MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI
P A R T E A I
Anul XXV - Nr. 636 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI ŞI ALTE ACTE Marţi, 15 octombrie 2013
SUMAR
LEGI ŞI DECRETE
269. - Lege privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 52/2013 pentru modificarea şi completarea art. 13 din Ordonanţă de urgenţă a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiară a instrumentelor structurale şi utilizarea acestora pentru obiectivul convergenţă
818. - Decret pentru promulgarea Legii privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 52/2013 pentru modificarea şi completarea art. 13 din Ordonanţă de urgenţă a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiară a instrumentelor structurale şi utilizarea acestora pentru obiectivul convergenţă
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
767. - Hotărâre privind trecerea unor construcţii aflate în administrarea Ministerului Afacerilor Interne, prin Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Giurgiu, din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia, în vederea scoaterii din funcţiune şi casării, şi pentru actualizarea anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului
768. - Hotărâre privind trecerea din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia a unor construcţii aflate în administrarea Ministerului Afacerilor Interne, prin Unitatea Militară 0260 Bucureşti, în vederea scoaterii din funcţiune şi casării, şi pentru scoaterea din inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului aflate în administrarea Ministerului Afacerilor Interne, prin Unitatea Militară 0260 Bucureşti, a terenului retrocedat foştilor proprietari
788. - Hotărâre pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 1.472/2004 privind încadrarea Reprezentanţei Militare Permanente la O.S.C.E. din structura Misiunii Permanente a României pe lângă Organizaţiile Internaţionale, cu sediul la Viena
789. - Hotărâre privind suplimentarea bugetului Ministerului Culturii pe anul 2013 pentru plata unor sume prevăzute în titluri executorii având că obiect acordarea de drepturi salariale Ministerul Finanţelor Publice
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAŢIEI PUBLICE CENTRALE
M.93/1.684/2.022. - Ordin al ministrului apărării naţionale, ministrului delegat pentru buget şi ministrului muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice pentru aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2013 al Societăţii Comerciale RO- ARMYSECURITY – S.A., filiala a Companiei Naţionale „Romtehnica” – S.A.
M.94/1.685/2.023. - Ordin al ministrului apărării naţionale, ministrului delegat pentru buget şi ministrului muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice pentru aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2013 al Societăţii Comerciale RO- ARMYSECURITY – S.A., filiala a Companiei Naţionale „Romtehnica” – S.A.
5.211. - Ordin al ministrului educaţiei naţionale pentru aprobarea Calendarului activităţilor prevăzute în Metodologia privind echivalarea pe baza ECTS/SECT a învăţământului universitar de scurtă durata, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durata de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licenţă, pentru cadrele didactice din învăţământul preuniversitar, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.553/2011, sesiunea 2013-2014
LEGI ŞI DECRETE
PARLAMENTUL ROMÂNIEI
CAMERA DEPUTAŢILOR |
SENATUL |
privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 52/2013 pentru modificarea şi completarea art. 13 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiară a instrumentelor structurale şi utilizarea acestora pentru obiectivul convergenţă
Parlamentul României adoptă prezenta lege.
Articol Unic. - Se aprobă Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 52 din 29 mai 2013 pentru modificarea şi completarea art. 13 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiară a instrumentelor structurale şi utilizarea acestora pentru obiectivul convergenţă, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 327 din 5 iunie 2013.
Această lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 şi ale art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.
PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAȚILOR VALERIU-ŞTEFAN ZGONEA |
PREŞEDINTELE SENATULUI GEORGE-CRIN LAURENȚIU ANTONESCU |
Bucureşti, 14 octombrie 2013.
Nr. 269.
PREŞEDINTELE ROMÂNIEI
pentru promulgarea Legii privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 52/2013 pentru modificarea şi completarea art. 13 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiară a instrumentelor structurale şi utilizarea acestora pentru obiectivul convergenţă
În temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) şi ale art. 100 alin. (1) din Constituţia României, republicată,
Preşedintele României decretează:
Articol Unic. - Se promulgă privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 52/2013 pentru modificarea şi completarea art. 13 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiară a instrumentelor structurale şi utilizarea acestora pentru obiectivul convergenţă şi se dispune publicarea acestei legi în Monitorul Oficial al României, Partea I.
PREŞEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucureşti, 11 octombrie 2013.
Nr. 818.
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
privind trecerea unor construcţii aflate în administrarea Ministerului Afacerilor Interne, prin Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Giurgiu, din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia, în vederea scoaterii din funcţiune şi casării, şi pentru actualizarea anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 10 alin. (2) şi art. 20 din Legea nr. 213/1998 privind bunurile proprietate publică, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 21 şi 22 din Ordonanţa Guvernului nr. 81/2003 privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituţiilor publice, aprobată prin Legea nr. 493/2003, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 112/2000 pentru reglementarea procesului de scoatere din funcţiune, casare şi valorificare a activelor corporale care alcătuiesc domeniul public al statului şi al unităţilor administra tiv-teritoriale, aprobată prin Legea nr. 246/2001, şi al art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, cu modificările şi completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă actualizarea valorii de inventar a imobilului aparţinând domeniului public al statului, înregistrat la poziţia cu nr. M.F.P. 105215 în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, potrivit datelor prevăzute în anexa nr. 1.
Art. 2. - Se aprobă trecerea unor construcţii din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia, situate în municipiul Olteniţa, Şos. Portului nr. 48, judeţul Călăraşi, aflate în administrarea Ministerului Afacerilor Interne, prin Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Giurgiu, având datele de identificare prevăzute în anexa nr. 2.
Art. 3. - Trecerea în domeniul privat al statului a construcţiilor se face în vederea scoaterii din funcţiune şi casării.
Art. 4. - După scoaterea din funcţiune şi casarea construcţiilor, Ministerul Afacerilor Interne îşi va actualiza în mod corespunzător datele din evidenţa cantitativ-valorică şi, împreună cu Ministerul Finanţelor Publice, va opera modificarea corespunzătoare a anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.020 şi 1.020 bis din 21 decembrie 2006, cu modificările şi completările ulterioare.
Art. 5. - Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
VICTOR-VIOREL PONTA
Contrasemnează:
Ministrul afacerilor interne,
Radu Stroe
Viceprim-ministru,
Gabriel Oprea
Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,
Daniel Chiţoiu
p. Ministrul delegat pentru buget,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat
Bucureşti, 9 octombrie 2013.
Nr. 767.
ANEXA
DATELE DE IDENTIFICARE
a imobilului aflat în domeniul public al statului şi în administrarea Ministerului Afacerilor Interne, prin Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Giurgiu, a cărui valoare de inventar se actualizează
Nr. M.F.P. |
Codul de clasificare |
Denumirea |
Adresa |
Anul dobândirii/al dării în folosinţă |
Valoarea de inventar actualizată (lei) |
Tipul bunului |
105.215 |
8.19.01 |
49-468 |
Municipiul Olteniţa, judeţul Călăraşi |
1996 |
326.451,64 |
imobil |
ANEXA
DATELE DE IDENTIFICARE
a construcţiilor aflate în administrarea Ministerului Afacerilor Interne, prin Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Giurgiu, care se transmit din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia, în vederea scoaterii din funcţiune şi casării
Adresa imobilului |
Persoana juridică care administrează imobilul |
Caracteristicile bunurilor care trec în domeniul privat al statului |
Număr
de înregistrare |
Municipiul
Olteniţa, |
Ministerul
Afacerilor Interne, prin Inspectoratul Teritorial al C.F. nr. 21642 |
Pavilion 49-468-02 „şopron” Suprafaţă construită = 91,62 mp Suprafaţă desfăşurată = 91,62 mp Valoare contabilă = 5.625,01 lei |
105215 (parţial) |
Pavilion
49-468-04 „magazie metalică” Suprafaţă desfăşurată = 79,00 mp Valoare contabilă = 450,00 lei |
|||
Pavilion 49-468-05 „şopron” Suprafaţă construită = 6,00 mp Suprafaţă desfăşurată = 6,00 mp Valoare contabilă = 560,00 lei |
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind trecerea din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia a unor construcţii aflate în administrarea Ministerului Afacerilor Interne, prin Unitatea Militară 0260 Bucureşti, în vederea scoaterii din funcţiune şi casării, şi pentru scoaterea din inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului aflate în administrarea Ministerului Afacerilor Interne, prin Unitatea Militară 0260 Bucureşti, a terenului retrocedat foştilor proprietari
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 10 alin. (2) şi art. 20 din Legea nr. 213/1998 privind bunurile proprietate publică, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 112/2000 pentru reglementarea procesului de scoatere din funcţiune, casare şi valorificare a activelor corporale care alcătuiesc domeniul public al statului şi al unităţilor administrativ-teritoriale, aprobată prin Legea nr. 246/2001, precum şi al art. 2 alin. (1) din Hotărâre Guvernului n r.1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, cu modificările şi completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă trecerea din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia a unor construcţii situate în judeţul Ilfov, aflate în administrarea Ministerului Afacerilor Interne, prin Unitatea Militară 0260 Bucureşti, având datele de identificare prevăzute în anexa nr. 1.
Art. 2. - Trecerea în domeniul privat al statului a construcţiilor prevăzute la art. 1 se face în vederea scoaterii din funcţiune şi casării, în condiţiile legii.
Art. 3. - Se aprobă scoaterea din inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului aflate în administrarea Ministerului Afacerilor Interne, prin Unitatea Militară 0260 Bucureşti, a părţii din imobilul înregistrat la M.F.P. cu nr. 101.022 ce face obiectul restituirii în natură conform deciziei instanţei de judecată, având datele de identificare prevăzute în anexa nr. 2.
Art. 4. - După scoaterea din funcţiune şi casarea construcţiilor, Ministerul Afacerilor Interne îşi va actualiza în mod corespunzător datele din evidenţa cantitativ-valorică şi, împreună cu Ministerul Finanţelor Publice, va opera modificarea corespunzătoare a anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.020 şi 1.020 bis din 21 decembrie 2006, cu modificările şi completările ulterioare.
Art. 5. - Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
VICTOR-VIOREL PONTA
Contrasemnează:
Ministrul afacerilor interne,
Radu Stroe
Viceprim-ministru,
Gabriel Oprea
Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,
Daniel Chiţoiu
p. Ministrul delegat pentru buget,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat
Bucureşti, 9 octombrie 2013.
Nr. 768.
ANEXA
DATELE DE IDENTIFICARE
a construcţiilor aflate în administrarea Ministerului Afacerilor Interne, prin Unitatea Militară 0260 Bucureşti, ce se transmit din domeniul public al statului în domeniul privat al statului, în vederea scoaterii din funcţiune şi demolării acestora
Codul de clasificare |
Adresa imobilului |
Anul dobândirii imobilului |
Persoana juridică care administrează imobilul |
Caracteristicile tehnice |
Valoarea contabilă (lei) |
Nr. de înregistrare al imobilului depus la M.F.P. |
8.19.01 |
Săftica, |
1977 |
Ministerul
Administraţiei şi Internelor, prin Unitatea Militară 0260
Bucureşti |
1. Pavilion 45-108-02 Sc = 49,60 mp Sd = 49,60 mp 2. Pavilion 45-108-04 Sc = 605,00 mp Sd = 605,00 mp |
10.534,89 |
101.022 (parţial) |
DATELE DE IDENTIFICARE
a părţii de imobil ce se propune pentru scoaterea din inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului ca urmare a punerii în aplicare a Deciziei civile nr. 68A/2011
Codul de clasificare |
Adresa |
Anul dobândirii imobilului |
Caracteristicile tehnice |
Valoare contabilă (lei) |
Nr. de înregistrare al imobilului depus la M.F.P. |
8.19.01 |
Săftica, judeţul Ilfov |
1977 |
S teren = 2.020 mp |
140.248,60 |
101.022 (parţial) |
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 1.472/2004 privind încadrarea Reprezentanţei Militare Permanente la O.S.C.E. din structura Misiunii Permanente a României pe lângă Organizaţiile Internaţionale, cu sediul la Viena
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol Unic. - Hotărârea Guvernului nr. 1.472/2004 privind încadrarea Reprezentanţei Militare Permanente la O.S.C.E. din structura Misiunii Permanente a României pe lângă Organizaţiile Internaţionale, cu sediul la Viena, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 846 din 15 septembrie 2004, cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează:
1. Articolul 2 va avea următorul cuprins:
„Art. 2. - Salarizarea, fondurile necesare cazării şi alte drepturi în valută şi în lei, ce revin personalului prevăzut la art. 1, se asigură potrivit prevederilor anexei nr. V la Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările ulterioare, şi a celorlalte dispoziţii legale.”
2. Anexa - Tabel cu încadrarea Reprezentanţei militare permanente la O.S.C.E. de la Viena se modifică şi se înlocuieşte cu anexa*) la prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
VICTOR-VIOREL PONTA
Contrasemnează:
Viceprim-ministru,
Gabriel Oprea Ministrul apărării naţionale,
Mircea Duşa
Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,
Daniel Chiţoiu
p. Ministrul delegat pentru buget,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat
Ministrul afacerilor externe,
Titus Corlăţean
Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice,
Mariana Câmpeanu
Bucureşti, 9 octombrie 2013.
Nr. 788.
*) Anexa nu se publică, fiind clasificată potrivit legii, şi se comunică instituţiilor interesate.
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind suplimentarea bugetului Ministerului Culturii pe anul 2013 pentru plata unor sume prevăzute în titluri executorii având ca obiect acordarea de drepturi salariale
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 52 alin. (2) din Legea bugetului de stat pe anul 2013 nr. 5/2013, cu modificările şi completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă suplimentarea bugetului Ministerului Culturii pe anul 2013 cu suma de 230 mii lei, la capitolul 67.01 „Cultură, recreere şi religie” titlul 51 „Transferuri între unităţi ale administraţiei publice”, din suma globală prevăzută cu această destinaţie în bugetul Ministerului Finanţelor Publice - „Acţiuni generale”.
Art. 2. - Sumele alocate potrivit prezentei hotărâri vor fi utilizate de către Opera Naţională Română din Timişoara şi Filarmonica „George Enescu” numai pentru plata titlurilor executorii care intră sub incidenţa prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 71/2009 privind plata unor sume prevăzute în titluri executorii având ca obiect acordarea de drepturi salariale personalului din sectorul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 230/2011, Ordonanţei Guvernului nr. 17/2012 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare, precum şi ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 92/2012 privind luarea unor măsuri în domeniul învăţământului şi cercetării, precum şi în ceea ce priveşte plata sumelor prevăzute în hotărâri judecătoreşti devenite executorii în perioada 1 ianuarie-31 decembrie 2013.
Art. 3. - Ministerul Finanţelor Publice este autorizat să introducă modificările corespunzătoare în structura bugetului de stat şi în volumul şi structura bugetului Ministerului Culturii, la solicitarea ordonatorului principal de credite.
PRIM-MINISTRU
VICTOR-VIOREL PONTA
Contrasemnează:
Ministrul culturii,
Daniel-Constantin Barbu
Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,
Daniel Chiţoiu
p. Ministrul delegat pentru buget,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat
Bucureşti, 9 octombrie 2013.
Nr. 789.
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAŢIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL APĂRĂRII NAŢIONALE Nr. 93/20 septembrie 2013 |
MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE Nr. 1.684/8 octombrie 2013 |
MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI, PROTECŢIEI SOCIALE ŞI PERSOANELOR VÂRSTNICE Nr. 2.022/23 septembrie 2013 |
pentru aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2013 al Societăţii Comerciale RO- ARMYSECURITY - S.A., filială a Companiei Naţionale „Romtehnica” - S.A.
Pentru aplicarea prevederilor Legii bugetului de stat pe anul 2013 nr. 5/2013, cu modificările ulterioare, şi ale art. 4 alin. (1) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la ca re statul sau unităţile administrativ-teritoriale sunt acţionari unici ori majoritari sau deţin direct ori indirect o participaţie majori tară,
având în vedere prevederile Legii nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autorităţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeană şi Fondul Monetar Internaţional, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul prevederilor art. 33 alin. (1) din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apărării Naţionale, cu modificările ulterioare, ale art. 15 alin. (31) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 96/2012 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare în cadrul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea unor acte normative, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 71/2013, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 1 0/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul apărării naţionale, ministrul delegat pentru buget şi ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice emit prezentul ordin.
Art. 1. - Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2013 al Societăţii Comerciale RO- ARMYSECURITY - S.A., filială a Companiei Naţionale „Romtehnica” - S.A., prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - (1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale prevăzute în bugetul de venituri şi cheltuieli reprezintă limită maximă şi nu poate fi depăşit decât în cazuri justificate, la propunerea Ministerului Apărării Naţionale, cu avizul Ministerului Finanţelor Publice şi al Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice.
(2) Orice depăşire a veniturilor şi cheltuielilor totale este admisă numai prin rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli, potrivit prevederilor legale în vigoare.
(3) În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Societatea Comercială RO- ARMYSECURITY - S.A. poate efectua cheltuieli proporţional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
Art. 3. - Societatea Comercială RO- ARMYSECURITY - S.A. va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 4. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul apărării naţionale, Mircea Duşa |
p. Ministrul delegat pentru buget, Gheorghe Gherghina, secretar de stat |
p. Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice, Georgeta Bratu, secretar de stat |
ANEXĂ
Societatea Comercială RO- ARMYSECURITY - S.A.
Cod unic de înregistrare: 29136150
BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
pe anul 2013
|
INDICATORI |
Număr rând |
Realizat 2012 |
Propuneri an 2013 |
% |
Estimări an 2014 |
Estimări an 2015 |
% |
||||
|
9-7/5 |
10-8/7 |
||||||||||
0 |
1 |
|
3 |
4 |
5 |
6-5/4 |
7 |
8 |
9 |
10 |
||
I. |
|
|
VENITURI TOTALE (Rd.1=Rd.2+Rd.3+Rd.4) |
1 |
4474 |
4970 |
111,09 |
15690 |
18368 |
315,69 |
117,07 |
|
|
1 |
|
Venituri din exploatare |
2 |
4465 |
4962 |
111,13 |
15681 |
18358 |
316,02 |
117,07 |
|
|
2 |
|
Venituri financiare |
3 |
9 |
8 |
88,89 |
9 |
10 |
112.50 |
111,11 |
|
|
3 |
|
Venituri extraordinare |
4 |
0 |
0 |
0,00 |
0 |
0 |
0,00 |
0,00 |
|
II. |
|
|
CHELTUIELI TOTALE(Rd.5=Rd.6+Rd.17+Rd.18) |
5 |
4311 |
4787 |
111,04 |
14698 |
16903 |
307,05 |
115,00 |
|
|
1 |
|
Cheltuieli de exploatare, din care: |
6 |
4311 |
4787 |
111,04 |
14698 |
16903 |
307,05 |
115,00 |
|
|
|
A. |
cheltuieli cu bunuri si servicii |
7 |
533 |
369 |
69,23 |
1144 |
1315 |
310,00 |
115.00 |
|
|
|
B. |
cheltuieli cu impozite, taxe şi vărsăminte asimilate |
8 |
0 |
5 |
300,00 |
16 |
18 |
310,00 |
115,00 |
|
|
|
C. |
cheltuieli cu personalul, din care: |
9 |
3770 |
4392 |
116,50 |
13474 |
15495 |
306.78 |
115,00 |
|
|
|
|
C1 |
cheltuieli cu salariile |
10 |
2S05 |
3051 |
108,77 |
9458 |
10877 |
310.00 |
115.00 |
|
|
|
C2 |
bonusuri |
11 |
46 |
285 |
619,57 |
884 |
1016 |
310.00 |
115.00 |
|
|
|
C3 |
alte cheltuieli cu personalul, din care: |
12 |
0 |
0 |
0,00 |
0 |
0 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
cheltuieli cu plăţi compensatorii aferente disponibilizărilor de personal |
13 |
0 |
0 |
0,00 |
0 |
0 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
C4 |
cheltuieli aferente contractului de mandat |
14 |
87 |
134 |
154,02 |
274 |
274 |
204,48 |
100,00 |
|
|
|
C5 |
cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială, fondurile speciale şi alte obligaţii legale |
15 |
332 |
922 |
110,82 |
2858 |
3287 |
310,00 |
115,00 |
|
|
D. |
alte cheltuieli de exploatare |
16 |
8 |
21 |
262,50 |
65 |
75 |
0,00 |
0,00 |
|
|
2 |
|
Cheltuieli financiare |
17 |
0 |
0 |
0,00 |
0 |
0 |
0,00 |
0,00 |
|
|
3 |
|
Cheltuieli extraordinare |
18 |
0 |
0 |
0,00 |
0 |
0 |
0,00 |
0,00 |
|
III. |
|
|
REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) |
19 |
163 |
183 |
112,27 |
567 |
652 |
310,00 |
115,00 |
|
IV. |
|
|
IMPOZIT PE PROFIT |
20 |
13 |
31 |
238.46 |
91 |
104 |
292.80 |
115,00 |
|
V. |
|
|
PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: |
21 |
150 |
152 |
101,33 |
477 |
548 |
313,51 |
115,00 |
|
|
1 |
|
Rezerve legale |
22 |
8 |
8 |
101.33 |
24 |
27 |
313.51 |
115.00 |
|
|
2 |
|
Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege |
23 |
0 |
0 |
0,00 |
0 |
0 |
0,00 |
0,00 |
|
|
3 |
|
Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi |
24 |
74 |
0 |
0,00 |
0 |
0 |
0,00 |
0,00 |
|
|
4 |
|
Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plaţii dobânzilor, comisioanelor si altor costuri aferente acestor împrumuturi |
25 |
0 |
0 |
0,00 |
0 |
0 |
0,00 |
0,00 |
|
|
5 |
|
Alte repartizări prevăzute de lege |
26 |
0 |
0 |
0,00 |
0 |
0 |
0,00 |
0,00 |
|
|
6 |
|
Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la Rd. 22, 23, 24, 25 si 26, |
27 |
68 |
144 |
212,35 |
453 |
521 |
313,51 |
115,00 |
|
|
7 |
|
Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă |
28 |
0 |
0 |
0,00 |
0 |
0 |
0,00 |
0,00 |
|
|
8 |
|
Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende cuvenite acţionarilor, în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat, din care: |
29 |
68 |
122 |
179.41 |
453 |
521 |
371,07 |
115.00 |
|
|
|
a) |
- dividende cuvenite bugetului de stat sau local, după caz |
30 |
0 |
0 |
0,00 |
0 |
0 |
0,00 |
0,00 |
|
|
9 |
|
Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la Rd.22 -Rd.29 se repartizează la alte rezerve si constituie sursă proprie de finanţare |
31 |
0 |
22 |
0.00 |
0 |
0 |
0,00 |
0.00 |
|
VI. |
|
|
VENITURI DIN FONDURI EUROPENE |
32 |
0 |
0 |
0,00 |
0 |
0 |
0,00 |
0,00 |
|
VII. |
|
|
CHELTUIELI ELIGIBILE DIN FONDURI EUROPENE, din care: |
33 |
0 |
0 |
0,00 |
0 |
0 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
a) |
cheltuieli materiale |
34 |
0 |
0 |
0,00 |
0 |
0 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
b) |
cheltuieli cu salariile |
35 |
0 |
0 |
0,00 |
0 |
0 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
c) |
cheltuieli privind prestările de servicii |
36 |
0 |
0 |
0,00 |
0 |
0 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
d) |
cheltuieli cu reclama si publicitate |
37 |
0 |
0 |
0,00 |
0 |
0 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
e) |
alte cheltuieli |
38 |
0 |
0 |
0,00 |
0 |
0 |
0,00 |
0,00 |
|
VIII. |
|
|
SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: |
39 |
95 |
109 |
115.14 |
338 |
389 |
310,00 |
115.00 |
|
|
1 |
|
Alocaţii de la buget |
40 |
0 |
0 |
0,00 |
0 |
0 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
Alocaţii bugetare aferente plăţii angajamentelor din anii anteriori |
40 bis |
0 |
0 |
0.00 |
0 |
0 |
0,00 |
0.00 |
|
IX. |
|
|
CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII |
41 |
95 |
109 |
115,14 |
338 |
389 |
310,00 |
115,00 |
|
X. |
|
|
DATE DE FUNDAMENTARE |
42 |
0 |
0 |
0,00 |
0 |
0 |
0,00 |
0,00 |
|
|
1 |
|
Numărul de personal prognozat la finele anului |
43 |
273 |
259 |
94.87 |
803 |
930 |
310,00 |
115.83 |
|
|
2 |
|
Numărul mediu de salariaţi total |
44 |
206 |
248 |
120,39 |
783 |
917 |
315.73 |
117.11 |
|
|
3 |
|
Cheltuieli de natură salarială (a+b), din care: |
45 |
2851 |
3336 |
117.01 |
10342 |
11893 |
310,00 |
115.00 |
|
|
|
a) |
cheltuieli cu salariile |
46 |
2805 |
3051 |
103,77 |
9458 |
10877 |
310.00 |
115.00 |
|
|
|
b) |
bonusuri |
47 |
46 |
285 |
619,57 |
884 |
1016 |
310.00 |
115,00 |
|
|
4 |
|
Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) determinat pe baza fondului de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă (Rd.46/Rd.44)/12*1000 |
48 |
1135 |
1025 |
90,35 |
1007 |
988 |
98,19 |
98,20 |
|
|
5 |
|
Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) influenţat de bonificaţiile si bonusurile în lei şi/sau natură(Rd.45/Rd.44)/12*1000 |
49 |
1153 |
1121 |
97,20 |
1101 |
1081 |
0,00 |
0,00 |
|
|
6 |
|
Productivitatea muncii în unităţi valorice pe total personal mediu în preţuri curente (lei/persoană) (Rd.2/Rd.44) |
50 |
21675 |
20008 |
92.27 |
20038 |
20031 |
99.99 |
99,96 |
|
|
7 |
|
Productivitatea muncii în unităţi valorice pe total personal mediu în preţuri comparabile (lei/persoană) (Rd.2/Rd.44*ICP) |
51 |
22325 |
20008 |
89,59 |
20038 |
20031 |
99,99 |
99,96 |
|
|
8 |
|
Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/persoană) |
52 |
0 |
0 |
0.00 |
0 |
0 |
0,00 |
0.00 |
|
|
9 |
|
Cheltuieli totale Ia 1000 lei venituri totale (Rd.5/Rd.1)x1000 |
53 |
964 |
963 |
99,96 |
935 |
919 |
97,12 |
0,00 |
|
|
10 |
|
Plăţi restante, în preţuri curente |
54 |
0 |
0 |
0,00 |
0 |
0 |
0,00 |
0,00 |
|
|
11 |
|
Creanţe restante, în preţuri curente |
55 |
0 |
0 |
0,00 |
0 |
0 |
0,00 |
0,00 |
MINISTERUL APĂRĂRII NAŢIONALE Nr. 94/20 septembrie 2013 |
MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE Nr. 1.684/8 octombrie 2013 |
MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI, PROTECŢIEI SOCIALE ŞI PERSOANELOR VÂRSTNICE Nr. 2.022/23 septembrie 2013 |
pentru aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2013 al Societăţii Comerciale RO- ARMYCATERING - S.A., filială a Companiei Naţionale „Romtehnica” - S.A.
Pentru aplicarea prevederilor Legii bugetului de stat pe anul 2013 nr. 5/2013, cu modificările ulterioare, şi ale art. 4 alin. (1) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unităţile administrativ-teritoriale sunt acţionari unici ori majoritari sau deţin direct ori indirect o participaţie majori tară,
având în vedere prevederile Legii nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autorităţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeană şi Fondul Monetar Internaţional, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul prevederilor art. 33 alin. (1) din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apărării Naţionale, cu modificările ulterioare, ale art. 15 alin. (31) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 96/2012 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare în cadrul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea unor acte normative, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 71/2013, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 1 0/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul apărării naţionale, ministrul delegat pentru buget şi ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice emit prezentul ordin.
Art. 1 - Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2013 al Societăţii Comerciale RO- ARMYCATERING - S.A., filială a Companiei Naţionale „Romtehnica” - S.A., prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2
(1) - Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale prevăzute în bugetul de venituri şi cheltuieli reprezintă limită maximă şi nu poate fi depăşit decât în cazuri justificate, la propunerea Ministerului Apărării Naţionale, cu avizul Ministerului Finanţelor Publice şi al Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice.
(2) - Orice depăşire a veniturilor şi cheltuielilor totale este admisă numai prin rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli, potrivit prevederilor legale în vigoare.
(3) - În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Societatea Comercială RO- ARMYCATERING - S.A. poate efectua cheltuieli proporţional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
Art. 3 - Societatea Comercială RO- ARMYCATERING - S.A. va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 4 - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul apărării naţionale, Mircea Duşa |
p. Ministrul delegat pentru buget, Gheorghe Gherghina, secretar de stat |
p. Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice, Georgeta Bratu, secretar de stat |
ANEXA
Societatea Comercială RO- ARMYCATERING - S.A.
Cod unic de înregistrare RO28980435
BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
pe anul 2013
|
|
|
|
|
|
|
|
- mii lei - |
||||
|
INDICATORI |
Număr rând |
Realizat 2012 |
Propuneri an 2013 |
% |
Estimări an 2014 |
Estimări an 2015 |
% |
||||
|
9-7/5 |
10-8/7 |
||||||||||
0 |
1 |
|
3 |
4 |
5 |
6-5/4 |
7 |
8 |
9 |
10 |
||
I. |
|
|
VENITURI TOTALE (Rd.1 = Rd.2+Rd.3+Rd.4) |
1 |
30.475.77 |
37.280.00 |
122,33 |
41.008.00 |
43.058,40 |
110.10 |
105,00 |
|
|
1 |
|
Venituri din exploatare |
2 |
30.437.63 |
37.2U0.00 |
122,22 |
40.920,00 |
42.966,00 |
110.10 |
105.00 |
|
|
2 |
|
Venituri financiare |
3 |
38.14 |
80,00 |
201.75 |
88.00 |
92,40 |
110.10 |
105.00 |
|
|
3 |
|
Venituri extraordinare |
4 |
0.00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0.00 |
0,00 |
|
II. |
|
|
CHELTUIELI TOTALE(Rd.5=Rd.6+Rd.l7+Rd.l8) |
5 |
30.432.40 |
37.18330 |
122,19 |
40.901.63 |
42.946,71 |
110.00 |
105.00 |
|
|
1 |
|
Cheltuieli de exploatare, din care: |
6 |
30.432.40 |
37.113,30 |
121.96 |
40.824.63 |
1 42.865,86 |
110.00 |
105.00 |
|
|
|
A. |
cheltuieli cu bunuri si servicii |
7 |
21-366,63 |
25.990,44 |
121,64 |
28.589,48 |
30.018,96 |
110,00 |
105,00 |
|
|
|
B. |
cheltuieli cu impozite, taxe si vărsăminte asimilate |
8 |
3,17 |
30.00 |
1167.32 |
33.00 |
34,65 |
110.00 |
105.00 |
|
|
|
C. |
cheltuieli cu personalul, din care: |
9 |
9.056.02 |
10.942.86 |
120.84 |
12.020,24 |
12.612,79 |
109.85 |
104.93 |
|
|
|
|
C1 |
cheltuieli cu salariile |
10 |
6.476.43 |
7.77.1.05 |
120.02 |
8.550.36 |
8.977.87 |
110,00 |
105.00 |
|
|
|
C2 |
bonusuri |
11 |
649.67 |
788.50 |
121.37 |
867.35 |
910,72 |
110.00 |
105.00 |
|
|
|
C3 |
Alte cheltuieli cu personalul, din care: |
12 |
0.00 |
0,00 |
0.00 |
0.00 |
0,00 |
0,00 |
0.00 |
|
|
|
|
cheltuieli cu plăţi compensatorii aferente disponibilizărilor de personal |
13 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0,00 |
0.00 |
0.00 |
|
|
|
C4 |
cheltuieli aferente contractului de mandat |
14 |
86,72 |
169,09 |
194.98 |
169.09 |
169.09 |
100,00 |
100,00 |
|
|
|
C5 |
cheltuieli cu asigurările si protecţia socială, fondurile speciale si alte obligaţii legale |
15 |
1.843,20 |
2.212.22 |
120.02 |
2.433,44 |
2.555.11 |
110,00 |
105.00 |
|
|
D. |
alte cheltuieli de exploatare |
16 |
6,58 |
150.00 |
2.279,64 |
165,00 |
173.25 |
110,00 |
105.00 |
|
|
2 |
|
Cheltuieli financiare |
17 |
0.00 |
70.00 |
0,00 |
77,00 |
80.85 |
110.00 |
105.00 |
|
|
3 |
|
Cheltuieli extraordinare |
18 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0,00 |
0.011 |
0.00 |
|
III. |
|
|
REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) |
19 |
43,37 |
96.70 |
222.97 |
106.37 |
111.69 |
110,00 |
105,00 |
|
IV. |
|
|
IMPOZIT PE PROFIT |
20 |
5.2S |
21.66 |
410.15 |
23.82 |
25.01 |
110.00 |
105.00 |
|
V. |
|
|
PROFITUL CONTABIL RAMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUIPE PROFIT, din care: |
21 |
38,09 |
75.04 |
197,02 |
82.55 |
86.68 |
110.00 |
105.00 |
|
|
1 |
|
Rezerve legale |
22 |
2.20 |
4.84 |
219,77 |
5,32 |
5,58 |
110.00 |
105,00 |
|
|
2 |
|
Alte rezerve reprezentând facilitaţi fiscale prevăzute de lege |
23 |
0.00 |
0.00 |
0,00 |
0,00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
|
|
3 |
|
Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi |
24 |
35,89 |
2.15 |
5,99 |
0,00 |
0.00 |
0.00 |
0,00 |
|
|
4 |
|
Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, precum si pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor, comisioanelor, si altor costuri aferente acestor împrumuturi |
25 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0,00 |
0.00 |
0.00 |
0,00 |
|
|
5 |
|
Alte repartizări prevăzute de lege |
26 |
0,00 |
0.00 |
0,00 |
0,00 |
0.00 |
0.00 |
0,00 |
|
|
6 |
|
Profilul contabil rămas după deducerea sumelor de la Rd. 22.23,24,25 si 26. |
27 |
0,00 |
68,06 |
0,00 |
77,23 |
81,09 |
113,47 |
105,00 |
|
|
7 |
|
Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net. dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă |
28 |
0.00 |
0,00 |
0.00 |
0,00 |
0.00 |
0,00 |
0,00 |
|
|
8 |
|
Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în ca/ul regiilor autonome. ori dividende cuvenite acţionarilor. În cazul societăţilor/companiilor naţionale si societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat, din care: |
29 |
0.00 |
57,85 |
0.00 |
74,29 |
78,01 |
128,42 |
105.00 |
|
|
|
a) |
dividende cuvenite bugetului de stat sau local, după caz |
30 |
0.00 |
57,85 |
0,00 |
74,29 |
78,01 |
128,42 |
105,00 |
|
|
9 |
|
Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la Rd.22 - Rd.29 se repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare |
31 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0.00 |
|
VI. |
|
|
VENITURI DIN FONDURI EUROPENE |
32 |
0,00 |
0,00 |
0.00 |
0,00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
|
VII. |
|
|
CHELTUIELI ELIGIBILE DIN FONDURI EUROPENE, din care: |
33 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0,00 |
0.00 |
|
|
|
a) |
cheltuieli materiale |
34 |
0.00 |
0.00 |
0,00 |
0.00 |
0.00 |
0,00 |
0.00 |
|
|
|
b) |
cheltuieli cu salariile |
35 |
0.00 |
0,00 |
0,00 |
0.00 |
0,00 |
0.00 |
0.00 |
|
|
|
c) |
cheltuieli privind prestările de servicii |
36 |
0.00 |
0.00 |
0,00 |
0,00 |
0.00 |
0,00 |
0.00 |
|
|
|
d) |
cheltuieli cu reclamă si publicitate |
37 |
0.00 |
0,00 |
0,00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
|
|
|
e) |
alte cheltuieli |
38 |
0.00 |
0,00 |
0.00 |
0,00 |
11.00 |
0,00 |
0,00 |
|
VIII. |
|
|
SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: |
39 |
43.47 |
150,00 |
345.07 |
165.00 |
181,50 |
110.00 |
110.00 |
|
|
1 |
|
Alocaţii de la buget, din care: |
40 |
0.00 |
0,00 |
0,00 |
0.00 |
11,00 |
0,00 |
0.00 |
|
|
|
|
Surse proprii |
40 bis |
43.47 |
150,00 |
345,07 |
165,00 |
181,50 |
110.00 |
110,00 |
|
IX. |
|
|
CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII |
41 |
43,47 |
150.00 |
345,07 |
165,00 |
181,50 |
110.00 |
110,00 |
|
X. |
|
|
DATE DE FUNDAMENTARE |
42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
Număr de personal prognozat la finele anului |
43 |
500.00 |
550,00 |
110,00 |
560.00 |
600,00 |
10132 |
107.14 |
|
|
2 |
|
Numărul mediu de salariaţi total |
44 |
416.00 |
515.00 |
123,80 |
530.00 |
5511,00 |
102.91 |
103.77 |
|
|
3 |
|
Cheltuieli de natură salarială (a+b), din care: |
45 |
7.126.10 |
8.561.55 |
120,14 |
9.417,71 |
9.888,59 |
110.00 |
105.00 |
|
|
|
a) |
cheltuieli cu salariile |
46 |
6.476,43 |
7.773.05 |
120,02 |
8.550.36 |
8.977,87 |
110,00 |
105,011 |
|
|
|
b) |
bonusuri |
47 |
649,67 |
788,50 |
121.37 |
867,35 |
910,72 |
0,00 |
0,00 |
|
|
4 |
|
Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) determinat pe baza fondului de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă (Rd.46/Rd.44)/12*1000 |
48 |
1.297,36 |
1.257.78 |
96.95 |
1.344,40 |
1.360.28 |
106,89 |
101,18 |
|
|
5 |
|
Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) influenţat de bonificaţiile si bonusurile în lei şi/sau natură(Rd.45/Rd.44)/12*1000 |
49 |
1.427.50 |
1.385.36 |
97.05 |
1.480,77 |
1.498.27 |
106.89 |
101.18 |
|
|
6 |
|
Productivitatea muncii în unităţi valorice pe total personal mediu în preţuri comparabile (lei/persoană) (Rd.1/Rd.44*ICP) |
50 |
73.26 |
72,23 |
98.60 |
7737 |
78.29 |
107,12 |
101,18 |
|
|
7 |
|
Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/persoană) (Rd. l/Rd.44*ICP) |
51 |
76-41 |
72.23 |
94,53 |
77,37 |
78,29 |
107,12 |
101,18 |
|
|
8 |
|
Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/persoană) |
52 |
0,00 |
0,00 |
0.00 |
0,00 |
0.00 |
0,00 |
0.00 |
|
|
9 |
|
Cheltuieli totale Ia 1000 lei venituri totale (Rd.5/Rd.1)x1000 |
53 |
998.56 |
997,41 |
99.88 |
1.097.15 |
1.152.00 |
110,00 |
105.00 |
|
|
10 |
|
Plăţi restante, în preţuri curente |
54 |
2.287,07 |
2.172,72 |
95.00 |
2.064,08 |
1.960.88 |
95,00 |
95.00 |
|
|
11 |
|
Creanţe restante, în preţuri curente |
55 |
517,31 |
491,44 |
95,00 |
466,87 |
443.53 |
95,001 |
95,00 |
MINISTERUL EDUCAȚIEI NAȚIONALE
pentru aprobarea Calendarului activităţilor prevăzute în Metodologia privind echivalarea pe baza ECTS/SECT a învăţământului universitar de scurtă durată, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durată de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licenţă, pentru cadrele didactice din învăţământul preuniversitar, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.553/2011, sesiunea 2013-2014
În baza prevederilor art. 149 alin. (3) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare,
în conformitate cu prevederile Metodologiei privind echivalarea pe baza ECTS/SECT a învăţământului universitar de scurtă durată, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durată de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licenţă, pentru cadrele didactice din învăţământul preuniversitar, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.553/2011, cu modificările ulterioare,
în baza prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 185/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei Naţionale, cu modificările şi completările ulterioare
ministrul educaţiei naţionale emite prezentul ordin.
Art. 1 - Se aprobă Calendarul activităţilor prevăzute în Metodologia privind echivalarea pe baza ECTS/SECT a învăţământului universitar de scurtă durată, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durată de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licenţă, pentru cadrele didactice din învăţământul preuniversitar, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.553/2011, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 733 din 19 octombrie 2011, cu modificările ulterioare, sesiunea 2013-2014, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2 - Direcţia generală management, resurse umane şi reţea şcolară naţională din Ministerul Educaţiei Naţionale, inspectoratele şcolare, unităţile de învăţământ preuniversitar şi instituţiile de învăţământ superior duc la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 3 - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
p. Ministrul educaţiei naţionale,
Tudor Prisecaru,
secretar de stat
Bucureşti, 8 octombrie 2013.
Nr. 5.211.
ANEXA
CALENDARUL
activităţilor prevăzute în Metodologia privind echivalarea pe baza ECTS/SECT a învăţământului universitar de scurtă durată, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durată de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licenţă, pentru cadrele didactice din învăţământul preuniversitar, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.553/2011, sesiunea 2013-2014
I. În vederea echivalării pe baza ECTS/SECT a învăţământului universitar de scurtă durată, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durată de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licenţă, pentru cadrele didactice din învăţământul preuniversitar, conform metodologiei aprobate prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.553/2011, cu modificările ulterioare, sesiunea 2013-2014, dosarele cu documentele justificative ale cadrelor didactice pentru care se aplică acest sistem de echivalare se depun la inspectoratele şcolare.
Inspectorul şcolar pentru dezvoltarea resurselor umane verifică îndeplinirea cumulativă a condiţiilor de echivalare prevăzute la art. 3 din Metodologia privind echivalarea pe baza ECTS/SECT a învăţământului universitar de scurtă durată, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durată de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licenţă, pentru cadrele didactice din învăţământul preuniversitar, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.553/2011, cu modificările ulterioare, pentru categoriile de cadre didactice prevăzute la art. 1 din aceeaşi metodologie, întocmeşte situaţia centralizată, pe specializări, a cadrelor didactice care au solicitat echivalarea, formulează observaţii cu privire la dosarele verificate.
II. În vederea echivalării pe baza ECTS/SECT a învăţământului universitar de scurtă durată, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durată de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licenţă, pentru cadrele didactice din învăţământul preuniversitar, conform Metodologiei aprobate prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.553/2011, cu modificările ulterioare, sesiunea 2013-2014, ordinea derulării activităţilor este următoarea:
1. Depunerea şi înregistrarea la inspectoratul şcolar a dosarelor cuprinzând documentele justificative în vederea echivalării pe baza ECTS/SECT a învăţământului universitar de scurtă durată, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durată de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licenţă; verificarea îndeplinirii condiţiilor cumulative prevăzute la art. 3 din Metodologia aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.553/2011, cu modificările ulterioare Perioada: 21 octombrie-20 noiembrie 2013
2. Afişarea listei cuprinzând cadrele didactice care îndeplinesc/nu îndeplinesc condiţiile de echivalare pe baza ECTS/SECT a învăţământului universitar de scurtă durată, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durată de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licenţă Termen: 27 noiembrie 2013
3. Transmiterea la Ministerul Educaţiei Naţionale - Direcţia generală management, resurse umane şi reţea şcolară naţională a situaţiei statistice pe specializări a cadrelor didactice care au solicitat echivalarea pe baza ECTS/SECT a învăţământului universitar de scurtă durată, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durată de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licenţă Termen: 27 noiembrie 2013
4. Completarea dosarelor cadrelor didactice care nu au dosarele complete cu documentele necesare în vederea echivalării pe baza ECTS/SECT a învăţământului universitar de scurtă durată, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durată de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licenţă Perioada: 28 noiembrie-13 decembrie 2013
5. Transmiterea la Ministerul Educaţiei Naţionale - Direcţia generală management, resurse umane şi reţea şcolară naţională a situaţiei statistice finale, pe specializări, a cadrelor didactice care au solicitat echivalarea pe baza ECTS/SECT a învăţământului universitar de scurtă durată, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durată de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licenţă şi care îndeplinesc cumulativ condiţiile prevăzute de Metodologia aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.553/2011, cu modificările ulterioare, în vederea echivalării Termen: 20 decembrie 2013
6. Transmiterea dosarelor complete, însoţite de observaţiile inspectorului şcolar pentru dezvoltarea resurselor umane, pe specializări, către instituţiile de învăţământ superior stabilite de Ministerul Educaţiei Naţionale, pentru evaluare, echivalare şi eliberarea atestatelor de echivalare Perioada: 20-31 ianuarie 2014
7. Evaluarea dosarelor la nivelul structurilor universitare care asigură formarea iniţială şi continuă a personalului didactic Perioada: 3 februarie-30 mai 2014
8. Eliberarea atestatelor de echivalare valabile pentru ocuparea de funcţii didactice în învăţământul preşcolar şi preuniversitar obligatoriu Până la 1 septembrie 2014