursului pentru admiterea în Corpul diplomatic si
consular al României;
b) formarea profesională pentru personalul
Ministerului Afacerilor Externe;
c) furnizarea de expertiză de specialitate în domeniul
relatiilor internationale – studii, analize, lucrări de specialitate – pentru
Ministerul Afacerilor Externe sau, la cerere si cu aprobarea ministrului
afacerilor externe, pentru alte institutii publice sau private din România ori
din alte state cu care există acorduri de parteneriat în acest sens sau cu
organizatii internationale;
d) editarea, în colaborare cu Arhivele Diplomatice ale
Ministerului Afacerilor Externe, a colectiilor de documente diplomatice si a
memorialisticii diplomatice;
e) organizarea si functionarea Bibliotecii
Ministerului Afacerilor Externe;
f) alte activităti stabilite prin ordin al ministrului
afacerilor externe.
(2) Pentru realizarea obiectivelor prevăzute la alin.
(1) Institutul Diplomatic Român:
a) organizează programul de pregătire si perfectionare
în domeniul diplomatiei a membrilor Corpului diplomatic si consular al României
si pentru alte categorii de personal din cadrul Ministerului Afacerilor
Externe;
b) organizează, pe bază de concursuri de proiecte,
realizarea unor studii în domenii de expertiză prioritare definite de
Ministerul Afacerilor Externe, la care pot participa universităti de profil din
tară si din străinătate, centre de cercetare afiliate unitătilor de învătământ
superior, institute de cercetare ale Academiei Române, institute aflate în
subordinea ministerelor, având ca obiect cercetarea în domenii conexe
relatiilor internationale, personal de cercetare care îsi desfăsoară
activitatea în cadrul sistemului national de cercetare-dezvoltare sau în mod
individual;
c) initiază publicarea unor studii de specialitate în
domeniul relatiilor internationale, al dreptului international sau care
reflectă activitatea participantilor la ciclurile de pregătire profesională.
(3) Pentru realizarea activitătilor prevăzute la alin.
(2) Institutul Diplomatic Român poate folosi, pe bază de conventii civile de
prestări de servicii, personalul de specialitate din cadrul Ministerului
Afacerilor Externe, al universitătilor din tară si din străinătate, al institutelor
de cercetare ale Academiei Române si al altor institute sau centre de pregătire
profesională.
Art. 3. – Institutul Diplomatic Român atestă
desfăsurarea programelor aferente obiectului său de activitate prin certificate
specifice.
Art. 4. – (1) Organele de conducere ale Institutului
Diplomatic Român sunt:
a) presedintele;
b) Consiliul diplomatic;
c) Colegiul director.
(2) Presedintele Institutului Diplomatic Român este,
de drept, ministrul afacerilor externe. Presedintele face parte din Consiliul
diplomatic. Presedintele reprezintă Institutul Diplomatic Român în raporturile
cu tertii.
(3) Consiliul diplomatic este format din ministrii
afacerilor externe ai României după anul 1989. Secretarii de stat si
subsecretarii de stat aflati în functie în cadrul Ministerului Afacerilor
Externe pot participa la lucrările Consiliului diplomatic. Consiliul diplomatic
defineste cadrul general de actiune al Institutului Diplomatic Român, în
concordantă cu obiectivele stabilite prin prezenta hotărâre.
(4) Colegiul director asigură conducerea operativă a
Institutului Diplomatic Român si este numit de presedinte, cu consultarea
Consiliului diplomatic. Colegiul director este format dintr-un director
general, 2 directori, având atributii în domeniul formării profesionale, respectiv
al furnizării de expertiză pentru Ministerul Afacerilor Externe, si alti 2
membri având atributii de conducere în cadrul Institutului Diplomatic Român.
Colegiul director adoptă Carta Institutului Diplomatic Român si asigură ducerea
la îndeplinire a prevederilor acesteia.
(5) În lipsa presedintelui, Institutul Diplomatic
Român este reprezentat în raporturile cu tertii de directorul general al
Colegiului director. Directorul general al Colegiului director are calitatea de
ordonator tertiar de credite.
Art. 5. – (1) Structura organizatorică a Institutului
Diplomatic Român si componenta Colegiului director se stabilesc prin ordin al
ministrului afacerilor externe.
(2) Salarizarea personalului Institutului Diplomatic
Român se face în conditiile legii.
Art. 6. – Institutul Diplomatic Român organizează
următoarele cicluri de pregătire profesională:
a) cursuri de lungă durată, destinate persoanelor
admise la concursul de intrare în Ministerul Afacerilor Externe;
b) cursuri de scurtă durată, destinate categoriilor de
personal din cadrul Ministerului Afacerilor Externe, potrivit solicitărilor
venite din partea acestui minister;
c) cursuri de specialitate, destinate membrilor
Corpului diplomatic si consular al României care urmează a fi trimisi în
misiune permanentă în străinătate si persoanelor care urmează a fi trimise de
statul român în calitate de functionari la organizatii interguvernamentale si
internationale;
d) cursuri la distantă, destinate membrilor Corpului
diplomatic si consular al României, aflati în misiune permanentă în
străinătate, precum si persoanelor trimise de statul român în calitate de
functionari la organizatii interguvernamentale si internationale.
Art. 7. – Toate categoriile de personal din cadrul
Ministerului Afacerilor Externe beneficiază de cel putin un ciclu de pregătire
profesională de tipul celor mentionate în prezenta hotărâre, o dată la 3 ani.
Art. 8. – (1) Finantarea cheltuielilor curente si de
capital ale Institutului Diplomatic Român se face din venituri proprii si din
subventii acordate de la bugetul de stat.
(2) Veniturile proprii ale Institutului Diplomatic
Român se pot constitui si din sponsorizări, donatii ale persoanelor fizice si
juridice din tară si din străinătate, precum si din publicatii, programe de
asistentă externă, contracte de cercetare sau alte surse, potrivit legislatiei
în vigoare.
(3) Institutul Diplomatic Român poate dobândi bunuri
mobile sau imobile, cu respectarea conditiilor legale.
Art. 9. – În termen de 30 de zile de la data intrării
în vigoare a prezentei hotărâri, patrimoniul Academiei Diplomatice si al
Institutului Român de Studii Internationale “Nicolae Titulescu“ va fi preluat
de Institutul Diplomatic Român pe bază de protocol de predare-preluare,
potrivit legislatiei în vigoare.
Art. 10. – (1) Numărul maxim de posturi al
Institutului Diplomatic Român este de 60. Posturile se ocupă pe bază de
concurs. Comisia de concurs se stabileste prin ordin al ministrului afacerilor
externe.
(2) La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri,
personalul Academiei Diplomatice si al Institutului Român de Studii
Internationale “Nicolae Titulescu“ se disponibilizează. Personalul
disponibilizat poate fi reangajat, în conditiile legii, în termen de 30 de zile
de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
Art. 11. – Prezenta hotărâre intră în vigoare la 30 de
zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art. 12. – Pe data intrării în vigoare a prezentei
hotărâri se abrogă:
a) Hotărârea Guvernului nr.
1.073/2001 privind organizarea si functionarea Institutului Român de Studii
Internationale “Nicolae Titulescu“, publicată în Monitorul Oficial al României,
Partea I, nr. 701 din 5 noiembrie 2001, cu modificările ulterioare;
b) Hotărârea Guvernului nr.
99/2002 privind organizarea si functionarea Academiei Diplomatice,
publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 118 din 13 februarie
2002;
c) Hotărârea Guvernului nr.
1.384/2004 privind editarea Colectiei nationale de documente diplomatice
românesti, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 831 din 9
septembrie 2004;
d) pct. II.2 din anexa nr. 2 “Institutii de învătământ
superior particular acreditate“ la Hotărârea Guvernului nr.
410/2002 privind structurile si specializările universitare acreditate sau
autorizate să functioneze provizoriu din institutiile de învătământ superior,
publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 313 din 13 mai 2002,
cu modificările si completările ulterioare;
e) orice alte dispozitii contrare.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
p. Ministrul afacerilor externe,
Anton Niculescu,
secretar de stat
Ministrul educatiei si cercetării,
Mircea Miclea
Ministrul muncii, solidaritătii sociale si familiei,
Gheorghe Barbu
Ministrul finantelor publice,
Ionel Popescu
Bucuresti,
28 iulie 2005.
Nr.
880.
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru
modificarea Hotărârii Guvernului nr. 67/2005 privind înfiintarea Centrului de
Studii si Cercetări în Domeniul Culturii
În temeiul art. 108 din Constitutia
României, republicată,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. – Hotărârea Guvernului nr.
67/2005 privind înfiintarea Centrului de Studii si Cercetări în Domeniul
Culturii, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 118 din 7
februarie 2005, se modifică după cum urmează:
1. Alineatul (1) al articolului 1 va avea următorul
cuprins:
“Art.1. – (1) Se înfiintează Centrul de Studii si
Cercetări în Domeniul Culturii, denumit în continuare Centrul,
institutie publică cu personalitate juridică, aflată în subordinea Ministerului
Culturii si Cultelor.“
2. Alineatele (1) si (2) ale articolului 4 vor avea
următorul cuprins:
“Art.4. – (1) Coordonarea stiintifică a Centrului este
asigurată de un consiliu stiintific format din 5–11 membri cu realizări
deosebite în domeniul studiilor si cercetărilor culturale, numiti prin ordin al
ministrului culturii si cultelor.
(2) Constituirea, organizarea, functionarea si
atributiile consiliului stiintific se stabilesc prin regulament aprobat prin
ordin al ministrului culturii si cultelor, în termen de 60 de zile de la
intrarea în vigoare a prezentei hotărâri.“
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul culturii si cultelor,
Monica Octavia Muscă
p. Ministrul educatiei si cercetării,
Dumitru Miron,
secretar de stat
Bucuresti,
4 august 2005.
Nr.
896.
DECIZII ALE PRIMULUI-MINISTRU
GUVERNUL ROMÂNIEI
PRIMUL-MINISTRU
privind
componenta Comisiei Centrale pentru Stabilirea Despăgubirilor
În temeiul prevederilor art. 19 din Legea nr.
90/2001 privind organizarea si functionarea Guvernului României si a
ministerelor, cu modificările si completările ulterioare, si ale art. 13 al titlului
VII din Legea nr.
247/2005 privind reforma în domeniile proprietătii si justitiei, precum si
unele măsuri adiacente,
primul-ministru emite următoarea decizie:
Articol unic. – Începând cu data prezentei decizii, se
stabileste componenta nominală a Comisiei Centrale pentru Stabilirea despăgubirilor:
1. presedinte: Ingrid Zaarour – Autoritatea Natională
pentru Restituirea Proprietătilor;
2. Nicolae Flaviu Lazin – Ministerul Agriculturii,
Pădurilor si Dezvoltării Rurale;
3. Vasile Lupu – Ministerul Agriculturii, Pădurilor si
Dezvoltării Rurale;
4. Markó Attila Gábor – Departamentul pentru Relatii
Interetnice;
5. Alexandru Cojocaru – Cancelaria Primului-Ministru;
6. Maria Cristina Manda – Ministerul Justitiei;
7. Nicoleta Iacob – Ministerul Finantelor Publice.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Seful Cancelariei Primului-Ministru,
Aleodor Marian Frâncu
Bucuresti,
15 august 2005.
Nr.
413.
GUVERNUL ROMÂNIEI
PRIMUL-MINISTRU
privind
eliberarea domnului Radu Boroianu din functia de secretar de stat din cadrul
Ministerului Afacerilor Externe
În temeiul prevederilor art. 15 lit. d) si ale art. 19
din Legea nr.
90/2001 privind organizarea si functionarea Guvernului României si a
ministerelor, cu modificările si completările ulterioare,
primul-ministru emite următoarea decizie:
Articol unic. – Începând cu data prezentei decizii,
domnul Radu Boroianu se eliberează din functia de secretar de stat pentru
francofonie din cadrul Ministerului Afacerilor Externe.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Seful Cancelariei Primului-Ministru,
Aleodor Marian Frâncu
Bucuresti,
15 august 2005.
Nr.
414.
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL
AGRICULTURII, PĂDURILOR SI DEZVOLTĂRII RURALE
privind
modificarea Ordinului ministrului agriculturii, pădurilor si dezvoltării rurale
nr. 174/2005 pentru aprobarea nivelului sprijinului acordat, cantitătilor de
produse pe culturi, sumelor aferente acestora, precum si conditiilor de
eligibilitate ale producătorilor agricoli
Văzând Referatul de aprobare nr. 90.593 din 4 august
2005,
în baza prevederilor art. 4 din Hotărârea Guvernului nr.
65/2005 privind sprijinul direct al statului prin acordarea de subventii în
anul 2005 producătorilor agricoli din sectorul vegetal, în scopul cresterii
productiei si a indicilor de calitate a produselor agricole,
în temeiul Hotărârii Guvernului nr.
155/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii,
Pădurilor si Dezvoltării Rurale, cu modificările si completările ulterioare,
ministrul agriculturii, pădurilor si dezvoltării
rurale emite următorul ordin:
Art. I. – Ordinul ministrului agriculturii,
pădurilor si dezvoltării rurale nr.
174/2005 pentru aprobarea nivelului sprijinului acordat, cantitătilor de
produse pe culturi, sumelor aferente acestora, precum si conditiilor de
eligibilitate ale producătorilor agricoli, publicat în Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 253 din 25 martie 2005, se modifică si se completează
după cum urmează:
1. Litera b) a articolului 3 va avea următorul
cuprins:
“b) declaratie pe propria răspundere
privind suprafata cultivată în anul 2005, productia totală obtinută, din care
productia marfă;“.
2. Litera d) a articolului 3 va avea următorul
cuprins:
“d) acte doveditoare privind plata
redeventei către Agentia Domeniilor Statului.“
3. Articolul 7 va avea următorul cuprins:
“Art.7. – Repartizarea cantitătilor de productie marfă
se face procentual producătorilor agricoli, în raport cu cota alocată
judetului, iar în cazul în care, datorită unor conditii obiective, nu se
realizează integral cantitatea repartizată, cantitătile neutilizate vor fi
transferate altor producători/judete.“
4. Punctele 1, 2 si 5 din anexă “Lista cuprinzând
cantitătile de produse agricole destinate comercializării, fondurile si sursa
de finantare a acestora în anul 2005“ se modifică si vor avea următorul
cuprins:
Nr.
crt. |
Cultura |
Productia marfă sustinută (mii tone) |
Sustinerea pe unitatea de produs - lei(RON)/tonă - |
Sustinerea directă din bugetul MAPDR – milioane lei (RON) – |
“1. |
Grâu
+ secară |
1.500 |
40 |
60 |
2. |
Sfeclă
de zahăr |
640 |
50 |
32 |
……………………………….…………………………………………………………………………………………………………………………. |
||||
5. |
Legume
de seră |
36 |
500 |
18“ |
Art. II. – Prezentul ordin se publică în
Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul agriculturii, pădurilor si dezvoltării rurale,
Gheorghe Flutur
Bucuresti,
15 august 2005.
Nr.
798.
GUVERNUL
ROMÂNIEI
INSTITUTUL
NATIONAL DE STATISTICĂ
privind
stabilirea persoanelor împuternicite să constate contraventii si să aplice
amenzi pentru contraventiile prevăzute de Ordonanta Guvernului nr. 9/1992
privind organizarea statisticii oficiale, republicată, cu modificările si
completările ulterioare
În temeiul prevederilor art. 6 alin. (1) din Hotărârea
Guvernului nr.
68/2004 privind organizarea si functionarea Institutului National de
Statistică, modificată prin Hotărârea Guvernului nr.
175/2005,
având în vedere prevederile art. 23 alin. (3) din
Ordonanta Guvernului nr. 9/1992 privind organizarea statisticii oficiale,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
în conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr.
2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificările si
completările ulterioare,
presedintele Institutului National de Statistică emite
următorul ordin:
Art. 1. – Directorii generali si directorii din cadrul
Institutului National de Statistică, precum si directorii executivi, directorii
adjuncti, sefii de serviciu, consilierii, expertii, inspectorii, referentii de
specialitate si referentii, principali si superiori, din cadrul directiilor
regionale de statistică si al directiilor judetene de statistică sunt
împuterniciti să constate contraventii si să aplice amenzi potrivit
prevederilor art. 23 alin. (3) din Ordonanta Guvernului nr. 9/1992 privind
organizarea statisticii oficiale, republicată, cu modificările si completările
ulterioare.
Art. 2. – Directorii executivi ai directiilor
regionale de statistică si directorii executivi ai directiilor judetene de
statistică vor nominaliza, prin decizie, consilierii, expertii, inspectorii, referentii
de specialitate si referentii, principali si superiori, prevăzuti la art. 1.
Art. 3. – Se aprobă modelul legitimatiei persoanelor
împuternicite potrivit art. 1, prevăzut în anexa nr. 1 la prezentul ordin.
Art. 4. – Se aprobă modelele proceselor-verbale de
constatare a contraventiei, pentru contravenientii persoane fizice si,
respectiv, pentru contravenientii persoane juridice, prevăzute în anexele nr. 2
A si 2 B la prezentul ordin.
Art. 5. – Anexele nr. 1, 2 A si 2 B fac parte
integrantă din prezentul ordin.
Art. 6. – Directiile generale si directiile din cadrul
Institutului National de Statistică, directiile regionale de statistică,
directiile judetene de statistică, persoanele prevăzute la art. 1, precum si
persoanele nominalizate potrivit art. 2 vor duce la îndeplinire prevederile
prezentului ordin.
Art. 7. – La data intrării în vigoare a prezentului
ordin se abrogă Ordinul presedintelui Institutului National de Statistică nr.
208/2002 privind stabilirea persoanelor împuternicite să constate
contraventii si să aplice amenzi pentru contraventiile prevăzute de Ordonanta
Guvernului nr. 9/1992 privind organizarea statisticii oficiale, republicată, cu
modificările si completările ulterioare, publicat în Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 462 din 28 iunie 2002, modificat prin Ordinul
presedintelui Institutului National de Statistică nr.
630/2002, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 905 din
12 decembrie 2002.
Art. 8. – Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
Presedintele Institutului National de Statistică,
Vergil Voineagu
Bucuresti,
11 august 2005.
Nr.
954.
Interior |
Copertă |
GUVERNUL
ROMÂNIEI INSTITUTUL
NATIONAL DE STATISTICĂ |
Legitimatie
nr. .................... Numele
................................ Prenumele
.......................... Functia
................................ BI/CI
seria ...... nr. ............, eliberat/eliberată de .................... la
data de ........................, este împuternicit să constate contraventii si să aplice sanctiunile pentru contraventiile constatate, potrivit art. 23 alin. (3) din Ordonanta Guvernului nr. 9/1992, republicată, cu modificările si completările ulterioare, scop în care ofiterii si subofiterii de politie, jandarmii sau gardienii publici vor acorda sprijinul necesar. Presedintele I.N.S. |
Interior
Vize anuale
|
ANEXA Nr.
2 A
INSTITUTUL
NATIONAL DE STATISTICĂ/
DIRECTIA
REGIONALĂ DE STATISTICĂ/
DIRECTIA
JUDETEANĂ DE STATISTICĂ
cu sediul
în ................................................
PROCES - VERBAL
de constatare si sanctionare a contraventiei
Nr. .............................
Încheiat astăzi: ziua ........................................., luna ...................................................., anul ..........., în localitatea ..........................................
Subsemnatul/Subsemnata
...................................................................... (numele
si prenumele), în calitate de
........................................ la
............................................, am constatat că persoana fizică
............................................... (numele si prenumele),
fiul/fiica lui ................................................................
si al/a .............................., născut/născută la data de
..................................., domiciliat/domiciliată în
..................................., str. ........................ nr. .......,
bl. ....., sc. ....., et. ....., ap. ....., posesor/posesoare al/a BI/CI seria
......... nr. .........., eliberat/eliberată de .......................... la
data de ............................., CNP ......................, având
functia de ........................... la .............................., cu
sediul în .............................., str.
......................... nr. ....., bl. ....., sc. ....., et. .....,
ap. ..... (pentru contravenientul cetătean străin, persoană fără cetătenie sau
cetătean român cu domiciliul în străinătate se completează si următoarele date:
pasaport/alt document de trecere a frontierei seria .............. nr.
......................, eliberat la data de .........................., statul
emitent .........................) se face vinovat/vinovată de
următoarea/următoarele faptă/fapte:
………………………………………………………..........................……………………………………................................................................
....................................................................................…………………………………...............................................................................................
....................................................................................................................……...........………………………………..............................................,
săvârsită/săvârsite la data de
..................................................................... în
localitatea .............................................., în următoarele
împrejurări
………………………………………………….........................................................................................................................................................
......................................................................………………………………..............................................................................................................
Fapta/faptele constatată/constatate mai sus constituie
contraventie si este/sunt sanctionată/sanctionate de prevederile art.
.......... alin. .......... lit. ............... din Ordonanta Guvernului nr.
9/1992, republicată, cu modificările si completările ulterioare, care atrage/atrag
sanctionarea cu amendă de la ............ la ............ lei.
Agentul constatator aplică amenda de
.................................... lei.
Agent constatator, ............................ |
Martor, ............................ |
Contravenient, ............................ |
|
|
|
Alte mentiuni .......…….......................................................................................................................................................................
……..….……………………………………………………………………………………………………………..................….
Contravenientul a formulat următoarele obiectiuni: .......…….......................................................................................................................................................................
……..….……………………………………………………………………………………………………………....................
Contravenientul nu este de fată/refuză/nu poate semna,
împrejurările fiind confirmate de martorul
........................................ (numele si prenumele),
fiul/fiica lui ................................. si al/a
..............................., născut/născută la data de
................................., domiciliat/domiciliată în
.................................., str. .............................. nr.
....., bl. ....., sc. ....., et. ....., ap. ....., posesor al CI/BI seria
............ nr. ................., eliberată/eliberat de
................................. la data de .............., CNP
........................
Motivele încheierii procesului-verbal fără martor: .. (numele
si prenumele)
Împotriva prezentului proces-verbal se poate face
plângere în termen de 15 zile de la data înmânării sau comunicării acestuia.
Plângerea însotită de copia de pe procesul-verbal de constatare a contraventiei
se va depune la sediul Directiei Regionale/Judetene de Statistică
...................
Prezentul proces-verbal a fost întocmit în 3
exemplare, dintre care o copie s-a înmânat contravenientului astăzi
................/va fi comunicat contravenientului în termen de o lună de la
data încheierii procesului-verbal, odată cu înstiintarea de plată.
Agent constatator, ............................ |
Martor, ............................ |
Am primit. Contravenient, ............................ |
Amenda prevăzută în prezentul proces-verbal aveti
obligatia să o achitati în contul de amenzi deschis la Trezoreria
......................................,
în termen de 15 zile de la înmânarea/comunicarea
procesului-verbal, urmând ca în acelasi termen să predati o copie de pe
chitantă agentului constatator sau să o trimiteti prin postă la
.........................................., din localitatea
................................, str.
............................................... nr. .........
În caz de neachitare a amenzii la termenul precizat se
va proceda la executarea silită, potrivit legii.
Semnătura agentului constatator
...........................
Am luat cunostintă.
Contravenient,
............................
ANEXA
Nr. 2 B
INSTITUTUL
NATIONAL DE STATISTICĂ/
DIRECTIA
REGIONALĂ DE STATISTICĂ/
DIRECTIA
JUDETEANĂ DE STATISTICĂ
cu
sediul în ................................................
PROCES - VERBAL
de constatare si sanctionare a contraventiei
Nr. ..............................
Încheiat astăzi: ziua ...................................,
luna .........................., anul ...................., în localitatea
.............................
Subsemnatul/subsemnata
..................................................... (numele
si prenumele), în calitate de .........................................
la .............................., am constatat că persoana juridică
................................................. (denumirea), cu
sediul în localitatea ............................., judetul
.........................., str. ........................... nr. ......, bl.
..., sc. ..., et. ..., ap. ..., număr de înmatriculare în registrul comertului
...................., cod fiscal ...................., reprezentată prin
domnul/doamna ...................,
în calitate de ......................,
domiciliat/domiciliată în ......................., str.
........................................... nr. .........., bl. ........, sc.
......., et. ......, ap. ...., posesor/posesoare al/a BI/CI seria
.................... nr. ...................., eliberat/eliberată de
.................... la data de ......................, CNP ..................,
având functia de .......................... în cadrul persoanei juridice mai
sus mentionate, se face vinovată de următoarea/următoarele faptă/fapte:
…………........…….......................................................................................................................................................................
……..….……………………………………………………………………………………………………………....................,
săvârsită/săvârsite la data de ..................................... în localitatea .........................................., în următoarele împrejurări
......…….......................................................................................................................................................................
……..….……………………………………………………………………………………………………………....................
Fapta/faptele constatată/constatate mai sus constituie
contraventie si este/sunt sanctionată/sanctionate de prevederile art. ..........
alin. ............ lit. ................. din Ordonanta Guvernului nr. 9/1992,
republicată, cu modificările si completările ulterioare, care atrage/atrag
sanctionarea cu amendă de la ................. la ................. lei.
Agentul constatator aplică amenda de
............................... lei.
Agent constatator, ............................ |
Martor, ............................ |
Contravenient, ............................ |
Alte mentiuni
............................................................................................................................................................................................................
Contravenientul a formulat următoarele obiectiuni:
.....................................................................................................................................................
Contravenientul nu este de fată/refuză/nu poate semna,
împrejurările fiind confirmate de martorul:
................................................................ (numele
si prenumele), fiul/fiica lui ............................... si al/a
....................................., născut/născută la data de
...................... domiciliat/domiciliată în
......................................, str. ..........................................
nr. ....., bl. ......., sc. ......, et. ....., ap. ....., posesor/posesoare
al/a CI/BI seria .......... nr. ........................., eliberată/eliberat
de ........................................... la data de ................................,
CNP ............................. .
Motivele încheierii procesului-verbal fără martor:
.....................................................................................................................................................
Împotriva prezentului proces-verbal se poate face
plângere în termen de 15 zile de la data înmânării sau comunicării acestuia.
Plângerea însotită de copia de pe procesul-verbal de constatare a contraventiei
se va depune la sediul Directiei Regionale/Judetene de Statistică
.................... .
Prezentul proces-verbal a fost întocmit în 3
exemplare, dintre care o copie s-a înmânat contravenientului astăzi
.................................. /va fi comunicat contravenientului în termen
de o lună de la data încheierii procesului-verbal, odată cu Onstiintarea de
plată.
Agent constatator, ............................ |
Martor, ............................ |
Am primit. Contravenient, ............................ |
Amenda prevăzută în prezentul proces-verbal aveti
obligatia să o achitati în contul de amenzi deschis la Trezoreria
..............................., în termen de 15 zile de la
înmânarea/comunicarea procesului-verbal, urmând ca în acelasi termen să predati
o copie de pe chitantă agentului constatator sau să o trimiteti prin postă la
........................, din localitatea ............................, str.
.................... nr. ................................ . În caz de
neachitare a amenzii la termenul precizat se va proceda la executarea silită,
potrivit legii.
Semnătura agentului constatator
...........................
Am luat cunostintă.
Contravenient,
............................
MINISTERUL
FINANTELOR PUBLICE
privind
modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 86/2005 pentru
reglementarea datei plătii salariilor la institutiile publice
În temeiul prevederilor art. 11 alin. (5) din
Hotărârea Guvernului nr.
208/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor
Publice si a Agentiei Nationale de Administrare Fiscală, cu modificările
ulterioare,
ministrul finantelor publice emite
următorul ordin:
Articol unic. – Data plătii salariilor
prevăzută la codul 15 “Ministerul Integrării Europene“ din Lista esalonării pe
zile a plătii salariilor la ordonatorii principali de credite si la
institutiile publice subordonate, prevăzută în anexa la Ordinul ministrului
finantelor pubice nr.
86/2005 pentru reglementarea datei plătii salariilor la institutiile
publice, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 108 din 2
februarie 2005, cu modificările ulterioare, se modifică din “5“ în “12“.
Ministrul finantelor publice,
Ionel Popescu
Bucuresti,
15 august 2005.
Nr. 1.160.