MONITORUL
OFICIAL AL ROMANIEI
P
A R T E A I
Anul
173 (XVII) - Nr. 459 LEGI,
DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE
Marti, 31 mai 2005
SUMAR
DECRETE
467. – Decret privind rechemarea unui ambasador
ACTE
ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
41/29.664. – Ordin al presedintelui Autoritătii Nationale
Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor si al vicepresedintelui Agentiei
Nationale de Administrare Fiscală privind colaborarea interinstitutională
pentru receptionarea documentelor de transport însotitoare ale mărfii de către
autoritatea sanitară veterinară si pentru siguranta alimentelor din posturile
de inspectie la frontieră, de la autoritatea vamală competentă din punctele de
trecere a frontierei de stat navale si aeriene, la introducerea mărfurilor în
România
145/645. – Ordin al presedintelui Comisiei Nationale de
Prognoză si al ministrului finantelor publice privind completarea Listei
cuprinzând utilajele tehnologice, instalatiile, echipamentele, aparatele de
măsură si control, automatizări si produse software, achizitionate din import,
care sunt exceptate de la plata taxelor vamale, aprobată prin Ordinul
ministrului dezvoltării si prognozei si al ministrului finantelor publice nr.
228/1.437/2001
466. – Ordin al ministrului sănătătii privind stabilirea
tarifelor pentru prestatiile medicale acordate cu plată, la cerere, în
policlinicile cu plată
534. – Ordin al ministrului sănătătii privind acreditarea
unitătilor sanitare care pot efectua activităti de declarare a donatorilor,
testare, prelevare, coordonare si transplant
548. – Ordin al ministrului sănătătii privind modificarea si
completarea Ordinului ministrului sănătătii si familiei nr. 626/2001 pentru
aprobarea Normelor privind înfiintarea si autorizarea unitătilor farmaceutice,
precum si a Conditiilor de organizare si functionare a acestora
4.058. – Ordin al ministrului educatiei si cercetării privind
aprobarea Metodologiei de organizare si desfăsurare a concursului pentru
functiile de director si director adjunct din învătământul preuniversitar de
stat
5.028. – Ordin al presedintelui Autoritătii pentru
Valorificarea Activelor Statului privind abrogarea Ordinului presedintelui
Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului nr. 30/2004 privind
instituirea procedurii de administrare specială la Societatea Comercială “Sere
Brasov“ – S.A. Brasov
DECRETE
PRESEDINTELE
ROMÂNIEI
privind rechemarea
unui ambasador
În
temeiul prevederilor art. 91 alin. (2) si ale art. 100 din Constitutia
României, republicată,
având
în vedere propunerea Guvernului României,
Presedintele
României decretează:
Art.
1. – Domnul Dumitru Prunariu se recheamă din calitatea de ambasador
extraordinar si plenipotentiar al României în Federatia Rusă.
Art.
2. – Domnul Dumitru Prunariu îsi va încheia misiunea în termen de cel mult 90
de zile de la publicarea prezentului decret.
PRESEDINTELE
ROMÂNIEI
TRAIAN
BĂSESCU
În
temeiul art. 100 alin. (2) din
Constitutia
României, republicată,
contrasemnăm
acest decret.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN
POPESCU-TĂRICEANU
Bucuresti, 24 mai 2005.
Nr. 467.
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
AUTORITATEA
NATIONALĂ SANITARĂ VETERINARĂ SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR Nr.
41 din 23 martie 2005 |
AGENTIA
NATIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ AUTORITATEA NATIONALĂ A VĂMILOR Nr.
29.664 din 18 mai 2005 |
privind colaborarea interinstitutională
pentru receptionarea documentelor de transport însotitoare ale mărfii de către
autoritatea sanitară veterinară si pentru siguranta alimentelor din posturile
de inspectie la frontieră, de la autoritatea vamală competentă din punctele de trecere
a frontierei de stat navale si aeriene, la introducerea mărfurilor în România
Văzând
Referatul de aprobare nr. 50.471 din 9 martie 2005, întocmit de Directia
generală inspectie control, inspectie la frontieră si coordonarea institutelor
veterinare,
având
în vedere prevederile art. 40 alin. (2) si (3) din Ordonanta Guvernului nr.
42/2004 privind organizarea activitătii sanitar-veterinare si pentru siguranta
alimentelor, aprobată cu modificări prin Legea nr.
215/2004, cu modificările si completările ulterioare, si ale Ordonantei
Guvernului nr.
83/2003 privind aprobarea posturilor de inspectie la frontieră organizate
în punctele de trecere a frontierei stabilite pentru importul, exportul si
tranzitul tipurilor de mărfuri supuse controalelor veterinare, precum si
conditiile de aprobare a posturilor de inspectie la frontieră responsabile
pentru controalele veterinare ale animalelor vii si produselor provenind din
tările terte, aprobată si modificată prin Legea nr.
524/2003,
tinând
cont de prevederile art. 20 alin. (3) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr.
105/2001 privind frontiera de stat a României, aprobată cu modificări prin
Legea nr.
243/2002, cu modificările ulterioare,
în
temeiul art. 4 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr.
308/2004 privind organizarea si functionarea Autoritătii Nationale Sanitare
Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor si a unitătilor din subordinea acesteia,
cu modificările si completările ulterioare,
în
baza art. 5 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr.
165/2005 privind organizarea si functionarea Autoritătii Nationale a
Vămilor,
presedintele
Autoritătii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor si vicepresedintele Agentiei
Nationale de Administrare Fiscală emit următorul ordin:
Art.
1. – Autoritatea Natională Sanitară Veterinară si pentru Siguranta Alimentelor
este institutie a administratiei publice centrale autorizată să organizeze, să
coordoneze, să gestioneze si să controleze activitatea posturilor de inspectie
la frontieră în care sunt organizate controale sanitare veterinare.
Art.
2. – Autoritătile nationale implicate în controlul la frontieră trebuie să se
asigure că toate mijloacele de transport cu animale vii, produse de origine
animală, nonanimală si alte mărfuri si materii ce sunt supuse inspectiei si
controalelor sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor sunt introduse
pe teritoriul României numai printr-un post de inspectie la frontieră stabilit
prin Ordinul presedintelui Autoritătii Nationale Sanitare Veterinare si pentru
Siguranta Alimentelor, al ministrului administratiei si internelor, al
ministrului mediului si gospodăririi apelor, al ministrului transporturilor,
constructiilor si turismului si al ministrului agriculturii, pădurilor si
dezvoltării rurale nr.
30/366/337/1.511/577/2004.
Art.
3. – (1) De îndată ce va fi în posesia documentelor cu privire la prezentarea
la birourile vamale de frontieră a mijloacelor de transport navale si aeriene,
care contin mărfuri ce sunt supuse supravegherii si controlului
sanitar-veterinar si pentru siguranta alimentelor, autoritatea vamală
competentă le va pune la dispozitie autoritătii sanitare veterinare si pentru
siguranta alimentelor din postul de inspectie la frontieră.
(2)
Autoritătile sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor vor decide
asupra necesitătii efectuării controalelor sanitare veterinare si pentru
siguranta alimentelor si vor selecta mărfurile supuse acestor controale
specifice, notificând aceasta autoritătii vamale competente.
Această
notificare va fi făcută până cel mai târziu în momentul eliberării de către
autoritatea vamală competentă a permisului vamal de descărcare.
Art.
4. – Autoritatea sanitară veterinară si pentru siguranta alimentelor competentă
de la posturile de inspectie la frontieră, navale si aeriene, si autoritatea
vamală competentă din aceste puncte de trecere a frontierei de stat vor duce la
îndeplinire prevederile
prezentului ordin.
Art.
5. – Autoritatea Natională Sanitară Veterinară si pentru Siguranta Alimentelor
împreună cu Autoritatea Natională a Vămilor vor controla ducerea la îndeplinire
a prezentului ordin.
Art.
6. – Prezentul ordin a fost elaborat pentru implementarea graduală si în
detaliu a Ordinului ministrului agriculturii, alimentatiei si pădurilor nr.
71/2003 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare ce stabileste
principiile care reglementează organizarea controalelor veterinare privind
produsele care intră în România din tări terte, publicat în Monitorul Oficial
al României, Partea I, nr. 157 si nr. 157 bis din 12 martie 2003, ce transpune
Directiva 97/78/CE referitoare la principiile ce guvernează controalele
veterinare asupra produselor intrate în Comunitatea Europeană din tări terte.
Art.
7. – Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Presedintele
Autoritătii Nationale Sanitare Veterinare si
pentru Siguranta Alimentelor, Răzvan Tîru |
Vicepresedintele
Agentiei Nationale de Administrare Fiscală,
Gelu Stefan Diaconu |
COMISIA
NATIONALĂ DE PROGNOZĂ Nr.
145 din 16 mai 2005 |
MINISTERUL
FINANTELOR PUBLICE Nr.
645 din 19 mai 2005 |
privind completarea
Listei cuprinzând utilajele tehnologice, instalatiile, echipamentele, aparatele
de măsură si control, automatizări si produse software, achizitionate din
import, care sunt exceptate de la plata taxelor vamale, aprobată prin Ordinul
ministrului dezvoltării si prognozei si al ministrului finantelor publice nr.
228/1.437/2001
Având
în vedere prevederile art. 12 din Legea nr.
332/2001 privind promovarea investitiilor directe cu impact semnificativ în
economie,
în
temeiul Hotărârii Guvernului nr.
757/2003 privind organizarea si functionarea Comisiei Nationale de Prognoză
si al Hotărârii Guvernului nr.
208/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor
Publice si a Agentiei Nationale de Administrare Fiscală,
presedintele
Comisiei Nationale de Prognoză si ministrul finantelor publice emit prezentul ordin.
Art.
1. – Se aprobă completarea Listei cuprinzând utilajele tehnologice,
instalatiile, echipamentele, aparatele de măsură si control, automatizări si
produse software, achizitionate din import, care sunt exceptate de la plata
taxelor vamale, aprobată prin Ordinul ministrului dezvoltării si prognozei si
al ministrului finantelor publice nr.
228/1.437/2001, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.
565 din 11 septembrie 2001, cu modificările ulterioare, cu produsele prevăzute
în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art.
2. – Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Presedintele
Comisiei Nationale de Prognoză, Ion Ghizdeanu |
Ministrul
finantelor publice, Ionel Popescu |
LISTA
cuprinzând
utilajele tehnologice, instalatiile, echipamentele, aparatele de măsură si
control, automatizări si produse software, achizitionate din import, care sunt
exceptate de la plata taxelor vamale
–
completare –
Pozitia tarifară |
Denumirea mărfii |
ex. 8543.89.95 |
----- Altele (Detector metale
din tesături) |
ex. 8537.10.91 |
---- Aparate de comandă cu
memorie programabilă (Bloc de comandă si control pentru actionarea liniilor
de impregnare a tesăturilor cu silicon) |
MINISTERUL SĂNĂTĂTII
privind stabilirea
tarifelor pentru prestatiile medicale acordate cu plată, la cerere, în
policlinicile cu plată
În
temeiul prevederilor art. 14 din Hotărârea Guvernului nr. 532/1991 privind
reglementarea asistentei medicale cu plată în unitătile sanitare, cu
completările ulterioare,
în
temeiul Hotărârii Guvernului nr.
168/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Sănătătii,
văzând
Referatul Directiei generale buget si credite externe nr. MC 5.433 din 28
aprilie 2005,
ministrul
sănătătii emite
următorul ordin:
Art.
1. – Se aprobă tarifele maxime pentru prestatiile medicale acordate cu plată,
la cerere, de către policlinicile cu plată, potrivit anexelor nr. 1*) si 2*)
care fac parte integrantă din prezentul ordin.
Art.
2. – La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul
ministrului sănătătii si familiei nr.
247/2003 privind stabilirea tarifelor pentru prestatiile medicale acordate
cu plată, la cerere, în policlinicile cu plată, publicat în Monitorul Oficial
al României, Partea I, nr. 195 din 26 martie 2003.
Art.
3. – Directiile din Ministerul Sănătătii, directiile de sănătate publică
judetene si a municipiului Bucuresti, precum si policlinicile cu plată vor duce
la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art.
4. – Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul
sănătătii,
Mircea
Cinteză
Bucuresti, 28 aprilie 2005.
Nr. 466.
ANEXE
|
MINISTERUL SĂNĂTĂTII
privind acreditarea
unitătilor sanitare care pot efectua activităti de declarare a donatorilor, de testare,
prelevare, coordonare si transplant
Având
în vedere prevederile Legii nr.
588/2004 privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr.
79/2004 pentru înfiintarea Agentiei Nationale de Transplant si ale Legii nr.
100/1998 privind asistenta de sănătate publică, cu modificările si
completările ulterioare,
văzând
Referatul de aprobare al Agentiei Nationale de Transplant nr. M.C. 6.296 din 19
mai 2005,
în
temeiul prevederilor Hotărârii Guvernului nr.
168/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Sănătătii, cu
modificările si completările ulterioare,
ministrul
sănătătii emite
următorul ordin:
Art.
1. – Se acreditează pentru activitatea de transplant hepatic Centrul de
Chirurgie Generală si Transplant Hepatic Fundeni.
Art.
2. – Se acreditează pentru activitatea de transplant cardiac următoarele
unităti sanitare:
–
Spitalul Clinic de Urgentă Bucuresti – Sectia de chirurgie cardiovasculară;
–
Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant Târgu Mures.
Art.
3. – Se acreditează pentru transplant renal si transplant de pancreas
următoarele unităti sanitare:
–
Centrul de Chirurgie Urologică, Dializă si Transplant Renal Fundeni;
– Institutul
Clinic de Urologie si Transplant Renal Cluj-Napoca;
–
Spitalul Clinic Judetean de Urgentă Constanta – Clinica de chirurgie.
Art.
4. – Se acreditează pentru transplant renal următoarele unităti sanitare:
–
Centrul de Hemodializă si Transplant Renal Timisoara;
–
Spitalul Clinic “C.I. Parhon“, Clinica de urologie.
Art.
5. – Se acreditează pentru transplant pulmonar următoarele unităti sanitare:
–
Spitalul Clinic Militar Central Bucuresti – Clinica de chirurgie toracică;
–
Spitalul Clinic de Urgentă Bucuresti – Sectia de chirurgie cardiovasculară.
Art.
6. – Se acreditează pentru transplant medular următoarele unităti sanitare:
–
Centrul de Hematologie si Transplant Medular Fundeni;
–
Spitalul Clinic Judetean de Urgentă Târgu Mures – Sectia clinică de hematologie
si transplant de celule stem;
–
Spitalul Clinic de Urgentă pentru Copii “Louis Turcanu“ Timisoara.
Art.
7. – Se acreditează pentru declararea donatorilor cadavru următoarele unităti
sanitare:
–
Institutul Clinic Fundeni – Clinica A.T.I.;
– Spitalul
Clinic de Urgentă Bucuresti – Clinica A.T.I.;
–
Spitalul Clinic de Urgentă “Bagdasar-Arseni“ Bucuresti – Clinica A.T.I.;
–
Spitalul Clinic Universitar de Urgentă Bucuresti – Clinica A.T.I.;
–
Spitalul Clinic Militar Central Bucuresti – Clinica A.T.I.;
–
Spitalul Clinic de Adulti din Cluj-Napoca – Clinica A.T.I.;
–
Spitalul Clinic Judetean de Urgentă Nr. 1 Timisoara – Clinica A.T.I.;
–
Spitalul Clinic Judetean de Urgentă Târgu Mures – Clinica A.T.I.;
–
Spitalul Clinic de Urgentă “Sfântul Spiridon“ Iasi – Clinica A.T.I.
Art.
8. – (1) Sefii sectiilor nominalizate la art. 7 vor desemna medicii
responsabili de identificarea potentialilor donatori. Acestia vor fi informati
asupra pacientilor internati zilnic, cu scor Glasgow mai mic sau egal cu 7.
(2)
Evidentele prevăzute la alin. (1) vor fi aduse la cunostintă trimestrial
Agentiei Nationale de Transplant.
Art.
9. – Unitătile sanitare acreditate pentru testare imunologică si virusologică
sunt:
–
Institutul Clinic Fundeni – Laboratorul de diagnostic, biologie moleculară,
imunologie HLA si virusologie;
–
Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant Târgu Mures – Laboratorul
clinic imunologie transplant;
–
Spitalul Clinic Judetean de Urgentă nr. 1 Timisoara – Centrul regional de
imunologie de transplant;
– Spitalul
Clinic de Urgentă “Sfântul Spiridon“ Iasi – Laboratorul de imunologie si
genetică;
–
Institutul Clinic de Urologie si Transplant Renal Cluj-Napoca – Laboratorul
clinic de analize medicale si imunologie.
Art.
10. – Se acreditează Serviciul de Ambulantă al Municipiului Bucuresti pentru
activitatea de coordonare de transplant.
Art.
11. – Se acreditează pentru efectuarea transplantului de mână Spitalul Clinic
de Urgentă Bucuresti, Clinica de chirurgie plastică-microchirurgie
reconstructivă.
Art.
12. – Directiile din cadrul Ministerului Sănătătii si institutiile implicate
vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art.
13. – Ordinul ministrului sănătătii nr. 697/1999 privind acreditarea unor
centre medicale care să realizeze transplantul de tesuturi si organe se abrogă.
Art.
14. – Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea
I.
Ministrul
sănătătii,
Mircea
Cinteză
Bucuresti, 20 mai 2005.
Nr. 534.
MINISTERUL SĂNĂTĂTII
privind modificarea si
completarea Ordinului ministrului sănătătii si familiei nr. 626/2001 pentru
aprobarea Normelor privind înfiintarea si autorizarea unitătilor farmaceutice,
precum si a Conditiilor de organizare si functionare a acestora
Având
în vedere prevederile Ordonantei de urgentă a Guvernului nr.
152/1999 privind produsele medicamentoase de uz uman, aprobată cu
modificări prin Legea nr.
336/2002, cu modificările si completările ulterioare, si ale Legii nr.
305/2004 privind exercitarea profesiei de farmacist, precum si organizarea
si functionarea Colegiului Farmacistilor din România,
văzând
Referatul de aprobare al Directiei generale farmaceutice si aparatură medicală
nr. M.C. 6.084/2005,
în
temeiul Hotărârii Guvernului nr.
168/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Sănătătii,
ministrul
sănătătii emite
următorul ordin:
Art.
I. – Ordinul
ministrului sănătătii si familiei nr.
626/2001 pentru aprobarea Normelor privind înfiintarea si autorizarea
unitătilor farmaceutice, precum si a Conditiilor de organizare si functionare a
acestora, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 629 din 8
octombrie 2001, se modifică si se completează după cum urmează:
1. Alineatul
(3) al articolului 15 din anexă va avea următorul cuprins:
“(3)
Autorizatiile de functionare emise până la data intrării în vigoare a
prezentului ordin, a căror valabilitate nu a putut fi prelungită din motive
obiective, se vor preschimba în baza unui raport de inspectie favorabil.“
2. Alineatul
(4) al articolului 15 din anexă va avea următorul cuprins:
“(4)
Cererea pentru planificarea inspectiei de farmacie se va depune la Ministerul
Sănătătii – Directia generală farmaceutică si aparatură medicală – în termen de
30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului ordin.“
Art.
II. – Prezentul
ordin se va publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul
sănătătii,
Mircea
Cinteză
Bucuresti, 23 mai 2005.
Nr. 548.
MINISTERUL EDUCATIEI SI
CERCETĂRII
privind aprobarea
Metodologiei de organizare si desfăsurare a concursului pentru functiile de
director si director adjunct din învătământul preuniversitar de stat
Având
în vedere prevederile art. 145 alin. (7) din Legea nr.
84/1995, republicată, cu modificările si completările ulterioare, ale art.
20 alin. (1) si ale art. 21 alin. (2) din Legea nr.
128/1997, republicată, cu modificările si completările ulterioare,
în
temeiul Hotărârii Guvernului nr.
223/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Educatiei si
Cercetării,
ministrul
educatiei si cercetării emite prezentul ordin.
Art.
1. – Se aprobă Metodologia de organizare si desfăsurare a concursului pentru
functiile de director si director adjunct din învătământul preuniversitar de
stat, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art.
2. – Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art.
3. – Se abrogă Ordinul ministrului educatiei si cercetării nr. 3.822/2005
privind Metodologia de organizare si desfăsurare a concursului pentru functiile
de director si director adjunct de la unitătile de învătământ preuniversitar.
Art.
4. – De la data intrării în vigoare a prezentei metodologii se abrogă Ordinul
ministrului educatiei, cercetării si tineretului nr.
3.297/2004 privind Metodologia de organizare si desfăsurare a concursului
pentru functiile de director si director adjunct de la unitătile de învătământ
preuniversitar, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 293
din 5 aprilie 2004.
Art.
5. – Directia generală managementul resurselor umane din cadrul Ministerului
Educatiei si Cercetării si inspectoratele scolare judetene si al municipiului
Bucuresti vor duce la îndeplinire prezentul ordin.
Ministrul
educatiei si cercetării,
Mircea
Miclea
Bucuresti, 10 mai 2005.
Nr. 4.058.
METODOLOGIE
de
organizare si desfăsurare a concursului pentru functiile de director si
director adjunct din învătământul preuniversitar de stat
CAPITOLUL
I
Dispozitii
generale
Art.
1. – Prezenta metodologie este elaborată pe baza prevederilor art. 145 alin.
(1), (2) si (7) din Legea învătământului nr.
84/1995, republicată, cu modificările si completările ulterioare, si ale
art. 20–23 din Legea nr.
128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificările si
completările ulterioare.
Art.
2. – (1) La concursul pentru ocuparea functiilor de director1) sau de director adjunct din învătământul preuniversitar
de stat pot candida persoanele care îndeplinesc, cumulativ, următoarele
conditii:
a)
conditiile de studii prevăzute la alin. (2);
b)
sunt titulare în învătământul preuniversitar, au cel putin gradul didactic II
si o vechime la catedră de cel putin 5 ani2);
c) dovedesc calităti profesionale, manageriale si morale reflectate prin calificativul îbine“ sau îfoarte bine“ în ultimii 3 ani si nu au fost sanctionate disciplinar în anul scolar curent;
d)
nu au fost condamnate pentru săvârsirea unei infractiuni sau nu au fost lipsite
de dreptul de a ocupa un post didactic prin hotărâre judecătorească definitivă
de condamnare penală;
e)
sunt apte din punct de vedere medical pentru îndeplinirea functiei.
1) În centrul judetean de asistentă
psihopedagogică (CJAPP) functia de director este îndeplinită de coordonatorul
acestuia.
2) Pentru candidatul la functia de
coordonator CJAPP conditia de vechime este de cel putin 5 ani în activitatea de
asistentă si consiliere psihopedagogică.
(2)
Conditiile de studii necesar a fi îndeplinite de candidatii care participă la
concursul pentru ocuparea functiilor de director3) sau de director adjunct din învătământul preuniversitar de stat
sunt următoarele:
a)
conditiile prevăzute la art. 7 alin. (1) lit. a)–c) din Legea nr.
128/1997, pentru unitătile de învătământ cu personalitate juridică, având în
structură numai grupe de învătământ prescolar;
b)
conditiile prevăzute la art. 7 alin. (1) lit. d) din Legea nr.
128/1997, pentru unitătile de învătământ care au în structură clasele
I-VIII, V-VIII, V-X, I-X si pentru scolile de arte si meserii;
c)
conditiile prevăzute la art. 7 alin. (1) lit. e) din Legea nr.
128/1997, pentru unitătile de învătământ care au în structură clasele
I-XII/XIII, V-XII/XIII, IX-XII/XIII sau clase de învătământ postliceal;
d)
conditiile prevăzute la art. 7 alin. (2) din Legea nr.
128/1997, pentru unitătile de învătământ special.
(3)
În unitătile de învătământ cu sectii de predare în limba unei minorităti
nationale se recomandă ca unul dintre directori să fie cunoscător al limbii
respective.
(4)
La unitătile de învătământ cu filiera tehnologică se recomandă ca unul dintre
directori să fie de specialitate (inginer, economist, medic etc.), iar la
filiera vocatională si la unitătile de învătământ special, unul dintre
directori să aibă specialitatea corespunzătoare profilului unitătii de
învătământ.
(5)
La concursul pentru ocuparea celui de-al doilea post de director adjunct, la
unitătile de învătământ în a căror structură sunt incluse si clase ale
învătământului primar sau grupe de învătământ prescolar, pot participa
institutori/institutoare, învătători/învătătoare sau educatori/educatoare, după
caz.
(6)
Participarea la concursul pentru functia de director3) sau de director adjunct din învătământul preuniversitar
militar si din învătământul teologic este conditionată de obtinerea avizului
ministerului de resort sau a binecuvântării din partea cultului respectiv.
3) În CJAPP functia de director
este îndeplinită de coordonatorul acestuia.
Art.
3. – Inspectoratul scolar judetean/al municipiului Bucuresti, denumit în
continuare inspectorat scolar, prin inspectorul cu politici de selectie,
evidentă, mobilitate si promovare a personalului didactic, certifică, la
înscriere, pentru fiecare candidat la functia de director/director adjunct
posibilitatea ca în cazul reusitei la concurs acesta să poată efectua numărul
de ore de predare în unitatea de învătământ pentru care se organizează
concursul.
Art.
4. – (1) Dacă o persoană doreste să candideze pentru functia de director sau de
director adjunct la mai multe unităti de învătământ, aceasta trebuie să depună
câte un dosar pentru fiecare post pentru care candidează.
(2)
Candidatii care au fost declarati admisi la mai multe posturi vor înainta în
scris comisiei de concurs optiunea pentru o singură unitate de învătământ, în
termen de două zile lucrătoare de la afisarea rezultatelor contestatiilor la
ultimul concurs sustinut. După exprimarea optiunii scrise, fiecare post rămas
vacant va fi ocupat de următorul candidat declarat admis. În termen de 24 de
ore de la exprimarea optiunii scrise se afisează rezultatul final al
concursului respectiv.
Art.
5. – Pentru postul neocupat prin concurs sau eliberat între perioadele de
concurs inspectoratul scolar numeste director prin detasare în interesul
învătământului, până la organizarea unui nou concurs. Concursul se va organiza
până la sfârsitul anului scolar în care s-a făcut numirea prin detasare.
CAPITOLUL
II
Organizarea
concursului pentru functiile de director
si
de director adjunct
Art.
6. – Concursul pentru ocuparea posturilor vacante de directori/directori
adjuncti se organizează de către inspectoratul scolar.
Art.
7. – Concursul de ocupare a postului vacant de director/director adjunct se organizează
de regulă în două perioade ale anului scolar: 1 octombrie – 30 noiembrie si 1
martie – 30 aprilie. Graficul de desfăsurare se stabileste de fiecare
inspectorat scolar si se comunică Ministerului Educatiei si Cercetării în
vederea monitorizării concursului.
Art.
8. – (1) Inspectoratul scolar are obligatia de a anunta în presa locală si
centrală organizarea concursului, cu cel putin 30 de zile înainte, mentionând
locul unde sunt afisate lista posturilor de director/director adjunct vacante
din unitătile de învătământ pentru care se va desfăsura concursul si
informatiile referitoare la înscrierea si participarea la concurs a
candidatilor.
(2)
Inspectoratul scolar afisează la sediul propriu lista posturilor de conducere
vacante, fisa postului, tematica, bibliografia, perioada de înscriere,
metodologia de concurs si lista documentelor necesare înscrierii la concurs.
(3)
Înscrierea la concurs se încheie cu 7 zile înainte de prima zi a sesiunii de
concurs. Nu sunt acceptati la înscriere decât candidatii ale căror dosare
întrunesc integral conditiile din prezenta metodologie.
(4)
Inspectoratul scolar afisează la sediul său, în cel mult 3 zile de la data
încheierii înscrierilor la concurs, graficul desfăsurării concursului, cu
specificarea programului zilnic, a locului de desfăsurare, precum si lista
candidatilor înscrisi.
(5)
Inspectoratul scolar înaintează graficul de desfăsurare a concursurilor la
Ministerul Educatiei si Cercetării, directia de resort, cu cel putin 3 zile
înainte de data initială a perioadei de organizare a concursurilor.
(6)
Orice modificare din motive obiective a programului de desfăsurare a
concursului este adusă la cunostintă candidatilor si observatorilor, în scris,
cu cel putin 48 de ore înainte, de către un membru al comisiei de concurs. Când
termenul de 48 de ore nu poate fi respectat din motive exceptionale si care tin
de componenta comisiei de concurs – deces, îmbolnăvire gravă a presedintelui
sau a unor membri ai comisiei –, secretarul sau un membru al comisiei
întocmeste un proces-verbal prin care se constată motivele datorită cărora
concursul nu se poate desfăsura.
Procesul-verbal
se semnează de membrii comisiei de concurs si de observatorii prezenti, iar concursul
este reprogramat de către inspectoratul scolar, cu anuntarea celor implicati.
(7)
Comunicarea inspectoratului scolar către Ministerul Educatiei si Cercetării,
directia de resort, privind reprogramarea concursului respectiv este însotită
de copia procesului-verbal sus-mentionat.
Art. 9. – Inspectorul scolar general emite, potrivit legii si prezentei metodologii, cu 3 zile înainte de prima probă a concursului, decizia de constituire a comisiei de elaborare a subiectelor pentru concurs, iar cu 48 de ore înainte de prima probă a concursului, decizia de constituire a comisiei si subcomisiilor de concurs, precum si decizia de constituire a comisiei de contestatii.
Art.
10. – Dosarul de înscriere la concurs, verificat si avizat în ceea ce priveste
îndeplinirea conditiilor de participare la concurs de către consilierul juridic
al inspectoratului scolar se depune la inspectorul cu politici de selectie,
evidentă, mobilitate si promovare a personalului didactic si trebuie să
contină:
1.
cerere de înscriere, în care se mentionează si limba modernă pentru care
optează;
2.
curriculum vitae (redactat după modelul comun european, în conformitate cu
Hotărârea Guvernului nr.
1.021/2004) (anexa nr. 1);
3.
copii, certificate “conform cu originalul” de către conducerea unitătii de
învătământ de la care provine candidatul, de pe:
a)
certificatul de nastere si, dacă este cazul, certificatul de căsătorie;
b)
actul de titularizare în unitatea de învătământ în care functionează;
c)
adeverintele/certificatele/diplomele de acordare a gradelor didactice/a
titlului stiintific de doctor;
d)
carnetul de muncă sau documentul echivalent eliberat de unitatea de învătământ,
în conformitate cu art. 34 alin. (5) din Codul muncii (Legea nr.
53/2003), completat la zi;
e)
hotărârile judecătoresti pentru persoanele care si-au schimbat numele din
diferite motive;
f)
alte documente doveditoare, anexate în original sau în copie, avizate “conform
cu originalul“ de conducerea ultimei unităti de învătământ, care să sustină
declaratiile din curriculum vitae;
4.
copii legalizate de pe actele de studii (diplomă de bacalaureat, diplomă de
licentă sau echivalentă, foi matricole etc.); legalizarea acestora se face la
biroul notarului public;
5.
adeverintă de vechime la catedră, în specialitate (în original);
6.
adeverintă cu punctajul si calificativele pentru ultimii 3 ani (în original);
7.
certificat medical (în original) eliberat de un cabinet de medicina muncii, în
conformitate cu prevederile art. 4 din Legea nr.
128/1997, cu modificările si completările ulterioare;
8.
declaratie de autosuspendare pe durata mandatului, pentru cei care detin
functii de conducere în partide politice, vizată de organul de conducere al
partidului respectiv;
9.
proiect de dezvoltare institutională pentru unitatea de învătământ pentru care
candidează, în plic sigilat;
10.
cazier judiciar (în original);
11.
declaratie autentică, pe propria răspundere, potrivit legii penale, privind
apartenenta sau neapartenenta ca agent ori colaborator al organelor de
securitate, ca politie politică;
12.
opisul dosarului, în două exemplare; un exemplar se restituie, cu semnătura
persoanei care a înregistrat înscrierea. Dosarul se numerotează pe fiecare
filă, iar numărul total de file se consemnează în opis.
Art.
11. – Dosarul este înregistrat numai dacă sunt respectate în totalitate
conditiile prevăzute la art. 10. În caz contrar, dosarul se respinge. După
înregistrare nu se mai admite completarea cu documente a dosarului de concurs.
Art.
12. – Comisia pentru elaborarea subiectelor de concurs este formată din:
a)
presedinte – un inspector scolar de specialitate;
b)
membri – 4–5 directori, recunoscuti prin autoritate profesională si morală,
provenind de la diferite tipuri de unităti de învătământ, un
contabil/administrator financiar de la o unitate de învătământ, un
psihopedagog.
Art.
13. – Subiectele vor fi elaborate de comisii distincte pentru fiecare nivel si
filieră de învătământ.
Presedintele
comisiei pentru elaborarea subiectelor de concurs secretizează subiectele în
plenul comisiei si le păstrează în deplină securitate până la predarea lor
către presedintele comisiei de concurs.
Art.
14. – (1) Comisia de concurs pentru ocuparea functiei de director este
constituită după cum urmează:
a) presedinte
– un inspector scolar general adjunct, de regulă cel care are în subordine
compartimentul management;
b) 4
membri:
– un
inspector scolar pentru management scolar si evaluare institutională sau un
inspector scolar de specialitate;
– un
director4) recunoscut prin autoritatea sa profesională si morală de
la o unitate de învătământ din judet/municipiul Bucuresti, de cel putin acelasi
nivel cu cel al unitătii de învătământ pentru care se organizează concursul;
–
seful compartimentului financiar-contabilitate de la inspectoratul scolar;
– un
profesor de psihologie, pedagogie sau un psihopedagog scolar;
c)
secretar – un inspector scolar/de specialitate de la inspectoratul
scolar/director/director adjunct de la o unitate de învătământ.
4) Un coordonator al unui CJAPP din
alt judet, pentru functia de coordonator CJAPP, respectiv un director de la
palatul copiilor din alt judet, pentru functia de director la palatul copiilor.
(2) Comisia de concurs pentru ocuparea functiei de director adjunct este constituită după cum urmează:
a)
presedinte – un inspector scolar general adjunct, de regulă cel care are în
subordine compartimentul management;
b) 4
membri:
– un
inspector scolar pentru management
scolar/inspector
scolar pentru evaluare institutională/inspector scolar de specialitate;
–
directorul unitătii de învătământ pentru care se organizează concursul;
– un
profesor de psihologie, pedagogie sau un psihopedagog scolar;
–
reprezentantul consiliului scolar local;
c)
secretar – un inspector scolar/de specialitate de la inspectoratul
scolar/director/director adjunct de la o unitate de învătământ.
(3)
La desfăsurarea concursului pentru functiile de director si director adjunct
sunt invitati să participe în calitate de observator:
– un
părinte desemnat/delegat de consiliul reprezentativ al părintilor din unitatea
de învătământ pentru care se organizează concursul;
–
câte un reprezentant desemnat de federatiile sindicale reprezentative la nivel
de ramură învătământ, care au organizatii sindicale în unitatea de învătământ;
la unitătile de învătământ la care nu există organizatie sindicală, un
reprezentant al salariatilor de la unitatea scolară pentru care se tine
concursul, ales în consiliul profesoral prin vot secret, cu majoritate simplă.
– un
reprezentant al consiliului local;
–
pentru liceu, un observator de la Ministerul Educatiei si Cercetării.
Inspectoratul
scolar invită, în scris, observatorii să asiste la desfăsurarea concursului, cu
cel putin 48 de ore înainte de data acestuia. Neprezentarea observatorilor nu afectează
legalitatea desfăsurării concursului.
(4)
Secretarul si observatorii participă la activitătile comisiei de concurs, dar
nu se implică în examinarea si evaluarea candidatilor. Observatorii au dreptul
de acces la toate documentele de concurs si de a-si consemna observatiile în
procesul-verbal. Dacă în derularea concursului observatorii sesizează
presedintelui comisiei vicii de procedură sau de organizare, acesta are
obligatia de a remedia de îndată neajunsurile sesizate. În cazul în care sunt
semnalate erori sau abuzuri referitoare la evaluarea candidatilor, consemnate
în procesul-verbal, inspectorul scolar general va analiza situatia semnalată si
va dispune măsurile legale care se impun.
(5) Observatorii
nu au dreptul de a face sesizări privind corectitudinea organizării si
desfăsurării concursului după încheierea acestuia decât în situatia în care nu
s-a dat curs sesizării consemnate în procesul-verbal.
(6)
Pentru unitătile de învătământ militar, din comisia de concurs face parte, în
calitate de membru, si un delegat desemnat de ministerul de resort, iar pentru
unitătile de învătământ teologic, din comisia de concurs face parte, în
calitate de membru, inspectorul de specialitate pentru învătământ teologic din
Ministerul Educatiei si Cercetării sau un reprezentant al acestuia.
(7)
Inspectoratul scolar solicită, în scris, ministerului de resort delegatul
pentru comisia de concurs de la unitatea de învătământ militar si Ministerului
Educatiei si Cercetării delegatul pentru comisia de concurs de la unitatea de
învătământ teologic.
CAPITOLUL
III
Probele
de concurs si evaluarea candidatilor
Art.
15. – (1) Concursul pentru functiile de conducere din unitătile de învătământ
constă în următoarele probe:
a)
curriculum vitae – analiza si evaluarea acestuia se fac pe baza itemilor si
punctajului prezentati în anexa nr. 2. Punctajul maxim este de 40 de puncte (5
x 8 puncte/membru al comisiei). Proba nu este eliminatorie;
b)
interviu – prin interviu se evaluează cunostintele de legislatie scolară, de
management educational si se analizează calitatea proiectului de dezvoltare
institutională propus de candidat. Evaluarea se face pe baza răspunsurilor date
la un set de 5 întrebări si în urma prezentării proiectului de dezvoltare
institutională al unitătii de învătământ pentru care candidează. Competentele
de comunicare în limba de circulatie internatională pentru care au optat
candidatii se evaluează pe baza traducerii aceluiasi text pentru concurentii
care candidează pentru acelasi post. Lungimea textului trebuie să fie de 10–15
rânduri, iar traducerea se face din limba străină respectivă în limba română.
Punctajul
maxim al probei este:
•
pentru cunostinte de legislatie scolară si management educational: 5 x 13
puncte/răspuns complet la întrebare = 65 de puncte;
•
pentru competente de comunicare în limba străină aleasă:
5 x
1 punct/membru al juriului = 5 puncte;
•
pentru proiectul de dezvoltare institutională a unitătii de învătământ pentru
care candidează: 5 x 6 puncte/membru al juriului = 30 de puncte;
Total:
100 de puncte.
(2)
Cele două probe sunt obligatorii. Utilizarea calculatorului în prezentarea
proiectului si/sau în redactarea răspunsurilor la întrebări se va puncta
conform anexei nr. 1.
(3)
Punctajul total maxim este de 140 de puncte [40 de puncte proba a) + 100 de
puncte proba b)], iar punctajul minim pentru promovarea concursului este de 90
de puncte.
(4)
Pentru unitătile de învătământ militar si pentru unitătile de învătământ
teologic punctajul total maxim este de 168 de puncte (6 x 8 = 48 de puncte
curriculumul vitae + 6 x 20 = 120 de puncte interviul), punctajul minim pentru
promovarea concursului fiind de 100 de puncte.
(5)
Subiectele cu întrebări si baremul de evaluare si notare al acestora se realizează
de către presedinte si membrii comisiei de elaborare a subiectelor de concurs.
Comisia
are obligatia de a elabora un număr de subiecte stabilit în functie de numărul
candidatilor, astfel: pentru 1–4 candidati se vor elabora 20 de subiecte.
Pentru fiecare candidat în plus (fată de 4) se adaugă câte 3 subiecte.
(6)
Continuturile subiectelor de concurs elaborate de comisie sunt secrete. Înainte
de începerea concursului presedintele comisiei de elaborare a subiectelor predă
plicurile cu subiecte, sigilate, presedintelui comisiei de concurs. Plicurile
vor contine subiectele de concurs atât pe suport hârtie, cât si în format
electronic. Presedintele comisiei de concurs numerotează plicurile cu subiecte.
CAPITOLUL
IV
Desfăsurarea
concursului
Art.
16. – (1) Evaluarea curriculumului vitae se face de către presedintele comisiei
de concurs si de către membrii acesteia, în plenul ei, prin acordarea de puncte
potrivit itemilor si punctajului mentionati în anexa nr. 2, pe baza
documentelor din dosarul de înscriere care dovedesc cele afirmate în curriculum
vitae. Punctajul se aduce la cunostintă candidatului. În cazul în care se
consideră depunctat, candidatul poate contesta pe loc evaluarea curriculumului
vitae, asistând la reevaluarea acestuia, sau, în scris, la comisia de
contestatii.
(2)
Pentru proba de interviu candidatul extrage la întâmplare un plic cu întrebări,
al cărui număr se înscrie în borderoul de notare si pe care îl predă comisiei
de concurs în vederea sustinerii primei părti a interviului.
Subiectele
extrase nu se reintroduc în concurs.
(3)
Proba de interviu nu trebuie să depăsească 20–30 de minute pentru fiecare
candidat.
(4)
Punctajul realizat la interviu se anuntă candidatului prin afisare, după
terminarea probei. Evaluarea proiectului de dezvoltare institutională a
unitătii de învătământ pentru care candidează se face de către comisia de
concurs în lipsa candidatului, pe baza criteriilor stabilite de comisia de
elaborare a subiectelor de concurs si prezentate candidatilor la înscrierea la concurs.
(5)
Cele două probe de concurs se desfăsoară în aceeasi zi.
(6)
Punctajul acordat la fiecare probă pentru fiecare candidat este înscris în
borderoul de notare prevăzut în anexa nr. 3.
Art.
17. – (1) Sunt declarati promovati candidatii care au realizat cel putin
punctajul minim.
(2)
Este declarat reusit la concurs candidatul promovat care a obtinut cel mai mare
punctaj total.
(3)
În cazul egalitătii de punctaj, este declarat reusit candidatul promovat cu cel
mai mare punctaj total la proba de interviu. Dacă egalitatea se păstrează,
departajarea se va face luându-se în considerare punctajele obtinute la
criteriul 1 – punctul B, pentru directori, respectiv punctul A, pentru
directori adjuncti, si la criteriul 2 punctul C din anexa nr. 2.
(4)
Pentru directorul adjunct validarea rezultatului concursului se face pe baza
hotărârii consiliului de administratie al unitătii de învătământ, care alege
unul dintre candidatii promovati, cu consultarea prealabilă a consiliului
profesoral. Consiliul de administratie comunică în cel mult 3 zile, în scris,
comisiei de concurs numele candidatului ales dintre cei promovati.
Art.
18. – Secretarul comisiei de concurs întocmeste procesul-verbal, în care
consemnează desfăsurarea si rezultatele concursului, precum si mentiunile
persoanelor desemnate ca observatori. Procesul-verbal este semnat de
presedintele comisiei de concurs, de membrii acesteia si de persoanele
desemnate ca observatori.
Art.
19. – Punctajele obtinute la cele două probe si punctajul total se afisează la
sediul inspectoratului scolar după încheierea concursului, în aceeasi zi.
Art.
20. – (1) Eventualele contestatii se depun la registratura inspectoratului
scolar, în termen de 3 zile lucrătoare de la afisarea punctajelor, iar
inspectoratul scolar face publică lista contestatarilor la sfârsitul celor 3
zile.
(2)
Contestatiile se solutionează de către o comisie constituită după cum urmează:
a)
presedinte – inspectorul scolar general;
b)
membri:
–
presedintele comisiei judetene de finantare si administrare a învătământului
preuniversitar;
– un
inspector scolar de specialitate/inspector scolar, altul decât cel din comisia
de concurs;
– un
director5) al unei unităti de învătământ
cu acelasi nivel cu cea a directorului membru în comisia de concurs;
– un
reprezentant al consiliului scolar local, altul decât cel din comisia de
concurs;
– un
profesor de psihologie, pedagogie sau un psihopedagog;
c)
secretar – un inspector scolar/de specialitate de la inspectoratul scolar/un
director/director adjunct de la o unitate de învătământ.
La
lucrările comisiei de contestatii este invitat, în scris, să participe în
calitate de observator câte un reprezentant desemnat de federatiile sindicale
reprezentative la nivel de ramură. La unitătile de învătământ la care nu există
organizatie sindicală este invitat, în scris, să participe reprezentantul
personalului didactic de la unitatea de învătământ pentru care se tine
concursul, ales în consiliul profesoral prin vot secret, cu majoritate simplă.
(3)
Secretarul si observatorii participă la activitătile comisiei de contestatii,
dar nu se implică în solutionarea contestatiilor. Secretarul comisiei de
contestatii întocmeste procesul-verbal.
(4)
Hotărârea comisiei de contestatii se comunică contestatarului în termen de 5
zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor, cu
confirmare de primire.
(5)
Hotărârea comisiei de contestatii este definitivă si poate fi atacată numai
prin procedura contenciosului administrativ.
(6) În
termen de 10 zile lucrătoare de la încheierea perioadei de concurs se afisează
la sediul inspectoratului scolar rezultatele finale ale acestuia.
(7)
Numirea si salarizarea directorilor/directorilor adjuncti se vor face în
conformitate cu art. 145 alin. (7) din Legea nr.
84/1995, republicată, cu modificările si completările ulterioare, precum si
cu art. 21 din Legea nr.
128/1997, cu modificările si completările ulterioare.
CAPITOLUL
V
Dispozitii
finale
Art.
21. – Informatiile false cuprinse în curriculumul vitae, falsul în declaratii,
falsul în înscrisuri oficiale si sub semnătură privată, observate de comisia de
concurs înaintea sau în timpul desfăsurării concursului, atrag eliminarea
candidatului din concurs si sesizarea organelor competente, iar cele dovedite
după finalizarea concursului conduc în plus si la invalidarea rezultatelor
concursului si la reprogramarea acestuia, dacă sunt constatate cu privire la
câstigătorul concursului.
Art.
22. – (1) Sesizările care vizează nerespectarea conditiilor de înscriere la
concurs, potrivit prevederilor art. 2, sau referitoare la valabilitatea
documentelor din dosarul de înscriere la concurs, potrivit art. 10, dovedite
înaintea sau în timpul concursului, atrag eliminarea candidatului din concurs,
iar cele dovedite după finalizarea concursului conduc la invalidarea
rezultatelor concursului si la reprogramarea acestuia, dacă sunt constatate în
legătură cu câstigătorul concursului.
(2)
Candidatul si persoanele responsabile, membre ale comisiei de înscriere, care
au încălcat prevederile prezentei metodologii, sunt sanctionate potrivit legii.
Art.
23. – Presedintii comisiilor, membrii acestora, precum si persoanele desemnate
ca observatori, înainte de desfăsurarea concursului dau o declaratie pe propria
răspundere că nu au în rândul candidatilor sot, sotie, rude sau afini până la
gradul al IV-lea inclusiv ori relatii conflictuale cu vreun candidat.
Art.
24. – Anexele nr. 1–3 fac parte integrantă din prezenta metodologie.
5) Un coordonator al unui CJAPP,
recunoscut prin autoritatea sa profesională, altul decât cel din comisia de
concurs.
ANEXE
la metodologie
AUTORITATEA PENTRU
VALORIFICAREA ACTIVELOR STATULUI
privind abrogarea
Ordinului presedintelui Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului nr.
30/2004 privind instituirea procedurii de administrare specială la Societatea Comercială
“Sere Brasov“ – S.A. Brasov
În
temeiul prevederilor Ordonantei de urgentă a Guvernului nr.
23/2004 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare a Autoritătii pentru
Valorificarea Activelor Bancare prin comasarea prin absorbtie cu Autoritatea
pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului,
presedintele
Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului emite prezentul ordin:
Articol
unic. – Se abrogă Ordinul presedintelui Autoritătii pentru Valorificarea
Activelor Statului nr.
30/2004 privind instituirea procedurii de administrare specială în perioada
de privatizare la Societatea Comercială “Sere Brasov“ – S.A. Brasov, publicat
în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 661 din 22 iulie 2004, începând
cu data publicării prezentului ordin în Monitorul Oficial al României, Partea
I, în temeiul art. 16 alin. (6) din Legea nr.
137/2002 privind unele măsuri pentru accelerarea privatizării, cu
modificările si completările ulterioare,
Presedintele
Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului,
Gabriel
Ionel Zbîrcea
Bucuresti, 20 mai 2005.
Nr. 5.028.