MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI
P A R T E A I
Anul XXV - Nr. 746 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI ŞI ALTE ACTE Luni, 2 decembrie 2013
SUMAR
LEGI ŞI DECRETE
315. - Lege pentru ratificarea Acordului dintre Guvernul României şi Consiliul Federal Elveţian privind dobândirea dreptului de proprietate asupra terenurilor de către misiunile diplomatice ale celor două state, semnat la Bucureşti la 15 iulie 2013
Acord între Guvernul României şi Consiliul Federal Elveţian privind dobândirea dreptului de proprietate asupra terenurilor de către misiunile diplomatice ale celor două state
908. - Decret privind promulgarea Legii pentru ratificarea Acordului dintre Guvernul României şi Consiliul Federal Elveţian privind dobândirea dreptului de proprietate asupra terenurilor de către misiunile diplomatice ale celor două state, semnat la Bucureşti la 15 iulie 2013
324. - Lege pentru respingerea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 59/2013 privind stabilirea unor măsuri pentru eficientizarea activităţilor de prevenire şi combatere a corupţiei
930. - Decret privind promulgarea Legii pentru respingerea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 59/2013 privind stabilirea unor măsuri pentru eficientizarea activităţilor de prevenire şi combatere a corupţiei
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
935. - Hotărâre privind alocarea unor sume defalcate din taxa pe valoarea adăugată unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat finanţate din bugetele locale
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
1.256. - Ordin al ministrului transporturilor pentru aprobarea funcţiilor din siguranţa transporturilor pentru care sunt necesare avize de aptitudine medicală şi/sau psihologică
1.446/1.294/2.268. - Ordin al viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, al ministrului delegat pentru buget, al ministrului afacerilor externe şi al ministrului economiei pentru completarea Procedurilor şi modalităţilor de încasare şi de decontare a contravalorii creanţelor recuperate în baza Legii nr. 29/1994, cu modificările ulterioare, precum şi a tehnicilor de analiză şi selecţie a ofertelor, de negociere şi de prezentare a propunerilor de mandat, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice, al ministrului afacerilor externe şi al ministrului economiei şi comerţului nr. 1.080/M-1/689/481/2005
1.462. - Ordin al ministrului sănătăţii privind modificarea şi completarea Normelor tehnice de finanţare şi realizare a acţiunilor prioritare pentru tratamentul pacienţilor critici cu infarct miocardic acut, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 585/2013
LEGI ŞI DECRETE
PARALAMENTUL ROMÂNIEI
CAMERA DEPUTAŢILOR |
SENATUL |
pentru ratificarea Acordului dintre Guvernul României şi Consiliul Federal Elveţian privind dobândirea dreptului de proprietate asupra terenurilor de către misiunile diplomatice ale celor două state, semnat la Bucureşti la 15 iulie 2013
Parlamentul României adoptă prezenta lege.
Articol unic. - Se ratifică Acordul dintre Guvernul României şi Consiliul Federal Elveţian privind dobândirea dreptului de proprietate asupra terenurilor de către misiunile diplomatice ale celor două state, semnat la Bucureşti la 15 iulie 2013.
Această lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 şi ale art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.
PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR VALERIU-ŞTEFAN ZGONEA |
PREŞEDINTELE SENATULUI GEORGE-CRIN LAURENŢIU ANTONESCU |
Bucureşti, 25 noiembrie 2013.
Nr. 315.
ANEXĂ
ACORD
între Guvernul României şi Consiliul Federal Elveţian privind dobândirea dreptului de proprietate asupra terenurilor de către misiunile diplomatice ale celor două state*)
*) Traducere.
Guvernul României şi Consiliul Federal Elveţian, denumite în continuare părţi contractante,
în conformitate cu dispoziţiile Convenţiei de la Viena din 1961 cu privire la relaţiile diplomatice şi ale Convenţiei de la Viena din 1963 cu privire la relaţiile consulare, referitoare la obligaţia statului acreditar de a înlesni achiziţionarea pe teritoriul propriu, în conformitate cu legislaţia sa, de către statul acreditant a localurilor necesare pentru misiunea diplomatică şi oficiile consulare,
au hotărât să încheie prezentul acord.
CAPITOLUL I
Dispoziţii generale
Articolul 1
Obiectul Acordului
(1) Obiectul prezentului acord îl constituie acordarea posibilităţii de dobândire de către părţile contractante a dreptului de proprietate asupra terenurilor pentru buna funcţionare a misiunilor lor diplomatice şi a oficiilor consulare.
(2) În conformitate cu dispoziţiile prezentului acord, prin „terenuri destinate bunei funcţionări a misiunii diplomatice şi oficiilor consulare” se înţelege acele terenuri folosite pentru sediul misiunii diplomatice şi al oficiului consular, reşedinţa şefului misiunii diplomatice şi a şefului oficiului consular.
(3) Dobândirea dreptului de proprietate de către o parte contractantă se va face prin intermediul misiunii diplomatice sau a oficiului consular, în conformitate cu legea naţională a statului acreditar şi numai pentru scopurile prevăzute la paragraful 2 de mai sus, sub sancţiunea nulităţii absolute a titlului respectiv.
CAPITOLUL II
Dispoziţii special
Articolul 2
Cheltuieli
(1) În cazul în care dobândirea dreptului de proprietate asupra terenului este însoţită de dobândirea dreptului de proprietate asupra construcţiilor aflate pe acesta, titularul dreptului de proprietate exercită toate drepturile şi îşi îndeplineşte toate obligaţiile ce decurg din această calitate.
(2) Construirea de imobile pe terenul achiziţionat în baza prezentului acord este supusă reglementărilor din statul acreditar.
Articolul 3
Notificare
Fiecare parte contractantă va informa în scris, prin intermediul misiunii diplomatice sau oficiilor consulare, cu privire la intenţia sa de a cumpăra, vinde, închiria sau transmite un dezmembrământ al dreptului de proprietate (dreptul de uzufruct, uz, servitute şi superficie) asupra terenului.
Articolul 4
Scutire de impozitare
Terenurile dobândite în condiţiile prezentului acord, care devin proprietatea unei părţi contractante şi care sunt folosite exclusiv pentru sediul misiunii diplomatice sau oficiului consular sau pentru reşedinţa şefului misiunii diplomatice sau al oficiului consular, sunt scutite de la plata oricăror taxe şi impozite, naţionale, regionale sau comunale, cu excepţia taxelor indirecte care sunt în mod normal încorporate în preţul bunurilor şi serviciilor şi a celor percepute ca remuneraţie pentru servicii specifice prestate.
CAPITOLUL III
Dispoziţii finale
Articolul 5
Soluţionarea divergenţelor
Orice divergenţe referitoare la aplicarea şi interpretarea dispoziţiilor prezentului acord se vor soluţiona prin consultări între părţile contractante.
Articolul 6
Amendamente
Prezentul acord poate fi modificat prin acordul părţilor. Aceste amendamente vor intra în vigoare conform dispoziţiilor articolului 7.
Articolul 7
Intrarea în vigoare
(1) Prezentul acord se încheie pe o perioadă nedeterminată şi va intra în vigoare la data ultimei notificări prin care părţile contractante se informează în legătură cu îndeplinirea procedurilor interne pentru intrarea sa în vigoare.
(2) Fiecare parte contractantă poate înceta valabilitatea prezentului acord prin notificare scrisă, transmisă pe canale diplomatice, celeilalte părţi contractante, aceasta producându-şi efecte după 90 de zile de la data primirii unei astfel de notificări.
(3) Încetarea valabilităţii prezentului acord nu va afecta dreptul de proprietate asupra terenului dobândit înainte de încetarea valabilităţii acestuia.
Semnat la Bucureşti la 15 iulie 2013, în două exemplare originale, în limba engleză.
Pentru Guvernul României George Ciamba, secretar de stat |
Pentru Consiliul Federal Elveţian Jean-Hubert Lebet, ambasador |
PREŞEDINTELE ROMÂNIEI
privind promulgarea Legii pentru ratificarea Acordului dintre Guvernul României şi Consiliul Federal Elveţian privind dobândirea dreptului de proprietate asupra terenurilor de către misiunile diplomatice ale celor două state, semnat la Bucureşti la 15 iulie 2013
În temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) şi ale art. 100 alin. (1) din Constituţia României, republicată,
Preşedintele României decretează:
Articol unic. - Se promulgă Legea pentru ratificarea Acordului dintre Guvernul României şi Consiliul Federal Elveţian privind dobândirea dreptului de proprietate asupra terenurilor de către misiunile diplomatice ale celor două state, semnat la Bucureşti la 15 iulie 2013, şi se dispune publicarea acestei legi în Monitorul Oficial al României, Partea I.
PREŞEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucureşti, 21 noiembrie 2013.
Nr. 908.
LEGI ŞI DECRETE
PARALAMENTUL ROMÂNIEI
CAMERA DEPUTAŢILOR |
SENATUL |
pentru respingerea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 59/2013 privind stabilirea unor măsuri pentru eficientizarea activităţilor de prevenire şi combatere a corupţiei
Parlamentul României adoptă prezenta lege.
Articol unic. - Se respinge Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 59 din 12 iunie 2013 privind stabilirea unor măsuri pentru eficientizarea activităţilor de prevenire şi combatere a corupţiei, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 355 din 14 iunie 2013.
Această lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 şi ale art. 76 alin. (1) din Constituţia României, republicată.
PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR VALERIU-ŞTEFAN ZGONEA |
PREŞEDINTELE SENATULUI GEORGE-CRIN LAURENŢIU ANTONESCU |
Bucureşti, 28 noiembrie 2013.
Nr. 324.
PRESEDINTELE ROMANIEI
privind promulgarea Legii pentru respingerea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 59/2013 privind stabilirea unor măsuri pentru eficientizarea activităţilor de prevenire şi combatere a corupţiei
În temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) şi ale art. 100 alin. (1) din Constituţia României, republicată,
Preşedintele României decretează:
Articol unic. - Se promulgă Legea pentru respingerea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 59/2013 privind stabilirea unor măsuri pentru eficientizarea activităţilor de prevenire şi combatere a corupţiei şi se dispune publicarea acestei legi în Monitorul Oficial al României, Partea I.
PREŞEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucureşti, 28 noiembrie 2013.
Nr. 930.
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind alocarea unor sume defalcate din taxa pe valoarea adăugată unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat finanţate din bugetele locale ACT EMIS DE: Guvernul României
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al Legii bugetului de stat pe anul 2013 nr. 5/2013, cu modificările şi completările ulterioare, şi al Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 99/2013 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2013,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - (1) Din sumele rezervate prevăzute la poziţia 42 din anexa nr. 3 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 99/2013 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2013 se repartizează pe judeţe suma de 1.000 mii lei, pentru plata sumelor prevăzute prin hotărâri judecătoreşti având ca obiect acordarea unor drepturi de natură salarială stabilite în favoarea personalului din unităţile de învăţământ special, potrivit anexei nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
(2) Din sumele rezervate prevăzute la poziţia 43 din anexa nr. 4 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 99/2013 se repartizează pe judeţe suma totală de 46.000 mii lei, din care 41.000 mii lei pentru plata salariilor, sporurilor, indemnizaţiilor şi a altor drepturi salariale în bani stabilite prin lege şi pentru plata contribuţiilor aferente acestora, iar 5.000 mii lei pentru plata sumelor prevăzute prin hotărâri judecătoreşti având ca obiect acordarea unor drepturi de natură salarială stabilite în favoarea personalului din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, potrivit anexei nr. 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. - (1) Sumele prevăzute în anexa nr. 2 se repartizează pe comune, oraşe şi municipii, prin decizie a directorului direcţiei generale regionale a finanţelor publice/şefului administraţiei judeţene a finanţelor publice, cu asistenţa tehnică de specialitate a inspectoratelor şcolare.
(2) Inspectoratele şcolare comunică direcţiei generale regionale a finanţelor publice/şefului administraţiei judeţene a finanţelor publice sumele repartizate pentru fiecare unitate de învăţământ preuniversitar de stat.
Art. 3. - Ministerul Finanţelor Publice este autorizat să introducă modificările în structura bugetului de stat.
PRIM-MINISTRU
VICTOR-VIOREL PONTA
Contrasemnează:
Ministrul educaţiei naţionale,
Remus Pricopie
Ministrul delegat pentru învăţământ superior, cercetare ştiinţifică şi dezvoltare tehnologică,
Mihnea Cosmin Costoiu
Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,
Daniel Chiţoiu
Ministrul delegat pentru buget,
Liviu Voinea
Bucureşti, 27 noiembrie 2013.
Nr. 935.
ANEXA Nr. 1
SUME
repartizate pentru plata sumelor prevăzute prin hotărâri judecătoreşti având ca obiect acordarea unor drepturi de natură salarială stabilite în favoarea personalului din unităţile de învăţământ special
|
|
– mii lei - |
Nr. crt. |
Judeţul |
Suma repartizată pentru plata sumelor prevăzute prin hotărâri judecătoreşti având ca obiect acordarea unor drepturi de natură salarială stabilite în favoarea personalului din unităţile de învăţământ special |
1 |
Bihor |
100 |
2 |
Bistriţa-Năsăud |
100 |
3 |
Braşov |
30 |
4 |
Brăila |
50 |
5 |
Buzău |
70 |
6 |
Caraş-Severin |
30 |
7 |
Călăraşi |
30 |
8 |
Covasna |
50 |
9 |
Dâmboviţa |
50 |
10 |
Giurgiu |
50 |
11 |
Harghita |
50 |
12 |
Ialomiţa |
30 |
13 |
Iaşi |
30 |
14 |
Maramureş |
150 |
15 |
Mureş |
50 |
16 |
Olt |
50 |
17 |
Vaslui |
30 |
18 |
Vrancea |
50 |
Total: |
|
1.000 |
ANEXA Nr. 2
SUME
repartizate pentru plata salariilor, sporurilor, indemnizaţiilor şi a altor drepturi salariale în bani, stabilite prin lege, pentru plata contribuţiilor aferente acestora, precum şi pentru plata sumelor prevăzute prin hotărâri judecătoreşti având ca obiect acordarea unor drepturi de natură salarială stabilite în favoarea personalului din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat
|
|
|
– mii lei - |
|
Nr. crt. |
Judeţul |
Total |
din care: |
|
Suma repartizată pentru plata salariilor, sporurilor, indemnizaţiilor şi a altor drepturi salariale în bani, stabilite prin lege, precum şi pentru plata contribuţiilor aferente acestora |
Suma repartizată pentru plata sumelor prevăzute prin hotărâri judecătoreşti având ca obiect acordarea unor drepturi de natură salarială stabilite în favoarea personalului din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat |
|||
1 |
Alba |
300 |
200 |
100 |
2 |
Argeş |
3700 |
2900 |
800 |
3 |
Braşov |
1000 |
1000 |
0 |
4 |
Buzău |
2300 |
1800 |
500 |
5 |
Cluj |
2500 |
2500 |
0 |
6 |
Dolj |
3000 |
3000 |
0 |
7 |
Galaţi |
1200 |
1200 |
0 |
8 |
Harghita |
1800 |
1600 |
200 |
9 |
Hunedoara |
200 |
0 |
200 |
10 |
Ilfov |
2500 |
2500 |
0 |
11 |
Maramureş |
4500 |
4500 |
0 |
12 |
Mehedinţi |
700 |
700 |
0 |
13 |
Olt |
5900 |
4500 |
1400 |
14 |
Prahova |
1000 |
1000 |
0 |
15 |
Satu Mare |
5400 |
4800 |
600 |
16 |
Sălaj |
4800 |
4800 |
0 |
17 |
Suceava |
1000 |
1000 |
0 |
18 |
Timiş |
1700 |
500 |
1200 |
19 |
Vâlcea |
2000 |
2000 |
0 |
20 |
Vrancea |
500 |
500 |
0 |
Total: |
46.000 |
41.000 |
5.000 |
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAŢIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL TRANSPORTURILOR
pentru aprobarea funcţiilor din siguranţa transporturilor pentru care sunt necesare avize de aptitudine medicală şi/sau psihologică
În temeiul prevederilor art. 13 lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 8/2013 privind reorganizarea reţelei sanitare proprii a Ministerului Transporturilor şi pentru modificarea Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 24/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul transporturilor emite următorul ordin:
Art. 1. - Se aprobă funcţiile din siguranţa transporturilor pentru care sunt necesare avize de aptitudine medicală şi/sau psihologică, prevăzute în anexele nr. 1-5.
Art. 2. - Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
p. Ministrul transporturilor,
Cristian Mihai-Marinescu,
secretar general adjunct
Bucureşti, 10 octombrie 2013.
Nr. 1.256
ANEXA Nr. 1
LISTA
funcţiilor din siguranţa navigaţiei maritime şi fluviale şi baremele aferente
Nr. crt. |
Funcţia din siguranţa navigaţiei |
Baremele utilizate la admiterea în şcoală şi debut în funcţie |
Baremele utilizate la controlul periodic, reangajare şi schimbarea în funcţie |
||
medical psihologic |
medical psihologic |
||||
A. PERSONAL NAVIGANT MARITIM |
|
||||
1 |
Comandant |
I |
I |
II |
I |
2 |
Ofiţer de punte secund maritim |
I |
I |
II |
II |
3 |
Ofiţer de punte maritim |
I |
I |
II |
II |
4 |
Personal nebrevetat compartiment punte |
I |
I |
II |
II |
5 |
Ofiţer mecanic maritim |
I |
I |
II |
II |
6 |
Ofiţer mecanic secund maritim |
I |
I |
II |
II |
7 |
Şef mecanic maritim |
I |
I |
II |
II |
8 |
Ofiţer punte, mecanic şi electrician aspirant maritim |
I |
I |
II |
III |
9 |
Ofiţer electrician maritim |
I |
I |
II |
II |
10 |
Personal nebrevetat compartiment electric |
I |
I |
II |
II |
11 |
Personal nebrevetat compartiment maşini |
I |
I |
II |
II |
12 |
Pilot maritim |
I |
I |
II |
II |
13 |
Personal maritim-portuar |
I |
II |
II |
II |
14 |
Operator radio |
I |
I |
II |
II |
15 |
Operator GMDSS |
I |
II |
II |
II |
B. PERSONAL NAVIGANT FLUVIAL |
|||||
16 |
Căpitan fluvial categoria A |
I |
I |
II |
II |
17 |
Căpitan fluvial categoria B |
I |
I |
II |
II |
18 |
Timonier fluvial |
I |
I |
II |
II |
19 |
Şef mecanic fluvial |
I |
I |
II |
II |
20 |
Mecanic |
I |
II |
II |
II |
21 |
Conducător de şalupă fluvială |
I |
I |
II |
II |
22 |
Şef de echipaj fluvial |
I |
I |
II |
II |
23 |
Marinar (fluvial) |
I |
III |
II |
III |
24 |
Marinar stagiar |
I |
II |
II |
III |
25 |
Mecanic stagiar |
I |
II |
II |
III |
26 |
Electrician de bord (fluvial) |
I |
II |
II |
II |
27 |
Ofiţer electrician fluvial |
I |
I |
II |
II |
C. FUNCŢII AUXILIARE |
|||||
28 |
Lemnar de bord |
II |
III |
II |
III |
29 |
Macaragiu pe macara plutitoare |
II |
II |
II |
II |
30 |
Scafandru |
I |
I |
I |
II |
31 |
Personal medico-sanitar |
II |
II |
II |
II |
32 |
Bucătar |
II |
III |
II |
III |
33 |
Ospătar |
II |
III |
II |
III |
34 |
Barman |
II |
III |
II |
III |
35 |
Camerist, recepţioner |
II |
III |
II |
III |
36 |
Cofetar, patiser, brutar |
II |
III |
II |
III |
37 |
Frigotehnist |
II |
II |
II |
III |
38 |
Pompier |
I |
II |
II |
II |
39 |
Vânzător (shop assistant) |
II |
III |
II |
III |
40 |
Alt personal auxiliar: salubrizare, hotelier, spălătorie |
II |
III |
II |
III |
D. ALTE FUNCŢII |
|||||
41 |
Controlor trafic ecluze |
II |
II |
II |
II |
42 |
Operator mecanic ecluze |
II |
II |
II |
II |
43 |
Operator electrician ecluze |
II |
II |
II |
II |
44 |
Electromecanici telecomunicaţii ecluze |
II |
II |
II |
II |
45 |
Supraveghetor staţie şenal navigabil |
II |
I |
II |
II |
NOTE:
1. Pentru personalul cu vârsta sub 18 ani baremul obligatoriu la controlul periodic şi reangajare în funcţie este I.
2. Pentru personalul cu vârsta peste 45 de ani baremul II devine baremul III pentru controlul medical şi psihologic periodic.
3. Pentru personalul navigant maritim se emit certificate de sănătate al căror model este prezentat în anexa nr. 1.5 la Ordinul ministrului transporturilor şi al ministrului sănătăţii nr.
1.259/1.392/2013 privind aprobarea înfiinţării, organizării şi funcţionării comisiilor medicale şi/sau psihologice în siguranţa transporturilor care eliberează avize medicale şi/sau psihologice de aptitudini pentru funcţiile din siguranţa transporturilor, precum şi a componenţei acestor comisii.
4. Pentru încadrarea într-un barem, se vor folosi, coroborat cu Ordinul ministrului transporturilor nr. 1.256/2013 pentru aprobarea funcţiilor din siguranţa transporturilor pentru care sunt necesare avize de aptitudine medicală şi/sau psihologică, anexele nr. 1 şi 2 la Ordinul ministrului transporturilor şi al ministrului sănătăţii nr. 1.257/1.391/2013 pentru aprobarea baremelor de sănătate pentru funcţiile din siguranţa transporturilor şi a modului în care se face dovada îndeplinirii acestor condiţii, precum şi lista afecţiunilor medicale şi contraindicaţiile corespunzătoare baremelor pentru elaborarea avizelor medicale pentru personalul cu atribuţii în siguranţa transporturilor.
ANEXA Nr. 2
LISTA
funcţiilor din siguranţa feroviară şi baremele aferente
Nr. crt. |
Funcţia de siguranţa circulaţiei |
Baremele utilizate la admiterea în şcoală şi debut în funcţie |
Baremele medicale şi psihologice utilizate la controlul periodic, reangajare şi schimbare în funcţie |
||
|
|
medical |
psihologic |
medical/psihologic 18-55 de ani |
medical/psihologic peste 55 de ani |
1 |
Acar |
I |
II |
II |
III |
2 |
Frânar |
I |
II |
II |
III |
3 |
Păzitor barieră |
I |
II |
II |
III |
4 |
Revizor ace |
I |
I |
II |
III |
5 |
Conductor tren |
I |
II |
II |
III |
6 |
Şef tren |
I |
I |
II |
III |
7 |
Manevrant vagoane |
I |
II |
II |
II |
8 |
Şef manevră |
I |
I |
II |
III |
9 |
Electromecanic SCB |
II |
II |
II |
III |
10 |
Electromecanic IFTE - LC |
II |
II |
II |
III |
11 |
Electromecanic TTR |
II |
II |
II |
III |
12 |
Montator TTR |
II |
II |
II |
III |
13 |
Montator IFTE - LC |
II |
II |
II |
III |
14 |
Montator SCB |
II |
II |
II |
III |
15 |
Magaziner1) |
II |
II |
II |
III |
16 |
Impiegat de mişcare2) |
I |
I |
II |
II |
17 |
Şef staţie trafic3) |
II |
I |
II |
III |
18 |
Şef staţie OTF |
II |
I |
II |
III |
19 |
Operator circulaţie4) |
I |
I |
II |
III |
20 |
Dispecer energetic feroviar5) |
II |
II |
II |
III |
21 |
Revizor tehnic vagoane |
I |
I |
II |
II |
22 |
Conducător tren ajutor |
I |
II |
II |
III |
23 |
Conducător tren macara |
I |
II |
II |
II |
24 |
Macaragiu tren intervenţie |
I |
II |
II |
III |
25 |
Mecanic locomotivă6) |
I |
I |
II |
II |
26 |
Mecanic ajutor locomotivă |
I |
I |
II |
II |
27 |
Mecanic maşini grele cale |
II |
II |
II |
III |
28 |
Revizor cale şi/sau puncte periculoase |
I |
II |
II |
II |
29 |
Picher |
I |
II |
II |
II |
30 |
Şef echipă întreţinere lucrări artă |
II |
II |
II |
III |
31 |
Şef echipă întreţinere cale |
I |
I |
II |
III |
32 |
Maistru lucrări artă |
II |
II |
II |
III |
33 |
Maistru construcţii, modernizări-reabilitări, reparare şi întreţinere linii |
II |
II |
II |
III |
34 |
Maistru lucrări construcţii, modernizări-reabilitări, reparare şi întreţinere lucrări artă |
II |
II |
II |
III |
35 |
Maistru sudura căii |
II |
II |
II |
III |
36 |
Şef district poduri7) |
II |
II |
II |
III |
37 |
Şef district linii |
II |
II |
II |
III |
38 |
Şef district exploatare utilaje |
II |
II |
II |
III |
39 |
Şef district SCB |
II |
II |
II |
III |
40 |
Şef district TTR |
II |
II |
II |
III |
41 |
Şef district LC |
II |
II |
II |
III |
42 |
Responsabil SC - LFI |
II |
II |
II |
III |
43 |
Responsabil SC - FF-L |
II |
II |
II |
III |
44 |
Responsabil SC - FF-IFTE |
II |
II |
II |
III |
45 |
Responsabil SC - FF-SCB |
II |
II |
II |
III |
46 |
Responsabil SC - FF-TC |
II |
II |
II |
III |
1) La poziţia magaziner sunt cuprinse şi funcţiile de magaziner tranzit şi magaziner comercial.
2) La poziţia impiegat de mişcare este cuprinsă şi funcţia şef tură mişcare din activitatea gestionarilor de infrastructură.
3) La poziţia şef staţie trafic este cuprinsă şi funcţia şef staţie rezervă.
4) La poziţia operator circulaţie este cuprinsă şi funcţia şef tură regulator.
5) La poziţia dispecer energetic feroviar este cuprinsă şi funcţia dispecer energetic feroviar şef.
6) La poziţia mecanic de locomotivă este cuprinsă şi funcţia mecanic drezină pantograf.
7) La poziţia şef district poduri este cuprinsă şi funcţia şef district rezervă.
NOTE:
1. Pentru grupa de vârstă cuprinsă peste 55 de ani baremul II devine baremul III pentru controlul medical şi psihologic periodic cu următoarele excepţii: mecanicul de locomotivă, impiegatul de mişcare, revizorul tehnic de vagoane, conducătorul de tren macara, revizorul cale şi/sau puncte periculoase, picherul şi manevrantul de vagoane.
2. Baremele pot fi diferenţiate pe tip de activitate şi de condiţii de muncă: în staţie, la masa de manevră, în depou sau revizia de vagoane pentru funcţiile de acar, acar masă de manevră, acar instalaţii de comandă automată a macazurilor (CAM) , mecanic de locomotivă şi mecanic ajutor de locomotivă.
3. Pentru încadrarea într-un barem se vor folosi, coroborat cu Ordinul ministrului transporturilor nr. 1.256/2013 pentru aprobarea funcţiilor din siguranţa transporturilor pentru care sunt necesare avize de aptitudine medicală şi/sau psihologică, anexele nr. 1 şi 2 la Ordinul ministrului transporturilor şi al ministrului sănătăţii nr. 1.257/1.391/2013 pentru aprobarea baremelor de sănătate pentru funcţiile din siguranţa transporturilor şi a modului în care se face dovada îndeplinirii acestor condiţii, precum şi lista afecţiunilor medicale şi contraindicaţiile corespunzătoare baremelor pentru elaborarea avizelor medicale pentru personalul cu atribuţii în siguranţa transporturilor.
ANEXA Nr. 3
LISTA
funcţiilor din siguranţa transporturilor cu metroul şi baremele aferente
Nr. crt. |
Ramura de transport şi funcţia de siguranţa circulaţiei
|
Baremele utilizate la admiterea în şcoală şi debut în funcţie |
Baremele utilizate la controlul periodic, reangajare şi schimbare în funcţie |
||||
medical |
psihologic |
sub 18 ani |
18-55 de ani |
peste 55 de ani |
|||
1 |
Conducător autodrezină, conducător vagonet motor |
I |
II |
I |
II |
III |
|
2 |
Dispecer linii, tunele |
II |
II |
I |
II |
III |
|
3 |
Dispecer instalaţii electroenergetice |
II |
II |
I |
II |
III |
|
4 |
Dispecer semnalizare, centralizare, bloc |
II |
II |
I |
II |
III |
|
5 |
Electromecanic semnalizare, centralizare, bloc (I, II, specialist) |
II |
II |
I |
II |
III |
|
6 |
Electromecanic electroenergetician fir contact (I, II, specialist) |
II |
II |
I |
II |
III |
|
7 |
Impiegat de mişcare |
I |
I |
I |
II |
II |
|
8 |
Mecanic ajutor locomotivă şi ramă electrică de metrou |
I |
I |
I |
II |
II |
|
9 |
Mecanic de locomotivă şi ramă electrică de metrou I şi II (REM I şi II) |
I |
I |
I |
II |
II |
|
10 |
Maistru linii tunele |
II |
II |
II |
II |
III |
|
11 |
Maistru electroenergetician fir contact |
II |
II |
II |
II |
III |
|
12 |
Montator I electroenergetician fir contact |
II |
II |
II |
III |
III |
|
13 |
Maistru semnalizare, centralizare, bloc |
II |
II |
II |
II |
III |
|
14 |
Montator I semnalizare, centralizare, bloc |
II |
II |
II |
II |
III |
|
15 |
Operator mişcare |
I |
I |
I |
II |
III |
|
16 |
Operator tracţiune |
I |
I |
I |
II |
III |
|
17 |
Picher |
II |
II |
II |
II |
III |
|
18 |
Revizor cale, şină contact |
I |
I |
I |
II |
III |
|
19 |
Revizor locomotivă şi ramă electrică de metrou (REM) |
I |
I |
I |
II |
III |
|
20 |
Revizor tunel |
I |
I |
I |
II |
III |
|
21 |
Şef tură regulator |
II |
II |
II |
II |
III |
|
22 |
Şef tură tracţiune |
II |
II |
II |
II |
III |
|
23 |
Şef tură depou cu atribuţii de agent de manevră |
II |
II |
II |
II |
III |
|
24 |
Şef tură depou |
II |
II |
II |
II |
III |
|
25 |
Şef district linii |
II |
II |
II |
II |
III |
|
26 |
Şef formaţie tunele |
II |
II |
II |
II |
III |
|
27 |
Şef echipă întreţinere cale, lucrări artă |
II |
II |
II |
II |
III |
|
28 |
Mecanic instructor |
II |
I |
II |
II |
III |
|
29 |
Instructor metrou1) |
II |
II |
II |
II |
III |
|
30 |
Maistru automatizări şi telecomunicaţii |
II |
II |
II |
II |
III |
|
31 |
Electromecanic automatizări şi telecomunicaţii (I, II, specialist) |
II |
II |
II |
II |
III |
|
32 |
Montator I automatizări şi telecomunicaţii |
II |
II |
II |
II |
III |
|
33 |
Mecanic LDH |
II |
II |
II |
II |
III |
|
34 |
Conducător auto transport persoane |
I |
I |
I |
II |
II |
|
1) La poziţia „instructor metrou“ este cuprinsă şi funcţia de instructor EE SCB ATC LT mişcare specifică Societăţii Comerciale de Transport cu Metroul Bucureşti „Metrorex“ - S.A.
NOTE:
1. Pentru grupa de vârstă de peste 55 de ani baremul II devine baremul III pentru controlul medical şi psihologic periodic cu următoarele excepţii: mecanicul de locomotivă, impiegatul de mişcare şi conducătorul auto transport persoane.
2. Pentru încadrarea într-un barem se vor folosi, coroborat cu Ordinul ministrului transporturilor nr. 1.256/2013 pentru aprobarea funcţiilor din siguranţa transporturilor pentru care sunt necesare avize de aptitudine medicală şi/sau psihologică, anexele nr. 1 şi 2 la Ordinul ministrului transporturilor şi al ministrului sănătăţii nr. 1.257/1.391/2013 pentru aprobarea baremelor de sănătate pentru funcţiile din siguranţa transporturilor şi a modului în care se face dovada îndeplinirii acestor condiţii, precum şi lista afecţiunilor medicale şi contraindicaţiile corespunzătoare baremelor pentru elaborarea avizelor medicale pentru personalul cu atribuţii în siguranţa transporturilor.
ANEXA Nr. 4
LISTA
funcţiilor din siguranţa rutieră şi baremele aferente
Nr. crt. |
Funcţia din siguranţa rutieră |
Baremele utilizate la admiterea în şcoală şi debut în funcţie |
Baremele utilizate la controlul periodic, reangajare şi schimbare în funcţie |
||
medical |
psihologic |
medical |
psihologic |
||
1 |
Manager de transport |
I |
II |
II |
II |
2 |
Conducător auto transport de persoane |
I |
I |
II |
I |
3 |
Conducător auto regim taxi/închiriere |
I |
I |
II |
I |
4 |
Conducător auto transport de marfă |
I |
II |
II |
II |
5 |
Conducător auto transporturi speciale de mărfuri periculoase (ADR) |
I |
I |
II |
I |
6 |
Conducător auto transporturi speciale transport agabaritic |
I |
I |
II |
I |
7 |
Conducător auto transporturi speciale transport bancar/valori |
I |
I |
II |
I |
8 |
Instructor de conducere auto |
I |
I |
II |
II |
9 |
Consilier mărfuri periculoase (ADR) |
I |
II |
III |
II |
NOTE:
1. Pentru personalul cu vârsta peste 55 de ani baremul II devine baremul III pentru controlul medical periodic.
2. Pentru personalul cu vârsta peste 55 de ani se foloseşte pentru examenul psihologic baremul IV.
3. Pentru încadrarea într-un barem, se vor folosi, coroborat cu Ordinul ministrului transporturilor nr. 1.256/2013 pentru aprobarea funcţiilor din siguranţa transporturilor pentru care sunt necesare avize de aptitudine medicală şi/sau psihologică, anexele nr. 1 şi 2 la Ordinul ministrului transporturilor şi al ministrului sănătăţii nr. 1.257/1.391/2013 pentru aprobarea baremelor de sănătate pentru funcţiile din siguranţa transporturilor şi a modului în care se face dovada îndeplinirii acestor condiţii, precum şi lista afecţiunilor medicale şi contraindicaţiile corespunzătoare baremelor pentru elaborarea avizelor medicale pentru personalul cu atribuţii în siguranţa transporturilor.
ANEXA Nr. 5
LISTA
funcţiilor din siguranţa transporturilor aeriene şi baremele aferente
Nr. crt. |
Funcţia din siguranţa circulaţiei |
Baremele utilizate la admiterea în şcoală şi debut în funcţie |
Baremele medicale/psihologice utilizate la controlul periodic, reangajare şi schimbare în funcţie |
||
medical |
psihologic |
medical/psihologic 18-55 ani |
medical/psihologic peste 55 ani |
||
1 |
Piloţi (ATPL, CPL, MPL) * |
|
|
|
|
2 |
Piloţi privaţi (PPL) * |
|
|
|
|
3 |
Piloţi aeronave uşoare (LAPL) * |
|
|
|
|
4 |
Echipajul de cabină* |
|
|
|
|
5 |
Piloţi de balon, planor şi dirijabil * |
|
|
|
|
6 |
Controlorii de trafic aerian (CTA) * |
|
|
|
|
7 |
Mecanicii şi navigatorii de bord* |
|
|
|
|
8 |
Pilot aeronave ultrauşoare motorizate (ULM) * |
|
|
|
|
9 |
Paraşutist* |
|
|
|
|
10 |
Inginer recepţie şi control* |
|
|
|
|
11 |
Meteorologi aeronautici prognozişti cu licenţă |
II |
I |
II |
III |
12 |
Meteorologi aeronautici tehnicieni cu licenţă |
II |
I |
II |
III |
13 |
Personal aeronautic nenavigant tehnic pentru protecţia navigaţiei aeriene şi telecomunicaţii aeronautice cu brevet şi/sau licenţă categoria I |
II |
I |
II |
III |
14 |
Personal aeronautic nenavigant tehnic pentru protecţia navigaţiei aeriene şi telecomunicaţii aeronautice cu brevet şi/sau licenţă categoria II |
II |
I |
II |
III |
15 |
Personal aeronautic nenavigant tehnic pentru protecţia navigaţiei aeriene şi telecomunicaţii aeronautice cu brevet şi/sau licenţă categoria III |
II |
I |
II |
III |
16 |
Personal aeronautic nenavigant tehnic pentru protecţia navigaţiei aeriene şi telecomunicaţii aeronautice cu brevet şi/sau licenţă categoria IV |
II |
I |
II |
III |
17 |
Personal aeronautic nenavigant tehnic pentru protecţia navigaţiei aeriene şi telecomunicaţii aeronautice cu brevet şi/sau licenţă categoria V |
II |
I |
II |
III |
18 |
Dispeceri operaţiuni zbor cu licenţă |
I |
I |
II |
II |
19 |
Personalul tehnic aeronautic civil care efectuează examinări nedistructive (NDT) în aeronautică civilă |
II |
I |
II |
II |
* Baremele se stabilesc în conformitate cu reglementările naţionale şi internaţionale privind certificarea personalului aeronautic civil navigant şi a controlorilor de trafic aerian.
N OT Ă:
Pentru încadrarea într-un barem, se vor folosi, coroborat cu Ordinul ministrului transporturilor nr. 1.256/2013 pentru aprobarea funcţiilor din siguranţa transporturilor pentru care sunt necesare avize de aptitudine medicală şi/sau psihologică, anexele nr. 1 şi 2 la Ordinul ministrului transporturilor şi al ministrului sănătăţii nr. 1.257/1.391/2013 pentru aprobarea baremelor de sănătate pentru funcţiile din siguranţa transporturilor şi a modului în care se face dovada îndeplinirii acestor condiţii, precum şi lista afecţiunilor medicale şi contraindicaţiile corespunzătoare baremelor pentru elaborarea avizelor medicale pentru personalul cu atribuţii în siguranţa transporturilor.
MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE Nr. 1.446 din 29 august 2013 |
MINISTERUL AFACERILOR EXTERNE Nr. 1.294 din 13 septembrie 2013 |
MINISTERUL ECOMOMIEI Nr. 2.268 din 25 noiembrie 2013 |
pentru completarea Procedurilor şi modalităţilor de încasare şi de decontare a contravalorii creanţelor recuperate în baza Legii nr. 29/1994, cu modificările ulterioare, precum şi a tehnicilor de analiză şi selecţie a ofertelor, de negociere şi de prezentare a propunerilor de mandat, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice, al ministrului afacerilor externe şi al ministrului economiei şi comerţului nr. 1.080/M-1/689/481/2005
Având în vedere prevederile:
– Legii nr. 29/1994 privind autorizarea Guvernului de a aproba negocierea în vederea recuperării creanţelor României provenite din activitatea de comerţ exterior şi cooperare economică internaţională, derulată înainte de 31 decembrie 1989, cu modificările ulterioare;
– Hotărârii Guvernului nr. 362/1994 privind constituirea Comisiei interdepartamentale pentru avizarea modalităţilor de încasare a creanţelor României din activitatea de comerţ exterior şi alte activităţi externe, derulate în baza acordurilor guvernamentale şi comerciale înainte de 31 decembrie 1989, cu modificările ulterioare;
– Hotărârii Guvernului nr. 732/1994 pentru aprobarea Normelor metodologice privind recuperarea creanţelor României provenite din activitatea de comerţ exterior şi cooperare economică internaţională, derulată înainte de 31 decembrie 1989, republicată;
– Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– Ordinului ministrului economiei şi finanţelor nr. 447/2007 pentru aprobarea Procedurii privind declararea stării de insolvabilitate a debitorilor persoane fizice sau juridice, conform prevederilor art. 172 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– Legii nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
– Legii contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 13 şi art. 15 alin. (31) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 96/2012 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare în cadrul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea unor acte normative, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 71/2013, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 5 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 8/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Externe, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 9 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 47/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei, cu modificările şi completările ulterioare,
viceprim-ministrul, ministrul finanţelor publice, ministrul delegat pentru buget, ministrul afacerilor externe şi ministrul economiei, emit următorul ordin:
Art. I. - După punctul 10 de la capitolul III „Decontarea în lei a contravalorii creanţelor recuperate în baza Legii nr. 29/1994, cu modificările ulterioare, prin încasări în devize convertibile, importuri de mărfuri, prestări de servicii şi cesionare de creanţă“ din Procedurile şi modalităţile de încasare şi de decontare a contravalorii creanţelor recuperate în baza Legii nr. 29/1994, cu modificările ulterioare, precum şi tehnicile de analiză şi selecţie a ofertelor, de negociere şi de prezentare a propunerilor de mandat, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice, al ministrului afacerilor externe şi al ministrului economiei şi comerţului nr. 1.080/M-1/689/481/2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 785 din 30 august 2005, se introduc două noi puncte, punctele 11 şi 12 , cu următorul cuprins:
„11. Creanţele fiscale evidenţiate în conturile bilanţiere ale contabilităţii publice, rezultate din importuri pentru recuperarea creanţelor României, datorate de debitori, persoane juridice, radiaţi din registrul comerţului, pentru care nu există nici succesori de drept ai acestora care să preia drepturile şi obligaţiile, se scad din evidenţele contabile ale Ministerului Finanţelor Publice în baza unei note aprobate de către ministrul finanţelor publice.
Nota se întocmeşte de către Direcţia generală de trezorerie şi datorie publică numai după scăderea creanţelor fiscale din evidenţa analitică pe plătitori de către organele fiscale competente şi după primirea documentelor care atestă această operaţiune şi se avizează de către Direcţia generală juridică din Ministerul Finanţelor Publice.
12. Creanţele fiscale evidenţiate în conturile bilanţiere ale contabilităţii publice, rezultate din drepturi valutare ale statului român, datorate de debitori, persoane juridice şi care au fost anulate în instanţă, prin hotărâri definitive şi irevocabile, se scad din evidenţele contabile ale Ministerului Finanţelor Publice, în baza unei note aprobate de către ministrul finanţelor publice.
Nota se întocmeşte de către Direcţia generală de trezorerie şi datorie publică pe baza documentelor puse la dispoziţie de către Direcţia generală juridică şi se avizează de către această direcţie.”
Art. II. - Prezentul ordin intră în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art. III. - Ordinul ministrului finanţelor publice, al ministrului afacerilor externe şi al ministrului economiei şi comerţului nr. 1.080/M-1/689/481/2005 privind aprobarea Procedurilor şi modalităţilor de încasare şi de decontare a contravalorii creanţelor recuperate în baza Legii nr. 29/1994, cu modificările ulterioare, precum şi a tehnicilor de analiză şi selecţie a ofertelor, de negociere şi de prezentare a propunerilor de mandat, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 785 din 30 august 2005, cu completările aduse prin prezentul ordin, se va republica, dându-se textelor o nouă numerotare.
p. Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice, Dan Manolescu, secretar de stat |
Ministrul delegat pentru buget, Liviu Voinea |
p. Ministrul afacerilor externe, George Ciamba, secretar de stat |
|
Ministrul economiei, Andrei Dominic Gerea |
|
MINISTERUL SĂNĂTĂŢII
privind modificarea şi completarea Normelor tehnice de finanţare şi realizare a acţiunilor prioritare pentru tratamentul pacienţilor critici cu infarct miocardic acut, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 585/2013
Văzând Referatul de aprobare nr. E.N. 12.179/2013 al Compartimentului medicină de urgenţă din Ministerul Sănătăţii,
– având în vedere art. 93 alin. (4) şi (41) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,
– în temeiul prevederilor art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul sănătăţii emite următorul ordin:
Art. I. - Normele tehnice de finanţare şi realizare a acţiunilor prioritare pentru tratamentul pacienţilor critici cu infarct miocardic acut, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 585/2013, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 250 din 30 aprilie 2013, se modifică şi se completează după cum urmează:
1. În anexa nr. 1 „Structura AP-IMA“, la punctul V „Unităţi care derulează AP-IMA“, după litera l) se introduce o nouă literă, litera m) , cu următorul cuprins:
„m) Institutul de Urgenţă pentru Boli Cardiovasculare şi Transplant Târgu Mureş”
2. În anexa nr. 1, punctul VII se modifică şi va avea următorul cuprins:
„VII. Pentru anul 2013, numărul total de cazuri, costul mediu pe caz, repartiţia fondurilor şi a numărului de cazuri pentru unităţile sanitare care derulează AP-IMA sunt următoarele:
|
|
|
- lei - |
Unităţi care derulează AP-IMA |
Cazuri 2013 |
Cost mediu |
Sume alocate 2013 |
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Braşov |
60 |
4.000 |
240.000 |
Spitalul Judeţean de Urgenţă «Dr. Constantin Opriş» Baia Mare |
50 |
4.000 |
200.000 |
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Oradea |
50 |
4.000 |
200.000 |
Subtotal autorităţi ale administraţiei publice locale |
160 |
4.000 |
640.000 |
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Cluj-Napoca |
240 |
4.000 |
960.000 |
Spitalul Universitar de Urgenţă Bucureşti |
540 |
4.000 |
2.160.000 |
Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti |
540 |
4.000 |
2.160.000 |
Institutul de Urgenţă pentru Boli Cardiovasculare «Prof. dr. C.C. Iliescu» Bucureşti |
540 |
4.000 |
2.160.000 |
Institutul Inimii de Urgenţă pentru Boli Cardiovasculare «Nicolae Stăncioiu» Cluj-Napoca |
450 |
4.000 |
1.800.000 |
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Târgu Mureş |
501 |
4.000 |
2.004.000 |
Institutul de Urgenţă pentru Boli Cardiovasculare şi Transplant Târgu Mureş |
149 |
4.000 |
596.000 |
Institutul de Boli Cardiovasculare «Prof. Dr. George I.M. Georgescu» Iaşi |
540 |
4.000 |
2.160.000 |
Institutul de Boli Cardiovasculare Timişoara |
540 |
4.000 |
2.160.000 |
Subtotal transferuri |
4.040 |
4.000 |
16.160.000 |
Centrul Clinic de Urgenţă de Boli Cardiovasculare al Armatei Bucureşti |
200 |
4.000 |
800.000 |
Subtotal DSP |
200 |
4.000 |
800.000 |
TOTAL: |
4.400 |
4.000 |
17.600.000” |
Art. II. - Direcţiile de specialitate din Ministerul Sănătăţii, direcţiile de sănătate publică şi instituţiile publice care derulează AP-IMA vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. III. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul sănătăţii,
Gheorghe-Eugen Nicolăescu
Bucureşti, 29 noiembrie 2013
Nr. 1.462.