MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI
P A R T E A I
Anul XXII - Nr. 793 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Vineri, 26 noiembrie 2010
SUMAR
HOTĂRÂRI ALE BIROULUI PERMANENT AL CAMEREI DEPUTATILOR
13. - Hotărâre privind aprobarea tarifelor pentru
publicarea actelor în Monitorul Oficial al României, părtile I-VII
DECRETE
1.109. - Decret privind eliberarea din functie a unui
procuror si numirea sa în functia de judecător
1.110. - Decret privind eliberarea din functie a unui
procuror si numirea sa în functia de judecător
1.111. - Decret privind eliberarea din functie a unui
procuror si numirea sa în functia de judecător
1.112. - Decret privind eliberarea din functie a unui
procuror si numirea sa în functia de judecător
1.113. - Decret privind eliberarea din functie a unui
procuror si numirea sa în functia de judecător
1.114. - Decret privind eliberarea din functie a unui
procuror si numirea sa în functia de judecător
1.115. - Decret privind eliberarea din functie a unui
procuror si numirea sa în functia de judecător
1.116. - Decret privind eliberarea din functie a unui
judecător
1.117. - Decret privind eliberarea din functie a unui
judecător
1.118. - Decret privind eliberarea din functie a unui
judecător
1.119. - Decret privind eliberarea din functie a unui
procuror
1.120. - Decret privind eliberarea din functie a unui
procuror
1.121. - Decret pentru eliberarea din functie a unui procuror
1.122. - Decret pentru eliberarea din functie a unui procuror
1.123. - Decret privind eliberarea din functie a unui
procuror si numirea sa în functia de judecător
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
1.172. - Hotărâre privind încetarea exercitării
temporare a functiei publice de subprefect al judetului Botosani de către
domnul Moruzi Petru Daniel
1.173. - Hotărâre privind eliberarea domnului Ciobotea
Ionel din functia publică de subprefect al judetului Dolj
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
5. - Decizie a presedintelui Agentiei Nationale pentru Resurse
Minerale privind încetarea concesiunii miniere de exploatare a nisipului si
pietrisului din perimetrul Ilba
1.282. - Ordin al ministrului sănătătii
privind aprobarea ghidurilor de practică medicală pentru
specialitatea pneumologie
2.689. - Ordin al ministrului finantelor publice privind
constituirea si functionarea Comitetului de monitorizare pentru Programul de
cooperare elvetiano-român vizând reducerea disparitătilor economice si
sociale din cadrul Uniunii Europene extinse
ACTE ALE CASEI NATIONALE DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
799. - Ordin pentru modificarea si completarea Metodologiei
privind organizarea concursului pentru ocuparea postului de director general al
Casei Nationale de Asigurări de Sănătate si a posturilor de
presedinti-directori generali ai caselor de asigurări de
sănătate, în vederea îndeplinirii indicatorilor de performantă,
încheierea contractelor de management si evaluarea activitătii acestora,
aprobată prin Ordinul presedintelui Casei Nationale de Asigurări de
Sănătate nr. 15/2008
HOTĂRÂRI ALE BIROULUI PERMANENT AL CAMEREI DEPUTATILOR
PARLAMENTUL ROMÂNIEI
CAMERA DEPUTATILOR
privind aprobarea tarifelor pentru publicarea actelor în Monitorul Oficial
al României, părtile I-VII
În temeiul art. 20 si 21 din Legea
nr. 202/1998 privind organizarea Monitorului Oficial al României,
republicată,
Biroul
permanent al Camerei Deputatilor adoptă prezenta
hotărâre.
Articol unic. - (1) Se aprobă tarifele pentru publicarea actelor în Monitorul
Oficial al României, părtile I-VII, care se aplică
începând cu data de 1 ianuarie 2011, conform anexei care face parte
integrantă din prezenta hotărâre.
(2)
Pagina de manuscris a actelor înaintate spre publicare reprezintă 2.000 de
semne, inclusiv spatiile.
(3)
Actele înaintate spre publicare în Monitorul Oficial al României, părtile I-VII,
vor avea un continut lizibil tehnoredactat la un rând si jumătate, cu corp
12 Times New Roman, fără stersături sau adăugări
nedactilografiate, care fac de neînteles textul acestora.
(4)
Tarifele contin taxa pe valoarea adăugată.
(5)
Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea
I.
Această
hotărâre a fost adoptată de Biroul permanent al Camerei Deputatilor
în sedinta din 24 noiembrie 2010.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
ROBERTA ALMA ANASTASE
Bucuresti, 24 noiembrie 2010.
Nr. 13.
ANEXA
pentru publicarea actelor în Monitorul Oficial al României, părtile I-VII, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2011
1.
Monitorul Oficial al României, Partea I
1.1. Publicarea actelor
normative ale organelor de specialitate ale administratiei publice centrale
din subordinea Guvernului, potrivit competentei lor conferite prin lege |
73 lei/pagina de
manuscris |
1.2. Publicarea
actelor normative ale autoritătilor administrative autonome si ale altor
autorităti publice, potrivit competentei lor conferite prin lege |
73 lei/pagina de
manuscris |
1.3. Publicarea
actelor Plenului Consiliului Superior al Magistraturii |
73 lei/pagina de
manuscris |
1.4. Publicarea deciziilor
pronuntate de Sectiile Unite ale înaltei Curti de Casatie si Justitie |
73 lei/pagina de
manuscris |
1.5. Publicarea
actelor normative adoptate de persoane juridice, altele decât
autoritătile publice, care au fost abilitate prin lege să asigure
executarea unor legi |
73 lei/pagina de
manuscris |
1.6. Publicarea altor
acte care, potrivit unor dispozitii legale, se publică în această
parte a Monitorului Oficial al României |
73 lei/pagina de
manuscris |
2. Monitorul Oficial al României,
Partea I
în limba maghiară
2.1. Publicare acte |
246 lei/pagina de
manuscris |
3. Monitorul Oficial al
României, Partea a II-a
3.1. Publicarea
actelor prevăzute la art. 6 lit. D din Legea nr. 202/1998 privind organizarea
Monitorului Oficial al României, republicată |
54 lei/pagina de
manuscris |
4. Monitorul Oficial al
României, Partea a lII-a
4.1. Pierderi acte,
schimbări nume, citatii emise de instantele judecătoresti |
21 lei/anunt |
4.2. Acte ale instantelor
judecătoresti a căror publicare este prevăzută de lege: - citatii la care
numărul persoanelor este mai mare de 1; - ordonanta
judecătoriei privind pierderea, sustragerea sau distrugerea cecului ca
instrument de plată, a cambiei si a biletului la ordin; - ordonanta de clasare
a comisiei de cercetare a averilor/hotărârea irevocabilă a
instantei judecătoresti, prin care se constată că provenienta
bunurilor este justificată, respectiv că dobândirea unei
cote-părti din avere sau a anumitor sume determinate nu are caracter
justificat; - alte acte
procedurale, a căror publicare este prevăzută de lege. |
73 lei/pagina de
manuscris |
4.3. Hotărâri
judecătoresti irevocabile, care atestă calitatea de lucrător
sau colaborator al Securitătii |
73 lei/pagina de
manuscris |
4.4. Concursuri pentru
ocuparea posturilor didactice în învătământul superior si a
posturilor vacante de functionari publici, precum si alte concursuri
prevăzute de lege |
73 lei/pagina de
manuscris |
4.5. Acte a căror
publicare este prevăzută de lege: - raportul periodic de
activitate al autoritătilor/institutiilor publice; - raportul Consiliului
Superior al Magistraturii si raportul privind starea justitiei; - declaratii de avere; - bilanturi de ocupare
a fortei de muncă pe judete si la nivel national; - alte acte a
căror publicare este prevăzută de lege. |
62 lei/pagina de
manuscris |
5. Monitorul
Oficial al României, Partea a IV-a
5.1. Publicarea
integrală sau în extras a rezolutiilor directorului general al oficiului
registrului comertului de pe lângă tribunale/persoanei desemnate,
privind autorizarea constituirii societătilor comerciale si de
înmatriculare a acestora, precum si publicarea încheierilor de rectificare,
în extras |
31,5 lei/pagina de
manuscris |
5.2. Publicarea
celorlalte acte prevăzute de Legea nr. 31/1990 privind societătile
comerciale, republicată, cu modificările si completările
ulterioare |
104 lei/pagina de
manuscris |
5.3. Publicarea altor
acte prevăzute de lege |
104 lei/pagina de
manuscris |
6. Monitorul Oficial al
României, Partea a V-a
6.1. Publicarea
contractului colectiv de muncă la nivel national si de ramură, a
conventiilor si recomandărilor Organizatiei Internationale a Muncii,
precum si a altor acte stabilite prin dispozitii legale |
104 lei/pagina de
manuscris |
7. Monitorul Oficial al
României, Partea a Vl-a
7.1. Publicarea
anunturilor prevăzute de Ordonanta de urgentă a Guvernului nr.
34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publică, a
contractelor de concesiune de lucrări publice si a contractelor de
concesiune de servicii, aprobată cu modificări si completări
prin Legea nr. 337/2006, cu modificările si completările ulterioare |
57 lei/pagina de
manuscris |
7.2. Publicarea
anunturilor prevăzute de Ordonanta de urgentă a Guvernului nr.
54/2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate
publică, aprobată cu modificări prin Legea nr. 22/2007 |
57 lei/pagina de
manuscris |
7.3. Publicarea altor
acte prevăzute de lege |
57 lei/pagina de
manuscris |
8. Monitorul Oficial al României, Partea a VII-a
8.1. Publicarea rezolutiilor
directorului general al oficiului registrului comertului de pe lângă
tribunale/persoanei desemnate, privind înmatricularea societătii
cooperative |
31,5 lei/pagina de
manuscris |
8.2. Publicarea
celorlalte acte prevăzute de Legea nr. 1/2005 privind organizarea si
functionarea cooperatiei |
104 lei/pagina de
manuscris |
8.3. Publicarea altor
acte prevăzute de lege |
104 lei/pagina de
manuscris |
NOTA:
Preturile
contin TVA.
DECRETE
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind eliberarea din functie a unui procuror si numirea sa în functia de
judecător
În temeiul prevederilor art. 94 lit.
c), art. 100 alin. (1), art. 125 alin. (2) si ale art. 134 alin. (1) din
Constitutia României, republicată, ale art. 61 din Legea nr. 303/2004
privind statutul judecătorilor si procurorilor, republicată, cu
modificările si completările ulterioare, precum si ale art. 35 lit.
a) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
având
în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 802/2010,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Domnul Pîslaru Cristian Daniel se eliberează din functia de
procuror la Parchetul de pe lângă Judecătoria Darabani si se numeste
în functia de judecător la Judecătoria Pogoanele.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 24 noiembrie 2010.
Nr. 1.109.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind eliberarea din functie a unui procuror si numirea sa în functia de
judecător
În temeiul prevederilor art. 94 lit.
c), art. 100 alin. (1), art. 125 alin. (2) si ale art. 134 alin. (1) din
Constitutia României, republicată, ale art. 61 din Legea nr. 303/2004
privind statutul judecătorilor si procurorilor, republicată, cu
modificările si completările ulterioare, precum si ale art. 35 lit.
a) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
având
în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 795/2010,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Domnul Mudava lonut se eliberează din functia de procuror la
Parchetul de pe lângă Judecătoria Calafat si se numeste în functia de
judecător la Judecătoria Drobeta-Turnu Severin.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 24 noiembrie 2010.
Nr. 1.110.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind eliberarea din functie a unui procuror si numirea sa în functia de
judecător
În temeiul prevederilor art. 94 lit.
c), art. 100 alin. (1), art. 125 alin. (2) si ale art. 134 alin. (1) din
Constitutia României, republicată, ale art. 61 din Legea nr. 303/2004
privind statutul judecătorilor si procurorilor, republicată, cu
modificările si completările ulterioare, precum si ale art. 35 lit.
a) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
având
în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 801/2010,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Doamna Domocos Carmen Adriana se eliberează din functia de procuror
la Parchetul de pe lângă Tribunalul Bihor si se numeste în functia de
judecător la Tribunalul Bihor.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 24 noiembrie 2010.
Nr. 1.111.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind eliberarea din functie a unui procuror si numirea sa în functia de
judecător
În temeiul prevederilor art. 94 lit.
c), art. 100 alin. (1), art. 125 alin. (2) si ale art. 134 alin. (1) din Constitutia
României, republicată, ale art. 61 din Legea nr. 303/2004 privind statutul
judecătorilor si procurorilor, republicată, cu modificările si
completările ulterioare, precum si ale art. 35 lit. a) din Legea nr.
317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicată, cu
modificările si completările ulterioare,
având
în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 800/2010,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Doamna Aionitoaie Elena Gabriela se eliberează din functia de
procuror la Parchetul de pe lângă Tribunalul Vaslui si se numeste în
functia de judecător la Tribunalul Vaslui.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 24 noiembrie 2010.
Nr. 1.112.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind eliberarea din functie a unui procuror si numirea sa în functia de
judecător
În temeiul prevederilor art. 94 lit.
c), art. 100 alin. (1), art. 125 alin. (2) si ale art. 134 alin. (1) din
Constitutia României, republicată, ale art. 61 din Legea nr. 303/2004 privind
statutul judecătorilor si procurorilor, republicată, cu
modificările si completările ulterioare, precum si ale art. 35 lit.
a) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
având
în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 797/2010,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Doamna Sarcină Laura Mihaela, procuror la Parchetul de pe
lângă Tribunalul Gorj, delegată în functia de prim-procuror la Parchetul
de pe lângă Judecătoria Târgu Jiu, se eliberează din functia de
procuror si se numeste în functia de judecător la Tribunalul Gorj.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 24 noiembrie 2010.
Nr. 1.113.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind eliberarea din functie a unui procuror si numirea sa în functia de
judecător
În temeiul prevederilor art. 94 lit.
c), art. 100 alin. (1), art. 125 alin. (2) si ale art. 134 alin. (1) din
Constitutia României, republicată, ale art. 61 din Legea nr. 303/2004
privind statutul judecătorilor si procurorilor, republicată, cu
modificările si completările ulterioare, precum si ale art. 35 lit.
a) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
având
în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 794/2010,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Doamna Cunicel Olimpia Elisabeta se eliberează din functia de
procuror la Parchetul de pe lângă Judecătoria Orsova si se numeste în
functia de judecător la Judecătoria Orsova.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 24 noiembrie 2010.
Nr. 1.114.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind eliberarea din functie a unui procuror si numirea
sa în functia de judecător
În temeiul prevederilor art. 94 lit.
c), art. 100 alin. (1), art. 125 alin. (2) si ale art. 134 alin. (1) din
Constitutia României, republicată, ale art. 61 din Legea nr. 303/2004
privind statutul judecătorilor si procurorilor, republicată, cu
modificările si completările ulterioare, precum si ale art. 35 lit.
a) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
având
în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 796/2010.
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Doamna Stoian Emilia Mihaela se eliberează din functia de procuror
la Parchetul de pe lângă Judecătoria Deta si se numeste în functia de
judecător la Judecătoria Târgu Jiu.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 24 noiembrie 2010.
Nr. 1.115.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind eliberarea din functie a unui judecător
În temeiul prevederilor art. 94 lit. c),
art. 100 alin. (1), art. 125 alin. (2) si ale art. 134 alin. (1) din
Constitutia României, republicată, ale art. 65 alin. (1) lit. b) si alin.
(2) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor si procurorilor,
republicată, cu modificările si completările ulterioare, precum
si ale art. 35 lit. a) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al
Magistraturii, republicată, cu modificările si completările
ulterioare,
având
în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 922/2010,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Domnul Timar luliu, presedintele Sectiei penale a Tribunalului Harghita,
se eliberează din functie ca urmare a pensionării.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 24 noiembrie 2010.
Nr. 1.116.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind eliberarea din functie a unui judecător
În temeiul prevederilor art. 94 lit.
c), art. 100 alin. (1), art. 125 alin. (2) si ale art. 134 alin. (1) din
Constitutia României, republicată, ale art. 65 alin. (1) lit. b) si alin.
(2) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor si procurorilor,
republicată, cu modificările si completările ulterioare, precum
si ale art. 35 lit. a) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
având
în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 947/2010,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Domnul Cibu Ioan, judecător la Curtea de Apel Alba Iulia, se
eliberează din functie ca urmare a pensionării.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 24 noiembrie 2010.
Nr. 1.117.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind eliberarea din functie a unui judecător
În temeiul prevederilor art. 94 lit.
c), art. 100 alin. (1), art. 125 alin. (2) si ale art. 134 alin. (1) din
Constitutia României, republicată, ale art. 65 alin. (1) lit. b) si alin.
(2) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor si procurorilor,
republicată, cu modificările si completările ulterioare, precum
si ale art. 35 lit. a) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al
Magistraturii, republicată, cu modificările si completările
ulterioare,
având
în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 948/2010,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Doamna Rusti Maria, judecător la Tribunalul Suceava, se
eliberează din functie ca urmare a pensionării.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 24 noiembrie 2010.
Nr. 1.118.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind eliberarea din functie a unui procuror
În temeiul prevederilor art. 94 lit.
c), art. 100 alin. (1) si ale art. 134 alin. (1) din Constitutia României,
republicată, ale art. 65 alin. (1) lit. b) si alin. (2) din Legea nr.
303/2004 privind statutul judecătorilor si procurorilor, republicată,
cu modificările si completările ulterioare, precum si ale art. 35
lit. a) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
având
în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 946/2010,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - La data de 1 decembrie 2010, doamna Goliciu Eugenia-Petruta, procuror la
Parchetul de pe lângă înalta Curte de Casatie si Justitie, se
eliberează din functie ca urmare a pensionării.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 24 noiembrie 2010.
Nr. 1.119.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
pentru eliberarea din functie a unui procuror
În temeiul prevederilor art. 94 lit.
c), art. 100 alin. (1) si ale art. 134 alin. (1) din Constitutia României,
republicată, ale art. 65 alin. (1) lit. b) si alin. (2) din Legea nr.
303/2004 privind statutul judecătorilor si procurorilor, republicată,
cu modificările si completările ulterioare, precum si ale art. 35
lit. a) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
având
în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 891/2010,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Domnul Rădulescu Radu, procuror la Parchetul de pe lângă
Tribunalul Giurgiu, se eliberează din functie ca urmare a
pensionării.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 24 noiembrie 2010.
Nr. 1.120.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
pentru eliberarea din functie a unui procuror
În temeiul prevederilor art. 94 lit.
c), art. 100 alin. (1) si ale art. 134 alin. (1) din Constitutia României,
republicată, ale art. 65 alin. (1) lit. ti) si alin. (2) din Legea nr.
303/2004 privind statutul judecătorilor si procurorilor, republicată,
cu modificările si completările ulterioare, precum si ale art. 35
lit. a) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
având
în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 920/2010,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Domnul Ciobanu Gheorghe, procuror la Directia Natională
Anticoruptie - Serviciul teritorial Bucuresti,
se eliberează din functieca urmare a pensionării.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 24 noiembrie 2010.
Nr. 1.121.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
pentru eliberarea din functie a unui procuror
În temeiul prevederilor art. 94 lit.
c), art. 100 alin. (1) si ale art. 134 alin. (1) din Constitutia României,
republicată, ale art. 65 alin. (1) lit. ti) si alin. (2) din Legea nr.
303/2004 privind statutul judecătorilor si procurorilor, republicată,
cu modificările si completările ulterioare, precum si ale art. 35
lit. a) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
având
în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 892/2010,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - La data de 1 decembrie 2010, domnul Păvăleanu Vasile, procuror
cu grad de parchet de pe lângă curtea de apel la Parchetul de pe
lângă Tribunalul Suceava, se eliberează din functie ca urmare a
pensionării.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 24 noiembrie 2010.
Nr. 1.122.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind eliberarea din functie a unui procuror si numirea sa în functia de
judecător
În temeiul prevederilor art. 94 lit. c),
art. 100 alin. (1), art. 125 alin. (2) si ale art. 134 alin. (1) din
Constitutia României, republicată, ale art. 61 din Legea nr. 303/2004
privind statutul judecătorilor si procurorilor, republicată, cu
modificările si completările ulterioare, precum si ale art. 35 lit.
a) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
având
în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 803/2010,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Domnul Ungureanu Ion Cristinel se eliberează din functia de
procuror la Parchetul de pe lângă Judecătoria Strehaia si se numeste
în functia de judecător la Judecătoria Orsova.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 24 noiembrie 2010.
Nr. 1.123.
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind încetarea exercitării temporare a functiei publice de
subprefect al judetului Botosani de către domnul Moruzi Petru Daniel
Având în
vedere prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) si art. 92 din Legea nr. 188/1999
privind Statutul functionarilor publici, republicată, cu modificările
si completările ulterioare,
în
temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată,
Guvernul
României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri
încetează exercitarea temporară a functiei publice de subprefect al
judetului Botosani de către domnul Moruzi Petru Daniel.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul administratiei si internelor,
Constantin-Traian Igas
Bucuresti, 24 noiembrie 2010.
Nr. 1.172.
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind eliberarea domnului Ciobotea Ionel din functia publică de
subprefect al judetului Dolj
Având în
vedere prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) si ale art. 99 alin. (1) lit. d)
si alin. (3) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
în
temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată,
Guvernul
României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. -
Domnul Ciobotea Ionel se eliberează din functia publică de subprefect
al judetului Dolj.
Art. 2. - Se
acordă un preaviz de 30 de zile calendaristice de la data intrării în
vigoare a prezentei hotărâri, conform prevederilor legii.
Art. 3. -
Hotărârea de eliberare din functie poate fi contestată la instanta de
contencios administrativ competentă, potrivit prevederilor legii.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul administratiei si internelor,
Constantin-Traian Igas
Bucuresti, 24 noiembrie 2010.
Nr. 1.173
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE
ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
AGENTIA NATIONALĂ
PENTRU RESURSE MINERALE
privind încetarea concesiunii miniere de exploatare a nisipului si
pietrisului din perimetrul Ilba
Având
în vedere:
-
Referatul Directiei generale inspectie si supraveghere teritorială a
activitătilor miniere si a operatiunilor petroliere nr. 402.354 din 2
iunie 2010;
- art.
31 lit. b) coroborat cu art. 32 din Legea minelor nr. 85/2003, cu
modificările si completările ulterioare, în temeiul prevederilor art.
37 alin. (1) din Legea nr. 85/2003, cu modificările si completările
ulterioare,
presedintele
Agentiei Nationale pentru Resurse Minerale emite
prezenta decizie.
Art. 1. -
Concesiunea minieră de exploatare a nisipului si pietrisului din
perimetrul Ilba, convenită prin Licenta de concesiune nr. 3.135/2002,
încheiată între Agentia Natională pentru Resurse Minerale, în
calitate de concedent, si Societatea Comercială BISOM COM - S.R.L. Baia
Mare, în calitate de concesionar, încetează la data publicării
prezentei decizii.
Art. 2. -
Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Presedintele Agentiei Nationale pentru Resurse Minerale,
Alexandru Pătruti
Bucuresti, 22 noiembrie 2010.
Nr. 5.
MINISTERUL
SĂNĂTĂTII
privind aprobarea ghidurilor de practică
medicală pentru specialitatea pneumologie
Văzând
Referatul de aprobare al Directiei asistentă medicală nr. Cs.A.
9.124/2010,
având
în vedere prevederile art. 16 alin. (1) lit. g) din Legea nr. 95/2006 privind
reforma în domeniul sănătătii, cu modificările si
completările ulterioare, si ale art. 7 lit. c) din anexa nr. 1A la Ordinul
ministrului sănătătii nr. 326/2009 privind înfiintarea
comisiilor de specialitate ale Ministerului Sănătătii si a
Comisiei nationale de transparentă, cu modificările si
completările ulterioare,
în
temeiul prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea
si functionarea Ministerului Sănătătii, cu modificările si
completările ulterioare,
ministrul
sănătătii emite următorul ordin:
Art. 1. - Se
aprobă ghidurile de practică medicală pentru specialitatea
pneumologie, prevăzute în anexele nr. 1 si 2, după cum urmează:
a) Ghid
local de management al bronhopneumopatiei obstructive comice - anexa nr. 1;
b) Ghid
de management al astmului - anexa nr. 2.
Art. 2. -
Anexele vor putea fi accesate pe site-ul Ministerului Sănătătii,
la adresa www.ms.ro, rubrica “Ghiduri clinice”.
Art. 3. -
Anexele nr. 1 si 2*) fac parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 4. -
Directiile de specialitate ale Ministerului Sănătătii,
directiile de sănătate publică judetene si a municipiului Bucuresti, membrii comisiilor de
specialitate ale Ministerului Sănătătii, unitătile sanitare
publice si private, precum si personalul medical implicat în furnizarea de
servicii medicale din specialitătile implicate vor duce la îndeplinire
prevederile prezentului ordin.
Art. 5. -
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul sănătătii,
Cseke Attila
Bucuresti, 5 octombrie 2010.
Nr. 1.282.
*) Anexele nr. 1 si 2 se
publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 793
bis, care se poate achizitiona de la Centrul pentru relatii cu publicul al
Regiei Autonome “Monitorul Oficial”, Bucuresti,
sos. Panduri nr. 1.
MINISTERUL FINANTELOR
PUBLICE
privind constituirea si functionarea Comitetului de monitorizare pentru
Programul de cooperare elvetiano-român vizând reducerea disparitătilor
economice si sociale din cadrul Uniunii Europene extinse
Având
în vedere prevederile Acordului-cadru dintre Guvernul României si Consiliul
Federal Elvetian privind implementarea Programului de cooperare elvetiano-român
vizând reducerea disparitătilor economice si sociale din cadrul Uniunii
Europene extinse, semnat la Berna la 7 septembrie 2010, aprobat prin Hotărârea
Guvernului nr. 1.065/2010, denumit în continuare Acordul-cadru,
pentru
buna coordonare si implementare a asistentei financiare nerambursabile acordate
României de Consiliul Federal Elvetian, denumită în continuare asistenta
financiară,
în
temeiul art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind
organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu
modificările si completările ulterioare,
ministrul
finantelor publice emite următorul ordin:
Art. 1. - (1)
Se constituie Comitetul de monitorizare pentru Programul de cooperare
elvetiano-român vizând reducerea disparitătilor economice si sociale din
cadrul Uniunii Europene extinse, denumit în continuare Comitetul de
monitorizare, pe durata de implementare a acestuia, ca structură de
tip partenerial, cu rol consultativ, care asistă Unitatea natională
de coordonare (UNC) pentru Programul de cooperare elvetiano-român vizând
reducerea disparitătilor economice si sociale din cadrul Uniunii Europene
extinse, denumit în continuare Programul de cooperare elvetiano-român, în
monitorizarea implementării acestui program.
(2)
Comitetul de monitorizare oferă asistentă în probleme strategice si
operationale pe întreaga durată de implementare a Programului de cooperare
elvetiano-român.
(3)
Ambasada Elvetiei în România are posibilitatea să desemneze participanti
la reuniunile Comitetului de monitorizare în calitate de observatori.
Art. 2. -
Comitetul de monitorizare are următoarele atributii:
a)
stabileste criteriile de selectie a proiectelor, luând în considerare
recomandările părtii elvetiene;
b)
formulează observatii privind criteriile de selectie pentru
activitătile cuprinse în fondurile tematice;
c)
formulează observatii privind documentatia pentru cererile de proiecte,
dacă este cazul;
d)
analizează procesul de selectie pentru măsurile-suport;
e)
monitorizează conformitatea cu regulamentele si procedurile Programului de
cooperare elvetiano-român;
f)
analizează periodic progresele în implementarea măsurilor-suport si a
obiectivelor acestora;
g)
monitorizează îndeplinirea obiectivelor generale ale Programului de
cooperare elvetiano-român;
h)
examinează si formulează observatii asupra raportului anual de
implementare a asistentei financiare, pregătit de UNC;
i)
dezbate asupra eficientei si eficacitătii utilizării resurselor
financiare disponibile în cadrul Programului de cooperare elvetiano-român;
j)
analizează necesitatea revizuirii anexelor la Acordul-cadru.
Art. 3. - (1)
Comitetul de monitorizare este format din presedinte si maximum 12 membri,
reprezentanti desemnati cu respectarea principiilor parteneriatului si
reprezentativitătii din cadrul autoritătilor publice, institutiilor
si organismelor prevăzute la anexa nr. 1.
(2)
Comitetul de monitorizare se va întâlni periodic, cel putin de două ori pe
an, sau de câte ori este nevoie. Comitetul de monitorizare este convocat de
către presedintele său.
(3)
Componenta nominală a Comitetului de monitorizare, precum si orice
modificări aduse acesteia se stabilesc la solicitarea presedintelui
Comitetului de monitorizare, pe baza notificărilor transmise de
conducătorii fiecărei institutii/organizatii reprezentate în
Comitetul de monitorizare.
Art. 4. - (1)
Presedintele Comitetului de monitorizare este secretarul de stat din Ministerul
Finantelor Publice care coordonează activitatea UNC, iar supleantul
său este conducătorul directiei generale în cadrul căreia
functionează UNC.
(2)
Membrii Comitetului de monitorizare sunt persoanele desemnate de institutiile
prevăzute la anexa nr. 1, care participă la reuniunile Comitetului de
monitorizare, având drept de decizie.
(3)
Membrii sunt titulari sau supleanti. Fiecare membru titular are dreptul la un
singur supleant.
(4)
Membrii supleanti au drept de decizie numai atunci când participă la reuniunile
Comitetului de monitorizare în locul membrilor titulari.
(5) La
invitatia presedintelui pot participa în calitate de invitati la reuniunile
Comitetului de monitorizare si alti reprezentanti ai institutiilor
administratiei publice centrale si locale si ai altor organisme nationale.
Acestia pot lua cuvântul si pot face recomandări doar în
legătură cu aspectele specifice pentru care au fost invitati să
participe la reuniune.
Art. 5. - (1)
Comitetul de monitorizare deliberează în mod valabil dacă la reuniune
participă cel putin jumătate din numărul membrilor săi.
(2) în cazul în care nu se
realizează cvorumul prevăzut la alin. (1), reuniunea se
suspendă. Reuniunea se reia după un interval de o
săptămână, cu aceeasi agendă, si Comitetul de monitorizare
deliberează în mod valabil, indiferent de numărul membrilor prezenti.
(3)
Deciziile Comitetului de monitorizare se iau prin votul majoritătii
calificate (două treimi din numărul membrilor prezenti).
Art. 6. - (1)
Presedintele conduce activitatea Comitetului de monitorizare astfel:
a)
convoacă reuniunile Comitetului de monitorizare si conduce dezbaterile;
b)
propune agenda si stabileste lista invitatilor la reuniunile Comitetului de
monitorizare;
c)
reprezintă Comitetul de monitorizare în relatiile cu tertii. (2) în cazul în care nu poate participa
la o reuniune, presedintele deleagă atributiile sale conducătorului
directiei generale în cadrul căreia functionează UNC.
Art. 7. - (1)
Membrii Comitetului de monitorizare au următoarele atributii:
a) participă
la reuniunile Comitetului de monitorizare si la procesul de adoptare a
deciziilor;
b)
prezintă punctul de vedere al institutiei/organizatiei/ organismului
reprezentate/reprezentat în Comitetul de monitorizare;
c) aduc
în discutie aspecte relevante legate de implementarea Acordului-cadru;
d)
urmăresc ducerea la îndeplinire a deciziilor Comitetului de monitorizare.
(2)
Regulile de conduită aplicabile membrilor Comitetului de monitorizare,
precum si invitatilor si observatorilor sunt prevăzute la anexa nr. 2.
(3)
Participantii la reuniunile Comitetului de monitorizare care au calitatea de
invitati si observatori au atributiile mentionate la alin. (1) lit. b)-d).
(4) înlocuirea membrilor (titulari
si supleanti) se face de către conducătorul institutiei/organizatiei
reprezentate în Comitetul de monitorizare, prin notificare transmisă
Secretariatului permanent. În mod exceptional, în cazuri justificate, este
permisă înlocuirea membrilor (titulari si supleanti) la reuniunile
Comitetului de monitorizare cu persoane împuternicite prin mandat.
(5)
Calitatea de membru titular sau supleant încetează când persoana
nominalizată în Comitetul de monitorizare se află în una dintre
următoarele situatii:
a) îsi
încetează activitatea la autoritatea publică, institutia sau organismul
pe care o/îl reprezintă;
b)
Comitetul de monitorizare a recomandat revocarea calitătii de membru
pentru încălcarea regulilor de conduită sau pentru absente
nemotivate. În acest caz, Secretariatul permanent va notifica institutia
vizată si va solicita o nouă nominalizare.
(6)
Membrii Comitetului de monitorizare nu sunt remunerati pentru activitatea
desfăsurată în cadrul acestuia.
Art. 8. - (1)
Convocarea reuniunilor si transmiterea invitatiilor si agendei preliminare
către membri si invitati se realizează de Secretariatul permanent, cu
cel putin 10 zile lucrătoare înaintea datei reuniunii.
(2)
Propunerile de completare/modificare a agendei preliminare se adresează
Secretariatului permanent în termen de două zile lucrătoare de la
data transmiterii acesteia. Agenda finală împreună cu
documentele-suport se transmit membrilor si observatorilor cu cel putin 3 zile
lucrătoare înainte de data reuniunii.
(3)
Convocarea reuniunilor Comitetului de monitorizare se face întotdeauna în
scris, invitatiile fiind transmise prin fax sau e-mail.
(4) La
începutul fiecărei reuniuni se adoptă agenda, se discută si se
aprobă minuta precedentei reuniuni a/ale Comitetului de monitorizare.
(5)
Reuniunile Comitetului de monitorizare nu au caracter public.
(6) Deciziile
adoptate în cadrul reuniunii Comitetului de monitorizare sunt rezumate într-un
document denumit Sinteza deciziilor. Acest document se elaborează de
către Secretariatul permanent si se transmite tuturor membrilor
Comitetului de monitorizare, precum si altor responsabili pentru îndeplinirea
deciziilor, nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data reuniunii.
Ulterior, acest document se anexează la minuta reuniunii.
(7)
Minuta reuniunii, întocmită de Secretariatul permanent, se transmite
membrilor Comitetului de monitorizare si celorlalti participanti la reuniunea
Comitetului de monitorizare, în termen de 20 de zile lucrătoare de la data
reuniunii.
(8)
Observatiile asupra minutei pot fi trimise Secretariatului permanent în termen
de maximum 5 zile lucrătoare de la transmiterea acesteia. Observatiile
sunt consemnate în anexă la minuta si sunt avute în vedere de
Secretariatul permanent la întocmirea textului final al minutei. Documentul
final si anexele sunt transmise membrilor si celorlalti participanti la
reuniunea Comitetului de monitorizare, cel mai târziu în 30 de zile
lucrătoare de la data reuniunii.
Art. 9. - (1)
Activitatea Comitetului de monitorizare este asistată de Secretariatul
permanent, asigurat de UNC si coordonat de presedintele Comitetului de
monitorizare.
(2)
Secretariatul permanent functionează pe baza unei proceduri interne si are
următoarele atributii principale:
a)
asigură pregătirea logistică si transmiterea invitatiilor de
participare la reuniunea Comitetului de monitorizare;
b) primeste
si, după caz, întocmeste si integrează documentele-suport relevante
desfăsurării reuniunilor Comitetului de monitorizare si asigură
transmiterea acestora către membri;
c)
monitorizează implementarea deciziilor Comitetului de monitorizare si
asigură schimbul de informatii referitor la acestea dintre părtile
implicate;
d)
primeste si asigură solutionarea corespondentei legate de activitatea
Comitetului de monitorizare;
e)
asigură păstrarea si arhivarea, în format electronic si pe suport
hârtie, a tuturor documentelor referitoare la reuniunile Comitetului de
monitorizare;
f)
asigură publicarea pe site-ul www.swiss-contribution.ro a
informatiilor privitoare la activitatea Comitetului de monitorizare.
(3) Orice
solicitare de informatii cu privire la activitatea Comitetului de monitorizare
se adresează Secretariatului permanent fie pe cale electronică, fie
pe suport hârtie.
Art. 10. - Toti membrii desemnati în cadrul Comitetului de monitorizare, precum si
invitatii si observatorii semnează o declaratie de impartialitate si
confidentialitate.
Art. 11. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României,
Partea I.
Art. 12. - Anexele nr. 1 si 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.
Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Ialomitianu
Bucuresti, 15 noiembrie 2010.
Nr. 2.689.
ANEXA
Nr. 1
LISTA
autoritătilor publice, institutiilor si organismelor ai căror
reprezentanti au statut de membru titular si supleant în Comitetul de
monitorizare
1. Unitatea
natională de coordonare - Ministerul Finantelor Publice
2.
Ministerul Administratiei si Internelor - 2 reprezentanti
3.
Ministerul Justitiei
4.
Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri
5.
Ministerul Educatiei, Cercetării, Tineretului si Sportului
6.
Ministerul Sănătătii
7.
Ministerul Mediului si Pădurilor
8.
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii
9.
Organizatie neguvernamentală
10.
Federatia Autoritătilor Locale din România
11.
Consiliul Economic si Social
ANEXA
Nr. 2
aplicabile membrilor Comitetului de monitorizare, precum si invitatilor si
observatorilor
Membrii
Comitetului de monitorizare au obligatia de a respecta următoarele reguli
de conduită:
1.
să actioneze în interesul implementării Programului de cooperare
elvetiano-român vizând reducerea disparitătilor economice si sociale din
cadrul Uniunii Europene extinse în concordantă cu scopul si obiectivele
stabilite;
2.
să ia decizii în interes public si să nu actioneze în scopul obtinerii
de avantaje financiare sau alte beneficii pentru ei sau pentru altii;
3.
să declare presedintelui, la începutul oricărei reuniuni sau pe
parcursul acesteia, orice situatie de conflict de interese în care s-ar putea
afla în legătură cu un anumit subiect dezbătut, în acest caz,
membrul se va abtine de la exprimarea unei pozitii cu privire la punctul sau
punctele respective de pe agendă si de la exercitarea dreptului de vot;
4.
să informeze, după încheierea reuniunilor, autoritatea publică,
institutia sau organismul pe care o/îl reprezintă în legătură cu
principalele chestiuni discutate si deciziile luate;
5.
să păstreze confidentialitatea informatiilor prin a căror
divulgare s-ar putea leza interesul legitim al oricărei institutii,
organizatii ori persoane sau prin a căror utilizare privilegiată s-ar
putea crea avantaje nelegitime.
Aceste
reguli se aplică si participantilor care au calitatea de invitati si
observatori la reuniunile Comitetului de monitorizare.
ACTE ALE CASEI NATIONALE DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
CASA NATIONALĂ DE
ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
pentru modificarea si completarea Metodologiei privind organizarea
concursului pentru ocuparea postului de director general al Casei Nationale de
Asigurări de Sănătate si a posturilor de presedinti-directori
generali ai caselor de asigurări de sănătate, în vederea
îndeplinirii indicatorilor de performantă, încheierea contractelor de
management si evaluarea activitătii acestora, aprobată prin Ordinul
presedintelui Casei Nationale de Asigurări de Sănătate nr.
15/2008
Având
în vedere:
-
Referatul de aprobare al directorului general al Casei Nationale de
Asigurări de Sănătate nr. DG 3.359 din 16 noiembrie 2010;
- art.
18 pct. 22 si art. 33 alin. (4) din Statutul Casei Nationale de Asigurări
de Sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 972/2006, cu
modificările si completările ulterioare;
- art.
288 alin. (4) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul
sănătătii, cu modificările si completările ulterioare;
în temeiul dispozitiilor art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006, cu
modificările si completările ulterioare, si ale art. 17 alin. (5) din
Statutul Casei Nationale de Asigurări de Sănătate, aprobat prin
Hotărârea Guvernului nr. 972/2006, cu modificările si completările
ulterioare,
presedintele
Casei Nationale de Asigurări de Sănătate emite următorul ordin:
Art. I. - Metodologia privind organizarea concursului pentru ocuparea postului de
director general al Casei Nationale de Asigurări de Sănătate si
a posturilor de presedinti-directori generali ai caselor de asigurări de
sănătate, în vederea îndeplinirii indicatorilor de performantă,
încheierea contractelor de management si evaluarea activitătii acestora,
aprobată prin Ordinul presedintelui Casei Nationale de Asigurări de
Sănătate nr. 15/2008, publicat în Monitorul Oficial al României,
Partea I, nr. 62 din 28 ianuarie 2008, cu modificările si completările
ulterioare, se modifică si se completează după cum urmează:
1. La articolul 4, după alineatul (3) se introduce un nou alineat,
alineatul (4), cu următorul cuprins:
“(4)
Copiile de pe actele prevăzute la alin. (2) si (3) se prezintă
însotite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate
cu originalul de către secretarul comisiei de examinare.”
2.
Articolul 8 se modifică si va avea următorul cuprins:
“Art.
8. - Procedura de concurs este următoarea:
1. La
nivelul CNAS, prin ordin al presedintelui CNAS, se constituie o comisie de
examinare, care verifică îndeplinirea conditiilor de participare la
concurs si competenta profesională a candidatilor, precum si o comisie de
solutionare a contestatiilor. Comisiile vor fi conduse de un presedinte.
Secretarul comisiei de examinare răspunde de buna organizare si
desfăsurare a concursului, de respectarea de către fiecare candidat a
conditiilor de studii si a altor conditii prevăzute de prezenta
metodologie.
2.
Dosarele se depun la secretarul comisiei de examinare, iar verificarea lor de
către comisie se va face în termen de 5 zile calendaristice de la expirarea
perioadei de depunere a dosarelor, specificată în anuntul de concurs.
Rezultatul verificării se anuntă la sediul unitătii, care va
afisa lista candidatilor admisi la concurs. În termen de 3 zile calendaristice
de la afisare se pot face eventualele contestatii. Contestatiile se
analizează si se solutionează de comisia de solutionare a
contestatiilor si se comunică petitionarului în termen de 5 zile
calendaristice.
3.
Pentru a fi declarati admisi, candidatii trebuie să obtină atât la
proba scrisă, cât si la interviu nota minimă 7 (sapte) = punctaj 3
(trei), iar punctajul final obtinut să fie cel putin egal cu punctajul
minim al postului, respectiv 3 (trei). Interviul va putea fi sustinut numai de
către candidatii care au obtinut note peste 7 (sapte) la proba
scrisă. Proba scrisă si cea orală vor fi notate cu note de la 1
la 10 de fiecare membru al comisiei de examinare. Pentru a fi declarati admisi,
candidatii trebuie să obtină la fiecare probă cel putin nota 7.
Rezultatul concursului se va consemna într-un proces-verbal semnat de toti
membrii comisiei de examinare.
4.
Rezultatele concursului se afisează la sediul CNAS în termen de două
zile calendaristice de la data ultimei probe de concurs si se comunică
personal candidatilor declarati admisi, respectiv caselor de asigurări
pentru care au candidat. Candidatii nemultumiti de rezultatul obtinut la proba
scrisă, respectiv de rezultatul final al concursului pot formula
contestatii în termen de 24 de ore de la afisarea rezultatelor probei scrise,
respectiv a rezultatelor finale ale concursului. Rezultatul contestatiilor va
fi afisat la sediul CNAS în termen de două zile calendaristice de la
depunerea contestatiilor.
5. În
termen de 15 zile calendaristice de la data luării la cunostintă a
rezultatelor finale ale concursului si afisării acestora, presedintele
CNAS emite ordinul de numire în functie a candidatilor declarati admisi.
6.
Candidatii declarati admisi sunt obligati să se prezinte la post la data
numirii prin ordin.
7. În
cazul neprezentării la post la data stabilită prin ordin, postul este
declarat vacant, urmând să se comunice următoarei persoane care a
obtinut punctajul minim al postului, dacă există, posibilitatea de a
se angaja pe postul respectiv.”
3.
Articolul 9 se abrogă.
4. La
articolul 10, alineatul (2) se modifică si va avea următorul cuprins:
“(2)
Modul de calcul al salariilor presedintilor-directori generali ai caselor de
asigurări manageri ai sistemului la nivel local se stabileste pe baza
următoarei formule:
C = Cm + |
(Pxy - Pxm)
x (CM - Cm) |
(PxM - Pxm) |
unde:
Cm
- limita minimă prevăzută de art. 288 alin.
(4) lit. a) din Legea nr. 95/2006, cu modificările si completările
ulterioare;
CM
- limita maximă prevăzută de art. 288 alin.
(4) lit. b) din Legea nr. 95/2006, cu modificările si completările
ulterioare;
Pxm
- punctajul minim al postului, respectiv 3;
PxM
- punctajul maxim al postului, respectiv 5;
Pxy
- punctajul obtinut în urma evaluării conform art. 13
alin. (1);
C =
salariul rezultat în urma evaluării.”
5. La articolul 13, alineatul (1) se modifică si va avea următorul
cuprins:
“Art.
13. - (1) Evaluarea presedintilor-directori generali ai caselor de
asigurări, în vederea stabilirii salariilor conform art. 288 alin. (4) din
Legea nr. 95/2006, cu modificările si completările ulterioare, se
face la încadrare, la expirarea perioadei de probă de 90 de zile,
trimestrial, semestrial si anual.”
6. La articolul 13 alineatul (3), punctul 4 se modifică si va avea
următorul cuprins:
“4.
comunicarea către presedintii-directori generali, în termen de 5 zile de
la finalizarea procedurii de evaluare, a rezultatelor finale, a punctajului
total obtinut si a salariului calculat conform formulei prevăzute la art.
10 alin. (2). Comunicarea se poate realiza prin fax la sediul institutiei sau
cu scrisoare recomandată, în situatia în care în urma procedurii de
evaluare punctajul obtinut conduce la calificativul «nesatisfăcător»,
acest calificativ se comunică prin ordin al presedintelui CNAS, iar
contractul de management încetează începând cu data luării la
cunostintă.
Presedintii-directori
generali nemultumiti de rezultatul evaluării se pot adresa, în termen de
30 de zile de la data comunicării, instantelor competente de contencios
administrativ;”.
Art. II.
- Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al
României, Partea I.
Presedintele Casei Nationale de Asigurări de Sănătate,
Nicolae-Lucian Dută
Bucuresti, 16 noiembrie 2010.
Nr. 799.
![]() |
||||
Copyright 1998-2015 DSC.NET All rights reserved. |