MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI Nr. 184/2011

MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI

 

P A R T E A  I

Anul XXIII - Nr. 184         LEGI, DECRETE, HOTĆRĀRI SI ALTE ACTE         Miercuri, 16 martie 2011

 

SUMAR

 

LEGI SI DECRETE

 

20. - Lege privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 92/2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 9/2010 privind aprobarea Programului de sprijin pentru beneficiarii proiectelor īn domenii prioritare pentru economia romānească, finantate din instrumentele structurale ale Uniunii Europene alocate Romāniei, precum si pentru reglementarea unor măsuri privind majorarea capitalului social al Fondului National de Garantare a Creditelor pentru Īntreprinderi Mici si Mijlocii S.A. - I.F.N.

 

261. - Decret pentru promulgarea Legii privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 92/2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 9/2010 privind aprobarea Programului de sprijin pentru beneficiarii proiectelor īn domenii prioritare pentru economia romānească, finantate din instrumentele structurale ale Uniunii Europene alocate Romāniei, precum si pentru reglementarea unor măsuri privind majorarea capitalului social al Fondului National de Garantare a Creditelor pentru Īntreprinderi Mici si Mijlocii S.A. - I.F.N.

 

21. - Lege privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 100/2010 pentru modificarea Ordonantei Guvernului nr. 63/2001 privind īnfiintarea Inspectoratului de Stat īn Constructii - I.S.C.

 

262. - Decret pentru promulgarea Legii privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 100/2010 pentru modificarea Ordonantei Guvernului nr. 63/2001 privind īnfiintarea Inspectoratului de Stat īn Constructii - I.S.C.

 

22. - Lege privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 57/2010 pentru completarea unor acte normative din domeniul finantelor publice

 

263. - Decret pentru promulgarea Legii privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 57/2010 pentru completarea unor acte normative din domeniul finantelor publice

 

23. - Lege pentru aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 93/2010 privind aprobarea scoaterii din rezerva de stat, sub formă de īmprumut, a unor cantităti de combustibili pentru unii operatori economici, precum si prorogarea termenului prevăzut la art. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 3/2010 pentru aprobarea scoaterii din rezerva de stat, sub formă de īmprumut, a unor cantităti de combustibil pentru unii operatori economici

 

264. - Decret privind promulgarea Legii pentru aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 93/2010 privind aprobarea scoaterii din rezerva de stat, sub formă de īmprumut, a unor cantităti de combustibili pentru unii operatori economici, precum si prorogarea termenului prevăzut la art. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 3/2010 pentru aprobarea scoaterii din rezerva de stat, sub formă de īmprumut, a unor cantităti de combustibil pentru unii operatori economici

 

24. - Lege pentru aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 94/2010 privind unele măsuri īn domeniul asigurării unor categorii de persoane īn sistemul public de pensii

 

265. - Decret privind promulgarea Legii pentru aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 94/2010 privind unele măsuri īn domeniul asigurării unor categorii de persoane īn sistemul public de pensii

 

25. - Lege privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 56/2010 pentru aprobarea unor măsuri privind rambursarea datoriei publice guvernamentale

 

266. - Decret pentru promulgarea Legii privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 56/2010 pentru aprobarea unor măsuri privind rambursarea datoriei publice guvernamentale

 

26. - Lege pentru aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 91/2010 privind destinatia sumelor provenite din recuperarea unor drepturi valutare ale Romāniei

 

267. - Decret privind promulgarea Legii pentru aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 91/2010 privind destinatia sumelor provenite din recuperarea unor drepturi valutare ale Romāniei

 

ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE

 

1.106. - Ordin al ministrului muncii, familiei si protectiei sociale pentru constituirea registrelor electronice privind persoanele cu handicap

 

ACTE ALE COLEGIULUI MEDICILOR DIN ROMĀNIA

 

2. - Decizie privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a comisiilor de specialitate ale Consiliului national al Colegiului Medicilor din Romānia


 

LEGI SI DECRETE

 

PARLAMENTUL ROMĀNIEI

 

CAMERA DEPUTATILOR

SENATUL

 

LEGE

privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 92/2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 9/2010 privind aprobarea Programului de sprijin pentru beneficiarii proiectelor īn domenii prioritare pentru economia romānească, finantate din instrumentele structurale ale Uniunii Europene alocate Romāniei, precum si pentru reglementarea unor măsuri privind majorarea capitalului social al Fondului National de Garantare a Creditelor pentru Īntreprinderi Mici si Mijlocii S.A. - I.F.N.

 

Parlamentul Romāniei adoptă prezenta lege.

 

Articol unic. - Se aprobă Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 92 din 13 octombrie 2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 9/2010 privind aprobarea Programului de sprijin pentru beneficiarii proiectelor īn domenii prioritare pentru economia romānească, finantate din instrumentele structurale ale Uniunii Europene alocate Romāniei, precum si pentru reglementarea unor măsuri privind majorarea capitalului social al Fondului National de Garantare a Creditelor pentru Īntreprinderi Mici si Mijlocii S.A. - I.F.N., publicată īn Monitorul Oficial al Romāniei, Partea I, nr. 752 din 11 noiembrie 2010.

 

Această lege a fost adoptată de Parlamentul Romāniei, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin. (2) din Constitutia Romāniei, republicată.

 

PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR

ROBERTA ALMA ANASTASE

PRESEDINTELE SENATULUI

MIRCEA-DAN GEOANĂ

 

Bucuresti, 11 martie 2011.

Nr. 20.

PRESEDINTELE ROMĀNIEI

DECRET

pentru promulgarea Legii privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 92/2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 9/2010 privind aprobarea Programului de sprijin pentru beneficiarii proiectelor īn domenii prioritare pentru economia romānească, finantate din instrumentele structurale ale Uniunii Europene alocate Romāniei, precum si pentru reglementarea unor măsuri privind majorarea capitalului social al Fondului National de Garantare a Creditelor pentru Īntreprinderi Mici si Mijlocii S.A. - I.F.N.

Īn temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) si ale art. 100 alin. (1) din Constitutia Romāniei, republicată,

 

Presedintele Romāniei decretează:

 

Articol unic. - Se promulgă Legea privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 92/2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 9/2010 privind aprobarea Programului de sprijin pentru beneficiarii proiectelor īn domenii prioritare pentru economia romānească, finantate din instrumentele structurale ale Uniunii Europene alocate Romāniei, precum si pentru reglementarea unor măsuri privind majorarea capitalului social al Fondului National de Garantare a Creditelor pentru Īntreprinderi Mici si Mijlocii S.A. - I.F.N. si se dispune publicarea acestei legi īn Monitorul Oficial al Romāniei, Partea I.

 

PRESEDINTELE ROMĀNIEI

TRAIAN BĂSESCU

 

Bucuresti, 10 martie 2011.

Nr. 261.


PARLAMENTUL ROMĀNIEI

CAMERA DEPUTATILOR

SENATUL

 

LEGE

privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 100/2010 pentru modificarea Ordonantei Guvernului nr. 63/2001 privind īnfiintarea Inspectoratului de Stat īn Constructii - I.S.C.

 

Parlamentul Romāniei adoptă prezenta lege.

 

Articol unic. - Se aprobă Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 100 din 10 noiembrie 2010 pentru modificarea Ordonantei Guvernului nr. 63/2001 privind īnfiintarea Inspectoratului de Stat īn Constructii - I.S.C, publicată īn Monitorul Oficial al Romāniei, Partea I, nr. 770 din 17 noiembrie 2010.

 

Această lege a fost adoptată de Parlamentul Romāniei, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin. (2) din Constitutia Romāniei, republicată.

 

PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR

ROBERTA ALMA ANASTASE

PRESEDINTELE SENATULUI

MIRCEA-DAN GEOANĂ

 

Bucuresti, 11 martie 2011.

Nr. 21.

PRESEDINTELE ROMĀNIEI

DECRET

pentru promulgarea Legii privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 100/2010 pentru modificarea Ordonantei Guvernului nr. 63/2001 privind īnfiintarea Inspectoratului de Stat īn Constructii - I.S.C.

 

Īn temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) si ale art. 100 alin. (1) din Constitutia Romāniei, republicată,

 

Presedintele Romāniei decretează:

 

Articol unic. - Se promulgă Legea privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 100/2010 pentru modificarea Ordonantei Guvernului nr. 63/2001 privind īnfiintarea Inspectoratului de Stat īn Constructii - I.S.C. si se dispune publicarea acestei legi īn Monitorul Oficial al Romāniei, Partea I.

 

PRESEDINTELE ROMĀNIEI

TRAIAN BĂSESCU

 

Bucuresti, 10 martie 2011.

Nr. 262.


PARLAMENTUL ROMĀNIEI

CAMERA DEPUTATILOR

SENATUL

 

LEGE

privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 57/2010 pentru completarea unor acte normative din domeniul finantelor publice

 

Parlamentul Romāniei adoptă prezenta lege.

 

Articol unic. - Se aprobă Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 57 din 23 iunie 2010 pentru completarea unor acte normative din domeniul finantelor publice, publicată īn Monitorul Oficial al Romāniei, Partea I, nr. 436 din 29 iunie 2010.

 

Această lege a fost adoptată de Parlamentul Romāniei, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin. (2) din Constitutia Romāniei, republicată.

 

PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR

ROBERTA ALMA ANASTASE

PRESEDINTELE SENATULUI

MIRCEA-DAN GEOANĂ

 

Bucuresti, 11 martie 2011.

Nr. 22.

PRESEDINTELE ROMĀNIEI

DECRET

pentru promulgarea Legii privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 57/2010 pentru completarea unor acte normative din domeniul finantelor publice

Īn temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) si ale art. 100 alin. (1) din Constitutia Romāniei, republicată,

 

Presedintele Romāniei decretează:

 

Articol unic. - Se promulgă Legea privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 57/2010 pentru completarea unor acte normative din domeniul finantelor publice si se dispune publicarea acestei legi īn Monitorul Oficial al Romāniei, Partea I.

 

PRESEDINTELE ROMĀNIEI

TRAIAN BĂSESCU

 

Bucuresti, 10 martie 2011.

Nr. 263.


PARLAMENTUL ROMĀNIEI

CAMERA DEPUTATILOR

SENATUL

 

LEGE

pentru aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 93/2010 privind aprobarea scoaterii din rezerva de stat, sub formă de īmprumut, a unor cantităti de combustibili pentru unii operatori economici, precum si prorogarea termenului prevăzut la art. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 3/2010 pentru aprobarea scoaterii din rezerva de stat, sub formă de īmprumut, a unor cantităti de combustibil pentru unii operatori economici

 

Parlamentul Romāniei adoptă prezenta lege.

 

Articol unic. - Se aprobă Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 93 din 20 octombrie 2010 privind aprobarea scoaterii din rezerva de stat, sub formă de īmprumut, a unor cantităti de combustibili pentru unii operatori economici, precum si prorogarea termenului prevăzut la art. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 3/2010 pentru aprobarea scoaterii din rezerva de stat, sub formă de īmprumut, a unor cantităti de combustibil pentru unii operatori economici, publicată īn Monitorul Oficial al Romāniei, Partea I, nr. 710 din 25 octombrie 2010.

 

Această lege a fost adoptată de Parlamentul Romāniei, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin. (2) din Constitutia Romāniei, republicată.

 

PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR

ROBERTA ALMA ANASTASE

PRESEDINTELE SENATULUI

MIRCEA-DAN GEOANĂ

 

Bucuresti, 11 martie 2011.

Nr. 23.

PRESEDINTELE ROMĀNIEI

DECRET

privind promulgarea Legii pentru aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 93/2010 privind aprobarea scoaterii din rezerva de stat, sub formă de īmprumut, a unor cantităti de combustibili pentru unii operatori economici, precum si prorogarea termenului prevăzut la art. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 3/2010 pentru aprobarea scoaterii din rezerva de stat, sub formă de īmprumut, a unor cantităti de combustibil pentru unii operatori economici

Īn temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) si ale art. 100 alin. (1) din Constitutia Romāniei, republicată,

 

Presedintele Romāniei decretează:

 

Articol unic. - Se promulgă Legea pentru aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 93/2010 privind aprobarea scoaterii din rezerva de stat, sub formă de īmprumut, a unor cantităti de combustibili pentru unii operatori economici, precum si prorogarea termenului prevăzut la art. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 3/2010 pentru aprobarea scoaterii din rezerva de stat, sub formă de īmprumut, a unor cantităti de combustibil pentru unii operatori economici si se dispune publicarea acestei legi īn Monitorul Oficial al Romāniei, Partea I.

 

PRESEDINTELE ROMĀNIEI

TRAIAN BĂSESCU

 

Bucuresti, 10 martie 2011.

Nr. 264.


PARLAMENTUL ROMĀNIEI

CAMERA DEPUTATILOR

SENATUL

 

LEGE

pentru aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 94/2010 privind unele măsuri īn domeniul asigurării unor categorii de persoane īn sistemul public de pensii

 

Parlamentul Romāniei adoptă prezenta lege.

 

Articol unic. - Se aprobă Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 94 din 28 octombrie 2010 privind unele măsuri īn domeniul asigurării unor categorii de persoane īn sistemul public de pensii, publicată īn Monitorul Oficial al Romāniei, Partea I, nr. 729 din 2 noiembrie 2010.

 

Această lege a fost adoptată de Parlamentul Romāniei, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin. (2) din Constitutia Romāniei, republicată.

 

PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR

ROBERTA ALMA ANASTASE

PRESEDINTELE SENATULUI

MIRCEA-DAN GEOANĂ

 

Bucuresti, 11 martie 2011.

Nr. 24.

PRESEDINTELE ROMĀNIEI

DECRET

privind promulgarea Legii pentru aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 94/2010 privind unele măsuri īn domeniul asigurării unor categorii de persoane īn sistemul public de pensii

Īn temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) si ale art. 100 alin. (1) din Constitutia Romāniei, republicată,

 

Presedintele Romāniei decretează:

 

Articol unic. - Se promulgă Legea pentru aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 94/2010 privind unele măsuri īn domeniul asigurării unor categorii de persoane īn sistemul public de pensii si se dispune publicarea acestei legi īn Monitorul Oficial al Romāniei, Partea I.

 

PRESEDINTELE ROMĀNIEI

TRAIAN BĂSESCU

 

Bucuresti, 10 martie 2011.

Nr. 265.


PARLAMENTUL ROMĀNIEI

CAMERA DEPUTATILOR

SENATUL

 

LEGE

privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 56/2010 pentru aprobarea unor măsuri privind rambursarea datoriei publice guvernamentale

 

Parlamentul Romāniei adoptă prezenta lege.

 

Articol unic. - Se aprobă Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 56 din 23 iunie 2010 pentru aprobarea unor măsuri privind rambursarea datoriei publice guvernamentale, publicată īn Monitorul Oficial al Romāniei, Partea I, nr. 436 din 29 iunie 2010.

 

Această lege a fost adoptată de Parlamentul Romāniei, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin. (2) din Constitutia Romāniei, republicată.

 

PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR

ROBERTA ALMA ANASTASE

PRESEDINTELE SENATULUI

MIRCEA-DAN GEOANĂ

 

Bucuresti, 11 martie 2011.

Nr. 25.

PRESEDINTELE ROMĀNIEI

DECRET

pentru promulgarea Legii privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 56/2010 pentru aprobarea unor măsuri privind rambursarea datoriei publice guvernamentale

Īn temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) si ale art. 100 alin. (1) din Constitutia Romāniei, republicată,

 

Presedintele Romāniei decretează:

 

Articol unic. - Se promulgă Legea privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 56/2010 pentru aprobarea unor măsuri privind rambursarea datoriei publice guvernamentale si se dispune publicarea acestei legi īn Monitorul Oficial al Romāniei, Partea I.

 

PRESEDINTELE ROMĀNIEI

TRAIAN BĂSESCU

 

Bucuresti, 10 martie 2011.

Nr. 266.


 

PARLAMENTUL ROMĀNIEI

CAMERA DEPUTATILOR

SENATUL

 

LEGE

pentru aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 91/2010 privind destinatia sumelor provenite din recuperarea unor drepturi valutare ale Romāniei

 

Parlamentul Romāniei adoptă prezenta lege.

 

Articol unic. - Se aprobă Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 91 din 13 octombrie 2010 privind destinatia sumelor provenite din recuperarea unor drepturi valutare ale Romāniei, publicată īn Monitorul Oficial al Romāniei, Partea I, nr. 701 din 20 octombrie 2010.

 

Această lege a fost adoptată de Parlamentul Romāniei, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin. (2) din Constitutia Romāniei, republicată.

 

PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR

ROBERTA ALMA ANASTASE

PRESEDINTELE SENATULUI

MIRCEA-DAN GEOANĂ

 

Bucuresti, 11 martie 2011.

Nr. 26.

PRESEDINTELE ROMĀNIEI

DECRET

privind promulgarea Legii pentru aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 91/2010 privind destinatia sumelor provenite din recuperarea unor drepturi valutare ale Romāniei

Īn temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) si ale art. 100 alin. (1) din Constitutia Romāniei, republicată,

 

Presedintele Romāniei decretează:

 

Articol unic. - Se promulgă Legea pentru aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 91/2010 privind destinatia sumelor provenite din recuperarea unor drepturi valutare ale Romāniei si se dispune publicarea acestei legi īn Monitorul Oficial al Romāniei, Partea I.

 

PRESEDINTELE ROMĀNIEI

TRAIAN BĂSESCU

 

Bucuresti, 10 martie 2011.

Nr. 267.


 

ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE

 

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE

 

ORDIN

pentru constituirea registrelor electronice privind persoanele cu handicap

 

Avānd īn vedere:

- art. 31 “Statistici si colectarea datelor” din Conventia privind drepturile persoanelor cu dizabilităti, ratificată prin Legea nr. 221/2010;

- Legea nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările si completările ulterioare;

- Hotărārea Guvernului nr. 1.175/2005 privind aprobarea Strategiei nationale pentru protectia, integrarea si incluziunea socială a persoanelor cu handicap īn perioada 2006-2013;

- Acordul de īmprumut dintre Romānia si Banca Internatională pentru Reconstructie si Dezvoltare, destinat finantării Proiectului privind incluziunea socială, ratificat prin Legea nr. 40/2007, cu completările ulterioare,

īn temeiul art. 12 din Hotărārea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, cu modificările si completările ulterioare,

ministrul muncii, familiei si protectiei sociale emite următorul ordin:

Art. 1. - Se constituie Registrul electronic central privind persoanele cu handicap, denumit īn continuare registru central, īn administrarea Directiei generale protectia persoanelor cu handicap din cadrul Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, denumită īn continuare DGPPH.

Art. 2. - (1) Directiile generale de asistentă socială si protectia copilului judetene, respectiv ale sectoarelor municipiului Bucuresti, denumite īn continuare DGASPC, au obligatia de a constitui un registru electronic propriu privind persoanele cu handicap, denumit īn continuare registru propriu.

(2) Registrele electronice vor cuprinde cel putin informatiile din anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 3. - (1) Registrul central se actualizează lunar pe baza informatiilor continute īn registrele proprii si transmise de DGASPC.

(2) DGASPC vor transmite datele necesare actualizării registrului central īn forma si la termenele stabilite de DGPPH.

Art. 4. - Modalitatea de lucru, obligatiile si responsabilitătile entitătilor implicate vor fi stabilite prin conventie īncheiată īntre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, prin DGPPH, si consiliul judetean/local, prin DGASPC.

Art. 5. - Prezentul ordin se publică īn Monitorul Oficial al Romāniei, Partea I.

 

Ministrul muncii, familiei si protectiei sociale,

Ioan Nelu Botis

 

Bucuresti, 9 martie 2011.

Nr. 1.106.

 

ANEXĂ

 

Informatiile necesare constituirii registrelor electronice privind persoanele cu handicap

 

Nr. crt.

Denumirea indicatorului

Explicatii

A. Date personale cu privire la persoana cu handicap - PH

 

1

CNPPH

 

2

Numele

 

3

Prenumele

 

4

Judetul

 

5

Localitatea

Se completează orasul sau satul

6

Comuna

Se completează comuna sau se lasă liber īn cazul oraselor.

7

Strada

 

8

Nr. stradă

 

9

Bloc

 

10

Scară

 

11

Etaj

 

12

Apartament

 


13

Sectorul

1

2

3

4

5

6

14

Oficiul postal

 

15

Telefon

 

16

Act identitate tip

AI = adeverintă provizorie de identitate

BI = buletin de identitate

CI = carte de identitate

CP = carte provizorie

CN = certificat de nastere

EX = extras din Registrul de nasteri

P = pasaport

PS = permis de sedere

17

Act identitate serie

 

18

Act identitate număr

 

19

Act identitate emitent

 

20

Act identitate dată emitere

 

21

Act identitate dată expirare

 

22

Stare civilă

N = necăsătorit

D = divortat

C = căsătorit

V = văduv

UN = uniune consensuală

23

Sot/Sotie cu handicap

DA/NU

24

Număr de copii minori fără handicap

 

25

Număr de copii minori cu handicap

 

26

Nivel educational

SGCD = scoală generală pentru copii cu deficientă

P = primar

G = gimnazial

L = liceal

SP = scoală profesională

PL = postliceal

C = colegiu

U = universitar

M = master

D = doctorat

27

Profesia/Meseria

 

28

Forma de realizare a veniturilor din muncă

CMP = contract de muncă operator economic privat

CMIP = contract de muncă institutie publică

PFA= persoană fizică autorizată

A= altele

29

Venit lunar PH

 

30

CNP asistent personal

 

31

Numele asistentului personal

 

32

Prenumele asistentului personal

 

33

Gradul de rudenie al asistentului personal cu persoana cu handicap

SOT = sot/sotie

FARA = fără grad de rudenie cu PH

PAR = părinte

FIU = fiu/fiică

FRT = frate/soră

BNC = bunic/bunică

UNCH = unchi/mătusă

VAR1 = văr grad 1

VAR2 = văr grad 2


34

CNP curator/tutore

 

35

Nume curator/tutore

 

36

Prenume curator/tutore

 

B. Date cu privire la īncadrarea īn grad si tip de handicap

1

CNPPH

 

2

Nr. certificat de īncadrare īn grad si tip de handicap

 

3

Dată certificat/decizie de īncadrare īn grad si tip de handicap

 

4

Comisia care a eliberat certificatul/decizia de īncadrare īn grad si tip de handicap

 

5

Statut social

1 = fără venit

2 = pensie de urmas

3 = pensie de invaliditate

4 = pensie de limită de vārstă

5 = salariat

6

Cod/Coduri diagnostic CIM10

CIM 10 - nomenclator - Clasificatia internatională a maladiilor

7

Cod diagnostic principal

CIM 10 - nomenclator - Clasificatia internatională a maladiilor

8

Acuitate vizuală - ochi drept

 

9

Acuitate vizuală - ochi stāng

 

10

Cāmp vizual - ochi drept

 

11

Cāmp vizual - ochi stāng

 

12

Explicatii diagnostic

 

13

Grad handicap

11 = deficientă functională gravă - cu asistent

12 = deficientă functională gravă - fără asistent

13 = deficientă functională gravă - cu īnsotitor

14 = deficientă functională gravă - fără īnsotitor

2 = deficientă functională accentuată

3 = deficientă functională medie

4 = deficientă functională usoară

5 = boală, nu handicap

14

Tip handicap

1 = fizic

2 = somatic

3 = auditiv

4 = vizual

5 = mental

6 = psihic

7 = asociat

8 = HIV/SIDA

9 = boli rare

10 = surdocecitate

15

Valabilitate certificat/decizie de īncadrare īn grad si tip de handicap

1 = o lună

2 = două luni

3 = 3 luni

4 = 4 luni

5 = 5 luni

6 = 6 luni

7 = 7 luni

8 = 8 luni

9 = 9 luni 10= 10 luni

11 = 11 luni

12 = anuală 24 = 2 ani

1.200 = permanent

16

Capacitate de muncă

 


17

Dată ivire handicap

 

18

Numele si prenumele presedintelui comisiei care a eliberat certificatul/decizia de īncadrare īn grad de handicap

 

19

Numele si prenumele medicului care a eliberat scrisoarea medicală

 

20

Numele si prenumele medicului specialist care a eliberat documentul medical cu ponderea cea mai mare īn stabilirea gradului si tipului de handicap

 

21

Număr program individual de reabilitare si integrare socială

 

22

Dată program individual de reabilitare si integrare socială

 

23

Actiuni medicale recomandate prin programul individual de reabilitare si integrare socială

 

24

Activităti educationale/profesionale recomandate prin programul individual de reabilitare si integrare socială

 

25

Activităti/Servicii sociale recomandate pin programul individual de reabilitare si integrare socială

 

26

Necesită hemodializă.

DA/NU

27

Este dosar nou.

DA/NU - este prima īnregistrare a persoanei ca beneficiar al sistemului de protectie pentru persoanele cu handicap

C. Date cu privire la drepturile acordate persoanei cu handicap - Prestatii sociale si facilităti

1

CNPPH

 

2

Drept

buget complementar - grav

buget complementar - accentuat

buget complementar - mediu

indemnizatie - grav

indemnizatie - accentuat

īnsotitor nevăzător

īnsotitor optional

alocatie hrană HIV/SIDA

transport interurban 12 călătorii/an

transport interurban 12 călătorii/an - asistent

personal

transport interurban 24 de călătorii/an - PH + īnsotitor

transport interurban 6 călătorii/an

asistent personal

transport urban

transport urban asistent personal

transport urban metrou

transport urban metrou asistent

subventie dobāndă credit pentru adaptarea locuintei

subventie dobāndă credit pentru achizitia unui

autoturism

3

Cuantum drept

conform reglementărilor legale īn vigoare

4

Restantă

 

5

Retinere

 

6

Valoare plătită

 

7

Nr. certificat/decizie de īncadrare īn grad si tip de handicap pe baza căruia/căreia au fost acordate drepturile

 

8

Dată certificat/decizie de īncadrare īn grad si tip de handicap pe baza căruia/căreia au fost acordate drepturile

 

9

Număr bilete decontate

 


D. Date cu privire la legitimatiile si biletele de călătorie de care beneficiază persoana cu handicap - biletele de transport interurban si legitimatiile de transport urban sau metrou eliberate

1

CNPPH

 

2

Nr. legitimatie

 

3

Dată legitimatie

 

4

Tip legitimatie

AUTO = transport interurban auto

CFR = transport interurban

CFR NAVAL = transport interurban naval

METROU = transport urban metrou

RATB = transport urban RATB

5

Nr. bilete

 

6

Nr. certificat/decizie de īncadrare īn grad si tip de handicap pe baza căruia/căreia au fost acordate

 

7

Dată certificat/decizie de īncadrare īn grad si tip de handicap pe baza căruia/căreia au fost acordate

 

8

Dreptul pe baza căruia s-au acordat bilete

Vezi punctul C.2.

9

CNP titular bilete

CNP-ul titularului legitimatiei - pot fi persoana cu handicap si asistentul personal.

E. Date cu privire la evenimentele care pot afecta calitatea de persoană cu handicap, acordarea prestatiilor sociale sau facilitătilor

1

CNPPH

 

2

Tip eveniment

1. Ancheta socială suspendare

2. Deces sistare

3. Domiciliu īn fapt suspendare

4. Expirare act identitate suspendare

5. Stabilirea unei măsuri de protectie socială īntr-un centru rezidential suspendare

6. Mandat īntors suspendare

7. Schimbare domiciliu īn alt judet sistare

8. Suspendare la cerere suspendare

9. Decizie de reevaluare suspendare

3

Dată eveniment

Data cānd s-a produs evenimentul

4

Explicatii eveniment

Informatii aditionale despre eveniment - exemplu: centrul rezidential

5

Tip document probator

Exemple: decizie de reevaluare, decizie privind stabilirea unei măsuri de protectie socială, certificat deces

6

Nr. document probator

 

7

Dată document probator

 


ACTE ALE COLEGIULUI MEDICILOR DIN ROMĀNIA

 

COLEGIUL MEDICILOR DIN ROMĀNIA

 

DECIZIE

privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a comisiilor de specialitate ale Consiliului national al Colegiului Medicilor din Romānia

Īn temeiul art. 406 si 431 din Legea nr. 95/2006 privind reforma īn domeniul sănătătii, cu modificările si completările ulterioare, si al art. 40 alin. (3) din Statutul Colegiului Medicilor din Romānia, adoptat prin Decizia Adunării generale a Colegiului Medicilor din Romānia nr. 3/2005 privind adoptarea Statutului si a Codului de deontologie medicală ale Colegiului Medicilor din Romānia, cu modificările si completările ulterioare,

Consiliul national al Colegiului Medicilor din Romānia decide:

Art. 1. - Se aprobă Regulamentul de organizare si functionare a comisiilor de specialitate ale Colegiului Medicilor din Romānia, prevăzut īn anexa care face parte integrantă din prezenta decizie.

Art. 2. - Membrii comisiilor consultative ale Colegiului Medicilor din Romānia, precum si ai comisiilor de lucru si departamentelor Colegiului Medicilor din Romānia vor duce la īndeplinire prevederile prezentei decizii.

Art. 3. - La data intrării īn vigoare a prezentei decizii se abrogă Decizia Consiliului national al Colegiului Medicilor din Romānia nr. 6/2010 privind componenta comisiilor de specialitate ale Colegiului Medicilor din Romānia, publicată īn Monitorul Oficial al Romāniei, Partea I, nr. 367 din 3 iunie 2010, cu modificările si completările ulterioare.

Art. 4. - Prezenta decizie se publică īn Monitorul Oficial al Romāniei, Partea I.

 

Presedintele Colegiului Medicilor din Romānia,

Vasile Astărăstoae

 

Bucuresti, 25 februarie 2011.

Nr. 2.

 

ANEXA

 

REGULAMENT

de organizare si functionare a comisiilor de specialitate ale Colegiului Medicilor din Romānia

 

CAPITOLUL I

Dispozitii generale

 

Art. 1, - Comisiile de specialitate ale Colegiului Medicilor din Romānia functionează īn regim permanent drept comisii de consultantă specifică de specialitate, coordonate de Biroul executiv al Colegiului Medicilor din Romānia.

Art. 2. - Comisiile de specialitate ale Colegiului Medicilor din Romānia īsi īndeplinesc functia de consultantă la solicitarea comisiilor si/sau a departamentelor de lucru (executive) ale Colegiului Medicilor din Romānia si au atributiile precizate īn prezentul regulament.

Art. 3. - Membrii comisiilor de specialitate ale Colegiului Medicilor din Romānia se supun prevederilor referitoare la confidentialitate si conflictul de interese prevăzute īn prezentul regulament.

Art. 4. - La nivelul Colegiului Medicilor din Romānia functionează următoarele comisii de specialitate:

1. Comisia de alergologie si imunologie

2. Comisia de anatomie patologică

3. Comisia de anestezie si terapie intensivă

4. Comisia de bioetică

5. Comisia de boli infectioase

6. Comisia de cardiologie

7. Comisia de chirurgie cardiovasculară

8. Comisia de chirurgie generală

9. Comisia de chirurgie infantilă

10. Comisia de chirurgie plastică si microchirurgie

11. Comisia de chirurgie toracică

12. Comisia de dermatovenerologie

13. Comisia de diabet si boli metabolice

14. Comisia de endocrinologie

15. Comisia de farmacologie clinică si toxicologie

16. Comisia de gastroenterologie

17. Comisia de genetică medicală

18. Comisia de geriatrie si gerontologie

19. Comisia de hematologie si transfuzii

20. Comisia de medicină de familie

21. Comisia de medicină de laborator

22. Comisia de medicină de urgentă

23. Comisia de medicină internă

24. Comisia de medicină legală

25. Comisia de medicina muncii

26. Comisia de medicină sportivă

27. Comisia de nefrologie

28. Comisia de neurochirurgie

29. Comisia de neurologie

30. Comisia de obstetrică-ginecologie

31. Comisia de oftalmologie

32. Comisia de oncologie

33. Comisia de ortopedie si traumatologie

34. Comisia de otorinolaringologie

35. Comisia de pediatrie


36. Comisia de pneumologie

37. Comisia de psihiatrie, psihologie

38. Comisia de radiologie, imagistică medicală

39. Comisia de recuperare, medicină fizică si balneologie

40. Comisia de reumatologie

41. Comisia de sănătate publică

42. Comisia de urologie

Art. 5. - Componenta comisiilor de specialitate este aprobată de Consiliul national al Colegiului Medicilor din Romānia, la propunerea Biroului executiv.

Art. 6. - Problematica supusă analizei comisiilor de specialitate ale Colegiului Medicilor din Romānia, precum si rezolutiile finale ale spetelor de la acest nivel nu sunt publice.

Art. 7. - Comisiile de specialitate au următoarea componentă: presedinte, vicepresedinte, 3 pānă la 20 de membri, secretar.

Art. 8. - (1) Legătura Colegiului Medicilor din Romānia cu comisiile de specialitate se face prin presedintii comisiilor.

(2) Opiniile exprimate īn scris si semnate de către presedintii comisiilor sunt considerate punct de vedere colectiv. Īn situatii deosebite, presedintele poate delega competenta sa vicepresedintelui comisiei.

Art. 9. - Pentru īndeplinirea atributiilor, comisiile de specialitate obtin consensul prin consultare verbală, prin e-mail sau dezbatere directă īn sedinte de lucru ordinare convocate de presedintele comisiei ori īn sedinte extraordinare solicitate de Biroul executiv al Consiliului national al Colegiului Medicilor din Romānia.

Art. 10. - Īn cazul participării la sedintele convocate de Biroul executiv al Consiliului national al Colegiului Medicilor din Romānia, cheltuielile de deplasare sunt suportate de Colegiul Medicilor din Romānia.

 

CAPITOLUL II

Atributii

 

Art. 11. - Comisiile de specialitate au următoarele atributii:

a) formulează opinii īn legătură cu documentatia trimisă de comisiile de lucru ale Colegiului Medicilor din Romānia referitoare la avizarea unor acte cu continut profesional-stiintific din domeniul lor de specialitate;

b) formulează opinii profesionale necesare finalizării cercetării disciplinare ce se desfăsoară la nivelul Comisiei de jurisdictie a Consiliului national al Colegiului Medicilor din Romānia si al Comisiei superioare de disciplină;

c) formulează opinii referitoare la realizarea obiectivelor de dezvoltare profesională ale medicilor, prin programe de educatie medicală continuă, specializare, studii complementare, īn scopul mentinerii si īmbunătătirii standardelor de calitate ale actului profesional, acces neīngrădit si echitabil la titlurile si gradele specifice profesiei, inclusiv analize de portofoliu de formare profesională īn vederea recunoasterii sau echivalării calificărilor efectuate īn străinătate;

d) efectuează, la cererea Colegiului Medicilor din Romānia, analize sau formulează propuneri pentru īmbunătătirea legislatiei īn domeniul sanitar, avānd drept obiectiv introducerea unor mecanisme de evaluare si asigurare a calitătii īngrijirilor medicale, cum ar fi: acreditare, standardizare, certificate de calitate, protocoale de practică profesională, dotare minimă eto;

e) elaborează, analizează si evaluează ghiduri si protocoale de practică medicală īn scopul adoptării lor;

f) propun sau analizează propuneri privitoare la numărul de locuri si/sau de posturi necesar, anual, pentru a fi scos la concursul national de rezidentiat;

g) emit opinii competente profesional īn domeniul lor de specialitate īn ceea ce priveste curriculumurile, tematicile, bibliografia aferente programelor de specializare prin rezidentiat, de pregătire pentru obtinerea atestatelor de studii complementare, precum si pentru examenul de specialitate, grad profesional, obtinere de atestate, ocupare post, sefie de sectie etc;

h) avizează solicitările si criteriile de schimbare a specialitătii īn cadrul rezidentiatului, precum si pentru obtinerea celei de a doua specialităti;

i) īndeplinesc si alte sarcini de consultantă profesională atribuite de Colegiul Medicilor din Romānia, īn baza Statutului Colegiului Medicilor din Romānia si altor reglementări nationale si europene.

Art. 12. - La solicitarea Colegiului Medicilor din Romānia, comisiile de specialitate pot fi consultate si īn următoarele domenii:

a) elaborarea listelor minimale care contin medicamentele specifice activitătii medicale pe tipuri de spitale;

b) elaborarea pachetului de servicii medicale de bază pe fiecare nivel al sistemului de asistentă medicală;

c) aprobarea continutului materialelor de informare si promovare.

Art. 13. - Membrii comisiilor de specialitate au următoarele obligatii:

a) să participe la sedintele convocate;

b) să participe la īndeplinirea atributiilor specifice fiecărei comisii;

c) să argumenteze propunerile si recomandările făcute;

d) să păstreze confidentialitatea celor dezbătute;

e) să se abtină de la deliberare si votare cānd au un interes personal si să īnstiinteze comisia despre aceasta;

f) să răspundă īn scris la solicitările Biroului executiv si/sau ale departamentelor de specialitate, īn termenul precizat de Colegiul Medicilor din Romānia sau īn maximum 15 zile. Īn caz de nerespectare a acestor termene, Biroul executiv īsi rezervă dreptul de a propune Consiliului national al Colegiului Medicilor din Romānia schimbarea componentei comisiei respective.

g) să ofere rezultatul deliberării numai Biroului executiv sau departamentelor Colegiului Medicilor din Romānia de la care au primit solicitarea, si nu direct solicitantilor.

Art. 14. - Comisiile de specialitate pot solicita materiale documentare si date īn legătură cu problemele īn lucru de la departamentul care a formulat solicitarea.

Art. 15. - Realizarea atributiilor prevăzute la art. 11 lit. b) se va face după următoarea procedură:

- Solicitarea Comisiei de jurisdictie sau a Comisiei superioare de disciplină către comisia de specialitate se va face īn scris, prin corespondentă cu confirmare de primire, mentionāndu-se clar aspectele asupra cărora se solicită opinia medicală de specialitate.

- Solicitarea va fi īnsotită de copia dosarului disciplinar, care va fi numerotat si sigilat.


- Medicul care va formula punctul de vedere va fi ales dintre membrii comisiei de specialitate de către presedintele respectivei comisii, astfel īncāt se va realiza o repartitie egală a cazurilor īntre membrii comisiei.

- Medicul solicitat va formula opinia medicală de specialitate īn termen de 15 zile.

- īn situatia īn care medicul respectiv se află īn imposibilitate de a formula răspunsul solicitat, va informa presedintele comisiei de specialitate despre aceasta, făcānd dovada īn acest sens, caz īn care este nominalizată altă persoană să efectueze lucrarea.

- īn situatia īn care Comisia de jurisdictie/Comisia superioară de disciplină nu va primi lucrarea īn termenul prevăzut la lit. d), va reveni cu adresă īn acest sens.

- Dacă lucrarea nu va fi efectuată si nu există niciun motiv adus la cunostinta presedintelui comisiei de specialitate de către membrul căruia i s-a repartizat cazul, Comisia de jurisdictie/Comisia superioară de disciplină va sesiza Biroul executiv al Consiliului national al Colegiului Medicilor din Romānia, care va solicita biroului executiv al colegiului teritorial al cărui membru este medicul să se autosesizeze pentru atragerea răspunderii disciplinare a acestuia.


Copyright 1998-2015 DSC.NET   All rights reserved.