MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI
P A R T E A I
Anul XXIV - Nr. 859 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI ŞI ALTE ACTE Miercuri, 19 decembrie 2012
SUMAR
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
1.199. - Hotărâre privind schimbarea titularului dreptului de administrare a unui imobil
1.200. - Hotărâre privind aplicarea corecţiilor financiare solicitate de Comisia Europeană asupra cheltuielilor finanţate din Programul operaţional sectorial Transport
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAŢIEI PUBLICE CENTRALE
2.456/1.686/2.874. - Ordin al ministrului economiei, comerţului şi mediului de afaceri, al viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, şi al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale pentru aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 al Societăţii Comerciale „Uzina Mecanică” Plopeni - SA, filială a Companiei Naţionale ROMARM - S.A.
2.468/1.689/2.850. - Ordin al ministrului economiei, comerţului şi mediului de afaceri, al viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, şi al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale pentru aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 al Societăţii Comerciale F.A. CUGIR - S.A., filială a Companiei Naţionale ROMARM - S.A.
2.647. - Ordin al ministrului economiei, comerţului şi mediului de afaceri privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Utilaj Petrolier - IPCUP Ploieşti, aflat sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind schimbarea titularului dreptului de administrare a unui imobil
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 867 alin. (1) şi al art. 868 alin. (1) din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - (1) Se aprobă transmiterea imobilului proprietate publică a statului, având datele de identificare prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre, din administrarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, pentru Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă, în administrarea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, pentru Agenţia pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru întreprinderi Mici şi Mijlocii.
(2) Imobilul prevăzut la alin. (1) va fi utilizat pentru servicii de tip incubator de afaceri.
Art. 2. - Predarea-preluarea imobilului prevăzut la art. 1 alin. (1) se face pe bază de protocol de predare-preluare, încheiat între părţile interesate în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
PRIM-MINISTRU
VICTOR-VIOREL PONTA
Contrasemnează:
p. Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,
Georgeta Bratu,
secretar de stat
Ministrul delegat pentru mediul de afaceri,
Mihai Alexandru Voicu
p. Ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri,
Gelu-Ştefan Diaconu,
secretar de stat
Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,
Florin Georgescu
Bucureşti, 4 decembrie 2012.
Nr. 1.199.
ANEXĂ
DATELE DE IDENTIFICARE
a imobilului proprietate publică a statului ce face obiectul schimbării titularului dreptului de administrare
Locul unde este situat imobilul care se transmite |
Persoana juridică de la care se transmite imobilul |
Persoana juridică la care se transmite imobilul |
Valoarea de inventar - lei - |
Codul de clasificare din inventarul bunurilor aflate în administrarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, pentru Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă, bunuri care alcătuiesc domeniul public al statului |
Caracteristicile tehnice ale imobilului care se transmite |
Municipiul Bucureşti, Sos. Olteniţei nr. 225 A, sectorul 4 |
Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, pentru Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă CUI 11370190 |
Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, pentru Agenţia pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru întreprinderi Mici si Mijlocii CUI 25144699 |
1 |
- cod 8.29.08 - nr. M.F 152258 |
Pavilionul L corp A din imobilul 2400 (parţial): - Suprafaţa construită = 492 mp - Suprafaţa desfăşurată = 1.968 mp - Suprafaţa totală a terenului = 1.500 mp |
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind aplicarea corecţiilor financiare solicitate de Comisia Europeană asupra cheltuielilor finanţate din Programul operaţional sectorial Transport
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 571 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă Metodologia privind modul de calcul al sumelor pentru care se aplică decertificarea definitivă şi deducerea procentuală definitivă din declaraţiile de cheltuieli care se transmit Comisiei Europene, pentru perioada de programare 2007-2013, aferente contractelor de achiziţie publică pentru care procedurile de atribuire au fost lansate în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, denumit în continuare SEAP, înainte de data de 1 octombrie 2011 de către autorităţile contractante, finanţate din axa prioritară 1 „Modernizarea şi dezvoltarea axelor prioritare TEN-T în scopul dezvoltării unui sistem durabil de transport şi integrării acestuia în reţelele de transport ale UE” - beneficiari Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A., denumită în continuare CNADNR - S.A., şi Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” - S.A., denumită în continuare CNCF „CFR” - S.A., axa prioritară 2 „Modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii naţionale de transport în scopul dezvoltării unui sistem naţional durabil de transport” - beneficiar CNCF „CFR” - S.A. şi axa prioritară 3 „Modernizarea sectorului de transport în scopul îmbunătăţirii protecţiei mediului, a sănătăţii umane şi a siguranţei pasagerilor” - beneficiar CNCF „CFR” - S.A. ale Programului operaţional sectorial Transport, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. - Se aprobă aplicarea procentului de 20% utilizat pentru stabilirea sumelor pentru care se aplică decertificarea definitivă şi deducerea procentuală definitivă pentru cheltuielile certificate până la data de 30 iunie 2012, respectiv pentru cheltuielile care se vor declara Comisiei Europene, pentru perioada de programare 2007-2013, realizate în cadrul contractelor de achiziţie publică, pentru care procedurile de atribuire a contractelor de achiziţie publică au fost lansate în SEAP înainte de data de 1 octombrie 2011 de către autorităţile contractante finanţate din axa prioritară 1 - beneficiari CNADNR - S.A. şi CNCF „CFR” - S.A. şi axele prioritare 2 şi 3 - beneficiar CNCF „CFR” - S.A. ale Programului operaţional sectorial Transport.
Art. 3. - Se autorizează Autoritatea de Certificare şi Plată din cadrul Ministerului Finanţelor Publice să efectueze decertificarea prin reducerea din sumele declarate în prima declaraţie de cheltuieli transmisă Comisiei Europene ulterior intrării în vigoare a prezentei hotărâri, conform metodologiei prevăzute la art. 1, pentru următoarele sume:
a) suma de 21.454.550,17 euro pentru axa prioritară 1;
b) suma de 368.396,52 euro pentru axa prioritară 2;
c) suma de 25.124,07 euro pentru axa prioritară 3.
Art. 4. - Se autorizează Autoritatea de Certificare şi Plată din cadrul Ministerului Finanţelor Publice să efectueze deducerea definitivă din declaraţiile de cheltuieli care se vor transmite Comisiei Europene, pentru perioada de programare 2007-2013, cu aplicarea corespunzătoare a prevederilor art. 2, a sumelor care sunt calculate conform metodologiei prevăzute la art. 1.
Art. 5. - Se autorizează Autoritatea de Certificare şi Plată din cadrul Ministerului Finanţelor Publice să efectueze operaţiunile de regularizare financiară a sumelor pentru care s-au aplicat măsuri de reducere temporară a sumelor declarate la Comisia Europeană, în perioada 22 decembrie 2011-30 iunie 2012.
Art. 6. - În termen de 3 zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotărâri, Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii informează serviciile Comisiei Europene cu privire la acceptarea de către autorităţile române a aplicării corecţiilor financiare stabilite de Comisia Europeană pentru cheltuielile realizate în cadrul contractelor de achiziţie publică, pentru care procedurile de atribuire a contractelor de achiziţie publică au fost lansate în SEAP înainte de data de 1 octombrie 2011 de către autorităţile contractante finanţate din axa prioritară 1 - beneficiari CNADNR - S.A. şi CNCF „CFR” - S.A. şi axele prioritare 2 şi 3 - beneficiar CNCF „CFR” - S.A. ale Programului operaţional sectorial Transport.
Art. 7. - Aplicarea prevederilor art. 571 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, nu exclude obligaţia Autorităţii de management pentru Programul operaţional sectorial Transport de a aplica prevederile legale în vigoare privind constatarea, recuperarea creanţelor bugetare şi stabilirea debitorilor inclusiv pentru contractele de achiziţie publică lansate în SEAP înainte de 1 octombrie 2011 de beneficiarii finanţaţi din axa prioritară 1 - beneficiari CNADNR- S.A. şi CNCF „CFR” - S.A. şi axele prioritare 2 şi 3 - beneficiar CNCF „CFR” - S.A. ale Programului operaţional sectorial Transport.
PRIM-MINISTRU
VICTOR-VIOREL PONTA
Contrasemnează:
Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,
Florin Georgescu
p. Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
Septimiu Buzaşu,
secretar de stat
Ministrul afacerilor europene,
Leonard Orban
Bucureşti, 4 decembrie 2012.
Nr. 1.200.
ANEXA
METODOLOGIE
privind modul de calcul al sumelor pentru care se aplică decertificarea definitivă şi deducerea procentuală definitivă din declaraţiile de cheltuieli care se transmit Comisiei Europene, pentru perioada de programare 2007-2013, aferente contractelor de achiziţie publică pentru care procedurile de atribuire au fost lansate în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, denumit în continuare SEAP, înainte de data de 1 octombrie 2011 de către autorităţile contractante, finanţate din axa prioritară 1 „Modernizarea şi dezvoltarea axelor prioritare TEN-Tîn scopul dezvoltării unui sistem durabil de transport şi integrării acestuia în reţelele de transport ale UE” - beneficiari Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A., denumită în continuare CNADNR - S.A., şi Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” - S.A., denumită în continuare CNCF”CFR”- S.A., axa prioritară 2 „Modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii naţionale de transport în scopul dezvoltării unui sistem naţional durabil de transport” – beneficiar CNCF „CFR”- S.A. şi axa prioritară 3 „Modernizarea sectorului de transport în scopul îmbunătăţirii protecţiei mediului, a sănătăţii umane şi a siguranţei pasagerilor” - beneficiar CNCF „CFR” - S.A. ale Programului operaţional sectorial Transport
Metodologia are în vedere calculul unor indicatori aferenţi cheltuielilor realizate în cadrul contractelor de achiziţie publică pentru care procedurile de atribuire au fost lansate în SEAP înainte de data de 1 octombrie 2011, inclusiv actele adiţionale aferente acestora semnate până la data de 1 octombrie 2011, finanţate din axa prioritară 1 (beneficiari CNADNR - S.A. şi CNCF „CFR” - S.A.) si axele prioritare 2 si 3 (beneficiar CNCF „CFR” - S.A.).
I. Indicatori care sunt în evidenţele Autorităţii de management pentru Programul operaţional sectorial Transport:
a) Valoarea totală a cheltuielilor incluse de Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial Transport în declaraţii de cheltuieli transmise la Autoritatea de Certificare şi Plată
b) Valoarea totală a reducerilor individuale, ca urmare a procesului de verificare a cererilor de rambursare, inclusiv a celor aplicate până la emiterea/ca urmare a emiterii unor note de constatare, aplicate în urma identificării unor abateri de la reglementările în vigoare în domeniul achiziţiilor publice
c) Valoarea totală a cheltuielilor autorizate, neincluse temporar în declaraţiile de cheltuieli transmise de către Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial Transport Autorităţii de Certificare şi Plată, operate ca urmare a unor suspiciuni de neregulă în aplicarea reglementărilor în vigoare în domeniul achiziţiilor publice. Nu se încadrează în această categorie cheltuielile autorizate, excluse temporar 100% din declaraţiile de cheltuieli.
II. Indicatori care sunt în evidenţele Autorităţii de Certificare şi Plată
d) Valoarea totală a cheltuielilor neeligibile aferente creanţelor bugetare constituite de Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial Transport ca urmare a identificării unor abateri de la reglementările în vigoare în domeniul achiziţiilor publice, recuperate de la debitori şi deduse de către Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial Transport, în calculul cumulativ, din declaraţiile de cheltuieli transmise la Autoritatea de Certificare şi Plată aferente unor cheltuieli certificate la Comisia Europeană
e) Valoarea totală a cheltuielilor declarate de Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial Transport, care au fost considerate neeligibile/susceptibile a nu fi eligibile de către Autoritatea de Certificare şi Plată, deoarece pentru acestea sunt formulate constatări cu implicaţii financiare ca urmare a unor abateri, altele decât cele care au rezultat din încălcarea reglementărilor în vigoare în domeniul achiziţiilor publice şi pentru care este activă măsura Autorităţii de Certificare şi Plată a neincluderii temporare a acestora în declaraţii de cheltuieli
f) Valoarea totală a cheltuielilor neeligibile aferente creanţelor bugetare constituite de Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial Transport ca urmare a identificării unor abateri, altele decât cele care au rezultat din încălcarea reglementărilor în vigoare în domeniul achiziţiilor publice, recuperate de la debitori şi deduse de către Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial Transport, în calculul cumulativ, din declaraţiile de cheltuieli transmise la Autoritatea de Certificare şi Plată aferente unor cheltuieli certificate la Comisia Europeană
g) Valoarea totală a cheltuielilor declarate de Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial Transport, care au fost considerate neeligibile/susceptibile a nu fi eligibile de către Autoritatea de Certificare şi Plată, deoarece pentru acestea sunt formulate constatări cu implicaţii financiare ca urmare a unor abateri, rezultate din încălcarea reglementărilor în vigoare în domeniul achiziţiilor publice şi pentru care este activă măsura Autorităţii de Certificare şi Plată a neincluderii temporare a acestora în declaraţii de cheltuieli
III. Modul de calcul al sumei care se decertifică / se deduce definitiv:
SD = [(a + b + c) - (e + f) ] * 20% - (b + c + d + g)
NOTE:
1. Calculul sumelor care se decertifică/se deduc definitiv se efectuează la nivel de axă prioritară.
2. Sunt exceptate de la aplicarea acestor corecţii următoarele categorii de cheltuieli:
(i) cheltuieli aferente contractelor de achiziţie publică pentru care procedura s-a lansat în SEAP după data de 30 septembrie 2011;
(ii) cheltuieli care nu rezultă din achiziţiile publice (salarii, diurne, cheltuieli administrative curente etc.);
(iii) cheltuieli aferente contractelor de achiziţie publică pentru care s-a aplicat procedura de achiziţie directă;
(iv) cheltuieli aferente contractelor de achiziţie publică pentru care s-au aplicat procedurile specifice BEI/BERD;
(v) cheltuielile efectuate de beneficiarii privaţi care nu aveau obligaţia aplicării Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare.
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAŢIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI Nr. 2.456 din 12 noiembrie 2012 |
MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE Nr. 1.686 din 12 decembrie 2012 |
MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE Nr. 2.874 din 19 noiembrie 2012 |
pentru aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 al Societăţii Comerciale „Uzina Mecanică” Plopeni - S.A., filială a Companiei Naţionale ROMARM - S.A.
Având în vedere prevederile art. 15 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 6 alin. (8) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 203/2009, cu modificările şi completările ulterioare,
în conformitate cu prevederile art. 9 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.634/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri, viceprim-ministrul, ministrul finanţelor publice, şi ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emit următorul ordin:
Art. 1. - Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 al Societăţii Comerciale „Uzina Mecanică” Plopeni - S.A., filială a Companiei Naţionale ROMARM - S.A., prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2 - (1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli, precum şi nivelul cheltuielilor în structură reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate, prin aprobarea de către Ministerul Economiei, Comerţului si Mediului de Afaceri, Ministerul Finanţelor Publice şi Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale a unui ordin de rectificare a bugetului de venituri şi cheltuieli.
(2) în cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Societatea Comercială „Uzina Mecanică” Plopeni - S.A., filială a Companiei Naţionale ROMARM - S.A., poate efectua cheltuieli totale proporţional cu gradul de realizare al veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
Ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri, Daniel Chiţoiu |
Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice, Florin Georgescu |
Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale, Mariana Câmpeanu |
ANEXĂ
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI
Operatorul economic: Societatea Comercială „Uzina Mecanică” Plopeni - S.A.
Sediul/Adresa: Str. Republicii nr. 1, Plopeni, Prahova Cod unic de înregistrare RO 13741804
BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2012
|
|
|
|
- mii lei - |
|||
|
INDICATORI |
Nr. rd. |
2011 Realizat |
BVC 2012 Propuneri |
|||
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||
I. |
|
|
VENITURI TOTALE (Rd.2+Rd.10+Rd.15) |
1 |
21.705 |
25.200 |
|
|
1 |
|
Venituri din exploatare, din care: |
2 |
21.425 |
25.100 |
|
|
|
a) |
din producţia vândută |
3 |
18.054 |
21.100 |
|
|
|
b) |
din vânzarea mărfurilor |
4 |
1.112 |
1.200 |
|
|
|
c) |
din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: |
5 |
|
|
|
|
|
|
c1 |
subvenţii, cf. prevederilor legale în vigoare |
6 |
|
|
|
|
|
c2 |
transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare |
7 |
|
|
|
|
d) |
producţia de imobilizări |
8 |
|
|
|
|
|
e) |
alte venituri din exploatare |
9 |
2.259 |
2.800 |
|
|
|
|
| - venituri conform OUG 95/2002 |
9a |
543 |
439 |
|
|
2 |
|
Venituri financiare, din care: |
10 |
280 |
100 |
|
|
|
a) |
din imobilizări financiare |
11 |
|
|
|
|
|
b) |
din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele imobilizate |
12 |
|
|
|
|
|
c) |
din dobânzi |
13 |
|
|
|
|
|
d) |
alte venituri financiare |
14 |
280 |
100 |
|
|
3 |
|
Venituri extraordinare |
15 |
|
|
|
II. |
|
|
CHELTUIELI TOTALE (rd.17+48+51) |
16 |
28.369 |
25.180 |
|
|
1 |
|
Cheltuieli de exploatare, din care: |
17 |
28.184 |
25.080 |
|
|
|
a) |
cheltuieli materiale |
18 |
7.392 |
8.000 |
|
|
|
b) |
alte cheltuieli externe (cu energie şi apă) |
19 |
3.015 |
3.500 |
|
|
|
c) |
cheltuieli privind mărfurile |
20 |
1.101 |
1.200 |
|
|
|
d) |
cheltuieli cu personalul, din care: |
21 |
4.590 |
4.590 |
|
|
|
|
d1 |
ch. cu salariile (Rd.22=Rd.94+Rd.95) |
22 |
3.515 |
3.515 |
|
|
|
|
cheltuieli cu personalul activitate şi nucleu (rd.22+rd.47a) |
22a |
4.058 |
3.954 |
|
|
|
d2 |
cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială şi alte obligaţii legale, din care: |
23 |
1.005 |
1.005 |
|
|
|
|
ch. privind contribuţia la asigurări sociale |
24 |
754 |
754 |
|
|
|
|
ch. privind contribuţia la asigurări pt. şomaj |
25 |
17 |
17 |
|
|
|
|
ch. privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate |
26 |
183 |
183 |
|
|
|
|
ch. privind contribuţiile la fondurile speciale aferente fondului de salarii |
27 |
51 |
51 |
|
|
|
d3 |
alte cheltuieli cu personalul,din care: |
28 |
70 |
70 |
|
|
|
|
d3.1).ch. sociale prevăzute prin art.21 Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, din care: |
29 |
70 |
70 |
|
|
|
|
- tichete de creşă, cf. Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare |
30 |
|
|
|
|
|
|
- tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările şi completările ulterioare |
31 |
|
|
|
|
|
|
d3.2) tichete de masă |
32 |
|
|
|
|
|
|
d3.3) tichete de vacanţă |
33 |
|
|
|
|
|
|
d3.4)alte drepturi de personal conform prevederilor legale |
33a |
|
|
|
|
e) |
ch. cu plăţile compensatorii cf. CCM aferente disponibilizărilor potrivit programelor de disponibilizări |
34 |
|
|
|
|
|
f) |
ch. cu drepturile salariale cuvenite în baza unor hotărâri judecătoreşti |
35 |
|
|
|
|
|
g) |
ch. cu amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale |
36 |
1.038 |
1.160 |
|
|
|
h) |
ch. cu prestaţiile externe |
37 |
4.673 |
5.767 |
|
|
|
i) |
alte cheltuieli de exploatare, din care: |
38 |
6.375 |
863 |
|
|
|
|
i1) contract de mandat |
39 |
80 |
80 |
|
|
|
|
i2) ch. de protocol, din care: |
40 |
34 |
|
|
|
|
|
|
- tichete cadou potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările şi completările ulterioare |
41 |
|
|
|
|
|
i3) ch. de reclamă şi publicitate, din care: |
42 |
32 |
32 |
|
|
|
|
|
tichete cadou pt. cheltuieli de reclamă şi publicitate, potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările şi completările ulterioare |
43 |
|
|
|
|
|
|
tichete cadou pt. campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente sau noi, potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările şi completările ulterioare |
44 |
|
|
|
|
|
i4) ch. cu sponsorizarea |
45 |
|
|
|
|
|
|
i5) ch. cu taxa pt. activitatea de exploatare a resurselor minerale |
46 |
|
|
|
|
|
|
i6) ch. cu redevenţa pentru concesionarea bunurilor |
47 |
|
|
|
|
|
|
i7) cheltuieli conform OUG 95/2002 si/ sau cheltuieli şomaj tehnic |
47a |
543 |
439 |
|
|
|
|
i8) cheltuieli aferente restructurării, privatizării, administrator special,etc. |
47b |
132 |
132 |
|
|
|
|
i9) cheltuieli cu dobânzi si penalităţi |
47c |
5.554 |
|
|
|
2 |
|
Cheltuieli financiare, din care: |
48 |
185 |
100 |
|
|
|
a) |
cheltuieli privind dobânzile |
49 |
|
|
|
|
|
b) |
alte cheltuieli financiare |
50 |
185 |
100 |
|
|
3 |
|
Cheltuieli extraordinare |
51 |
|
|
|
III. |
|
|
REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) |
52 |
-6.664 |
20 |
|
IV. |
|
|
IMPOZIT PE PROFIT |
53 |
|
3 |
|
V. |
|
|
PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: |
54 |
|
17 |
|
|
1 |
|
Rezerve legale |
55 |
|
1 |
|
|
2 |
|
Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege |
56 |
|
|
|
|
3 |
|
Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi |
57 |
|
16 |
|
|
4 |
|
Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plaţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi externe |
58 |
|
|
|
|
5 |
|
Alte repartizări prevăzute de lege |
59 |
|
|
|
|
6 |
|
Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la rd.55, 56, 57, 58 şi 59. |
60 |
|
|
|
|
7 |
|
Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă |
61 |
|
0 |
|
|
8 |
|
Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat |
62 |
|
|
|
|
9 |
|
Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct.1-8 se repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare |
63 |
|
|
|
VI. |
|
|
VENITURI DIN FONDURI EUROPENE |
64 |
|
|
|
VII. |
|
|
CHELTUIELI DIN FONDURI EUROPENE din care: |
65 |
|
|
|
|
|
a) |
cheltuieli materiale |
66 |
|
|
|
|
|
b) |
cheltuieli salariale |
67 |
|
|
|
|
|
c) |
cheltuieli privind prestări servicii |
68 |
|
|
|
|
|
d) |
cheltuieli cu reclama si publicitate |
69 |
|
|
|
|
|
e) |
alte cheltuieli |
70 |
|
|
|
VIII. |
|
|
SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: |
71 |
154 |
660 |
|
|
1 |
|
Surse proprii |
72 |
154 |
660 |
|
|
2 |
|
Alocaţii de la buget |
73 |
|
|
|
|
3 |
|
Credite bancare |
74 |
|
|
|
|
|
a) |
- interne |
75 |
|
|
|
|
|
b) |
- externe |
76 |
|
|
|
|
4 |
|
Fonduri europene |
77 |
|
|
|
|
5 |
|
Alte surse |
78 |
|
|
|
IX. |
|
|
CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: |
79 |
154 |
660 |
|
|
1 |
|
Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la finele anului |
80 |
154 |
660 |
|
|
2 |
|
Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii |
81 |
|
|
|
|
|
a) |
interne |
82 |
|
|
|
|
|
b) |
externe |
83 |
|
|
|
X. |
|
|
REZERVE, din care: |
84 |
|
|
|
XI. |
1 |
|
Rezerve legale |
85 |
|
1 |
|
|
2 |
|
Rezerve statutare |
86 |
|
|
|
|
3 |
|
Alte rezerve |
87 |
|
|
|
XII. |
|
|
DATE DE FUNDAMENTARE |
88 |
|
|
|
|
1 |
|
Venituri totale |
89 |
21.162 |
24.761 |
|
|
2 |
|
Cheltuieli aferente veniturilor totale |
90 |
27.826 |
24.741 |
|
|
3 |
|
Nr. prognozat de personal la finele anului |
91 |
218 |
218 |
|
|
4 |
|
Nr. mediu de salariaţi total |
92 |
205 |
197 |
|
|
|
|
număr personal în activitate |
92a |
179 |
179 |
|
|
|
|
număr personal în nucleu |
92b |
23 |
18 |
|
|
|
|
alte categorii |
92c |
3 |
|
|
|
5 |
|
Cheltuieli de natura salariata (a+b+c), din care: |
93 |
3.515 |
3.515 |
|
|
|
a) |
fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă |
94 |
3.511 |
3.511 |
|
|
|
b) |
alte cheltuieli cu personalul |
95 |
4 |
4 |
|
|
|
c) |
alte bonificaţii si bonusuri în bani si/sau natura |
96 |
|
|
|
|
6 |
a) |
Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) (Rd.94/Rd.92a)/12*1000 |
97 |
1.635 |
1.635 |
|
|
|
b) |
Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoana) influenţat de bonificaţiile si bonusurile în lei si sau natura (Rd.93/Rd.92a)/12*1000 |
98 |
1.637 |
1.637 |
|
|
7 |
|
Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri curente (lei/persoană)(Rd.89/92a) |
99 |
118 |
138 |
|
|
8 |
|
Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri comparabile (lei/persoană)(Rd.89/92a x ICP) |
100 |
122 |
138 |
|
|
9 |
|
Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/persoana) |
101 |
|
|
|
|
10 |
|
Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli totale/venituri totale)x1000 =(Rd.16/rd.1)x1000 |
102 |
1.315 |
999 |
|
|
11 |
|
Plăţi restante |
103 |
|
|
|
|
|
a) |
preţuri curente |
104 |
86.445 |
76.070 |
|
|
|
b) |
preţuri comparabile |
105 |
89.384 |
76.070 |
|
|
12 |
|
Creanţe restante |
106 |
|
|
|
|
|
a) |
preţuri curente |
107 |
4.419 |
3.880 |
|
|
|
b) |
preţuri comparabile |
108 |
4.569 |
3.880 |
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI Nr. 2.468 din 12 noiembrie 2012 |
MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE Nr. 1.689 din 12 decembrie 2012 |
MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE Nr. 2.850 din 14 noiembrie 2012 |
pentru aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 al Societăţii Comerciale F.A. CUGIR - S.A., filială a Companiei Naţionale ROMARM - S.A.
Având în vedere prevederile art. 15 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 6 alin. (8) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 203/2009, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul prevederilor art. 9 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.634/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri, viceprim-ministrul, ministrul finanţelor publice, şi ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emit următorul ordin:
Art. 1. - Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 al Societăţii Comerciale F.A. CUGIR - S.A., filială a Companiei Naţionale ROMARM - S.A., prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - (1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli, precum şi nivelul cheltuielilor în structură reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate, prin aprobarea de către Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, Ministerul Finanţelor Publice şi Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale a unui ordin de rectificare a bugetului de venituri şi cheltuieli.
(2) în cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Societatea Comercială F.A. CUGIR -S.A., filială a Companiei Naţionale ROMARM -S.A., poate efectua cheltuieli totale proporţional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
p. Ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri, Gelu-Ştefan Diaconu, secretar de stat |
Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice, Florin Georgescu |
Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale, Mariana Câmpeanu |
ANEXĂ*)
AUTORITATEAADMINISTRAŢIEI PUBLICE CENTRALE
Operatorul economic: Societatea Comercială F.A. CUGIR - S.A.
Str. 21 Decembrie 1989
CUI RO 16368506
BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
pe anul 2012
|
|
|
|
- mii lei - |
||||
|
INDICATORI |
Nr. rd. |
2011 Realizat |
BVC 2012 Propuneri |
||||
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|||
I. |
|
|
VENITURI TOTALE (Rd.2+Rd.10+Rd.15) |
1 |
23.781 |
27.589 |
||
|
1 |
|
Venituri din exploatare, din care: |
2 |
22.172 |
26.019 |
||
|
|
a) |
din producţia vândută |
3 |
22.888 |
24.170 |
||
|
|
b) |
din vânzarea mărfurilor |
4 |
99 |
99 |
||
|
|
d) |
producţia de imobilizări |
8 |
8 |
|
||
|
|
e) |
alte venituri din exploatare, din care: |
9 |
-823 |
1.750 |
||
|
|
|
|
- venituri conform OUG 95/2002 |
9a |
1.652 |
1.515 |
|
|
2 |
|
Venituri financiare, din care: |
10 |
1.069 |
1.570 |
||
|
|
a) |
din imobilizări financiare |
11 |
|
|
||
|
|
c) |
din dobânzi |
13 |
|
|
||
|
|
d) |
alte venituri financiare |
14 |
1.609 |
1.570 |
||
|
3 |
|
Venituri extraordinare |
15 |
|
|
||
II. |
|
|
CHELTUIELI TOTALE (rd.17+48+51) |
16 |
40.875 |
27.587 |
||
|
1 |
|
Cheltuieli de exploatare, din care: |
17 |
38.783 |
26.847 |
||
|
|
a) |
cheltuieli materiale |
18 |
6.978 |
5.428 |
||
|
|
b) |
alte cheltuieli externe (cu energie şi apă) |
19 |
3.032 |
2.104 |
||
|
|
c) |
cheltuieli privind mărfurile |
20 |
58 |
58 |
||
|
|
d) |
cheltuieli cu personalul, din care: |
21 |
15.874 |
15.916 |
||
|
|
|
d1 |
ch. cu salariile (Rd.22=Rd.94+Rd.95) |
22 |
11.162 |
11.160 |
|
|
|
|
|
cheltuieli cu personalul activitate şi nucleu (rd.22+rd.47a) |
22a |
12.814 |
12.675 |
|
|
|
|
d2 |
cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială şi alte obligaţii legale, din care: |
23 |
3.197 |
3.241 |
|
|
|
|
|
ch. privind contribuţia la asigurări sociale |
24 |
2.400 |
2444 |
|
|
|
|
|
ch. privind contribuţia la asigurări pt. şomaj |
25 |
56 |
56 |
|
|
|
|
|
ch. privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate |
26 |
580 |
580 |
|
|
|
|
|
ch. privind contribuţiile la fondurile speciale aferente fondului de salarii |
27 |
161 |
161 |
|
|
|
|
d3 |
alte cheltuieli cu personalul,din care: |
28 |
1.515 |
1.515 |
|
|
|
|
|
d3.1).ch. sociale prevăzute prin art.21 Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, din care: |
29 |
150 |
150 |
|
|
|
|
|
- tichete de creşă, cf. Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare |
30 |
|
|
|
|
|
|
|
- tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare |
31 |
150 |
150 |
|
|
|
|
|
d3.2) tichete de masă |
32 |
1.365 |
1.365 |
|
|
|
|
|
d3.3) tichete de vacanţă |
33 |
|
|
|
|
|
|
|
d3.4)alte drepturi de personal conform prevederilor legale |
33a |
|
|
|
|
|
e) |
ch. cu plăţile compensatorii cf. CCM aferente disponibilizărilor potrivit programelor de disponibilizări |
34 |
|
|
||
|
|
f) |
ch. cu drepturile salariale cuvenite în baza unor hotărâri judecătoreşti |
35 |
|
|
||
|
|
g) |
ch. cu amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale |
36 |
501 |
530 |
||
|
|
h) |
ch. cu prestaţiile externe |
37 |
3.138 |
875 |
||
|
|
i) |
alte cheltuieli de exploatare, din care: |
38 |
9.202 |
1.936 |
||
|
|
|
M) contract de mandat |
39 |
80,29 |
80,29 |
||
|
|
|
i2) ch. de protocol, din care: |
40 |
15 |
0 |
||
|
|
|
|
- tichete cadou potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările şi completările ulterioare |
41 |
|
|
|
|
|
|
i3) ch. de reclamă şi publicitate, din care: |
42 |
2 |
|
||
|
|
|
|
tichete cadou pt. cheltuieli de reclamă şi publicitate, potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările şi completările ulterioare |
43 |
|
|
|
|
|
|
|
tichete cadou pt. campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente sau noi, potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările şi completările ulterioare |
44 |
|
|
|
|
|
|
i4) ch. cu sponsorizarea |
45 |
|
|
||
|
|
|
i5) ch. cu taxa pt. activitatea de exploatare a resurselor minerale |
46 |
|
|
||
|
|
|
i6) ch. cu redevenţa pentru concesionarea bunurilor |
47 |
|
|
||
|
|
|
\7) cheltuieli conform OUG 95/2002 si/ sau cheltuieli şomaj tehnic |
47a |
1.652 |
1.515 |
||
|
|
|
i8) cheltuieli aferente restructurării, privatizării, administrator special,etc. |
47b |
121 |
114 |
||
|
2 |
|
Cheltuieli financiare, din care: |
48 |
2.092 |
740 |
||
|
|
a) |
cheltuieli privind dobânzile |
49 |
121 |
40 |
||
|
|
b) |
alte cheltuieli financiare |
50 |
1.971 |
700 |
||
|
3 |
|
Cheltuieli extraordinare |
51 |
|
|
||
III. |
|
|
REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) |
52 |
-17.094 |
2 |
||
IV. |
|
|
IMPOZIT PE PROFIT |
53 |
|
0,3 |
||
V. |
|
|
PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: |
54 |
|
1,7 |
||
|
1 |
|
Rezerve legale |
55 |
|
0 |
||
|
2 |
|
Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege |
56 |
|
|
||
|
3 |
|
Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi |
57 |
|
1,7 |
||
|
4 |
|
Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plaţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi |
58 |
|
|
||
|
5 |
|
Alte repartizări prevăzute de lege |
59 |
|
|
||
|
6 |
|
Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la rd.55, 56, 57, 58 şi 59. |
60 |
0 |
0 |
||
|
7 |
|
Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă |
61 |
|
|
||
|
8 |
|
Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat |
62 |
0 |
0 |
||
|
9 |
|
Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct.1-8 se repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare |
63 |
0 |
0 |
||
VI. |
|
|
VENITURI DIN FONDURI EUROPENE |
64 |
|
|
||
VII. |
|
|
CHELTUIELI DIN FONDURI EUROPENE din care: |
65 |
|
|
||
|
|
a) |
cheltuieli materiale |
66 |
|
|
||
|
|
b) |
cheltuieli salariale |
67 |
|
|
||
|
|
c) |
cheltuieli privind prestări servicii |
68 |
|
|
||
|
|
d) |
cheltuieli cu reclama si publicitate |
69 |
|
|
||
|
|
e) |
alte cheltuieli |
70 |
|
|
||
VIII. |
|
|
SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: |
71 |
0 |
550 |
||
|
1 |
|
Surse proprii |
72 |
0 |
550 |
||
|
2 |
|
Alocaţii de la buget |
73 |
0 |
|
||
|
3 |
|
Credite bancare |
74 |
|
|
||
|
|
a) |
- interne |
75 |
|
|
||
|
|
b) |
- externe |
76 |
|
|
||
|
4 |
|
Fonduri europene |
77 |
|
|
||
|
5 |
|
Alte surse |
78 |
|
|
||
IX. |
|
|
CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: |
79 |
0 |
550 |
||
|
1 |
|
Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la finele anului |
80 |
0 |
550 |
||
|
2 |
|
Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii |
81 |
|
|
||
|
|
a) |
interne |
82 |
|
|
||
|
|
b) |
externe |
83 |
|
|
||
X. |
|
|
REZERVE, din care: |
84 |
|
|
||
XI. |
1 |
|
Rezerve legale |
85 |
0 |
0 |
||
|
2 |
|
Rezerve statutare |
86 |
0 |
0 |
||
|
3 |
|
Alte rezerve |
87 |
|
|
||
XII. |
|
|
DATE DE FUNDAMENTARE |
88 |
|
|
||
|
1 |
|
Venituri totale |
89 |
22.131 |
26.074 |
||
|
2 |
|
Cheltuieli aferente veniturilor totale |
90 |
39.223 |
26.072 |
||
|
3 |
|
Nr. prognozat de personal latinele anului |
91 |
685 |
685 |
||
|
4 |
|
Nr. mediu de salariaţi total din care: |
92 |
674 |
665 |
||
|
4a |
|
|
Nr. mediu de salariaţi în activitate |
92a |
594 |
594 |
|
|
4b |
|
|
Nr. mediu de salariaţi în nucleu |
92b |
71 |
62 |
|
|
4c |
|
|
Nr. mediu de salariaţi alte categorii (şomaj tehnic, CAS etc.) |
92c |
9 |
9 |
|
|
5 |
|
Cheltuieli de natura salariala (a+b+c), din care: |
93 |
12.677 |
12.675 |
||
|
|
a) |
fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă |
94 |
11.150 |
11.148 |
||
|
|
b) |
alte cheltuieli cu personalul |
95 |
12 |
12 |
||
|
|
c) |
alte bonificaţii si bonusuri în bani si/sau natura |
96 |
1.515 |
1.515 |
||
|
6 |
a) |
Câştigul mediu lunar pe salariat(lei/persoană)(Rd.94/Rd.92a)/12*1000 |
97 |
1.564 |
1.564 |
||
|
|
b) |
Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoana) influenţat de bonificaţiile si bonusurile în lei si sau natura (Rd.93/Rd.92a)/12*1000 |
98 |
1.778 |
1.778 |
||
|
7 |
|
Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri curente (lei/persoană)(Rd.89/92a) |
99 |
37 |
44 |
||
|
8 |
|
Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri comparabile |
100 |
38 |
44 |
||
|
9 |
|
Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/persoana) |
101 |
0 |
|
||
|
10 |
|
Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli totale/venituri totale)x1000 =(Rd.16/rd.1)x1000 |
102 |
1.772 |
1.000 |
||
|
11 |
|
Plăţi restante |
103 |
|
|
||
|
|
a) |
preţuri curente |
104 |
103.137 |
94.887 |
||
|
|
b) |
preţuri comparabile |
105 |
106.644 |
94.887 |
||
|
12 |
|
Creanţe restante |
106 |
|
|
||
|
|
a) |
preţuri curente |
107 |
1.619 |
516 |
||
|
|
b) |
preţuri comparabile |
108 |
1.674 |
516 |
||
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI
privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Utilaj Petrolier - IPCUP Ploieşti, aflat sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerţului si Mediului de Afaceri
În conformitate cu prevederile art. 9 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.634/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, cu modificările şi completările ulterioare,
în baza art. 15 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare din domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul prevederilor art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri emite următorul ordin:
Art. 1. - Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Utilaj Petrolier - IPCUP Ploieşti, aflat sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli prevăzut la art. 1 reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite.
(2) în cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Utilaj Petrolier - IPCUP Ploieşti poate efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
Art. 3. - Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Utilaj Petrolier - IPCUP Ploieşti, aflat sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 4. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
p. Ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri,
Gelu-Ştefan Diaconu,
secretar de stat
Bucureşti, 5 decembrie 2012.
Nr. 2.647.
ANEXĂ
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI
Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Utilaj Petrolier - IPCUP Ploieşti
BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
pe anul 2012
|
|
|
- mii lei - |
|
INDICATORI |
Nr. rd. |
Program 2012 |
|
A |
0 |
1 |
I |
VENITURI TOTALE, din care: |
1 |
2.740 |
1 |
VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: |
2 |
2.740 |
a) |
Venituri din activitatea de bază*) |
3 |
607 |
b) |
Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare |
4 |
2.000 |
c) |
Alte venituri din exploatare |
5 |
133 |
2 |
VENITURI FINANCIARE |
6 |
|
3 |
VENITURI EXTRAORDINARE |
7 |
|
II |
CHELTUIELI TOTALE, din care: |
8 |
2.740 |
1 |
Cheltuieli de exploatare, total, din care: |
9 |
2.740 |
a) |
Bunuri şi servicii |
10 |
200 |
b) |
Cheltuieli de personal, din care: |
11 |
1.476 |
|
cheltuieli cu salariile, din care: |
12 |
1.151 |
|
- indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie |
13 |
|
|
- drepturile salariale ale directorului general |
14 |
80 |
- |
contribuţii de asigurări sociale de stat |
15 |
239 |
- |
contribuţii de asigurări de şomaj |
16 |
6 |
- |
contribuţii de asigurări sociale de sănătate |
17 |
60 |
- |
contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale |
18 |
3 |
- |
contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii |
19 |
10 |
- |
contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale |
20 |
3 |
- |
contribuţii la fondul de pensii facultative |
21 |
|
- |
alte cheltuieli de personal, din care: |
22 |
5 |
|
- tichete de masă |
23 |
|
|
- deplasări, detaşări |
24 |
5 |
c) |
Cheltuieli de exploatare privind amortizările, provizioanele şi ajustările pentru depreciere |
25 |
160 |
d) |
Cheltuieli de protocol |
26 |
|
e) |
Cheltuieli de reclamă şi publicitate |
27 |
0 |
f) |
Cheltuieli cu sponsorizarea |
28 |
|
g) |
Cheltuieli prevăzute de art.21(3) litera c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal |
29 |
|
h) |
Alte cheltuieli |
30 |
905 |
2 |
Cheltuieli financiare, din care: |
31 |
0 |
|
- cheltuieli privind dobânzile |
32 |
|
|
- alte cheltuieli financiare |
33 |
|
3 |
Cheltuieli extraordinare |
34 |
|
III |
REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) |
35 |
|
IV |
IMPOZIT PE PROFIT |
36 |
0 |
V |
REZULTATUL NET |
37 |
0 |
VI |
ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRFCFDFNTI |
38 |
0 |
VII |
PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI |
39 |
0 |
a) |
pentru cointeresarea personalului |
40 |
0 |
b) |
pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional |
41 |
0 |
c) |
pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor |
42 |
0 |
VIII |
SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: |
43 |
0 |
1 |
Surse proprii |
44 |
|
2 |
Subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii |
45 |
|
3 |
Credite bancare pentru investiţii |
46 |
|
|
- interne |
47 |
|
|
- externe |
48 |
|
4 |
Alte surse |
49 |
|
IX |
UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care: |
50 |
0 |
1 |
Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului |
51 |
0 |
2 |
Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii |
52 |
|
|
- interne |
53 |
|
|
- externe |
54 |
|
X |
DATE DE FUNDAMENTARE |
|
|
1 |
Venituri totale (rd.01) |
55 |
2.740 |
2 |
Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd.08) |
56 |
2.740 |
3 |
Rezultate (+/-)(rd.55-rd.56) |
57 |
0 |
4 |
Număr mediu personal , total institut, din care: |
58 |
50 |
|
- număr mediu personal de cercetare - dezvoltare |
59 |
24 |
5 |
Câştigul mediu lunar pe salariat, total institut (lei / persoană/lună) |
60 |
1.821 |
6 |
Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare (lei/persoană/lună) |
61 |
2.280 |
7 |
Rentabilitatea (rd.57/rd.56*100) |
62 |
0 |
8 |
Rata rentabilităţii financiare (rd.37*100/capital propriu) |
63 |
|
9 |
Plăti restante |
64 |
18.701 |
10 |
Creanţe de încasat |
65 |
430 |
*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumă de 552 mii lei încheiate până la data de 31 decembrie 2011, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 0 mii lei.