MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI
P A R T E A I
Anul 182 (XXVI) - Nr. 765 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI ŞI ALTE ACTE Miercuri, 22 octombrie 2014
SUMAR
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
893. - Hotărâre privind darea în administrarea Ministerului Afacerilor Interne - Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Hunedoara (UM 0451) a unui imobil trecut în proprietatea publică a statului, precum şi înscrierea acestuia în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAŢIEI PUBLICE CENTRALE
1.170. - Ordin al ministrului sănătăţii privind aprobarea modelelor de formulare pentru aplicarea prevederilor titlului VI din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii
1.372. - Ordin al ministrului transporturilor privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli rectificat pe anul 2014 al Centrului Român pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale CERONAV
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind darea în administrarea Ministerului Afacerilor Interne - Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Hunedoara (UM 0451) a unui imobil trecut în proprietatea publică a statului, precum şi înscrierea acestuia în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 867 alin. (1) din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările ulterioare, şi al art. 20 alin. (1) din Legea nr. 213/1998 privind bunurile proprietate publică, cu modificările şi completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă darea în administrarea Ministerului Afacerilor Interne - Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Hunedoara (UM 0451) a unui imobil, precum şi înscrierea acestuia în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, având datele de identificare prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre, trecut în proprietatea publică a statului prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Deva nr. 286/2013, modificată prin Hotărârea nr. 298/2014, pentru sediul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Hunedoara.
Art. 2. - Predarea-preluarea imobilului prevăzut la art. 1 se face pe bază de protocol încheiat între părţile interesate, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
Art. 3. - Ministerul Afacerilor Interne îşi va actualiza în mod corespunzător datele din evidenţa cantitativ-valorică şi, împreună cu Ministerul Finanţelor Publice, va opera completarea corespunzătoare a anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.020 şi 1.020 bis din 21 decembrie 2006, cu modificările şi completările ulterioare.
PRIM-MINISTRU
VICTOR-VIOREL PONTA
Contrasemnează:
Viceprim-ministru, ministrul afacerilor interne,
Gabriel Oprea
Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice,
Nicolae-Liviu Dragnea
Ministrul finanţelor publice,
Ioana-Maria Petrescu
Ministrul delegat pentru buget,
Darius-Bogdan Vâlcov
Bucureşti, 15 octombrie 2014.
Nr. 893.
ANEXĂ
DATELE DE IDENTIFICARE
ale imobilului proprietate publică a statului care se dă în administrarea Ministerului Afacerilor Interne - Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Hunedoara (UM 0451) şi care se înscrie în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public la statului
Adresa imobilului |
Actul prin care s-a făcut trecerea imobilului în domeniul public al statului |
Persoana juridică de la care se transmite imobilul |
Persoana juridică la care se transmite imobilul |
Denumirea imobilului |
Valoarea de inventar - lei - |
Codul de clasificare |
Nr. MFP |
Municipiul Deva, judeţul Hunedoara CF nr. 62481 Deva |
Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Deva nr. 286/2013, modificată prin Hotărârea nr. 298/2014 |
Din administrarea Consiliului Local al Municipiului Deva, judeţul Hunedoara |
în administrarea Ministerului Afacerilor Interne - Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Hunedoara (UM 0451) CUI 4634493 |
Sediul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Hunedoara (UM0451) (Indicativul se va atribui de către MAI.) |
Valoare construcţii - 1.521.192,36 lei; Valoare teren - 442.275 lei |
8.19.01 |
Se va atribui. |
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAŢIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL SĂNĂTĂŢII
privind aprobarea modelelor de formulare pentru aplicarea prevederilor titlului VI din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii
Văzând Referatul de aprobare nr. N.B. 8.597/2014 al Direcţiei generale asistenţă medicală şi sănătate publică din cadrul Ministerului Sănătăţii,
având în vedere prevederile art. II şi III din Legea nr. 113/2014 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 35/2012 pentru modificarea şi completarea unor acte normative în domeniul sanitar,
în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul sănătăţii emite următorul ordin:
Art. 1. - Se aprobă modelele de formulare pentru aplicarea prevederilor titlului VI din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzute în anexele nr. 1-12, care fac parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
p. Ministrul sănătăţii,
Francisk Iulian Chiriac,
secretar de stat
Bucureşti, 10 octombrie 2014.
Nr. 1.170.
ANEXA Nr. 1
DECLARAŢIE
Subsemnatul (Subsemnata) ............................ informat (informată) şi conştient (conştientă) asupra riscurilor donării de organe şi/sau ţesuturi şi/sau celule, în concordanţă cu dispoziţiile legale în vigoare, declar că sunt de acord cu donarea următoarelor organe şi/sau ţesuturi şi/sau celule: ........................., pentru efectuarea procedurilor de transplant către primitorul .............................................................. care este ................................... (gradul de rudenie, după caz: DA/NU).
Înţeleg gestul meu ca fiind un act profund umanitar. Asupra mea nu au fost făcute niciun fel de presiuni. Nu condiţionez această donare de obţinerea vreunei recompense materiale pentru mine, familia mea sau terţe persoane.
Data: ..............................
Donatorul,
..............................................................
Primitorul,
..............................................................
Comisia de avizare a donării de la donatorul viu - membri:
1. ............................
2. ............................
3. ............................
ANEXA Nr. 2
DECLARAŢIE
Subsemnatul (Subsemnata) ...................................... [(tatăl/mama/reprezentantul legal) al numitului (numitei) ................................... minor (minoră)], informat (informată) şi conştient (conştientă) asupra riscurilor prelevării de celule suşe (stern) hematopoietice medulare sau periferice, în concordanţă cu dispoziţiile legale în vigoare referitoare la prelevarea şi transplantul de organe, ţesuturi şi celule umane, declar că sunt de acord cu recoltarea şi donarea de celule suşe (stern) hematopoietice medulare sau periferice în beneficiul ....................................................
Înţeleg gestul meu ca fiind un act profund umanitar. Asupra mea nu au fost făcute niciun fel de presiuni. Nu condiţionez această donare de obţinerea vreunei recompense materiale pentru mine, familia mea sau terţe persoane.
Data: .......................................
Tatăl,
..............................................................
Mama,
..............................................................
Reprezentantul legal,
..............................................................
Preşedintele tribunalului1,
..............................................................
1 Preşedintele tribunalului în a cărui circumscripţie teritorială se află sediul centrului unde se efectuează transplantul sau al tribunalului în a cărui circumscripţie teritorială locuieşte donatorul semnează numai pentru donatorii minori care au cel puţin 10 ani.
ANEXA Nr. 3
CRITERII DE DIAGNOSTIC
pentru confirmarea morţii cerebrale
Datele pe care trebuie să le conţină actul constatator
I. Diagnosticul morţii cerebrale se stabileşte pe baza următoarelor criterii:
1. absenţa reflexelor de trunchi cerebral;
2. absenţa ventilaţiei spontane, confirmată de testul de apnee (la un Pa CO2 de 60 mmHg);
3. traseu electroencefalograme care să ateste lipsa electrogenezei corticale sau angiografia celor 4 axe vasculare carotidiene ori scintigrafia cerebrală cu technetiu sau angioCT cranian care să ateste lipsa circulaţiei sanguine intracerebrale.
Setul de examinări prevăzut la pct. I, care confirmă moartea cerebrală, se repetă la un interval de cel puţin 6 ore pentru adulţi. Pentru copii, intervalul este de 48 de ore pentru nou-născutul cu vârsta între 7 zile şi 2 luni, 24 de ore pentru copilul cu vârsta între 2 luni şi 2 ani şi 12 ore pentru copilul cu vârsta între 2 şi 7 ani. Pentru copiii cu vârsta peste 7 ani, intervalul este acelaşi ca la adulţi. La nou-născutul cu vârsta mai mică de 7 zile nu se declară moartea cerebrală.
II. Cauza care a determinat moartea cerebrală trebuie să fie clar stabilită.
III. Excluderea altor cauze reversibile care ar putea produce un tablou clinic, asemănător cu cel din moartea cerebrală (hipotermia, mai mică de 35°C, medicamente depresoare ale sistemului nervos central, hipotensiune arterială - presiune arterială medie mai mică de 55 mmHg).
IV. Diagnosticul de moarte cerebrală va fi stabilit de 2 medici primari anestezie - terapie intensivă sau de un medic primar anestezie - terapie intensivă şi un medic primar neurologie sau neurochirurgie.
V. Diagnosticul de moarte cerebrală va fi înregistrat în următorul protocol:
PROTOCOL DE DECLARARE A MORŢII CEREBRALE
Numele donatorului: ...................... vârsta: ..... F.O. nr. .......... cauza morţii cerebrale: ............... debutul comei: data: ................., ora: .....
Criterii de diagnosticare a morţii cerebrale:
EXAMEN NEUROLOGIC |
Evaluare |
||||
|
I |
II |
|||
Ziua |
|
|
|||
Ora |
|
|
|||
1) Reflex pupilar fotomotor (a se folosi lumina puternică) |
|
|
|||
2) Reflex cornean |
|
|
|||
3) Reflex de vomă |
|
|
|||
4) Reflex de tuse |
|
|
|||
5) Răspuns motor în aria nervilor cranieni (a se apăsa patul unghial, şanţul nazo-genian şi zona supraciliară) |
|
|
|||
6) Reflex oculo-cefalic (deviaţia conjugată a privirii la mişcarea bruscă a capului în plan orizontal şi vertical) |
|
|
|||
7) Reflex oculo-vestibular (deviaţia conjugată a privirii când se irigă conductul auditiv extern cu 50 ml, apă la 4CC; a se asigura în prealabil de integritatea timpanului) |
|
|
|||
8) Evaluarea respiraţiei spontane: |
|
||||
- prezenţa mişcărilor respiratorii spontane, anterior efectuării testului de apnee |
|
|
|||
- testul de apnee: |
|
|
PaCO2 |
PH |
PaO2 |
1. Se preoxigenează pacientul timp de 10 minute cu oxigen 100%. |
0 |
I |
|
|
|
|
|
II |
|
|
|
2. Se realizează gazometria: PaC02 bazai trebuie să fie |
5 |
I |
|
|
|
|
|
II |
|
|
|
3 Se deconectează pacientul de la ventilator timp de 10 minute. Se menţine sonda de oxigen cu un debit de 6-12 l/min. pe sonda endotraheală. |
10 |
I |
|
|
|
|
|
II |
|
|
|
4. Se realizează din nou gazometria: PaCC>2 trebuie să fie minimum 60 mmHg la sfârşitul perioadei de deconectare. |
15 |
I |
|
|
|
|
|
II |
|
|
|
- prezenţa mişcărilor respiratorii spontane în timpul testului de apnee |
|
|
Electroencefalograma sau angiografia celor 4 axe vasculare carotidiene sau scintigrafia cerebrală cu technetiu sau angioCT cranian care să ateste lipsa circulaţiei sangvine intracerebrale:
A = Medic primar ATI B = Medic primar ATI sau neurolog sau neurochirurg
Moartea cerebrală a numitului/numitei ..................................... a fost declarată la data de ................, ora ..........
ANEXA Nr. 4
DECLARAŢIE
Subsemnatul (Subsemnata) .......................................................... în calitate de soţ/soţie, părinte, copil major, frate, soră, rudă până la gradul IV sau reprezentant legal al numitului (numitei) ..................................................- decedat (decedată), declar că sunt de acord cu recoltarea şi cu donarea următoarelor organe şi/sau ţesuturi şi/sau celule: .............................................................
Declar că înţeleg gestul meu ca fiind un act profund umanitar şi nu am niciun fel de pretenţii materiale sau de altă natură. Asupra mea nu au fost făcute niciun fel de presiuni.
Reprezentantul donatorului, .............................................................. (gradul de rudenie)
Data............................... |
Semnătura........................... |
ANEXA Nr. 5
PROTOCOL DE RESUSCITARE
pentru adult şi pentru copil
A. PROTOCOL DE RESUSCITARE PENTRU ADULT
|
|
|
Ne reactiv ? Nu respiră sau ocazional respiraţie apneică |
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
Cheamă echipa de resuscitare |
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
RCP 30:2 Ataşaţi defibrilatorul/monitorul Minimalizaţi întreruperile |
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
Evaluaţi ritmul |
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
Şocabil (FV/TV fără puls) |
|
|
|
|
Neşocabil (Activitate electrică fără puls/Asistolă) |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 şoc |
|
Reluarea circulaţiei spontane |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Se reia imediat RCP pentru 2 minute Minimalizaţi întreruperile |
|
TRATAMENT IMEDIAT POST STOP CARDIAC - folosiţi abordarea ABCDE - oxigenare şi ventilaţie controlat - EKG cu 12 derivaţii - trataţi cauza acceleratoare - controlul temperaturii/hipotermie terapeutică
|
|
Se reia imediat RCP pentru 2 minute Minimalizaţi întreruperile |
|
|
|||
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
||||||||
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
ÎN TIMPUL RCP
- Asiguraţi o calitate ridicată a RCR (rată, profunzime, recoil) - Planificaţi acţiunile înainte de oprirea RCR - Administraţi oxigen - Luaţi în considerare căi aeriene avansate şi capnografia - Compresii toracice continue când căile aeriene sunt pe loc - Acces vascular (intravenos, intraosos) - Administraţi adrenalină la flecare 3-5 minute - Corectaţi cauzele reversibile
|
|
CAUZE REVERSIBILE
- Hipoxie - Hipovolemie - Hipo/Hiperkaliemie/Metabolice - Hipotermie - Tromboză - Tamponata cardiacă - Toxine - Tensiune în pneumotorax |
B. PROTOCOL DE RESUSCITARE PENTRU COPIL
|
|
|
Nu răspunde? Nu respiră sau are câteva jasp-uri |
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
Chemaţi echipa de resuscitare (Un singur resuscitator, întâi 1 minut RCP) |
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
RCP (5 ventilaţii Iniţial apoi 15:2) Ataşaţi defibrilatorul/monitorul Cât mal puţine întreruperi |
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
Analizaţi ritmul |
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
Şocabil (FV/TV fără puls) |
|
|
|
|
Nonşocabil (AEP/Asistolă) |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 şoc 4J-kg |
|
Reluarea circulaţiei spontane |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Se reia imediat RCP pentru 2 minute Minimalizaţi întreruperile |
|
Terapie postresuscitare
- Evaluaţi ABCDE - Verificaţi oxigenarea şi ventilaţia - Evaluaţi prezenta mişcărilor respiratorii spontane, anterior efectuării testului de apnee şi în timpul testului de apnee - Trataţi cauzele precipitante - Controlul temperaturii - Hipotermie terapeutică?
|
|
Se reia imediat RCP pentru 2 minute Minimalizaţi întreruperile |
|
|
|||
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
||||||||
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
ÎN TIMPUL RCP
- RCP de calitate: frecvenţă, compresiuni, decompresiuni - Planificaţi acţiunile înainte de întreruperea RCP - Administraţi oxigen - Acces vascular (intravenos, intraosos) - Adrenalina la 3-5 minute - Protejarea căli aeriene şi capnografie - Continuaţi compresiunile toracice după protejarea căli aeriene - Corectaţi cauzele reversibile
|
|
CAUZE REVERSIBILE
- Hipoxia - Hipovolemie - Hipo/Hiperpotasemia/Dezechilibre metabolice - Hipotermia - Pneumotorax in tensiune - Toxice - Tamponata cardiacă - Tromboembolism |
ROMÂNIA
MINISTERUL SĂNĂTĂŢII
AGENŢIA NAŢIONALĂ DE TRANSPLANT
Nr. .............../Data.................
AUTORIZAŢIE DE EXPORT
Având în vedere faptul că pe teritoriul României nu există niciun primitor compatibil pentru următoarele organe şi/sau ţesuturi si/sau celule de origine umană şi/sau alte elemente ori produse ale corpului uman........................................,
în baza art. 3 lit. k) din Ordonanţa Guvernului nr. 79/2004 pentru înfiinţarea Agenţiei Naţionale de Transplant, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 5^8/2004, cu modificările şi completările ulterioare,şi în baza art. 12 lit. k) şi art. 21 lit. j) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Agenţiei Naţionale de Transplant, aprobat prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 183/2005 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare, a organigramei, a componenţei Consiliului ştiinţific al Agenţiei Naţionale de Transplant, precum şi atribuţiile directorului adjunct strategie-management al Agenţiei Naţionale de Transplant, cu modificările şi completările ulterioare,
se autorizează echipa de transplant ............................., condusă de dr. ................. legitimat cu paşaportul nr. ............., pentru prelevarea şi transportul către ........................................ a următoarelor organe şi/sau ţesuturi şi/sau celule umane ........................................, recoltate de la un donator decedat la Spitalul .................................................. pentru utilizare terapeutică.
Directorul executiv al Agenţiei Naţionale de Transplant,
..............................................................
Persoana nominalizată în baza Directivei 25/2012/UE a Comisiei din 9 octombrie 2012 de stabilire a procedurilor de informare pentru schimbul, între statele membre, de organe umane destinate transplantului, responsabilă cu transmiterea de informaţii în ceea ce priveşte schimbul de organe,
..............................................................
Avizat pentru legalitate
..............................................................
ANEXA Nr. 7
DECIZIE
Prelevarea în scop terapeutic de la cadavrul ..................din spitalul .................a următoarelor organe........................ ţesuturi.......................şi celule..........................în vederea efectuării procedurilor de transplant, nu afectează rezultatele autopsiei medico-legale.
Data şi ora................................
Medic legist,
..............................................................
ANEXA Nr. 8
ROMÂNIA
MINISTERUL SĂNĂTĂŢII
AGENŢIA NAŢIONALĂ DE TRANSPLANT
Nr. ................/Data..................
AUTORIZAŢIE DE IMPORT
Având în vedere faptul că pe teritoriul României nu există niciun organ şi/sau ţesuturi şi/sau celule şi/sau alte elemente sau produse ale corpului uman compatibile şi disponibile pentru pacientul ......................................., cu diagnosticul .......................
în baza art. 3 lit. k) din Ordonanţa Guvernului nr. 79/2004 pentru înfiinţarea Agenţiei Naţionale de Transplant, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 588/2004, cu modificările şi completările ulterioare, şi în baza art. 12 lit. k) şi art. 21 lit. j) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Agenţiei Naţionale de Transplant, aprobat prin 6rdinul ministrului sănătăţii nr. 183/2005 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare, a organigramei, a componenţei Consiliului ştiinţific al Agenţiei Naţionale de Transplant, precum şi atribuţiile directorului adjunct strategie-management al Agenţiei Naţionale de Transplant, cu modificările şi completările ulterioare,
se autorizează importul de ...................... (Se specifică organul, ţesutul, celula sau alte elemente ori produse ale corpului uman.) de la .................. din ţara ................................ pentru a fi utilizat în scop terapeutic în (secţia/spitalul) ...............................
Autorizaţia s-a eliberat ca urmare a cererii înaintate de către .............................................. (Se specifică secţia, spitalul.), înregistrată cu nr. .................................. la data de ..................................
Directorul executiv al Agenţiei Naţionale de Transplant,
..............................................................
Persoana nominalizată în baza Directivei 25/2012/UE a Comisiei din 9 octombrie 2012 de stabilire a procedurilor de informare pentru schimbul, între statele membre, de organe umane destinate transplantului, responsabilă cu transmiterea de informaţii în ceea ce priveşte schimbul de organe,
..............................................................
Avizat pentru legalitate
..............................................................
ANEXA Nr. 9
I. FIŞA PRELEVARE ORGANE ŞI ŢESUTURI
Numele donatorului
CNP
|
Data şi ora recoltării:
Centre participante: |
Centrul donator |
||||||||
Evaluare renală
|
Evaluare pulmonară
Zile de intubare
Secreţii
Traumatism toracic DA/NU
Caracteristici |
Evaluare hepatică |
Internare |
Finală |
||||||
|
Internare |
Finală |
||||||||
Uree |
|
|
||||||||
Creatinină |
|
|
Bilirubină directă
|
|
|
|||||
Sediment urinar L.......dens ........ proteine.....
gluc. ...... corpi cetonici...... hematii .... nitriţi ....
Diureză Ultima oră
Ultimele 24 ore
Diabet insipid DA/NU
Tratament
Urocultură |
Bilirubină totală
|
|
|
|||||||
GOT
|
|
|
||||||||
GPT
|
|
|
||||||||
LDH
|
|
|
||||||||
Albumine
|
|
|
||||||||
Proteine totale
|
|
|
||||||||
Colesterol
|
|
|
||||||||
Gazometrie |
Trigliceride
|
|
|
|||||||
Data
Ora
|
|
|
|
|
Evaluare pancreatică |
Internare |
Finală |
|||
pO2 |
|
|
|
|
Amilaze
|
|
|
|||
Lipaze
|
|
|
||||||||
Prelevare piele DA/NU Ora
Zone donatoare/ Suprafaţa |
pCO2 |
|
|
|
|
Glicemie
|
|
|
||
FiO2 |
|
|
|
|
Evaluare cardiacă
|
Internare |
Finală |
|
HCO3 |
|
|
|
|
CPK
|
|
|
||
CPK MB, troponine
|
|
|
||||||||
Prelevare oase
Enumerare |
DA/NU |
Ora |
pH |
|
|
|
|
TA sistolică/diastolică
|
|
|
|
|
|
|
|
Frecvenţa cardiacă
|
|
|
|||
PVC
Ecocardiografie
Coronarografia
|
|
|
||||||||
Prelevare tendoane
Enumerare |
DA/NU |
Ora |
Măsurători pe Rx toracic . ICT
Sinus costo-frenic drept → stâng:
Sinus costo-frenic la apexul pulmonar:
Drept cm
Stâng cm
|
Hipotensiune Da/ NU
Caracteristici: |
||||||
Prelevare cornee |
DA/NU |
Ora |
Observaţii:
|
Stop cardiac Da/ NU
Durata
Resuscitare
|
||||||
Medic coordonator /telefon |
Tipizare HLA |
Observaţii
|
II. FIŞA PENTRU DECLARAREA DONATORULUI
(caracterizarea donatorului)
Numele donatorului |
Grup
Rh
|
Vârstă |
Kg |
Înălţime |
Perimetru abdominal
|
Data |
Ora începerii |
Ora clampării aortei |
Ora extracţiei |
|
|||||||||
Perimetru toracic
|
Centrul donator |
|
|||||||||||||||||
CNP |
Sex
|
Diagnostic/Cauza decesului |
Organe oferite
Organe prelevate: |
|
|
|
|||||||||||||
Ţesuturi oferite:
Ţesuturi recoltate:
|
|
|
|||||||||||||||||
Prima declarare a morţii cerebrale data/ora |
A doua declarare a morţii cerebrale data/ora |
||||||||||||||||||
Ionogramă
|
Na
|
K
|
Ca
|
Mg
|
|
||||||||||||||
Consimţământul familiei
|
Nume/telefon aparţinător |
Internare
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Serologie |
Finală |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Sarcina |
Ag HBs |
Ag HVC |
Antecedente
Rx toracic - indice cardio-toracic
EKG |
Coagulare |
Internare |
Finală |
|
||||||||||||
Ac HBc |
Ac HBs |
Ac Anti HVC |
APTT, TS, TC |
|
|
|
|||||||||||||
LUES
VDRL TPHA |
Ag HIV |
Ac HIV |
Timp protrombină |
|
|
|
|||||||||||||
CMV IgG IgM |
Toxo IgG IgM |
Ebstein Barr IqG IgM |
Indice protrombină |
|
|
|
|||||||||||||
Medicaţie Dopamină Doză
Noradrenalină Doză |
Din data de
Din data de
|
Nr. trombocite |
|
|
|
||||||||||||||
Fibrinogen - |
|
|
|
||||||||||||||||
Hemoleucogramă |
|
|
|
||||||||||||||||
Hemoglobină |
|
|
|
||||||||||||||||
Ecografie Ficat: LS LC LD |
Hematocrit |
|
|
|
|||||||||||||||
Nr. hematii |
|
|
|
||||||||||||||||
Leucocite |
|
|
|
||||||||||||||||
Antibiotice
Altele |
Din data de |
Structură |
colecist VP mm |
CBP mm |
Neutrofile % |
|
|
|
|||||||||||
Segmentate % |
|
|
|
||||||||||||||||
Pancreas |
|
structură |
Nesegmentate % |
|
|
|
|||||||||||||
Limfocite % |
|
|
|
||||||||||||||||
Splină |
|
structură |
Monocite % |
|
|
|
|||||||||||||
Eozinofile % |
|
|
|
||||||||||||||||
RD mm, |
|
structură |
Bazofile % |
|
|
||||||||||||||
Temperatură Observaţii:
|
|
Transfuzii DA /NU
Plasmă DA/NU |
|||||||||||||||||
RS mm, |
|
structură |
|||||||||||||||||
Tomografie computerizată:
Altele |
|||||||||||||||||||
|
ANEXA Nr. 10
DECLARAŢIE
Subsemnatul (Subsemnata),.........................................., informat (informată) şi conştient (conştientă) asupra riscurilor şi beneficiului transplantului de organe, ţesuturi şi celule umane, în concordanţă cu dispoziţiile legale în vigoare referitoare la prelevarea şi transplantul de organe, ţesuturi şi celule umane, declar că sunt de acord cu primirea următoarelor organe şi/sau ţesuturi şi/sau celule umane:..............................................
Data..........................................
Semnătură pacient............................
Semnătura unui membru al familiei sau a reprezentantului legal1..............
1 În cazul în care primitorul este în imposibilitatea de a-şi exprima consimţământul, acesta poate fi dat în scris de către unul dintre membrii familiei sau de către reprezentantul legal al acestuia.
ANEXA Nr. 11
DECLARAŢIE-DECIZIE
Conducerea Secţiei..............................din Spitalul............................a încercat prin toate mijloacele uzuale să ia legătura cu familia (urmaşii, reprezentanţii legali) numitului (numitei)................................. aflat (aflată) pe lista de aşteptare în vederea transplantului de................................................
Întrucât acest lucru nu a fost posibil în intervalul de timp avut la dispoziţie, pentru evitarea decesului primitorului, s-a hotărât începerea transplantului în ziua de.............ora...........
Data............................................
Medic şef de secţie,
..............................................................
Medic curant,
..............................................................
ANEXA Nr. 12
DECLARAŢIE
Subsemnatul (Subsemnaţii),.........................., părinţi (copil major, frate, soră, reprezentanţi legali) ai numitului (numitei) ..........................................., minor (minoră) persoană cu dizabilităţi psihice,
informat (informaţi) şi conştient (conştienţi) asupra riscurilor şi beneficiului transplantului de organe, ţesuturi şi celule umane, în concordanţă cu dispoziţiile legale în vigoare referitoare la prelevarea şi transplantul de organe, ţesuturi şi celule umane, declar (declarăm) că sunt (suntem) de acord cu primirea următoarelor organe şi/sau ţesuturi şi/sau celule umane: ........................................., pentru...................................
Data.......................................................
Semnătura reprezentantului lega
..............................................................
Medic şef de secţie,
..............................................................
MINISTERUL TRANSPORTURILOR
privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli rectificat pe anul 2014 al Centrului Român pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale - CERONAV
În temeiul prevederilor art. 16 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 11 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 449/2003 privind organizarea şi funcţionarea Centrului Român pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale - CERONAV, cu modificările ulterioare, şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 24/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul transporturilor emite următorul ordin:
Art. 1. - Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli rectificat pe anul 2014 al Centrului Român pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale - CERONAV, care funcţionează în subordinea Ministerului Transporturilor, finanţat din venituri proprii, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli al Centrului Român pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale - CERONAV reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea ministrului transporturilor.
(2) în cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, Centrul Român pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale - CERONAV poate efectua cheltuieli proporţional cu gradul de realizare a veniturilor.
Art. 3. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului transporturilor nr. 114/2014 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2014 al Centrului Român pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale - CERONAV, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 136 din 25 februarie 2014, se abrogă.
Art. 4. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul transporturilor,
Ioan Rus
Bucureşti, 23 septembrie 2014.
Nr. 1.372.
ANEXĂ
MINISTERUL TRANSPORTURILOR
BUGETUL RECTIFICAT
pe anul 2014 pentru Centrul Român pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale - CERONAV
|
|
|
|
- mii lei - |
Cap./ Titlu |
Subcap. Articol |
Paragraf Alineat |
Denumirea indicatorilor |
Program rectificat 2014 |
A |
B |
C |
D |
1 |
00.01 |
10 |
|
VENITURI PROPRII TOTAL VENITURI |
57.050,00 |
00.02 |
|
|
I. VENITURI CURENTE |
29.052.00 |
29.00 |
|
|
C VENITURI NEFISCALE |
29.052,00 |
30.00 |
|
|
C1. VENITURI DIN PROPRIETATE |
862,00 |
30.10 |
|
|
VENITURI DIN PROPRIETATE |
62,00 |
|
05 |
|
Venituri din concesiuni şi închirieri |
62,00 |
31.10 |
|
|
VENITURI DIN DOBÂNZI |
800,00 |
|
03 |
|
Alte venituri din dobânzi |
800,00 |
33.00 |
10 |
|
C2.VÂNZARI DE BUNURI ŞI SERVICII |
28.190,00 |
33.10 |
|
|
VENITURI DIN PRESTĂRI DE SERVICII SI ALTE ACTIVITĂŢI |
28.190,00 |
|
17 |
|
Venituri din organizări de cursuri de calificare şi conv. profesională |
28.085,00 |
|
50 |
|
Alte venituri din prestări de servicii şi alte activităţi |
105,00 |
40.10 |
|
|
III. OPERAŢIUNI FINANCIARE |
26.148,00 |
|
15 |
|
Sume utilizate din excedentul anului precedent pentru efectuarea de cheltuieli |
26.148,00 |
42.00 |
10 |
|
IV. SUBVENŢII |
150,00 |
42.10 |
|
|
SUBVENŢII DE LA ALTE ADMINISTRAŢII |
150,00 |
|
39 |
|
Subvenţii de la bugetul de stat către instituţii publice finanţate parţial sau integral din venituri proprii pentru proiecte finanţate din FEN postaderare |
150,00 |
45.10 |
|
|
SUME PRIMITE DE LA UE ÎN CONTUL PLĂŢILOR EFECTUATE |
1.700,00 |
|
01 |
|
Fondul European de Dezvoltare Regională |
1.000,00 |
|
02 |
|
Fondul Social European |
- |
|
16 |
|
Alte facilităţi şi instrumente postaderare |
700,00 |
84.10 |
50 |
|
CHELTUIELI TOTAL |
57.050,00 |
01 |
|
|
CHELTUIELI CURENTE |
30.036,00 |
10 |
|
|
Titlul I. CHELTUIELI DE PERSONAL |
11.256,00 |
|
10.01 |
|
Cheltuieli salariale în bani |
7,938,00 |
|
|
01 |
Salarii de bază |
7.659,00 |
|
|
02 |
Salarii de merit |
- |
|
|
04 |
Spor de vechime |
- |
|
|
06 |
Alte sporuri |
- |
|
|
08 |
Fond de premii |
- |
|
|
09 |
Prima de vacanţă |
- |
|
|
12 |
Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii |
129,00 |
|
|
13 |
Indemnizaţii de delegare |
150,00 |
|
|
15 |
Atacaţii pentru transportul la şi de la locul de muncă |
- |
|
10.02 |
|
Cheltuieli salariale în natură |
1.177,00 |
|
|
01 |
Tichete de masă |
312,00 |
|
|
06 |
Tichete de vacanţă |
865,00 |
|
10.03 |
|
Contribuţii |
2.141,00 |
|
|
01 |
Contribuţii pentru asigurările sociale de stat |
1.620,00 |
|
|
02 |
Contribuţii pentru asigurările de şomaj |
38.00 |
|
|
03 |
Contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate |
405,00 |
|
|
04 |
Contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă |
12,00 |
|
|
06 |
Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii |
66,00 |
20 |
|
|
Titlul II. BUNURI ŞI SERVICII |
16.160,00 |
|
20.01 |
|
Bunuri şi servicii |
8.035,00 |
|
|
01 |
Furnituri de birou |
265,00 |
|
|
02 |
Materiale pentru curăţenie |
200,00 |
|
|
03 |
încălzit, iluminat şi forţă motrică |
610,00 |
|
|
04 |
Apă, canat şi salubritate |
200.00 |
|
|
05 |
Carburanţi şi lubrifianţi |
245.00 |
|
|
08 |
Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet |
175,00 |
|
|
09 |
Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional |
3.840,00 |
|
|
30 |
Alte bunuri ŞI servicii pentru întreţinere ŞI funcţionare |
2.500.00 |
|
20.02 |
|
Reparaţii curente |
1.280.00 |
|
20.05 |
|
Bunuri de natura obiectelor de inventar |
1.450,00 |
|
|
01 |
Uniforme şi echipament |
800,00 |
|
|
03 |
Lenjerie şi accesorii de pat |
100,00 |
|
|
30 |
Alte obiecte de inventar |
550,00 |
|
20.06 |
|
Deplasări, detaşări, transferări |
835,00 |
|
|
01 |
Deplasări interne |
270,00 |
|
|
02 |
Deplasări în străinătate |
565,00 |
|
20.11 |
|
Cărţi, publicaţii şi materiale documentare |
700,00 |
|
20.12 |
|
Consultantă şi expertiză |
250,00 |
|
20.13 |
|
Pregătire profesională |
450,00 |
|
20.14 |
|
Protecţia muncii |
250,00 |
|
20.25 |
|
Cheltuieli judiciare şi extrajudiciare |
75,00 |
|
20.30 |
|
Alte cheltuieli |
2.835,00 |
|
|
01 |
Reclamă şi publicitate |
700,00 |
|
|
02 |
Protocol şi reprezentare |
200,00 |
|
|
03 |
Prime de asigurare non-viaţă |
150,00 |
|
|
04 |
Chirii |
450,00 |
|
|
07 |
Fondul conducătorului instituţiei |
15,00 |
|
|
30 |
Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii |
1.320,00 |
56 |
|
|
Titlul VIII. PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE (FEN) |
2.620.00 |
|
56,01 |
|
Programe din Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR) |
1.310.00 |
|
|
01 |
- Finanţare naţionala |
195,00 |
|
|
02 |
- Finanţare externă ne rambursabilă |
1.105,00 |
|
|
03 |
- Cheltuieli neeligibile |
10,00 |
|
56.02 |
|
Programe din Fondul Social European (FSE) |
- |
|
|
01 |
- Finanţare naţională |
- |
|
|
02 |
- Finanţare externă ne rambursabilă |
- |
|
|
03 |
- Cheltuieli neeligibile |
- |
|
56.16 |
|
Alte facilitaţi şi instrumente postaderare |
1.310,00 |
|
|
01 |
- Finanţare naţională |
300,00 |
|
|
02 |
- Finanţare externă nerambursabilă |
1.000.00 |
|
|
03 |
- Cheltuieli neeligibile |
10,00 |
|
|
|
CHELTUIELI DE CAPITAL |
27.014,00 |
71 |
|
|
Titlul XII. ACTIVE NEFINANCIARE |
27.014,00 |
|
71.01 |
|
Active fixe |
25.312,00 |
|
|
01 |
Construcţii |
15.135,00 |
|
|
02 |
Maşini, echipamente şi mijloace de transport |
8.987,00 |
|
|
03 |
Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale |
970,00 |
|
|
30 |
Alte active fixe |
220,00 |
|
71.03 |
|
Reparaţii capitale aferente activelor fixe |
1.702,00 |
72 |
|
|
Titlul XIII. ACTIVE FINANCIARE |
- |
|
72.01 |
|
Active financiare |
- |
|
|
01 |
Participarea la capitalul social al societăţi:or comerciale |
- |
Date de fundamentare a cheltuielilor de personal în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2014:
1) Număr mediu de personal: 160 persoane:
2) Câştigul mediu brut lunar: 3.972 lei(RON)/salariat;
3) În câştigul mediu brut lunar de la punctul 2) nu este cuprinsă şi suma destinată plăţii conducătorului unităţii (suma de 81 mii lei);
4) În cheltuielile cu salariile sunt cuprinse şi indemnizaţiile membrilor Consiliului de Conducere şi alte drepturi plătite unor persoane din afara unităţii (suma de 129 mii lei), precum şi indemnizaţiile de delegare (suma de 150 mii lei).
![]() |
![]() |
Copyright 1998-2024 DSC.NET All rights reserved. |