MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI
P A R T E A I
Anul XXII - Nr. 414 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE
ACTE Marti, 22 iunie 2010
SUMAR
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
533. - Hotărâre pentru aprobarea Memorandumului de
întelegere încheiat între Institutul National de Statistică al României si
Agentia de Statistică a Republicii Kazahstan privind cooperarea în
domeniul statisticii, semnat la Astana la 2 martie 2010
Memorandum
de întelegere între Institutul National de Statistică al României si
Agentia de Statistică a Republicii Kazahstan privind cooperarea în
domeniul statisticii
ACTE ALE ÎNALTEI CURTI DE CASATIE SI JUSTITIE
Decizia nr. 36 din 14 decembrie 2009
Decizia nr. 2 din 15 martie 2010
ACTE ALE OFICIULUI ROMÂN PENTRU DREPTURILE DE AUTOR
201. - Decizie privind modificarea
formularelor de înscriere a fonogramelor în Registrul national al fonogramelor,
respectiv a videogramelor în Registrul national al videogramelor
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru aprobarea Memorandumului de întelegere încheiat între Institutul
National de Statistică al României si Agentia de Statistică a
Republicii Kazahstan privind cooperarea în domeniul statisticii, semnat la
Astana la 2 martie 2010
În temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată, si al art. 20 din Legea
nr. 590/2003 privind tratatele,
Guvernul
României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Se aprobă Memorandumul de întelegere încheiat între Institutul
National de Statistică al României si Agentia de Statistică a
Republicii Kazahstan privind cooperarea în domeniul statisticii, semnat la
Astana la 2 martie 2010.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Secretarul general al Guvernului,
Daniela Nicoleta Andreescu
Presedintele Institutului National de Statistică,
Vergii Voineagu
p. Ministrul afacerilor externe,
Anton Niculescu,
secretar de stat
Bucuresti, 2 iunie 2010.
Nr. 533.
MEMORANDUM DE ÎNTELEGERE
între Institutul National de Statistică al României si Agentia de
Statistică a Republicii Kazahstan privind cooperarea în domeniul
statisticii
Institutul
National de Statistică al României si Agentia de Statistică a
Republicii Kazahstan, denumite în continuare părti, recunoscând
dorinta comună de dezvoltare si aprofundare a cooperării în domeniul
statisticii, inclusiv pregătirea de mijloace pentru dezvoltarea
statisticii,
apreciind
necesitatea creării unui cadru pentru pregătirea si realizarea
comună de programe si proiecte de cooperare în domeniul statisticii,
au
ajuns la următoarea întelegere:
1.
Părtile îsi exprimă intentia de a promova si de a dezvolta cooperarea
în sectoarele statistice relevante, pe baza avantajului si a ajutorului
reciproc.
2.
Sfera concretă a cooperării, lista actiunilor care vor avea loc si
calendarul acestora vor fi stabilite periodic conform interesului comun al
ambelor părti si cu respectarea competentelor si capacitătilor lor.
3.
Cooperarea dintre cele două părti poate fi desfăsurată în
numeroase modalităti în cadrul competentei lor, inclusiv, însă
fără a se limita la:
-
schimbul de materiale metodologice si schimbul de informatii cu privire la
evolutiile referitoare la observatiile statistice, recensăminte si
sondaje;
-
informatii statistice publice, inclusiv publicatii (anuare, colectii, buletine,
stiri si analize) referitoare la evolutiile privind datele sociale si economice
ale tărilor si regiunilor lor;
-
informatii cu privire la noile directii de dezvoltare a oficiilor statistice;
-
schimbul de experiente practice ale părtilor în ceea ce priveste
legislatia natională referitoare la statistică;
-
organizarea de sesiuni, seminarii si conferinte comune cu scopul de a studia
ultimele evolutii si experientele avansate ale părtilor.
4.
Limba utilizată în timpul activitătilor care vor avea loc conform
prezentului memorandum de întelegere si în cadrul comunicării dintre
părti poate fi limba engleză. Toată documentatia oficială
referitoare la proiecte, inclusiv toate rapoartele, va fi redactată în
limba convenită.
5.
Cheltuielile pe care le implică aplicarea prezentului memorandum de
întelegere vor fi acoperite de părtile respective, în conformitate cu
procedura convenită înaintea fiecărei activităti.
Semnat
la Astana la 9 martie 2010
Pentru Institutul National de Statistică al României, Nicolae Cristian Stanică |
Pentru Agentia de Statistică a Republicii Kazahstan Smailov Alikhan Askhanovich |
ÎNALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE
- SECTIILE UNITE -
din 14 decembrie 2009
Dosar nr. 26/2009
Sub
presedintia doamnei judecător Lidia Bărbulescu, presedintele Înaltei
Curti de Casatie si Justitie,
Înalta
Curte de Casatie si Justitie, constituită în Sectii Unite, în conformitate
cu dispozitiile art. 25 lit. a) din Legea nr. 304/2004 privind organizarea
judiciară, republicată, s-a întrunit pentru a examina recursul în
interesul legii declarat de procurorul general al Parchetului de pe lângă
Înalta Curte de Casatie si Justitie si sesizarea Colegiului de conducere al Parchetului
de pe lângă Curtea de Apel Bucuresti privind admisibilitatea cererilor de
revizuire, respectiv de contestatie la executare, în cazul incidentei
autoritătii de lucru judecat.
Sectiile
Unite au fost constituite cu respectarea dispozitiilor art. 34 din Legea nr.
304/2004, republicată, fiind prezenti 67 de judecători din 103 aflati
în functie.
Procurorul
general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casatie si Justitie a
fost reprezentat de procurorul Gabriela Scutea - adjunct al procurorului general.
Reprezentanta
procurorului general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casatie si
Justitie a precizat că obiectul recursului în interesul legii a fost
limitat numai la cererile de revizuire si contestatie la executare, excluzând
cererile de contopire care nu pot intra sub incidenta autoritătii de lucru
judecat, desi sesizarea Colegiului de conducere al Parchetului de pe lângă
Curtea de Apel Bucuresti Ie-a avut în vedere si pe acestea din urmă. A
solicitat, în concluzie, admiterea recursului în interesul legii, în sensul de
a se stabili că, în cazul în care instanta învestită cu solutionarea
unei cereri de revizuire ori a unei contestatii la executare constată
existenta autoritătii de lucru judecat, urmează să respingă
respectiva cerere ca inadmisibilă.
SECTIILE UNITE,
deliberând
asupra recursului în interesul legii si sesizării Colegiului de conducere
al Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Bucuresti, constată
următoarele:
În
practica instantelor judecătoresti s-a constatat că nu există un
punct de vedere unitar în legătură cu solutionarea cererilor de
revizuire si a contestatiilor la executare formulate succesiv, în conditiile
existentei identitătii de persoane, de temei legal, de motive si
apărări invocate în sustinerea acestora.
Astfel,
unele instante au considerat că asemenea cereri trebuie solutionate pe
fond chiar dacă există identitate de persoane si s-au invocat, cu
ocazia solutionării acestora, aceleasi temeiuri legale, motive si
apărări.
Alte
instante, dimpotrivă, s-au pronuntat în sensul că, în cazul când se
constată că există identitate de persoane, de temei legal, de
motive si apărări invocate în cuprinsul cererilor de revizuire si al
contestatiilor la executare formulate succesiv, acestea trebuie respinse ca
inadmisibile.
Aceste
din urmă instante au interpretat si au aplicat corect dispozitiile legii.
În
adevăr, în cuprinsul art. 403 din Codul de procedură penală,
prin care s-a reglementat procedura admiterii în principiu a cererii de
revizuire, este instituită la alin. 1 obligatia instantei de a verifica,
între altele, dacă această cerere este făcută în conditiile
prevăzute de lege.
O astfel de verificare presupune, mai întâi, să se aprecieze
asupra susceptibilitătii unei atare cereri de a fi examinată prin
prisma reglementărilor legale ce ar putea constitui impedimente în
exercitarea căii de atac a revizuirii.
În aceste conditii, limitarea exercitării si promovării în
continuare a unei cereri de revizuire, în cadrul procedurii prealabile a
admiterii în principiu, trebuie luată în considerare atât timp cât anumite
piedici legale, cum este si autoritatea de lucru judecat, nu îngăduie
compatibilitatea căii respective de atac de a determina rejudecarea
fondului cauzei.
Sub
acest aspect, este unanim admis că situatia juridică stabilită
prin solutionarea definitivă a unei cauze penale deduse judecătii
reflectă adevărul impus de recunoasterea principiului de drept „res
judicata pro veritate habetur". De aceea, în măsura în care
rezolvarea dată asupra unei cereri de revizuire priveste persoane,
temeiuri juridice, motive si apărări ce fac obiectul unei cereri de
revizuire ulterioare, cu continut identic, această nouă cerere de
revizuire nu constituie decât o repetare a celei deja solutionate, intrând în
coliziune cu dispozitiile legale privind autoritatea de lucru judecat.
De
observat în această privintă că fată de dispozitiile art.
137 alin. 1 din Codul de procedură civilă, aplicabile si în procesul
penal potrivit art. 721 din acelasi cod, instanta este obligată să se
pronunte mai întâi asupra exceptiilor de procedură, precum si asupra celor
de fond, care fac de prisos să se mai procedeze la cercetarea în fond a
pricinii.
Ca
urmare, în raport cu reglementarea de la art. 166 din Codul de procedură
civilă, aplicabil si în procesul penal, în care se prevede că
„exceptia puterii lucrului judecat se poate ridica, de părti sau de
judecător, chiar înaintea instantei de recurs", adică oricând,
este de la sine înteles că instanta de revizuire nu poate trece peste o
asemenea exceptie, ea trebuind să o invoce, chiar din oficiu, înainte de a
aborda examinarea în fond a cererii de revizuire.
Evident,
în lipsa unei reglementări adecvate în legislatia penală a
continutului autoritătii de lucru judecat, constatarea existentei acesteia
nu poate fi făcută decât în conformitate cu reglementarea de
principiu de la art. 1201 din Codul civil, potrivit căreia „este lucru
judecat atunci când a doua cerere în judecată are acelasi obiect, este
întemeiată pe aceeasi cauză si este între aceleasi părti,
făcută de ele sau în contra lor în aceeasi calitate".
Reiese
deci că, fată de specificul cererii de revizuire din procesul penal,
conditiile instituite în reglementarea de principiu, dată autoritătii
de lucru judecat prin art. 1201 din Codul civil, implică neîndoielnic
existenta identitătii de persoane, de temei legal, de motive si
apărări invocate cu ocazia solutionării noii cereri în raport cu
cererea anterioară de revizuire definitiv judecată.
Pentru
aceeasi ratiune, fată de specificul procedurii ce trebuie parcursă în
vederea solutionării contestatiei la executare, astfel cum această
procedură este reglementată în art. 462 cu referire la art. 460 din
Codul de procedură penală, o atare cale de atac devine, de asemenea,
inadmisibilă, operând efectele autoritătii de lucru judecat, dacă
există identitate de persoane, de temei legal, de motive si
apărări invocate în raport cu cererea de contestatie la executare
rezolvată anterior, cu caracter definitiv.
În
consecintă, în temeiul dispozitiilor art. 25 lit. a) din Legea nr.
304/2004 privind organizarea judiciară, republicată, precum si ale
art. 4142 din Codul de procedură penală, urmează a se
admite recursul în interesul legii si a se decide că sunt inadmisibile
cererile repetate de revizuire si, respectiv, de contestatie la executare, dacă
există identitate de persoane, de temei legal, de motive si
apărări invocate în solutionarea acestora.
PENTRU ACESTE MOTIVE
În numele legii
DECID:
Admit
recursul în interesul legii declarat de procurorul general al Parchetului de pe
lângă Înalta Curte de Casatie si Justitie si sesizarea Colegiului de
conducere al Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Bucuresti.
Se
stabileste că cererile repetate de revizuire si, respectiv, contestatie la
executare sunt inadmisibile, dacă există identitate de persoane, de
temei legal, de motive si apărări invocate în solutionarea acestora.
Obligatorie,
potrivit art. 4142 alin. 3 din Codul de procedură penală.
Pronuntată
în sedintă publică astăzi, 14 decembrie 2009.
PRESEDINTELE ÎNALTEI CURTI DE CASATIE SI JUSTITIE,
judecător LIDIA BĂRBULESCU
Prim-magistrat-asistent,
Adriana Daniela White
ÎNALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE
- SECTIILE UNITE-
din 15 martie 2010
Dosar nr. 2/2010
Sub
presedintia doamnei judecător Lidia Bărbulescu, presedintele Înaltei
Curti de Casatie si Justitie,
Înalta
Curte de Casatie si Justitie, constituită în Sectii Unite, în conformitate
cu dispozitiile art. 25 lit. a) din Legea nr. 304/2004 privind organizarea
judiciară, republicată, s-a întrunit pentru a examina recursul în
interesul legii privind stabilirea calitătii de parte vătămată
sau parte civilă în cazul infractiunilor prevăzute de Legea nr.
46/2008 - Codul silvic, prin care se aduce atingere fondului forestier
proprietate privată a persoanelor fizice sau juridice.
Sectiile
Unite au fost constituite cu respectarea dispozitiilor art. 34 din Legea nr.
304/2004, republicată, fiind prezenti 83 de judecători din 107 aflati
în functie.
Procurorul
general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casatie si Justitie a
fost reprezentat de procurorul Iuliana Nedelcu - procuror sef al Sectiei
judiciare.
Reprezentanta
procurorului general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casatie si
Justitie a sustinut recursul în interesul legii, punând concluzii pentru
admiterea acestuia, în sensul de a se stabili că pot avea calitate de
parte vătămată ori de parte civilă atât ocolul silvic, cât
si proprietarul fondului forestier, cu exceptia situatiei în care acesta din
urmă este subiect activ al infractiunii. A precizat că, desi prin
recursul în interesul legii se arată că si autoritatea publică
centrală pentru finante publice poate avea calitate de parte
vătămată, prevederile art. 105 alin. (3) din Legea nr. 46/2008
reglementează o situatie particulară, si anume în cazul în care
prejudiciul evaluat potrivit legii nu a fost recuperat de ocolul silvic, acesta
se recuperează de autoritatea mentionată, astfel încât, în principiu,
o astfel de calitate procesuală o pot avea ocolul silvic si proprietarul
fondului forestier.
SECTIILE UNITE,
deliberând asupra recursului în interesul legii, constată
următoarele:
În
practica instantelor judecătoresti s-a constatat că nu există un
punct de vedere unitar în aplicarea dispozitiilor art. 105, cu referire la art.
10 din Legea nr. 46/2008 privind fondul forestier proprietate privată a
persoanelor fizice sau juridice.
Astfel,
unele instante au considerat că, în cazul infractiunilor silvice având ca
obiect fondul forestier proprietate privată a persoanelor fizice sau
juridice, poate avea calitate de parte vătămată ori de parte
civilă numai proprietarul fondului forestier încălcat, pentru că
prejudiciul a fost cauzat în patrimoniul acelui proprietar.
Alte
instante, dimpotrivă, s-au pronuntat în sensul că, în asemenea
ipoteză, au calitate procesuală de parte vătămată ori
de parte civila atât proprietarul fondului forestier lezat, cu exceptia cazului
când el însusi este autorul faptei cauzatoare de prejudiciu, cât si ocolul
silvic, respectiv directia silvică ce asigură serviciile silvice sau
administrarea pădurii.
Aceste
din urmă instante au interpretat si au aplicat corect dispozitiile legii.
Actiunea
civilă exercitată în cadrul procesului penal, având caracter
accesoriu actiunii penale, este supusă dispozitiilor ce reglementează
răspunderea civilă delictuală.
Ca
urmare, pentru exercitarea actiunii civile în procesul penal trebuie îndeplinite,
cumulativ, mai multe conditii, între care: infractiunea ce face obiectul
actiunii penale să fie generatoare de prejudiciu material sau moral;
să existe legătură de cauzalitate între prejudiciu si
infractiune; prejudiciul să fie cert si să nu fi fost reparat;
să existe vointa de constituire de parte civilă în procesul penal.
Ca si
în procesul civil, în solutionarea actiunii civile în procesul penal este
aplicabil principiul disponibilitătii, care permite persoanei
păgubite să aleagă nu numai cadrul procesual în care să îsi
realizeze pretentiile, ci si momentul exercitării actiunii civile în
limitele admise de lege.
În
raport cu acest cadru legal, procurorului si instantei de judecată nu le
este îngăduit să limiteze în vreun fel dreptul titularului actiunii
civile de a o exercita si nici nu se pot subroga în drepturile persoanei
vătămate, ci doar trebuie să intervină, în îndeplinirea
rolului activ, pentru a pune în vedere persoanei vătămate să
precizeze dacă se constituie parte civilă în procesul penal.
Obiectul
juridic multiplu al infractiunilor silvice, constând în relatiile sociale
menite să protejeze fondul forestier, ca factor esential în mentinerea
calitătii mediului la un nivel optim, dar si cele care garantează
dreptul de proprietate, precum si subiectul pasiv principal al unor astfel de
infractiuni care, indiferent de forma de proprietate, este totdeauna statul, în
calitate de reprezentant ai societătii interesate în ocrotirea fondului
forestier si asigurarea echilibrului ecologic, imprimă acestei categorii
de infractiuni un specific determinant în atribuirea pozitiei procesuale de
parte vătămată ori de parte civilă ocolului silvic, ca
reprezentant al statului, alături de proprietarul fondului forestier, ca
subiect pasiv secundar, acestuia neputându-i-se recunoaste o astfel de calitate
când este subiect activ al infractiunii silvice.
O atare
concluzie este impusă de dispozitiile de ansamblu ale Codului silvic
adoptat prin Legea nr. 46/2008, în care este reglementată obligativitatea
administrării si asigurării serviciilor silvice la toate
pădurile, indiferent de forma de proprietate, prin ocoale silvice de
interes public.
În
acest sens, prin art. 10 alin. (1) din Legea nr. 46/2008 se prevede că
„sunt obligatorii administrarea, precum si asigurarea serviciilor silvice,
după caz, la toate pădurile, indiferent de forma de proprietate, prin
ocoale silvice (...)".
Totodată,
potrivit dispozitiilor art. 3, cu referire la art. 88 din Legea nr. 46/2008,
fondul forestier national constituie un bun de interes national ce trebuie
apărat si dezvoltat prioritar.
Semnificative
sub aspectul analizat sunt si dispozitiile art. 33 din Legea nr. 46/2008, care
reglementează obligativitatea înfiintării fondului de conservare a
pădurilor si care în alin. (2) lit. e) arată că acest fond se
constituie, între altele, si cu „50% din cuantumul despăgubirilor pentru
pagubele produse fondului forestier proprietate privată".
Mai
mult, este de observat că în art. 105 alin. (3) din aceeasi lege s-a
prevăzut că „în situatiile în care prejudiciul evaluat potrivit
prevederilor alin. (1) si (2) nu a fost recuperat de ocolul silvic care
asigură serviciile silvice sau administrarea pădurii, acesta se
recuperează de autoritatea publică centrală pentru finante
publice, ca reprezentant al statului român".
Or,
câtă vreme statul român este vădit interesat, material si moral, în
toate cauzele privind infractiuni silvice îndreptate împotriva fondului
forestier proprietate privată, prin instituirea cărora se
asigură protectia vegetatiei forestiere fată de actele de
tăiere, rupere, distrugere, degradare sau scoatere din rădăcini
de arbori, puieti sau lăstari apartinând acestui fond, nu s-ar putea
considera că ocolul silvic, în calitate de reprezentant al statului român,
nu ar avea temeiul juridic necesar tragerii la răspundere civilă a
celor implicati în săvârsirea unor asemenea infractiuni.
Din
moment ce obiectul material al oricărei infractiuni silvice îl constituie
vegetatia forestieră, indiferent de forma de proprietate, iar subiectul
pasiv principal al acestor infractiuni este statul, interesat în ocrotirea
tuturor terenurilor cu vegetatie forestieră, participarea ocolului silvic
în procesul penal, ca parte vătămată ori ca parte civilă
reprezentând statul, este pe deplin firească si corespunde principiilor de
drept ce se degajă din dispozitiile art. 14 si 15 din Codul de
procedură penală, coroborate cu cele ale art. 998 si următoarele
din Codul civil.
Ca
urmare, prin săvârsirea unei infractiuni împotriva fondului forestier
proprietate privată, apartinând persoanelor fizice sau juridice, sunt
prejudiciate atât patrimoniul si interesele statului, a cărui reprezentare
o asigură ocoalele silvice, cât si proprietarul nominal al acelui fond.
În
consecintă, în temeiul dispozitiilor art. 25 lit. a) din Legea nr.
304/2004 privind organizarea judiciară, republicată, cu referire la
art. 4142 din Codul de procedură penală, urmează a se
admite recursul în interesul legii si a se stabili că în cazul
infractiunilor silvice prevăzute în Legea nr. 46/2008, prin care se aduce
atingere fondului forestier proprietate privată a persoanelor fizice sau
juridice, calitatea de parte vătămată ori de parte civilă o
pot avea atât ocolul silvic, ca reprezentant al statului, cât si proprietarul
fondului forestier, dacă nu este subiect activ al infractiunii ce face
obiectul procesului.
PENTRU ACESTE MOTIVE
În numele legii
DECID:
Admit
recursul în interesul legii declarat de procurorul general al Parchetului de pe
lângă Înalta Curte de Casatie si Justitie si stabilesc:
În cazul infractiunilor prevăzute de Legea nr. 46/2008 - Codul
silvic, prin care se aduce atingere fondului forestier proprietate privată
a persoanei fizice sau persoanei juridice, calitatea de parte
vătămată ori de parte civilă o pot avea atât ocolul silvic,
în calitate de reprezentant al statului, cât si proprietarul fondului
forestier, cu exceptia situatiei în care acesta din urmă este subiect
activ al infractiunii.
Obligatorie,
potrivit art. 4142 alin. 3 din Codul de procedură penală.
Pronuntată
în sedintă publică astăzi, 15 martie 2010.
PRESEDINTELE ÎNALTEI CURTI DE CASATIE SI JUSTITIE,
judecător LIDIA BĂRBULESCU
Prim-magistrat-asistent,
Adriana Daniela White
ACTE ALE OFICIULUI ROMÂN PENTRU DREPTURILE DE AUTOR
GUVERNUL ROMÂNIEI
OFICIUL ROMÂN PENTRU
DREPTURILE DE AUTOR
privind modificarea formularelor de înscriere a fonogramelor în Registrul
national al fonogramelor, respectiv a videogramelorîn Registrul national al
videogramelor
În
conformitate cu dispozitiile Ordonantei Guvernului nr. 25/2006 privind
întărirea capacitătii administrative a Oficiului
Român
pentru Drepturile de Autor, republicată, cu modificările si
completările ulterioare,
având
în vedere Referatul Directiei registre, gestiune colectivă si relatii cu
publicul nr. 1.121 din 21 mai 2010,
în temeiul prevederilor art. 7 alin. (3)
din Hotărârea Guvernului nr. 401/2006 privind organizarea, functionarea,
structura
personalului
si dotările necesare îndeplinirii atributiilor Oficiului Român pentru
Drepturile de Autor, cu modificările ulterioare,
directorul
general al Oficiului Român pentru Drepturile de Autor emite
prezenta decizie.
Art. I.
- Decizia directorului general al Oficiului Român pentru
Drepturile de Autor nr. 30/2006 pentru stabilirea si publicarea în Monitorul
Oficial al României, Partea I, în conformitate cu art. 47 din Ordonanta
Guvernului nr. 25/2006 privind întărirea capacitătii administrative a
Oficiului Român pentru Drepturile de Autor, a modelelor cererilor-tip privind
înregistrarea în registrele nationale administrate de Oficiul Român pentru
Drepturile de Autor, a modelului formularului special privind marcajele
holografice deteriorate si marcajele holografice aplicate pe fonogramele sau
videogramele retrase din circuitul comercial, a modelului raportului de
aplicare a marcajelor holografice pe fonograme sau videograme, a modelelor
certificatelor de înregistrare în registrele nationale administrate de Oficiul
Român pentru Drepturile de Autor, a modelelor adeverintelor de înscriere în
registrele nationale administrate de Oficiul Român pentru Drepturile de Autor
si a modelului autorizatiei de înregistrare în Registrul national al
multiplicatorilor, publicată în Monitorul Oficial al României,
Partea I, nr. 231
din 14 martie 2006, cu modificările ulterioare, se modifică
după cum urmează:
1. Formularul
C.1., prevăzut în anexa nr. 7, se modifică si se înlocuieste cu anexa
nr. 1, care face parte integrantă din prezenta decizie.
2.
Formularul D.1.1., prevăzut în anexa nr. 8, se modifică si se
înlocuieste cu anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezenta
decizie.
3.
Formularele D.1.2. si D.1.3., prevăzute în anexele nr. 9 si 10, se
modifică si se înlocuiesc cu anexa nr. 3, care face parte integrantă
din prezenta decizie; anexa nr. 10 devine anexa nr. 9.
4.
Formularul D.3.2., prevăzut în anexa nr. 16, se modifică si se
înlocuieste cu anexa nr. 4, care face parte integrantă din prezenta
decizie.
Art.
II. - Directia registre, gestiune colectivă si relatii
cu publicul va duce la îndeplinire prevederile prezentei decizii.
Art.
III. - Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial
al României, Partea I.
Directorul general al Oficiului Român pentru Drepturile de Autor,
Robert Bucur
Bucuresti, 26 mai 2010.
Nr. 201.
ANEXA
Nr. 1*)
(Anexa nr. 7 la Decizia
nr. 30/2006)
![]() |
||||
Copyright 1998-2015 DSC.NET All rights reserved. |