MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI Nr. 515/2016

MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI

 

P A R T E A  I

Anul 184 (XXVIII) - Nr. 515         LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI ŞI ALTE ACTE         Joi, 7 iulie 2016

 

SUMAR

 

HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI

 

463. - Hotărâre privind organizarea, funcţionarea şi atribuţiile Secretariatului General al Guvernului

 

464. - Hotărâre privind atribuţiile, organizarea şi funcţionarea Cancelariei Prim-Ministrului

 

465. - Hotărâre privind înfiinţarea, organizarea, funcţionarea şi atribuţiile Departamentului CENTENAR

 

467. - Hotărâre pentru modificarea anexei la Hotărârea Guvernului nr. 639/2007 privind structura organizatorică şi atribuţiile Inspectoratului General pentru Imigrări

 

DECIZII ALE PRIM-MINISTRULUI

 

231. - Decizie privind încetarea exercitării, cu caracter temporar, de către domnul Sorin Laurenţiu Moise a funcţiei publice temporar vacante din categoria înalţilor funcţionari publici de secretar general al Ministerului Afacerilor Externe

 

232. - Decizie privind exercitarea, cu caracter temporar, de către domnul Cosmin-George Dinescu a funcţiei publice temporar vacante din categoria înalţilor funcţionari publici de secretar general al Ministerului Afacerilor Externe

 

233. - Decizie pentru numirea doamnei Monica Emanuela Althamer în funcţia de secretar de stat la Ministerul Sănătăţii

 

234. - Decizie pentru numirea domnului Radu Mihaiu în funcţia de secretar de stat la Ministerul Fondurilor Europene

 

235. - Decizie privind eliberarea doamnei Mihaela Ungureanu din funcţia de preşedinte, cu rang de secretar de stat, al Autorităţii Naţionale pentru Persoanele cu Dizabilităţi

 

236. - Decizie privind numirea domnului Mihai Tomescu în funcţia de preşedinte, cu rang de secretar de stat, al Autorităţii Naţionale pentru Persoanele cu Dizabilităţi

 

237. - Decizie privind numirea domnului Preda Nedelcu în funcţia de membru în Consiliul de administraţie al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate

 

238. - Decizie privind numirea domnului Dorel Fronea în funcţia de vicepreşedinte, cu rang de subsecretar de stat, al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală

 

ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAŢIEI PUBLICE CENTRALE

 

948. - Ordin al ministrului mediului, apelor şi pădurilor privind aprobarea Planului de management şi a Regulamentului sitului Natura 2000 ROSCI0060 Dealurile Agighiolului şi al ariei naturale protejate Agighiol-Nucarilor, cod 2.771

 

ACTE ALE AUTORITĂŢII ELECTORALE PERMANENTE

 

12. - Lista partidelor politice, alianţelor politice, organizaţiilor cetăţenilor români aparţinând minorităţilor naţionale şi a candidaţilor independenţi pentru care a fost depus raportul detaliat al veniturilor şi cheltuielilor electorale, conform art. 47 alin. (2) din Legea nr. 334/2006 privind finanţarea activităţii partidelor politice şi a campaniilor electorale, pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale - turul II, desfăşurată conform Hotărârii Guvernului nr. 51/2016 privind stabilirea datei alegerilor locale din anul 2016

 

HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI

GUVERNUL ROMÂNIEI

HOTĂRÂRE

privind organizarea, funcţionarea şi atribuţiile Secretariatului General al Guvernului

 

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 22 alin. (3) şi art. 33 alin. (2) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 40/2016 privind stabilirea unor măsuri la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative,

 

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

 

Art. 1. - (1) Secretariatul General al Guvernului se organizează şi funcţionează ca instituţie publică cu personalitate juridică în subordinea prim-ministrului, având rolul de a asigura derularea operaţiunilor tehnice aferente actelor de guvernare, rezolvarea problemelor organizatorice, juridice, economice şi tehnice ale activităţii Guvernului şi a prim-ministrului, reprezentarea Guvernului şi a prim-ministrului în faţa instanţelor judecătoreşti.

(2) Secretariatul General al Guvernului asigură, prin aparatul propriu, continuitatea derulării operaţiunilor tehnice aferente actelor de guvernare, constituind elementul de legătură şi de stabilitate a guvernării,

(3) Sediul Secretariatului Generai al Guvernului este în municipiul Bucureşti, Piaţa Victoriei nr. 1, sectorul 1.

Art. 2. - Secretariatul General al Guvernului îndeplineşte următoarele funcţii:

a) funcţia de autoritate - care se exercită în domeniul asigurării respectării procedurilor, la nivelul Guvernului, pentru elaborarea, avizarea şi prezentarea proiectelor de acte normative, precum şi a altor documente, în vederea adoptării/aprobării, precum şi în domeniul sistemelor de control intern/managerial;

b) funcţia de control al funcţionării entităţilor care îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea sa;

c) funcţia de reglementare prin care se asigură, în conformitate cu strategia Guvernului, realizarea cadrului juridic şi elaborarea reglementărilor specifice activităţilor din domeniile sale de responsabilitate;

d) funcţia de reprezentare prin care se asigură reprezentarea Guvernului, a prim-ministrului şi a Cancelariei Prim-Ministrului în faţa instanţelor judecătoreşti;

e) funcţia de administrare prin care se asigură administrarea proprietăţii publice şi private a statului aflate în patrimoniul său, potrivit prevederilor legale.

Art. 3. - (1) Secretariatul General ai Guvernului îndeplineşte următoarele atribuţii principale:

1. realizează activităţile necesare pentru pregătirea şi organizarea reuniunilor pregătitoare şedinţei Guvernului, precum şi ale şedinţelor Guvernului, conform responsabilităţilor rezultate din procedurile adoptate la nivelul Guvernului, privind elaborarea, avizarea şi prezentarea proiectelor de documente de politici publice, a proiectelor de acte normative, precum şi a altor documente, în vederea adoptării/aprobării. În acest scop:

a) analizează instrumentele de prezentare şi motivare şi proiectele de acte normative, urmărind asigurarea respectării procedurilor aplicabile acestora;

b) organizează săptămânal reuniuni de lucru pregătitoare pentru şedinţa Guvernului cu reprezentanţi, la nivel de secretar de stat sau secretar general, ai ministerelor şi ai celorlalte autorităţi publice iniţiatoare şi avizatoare, în vederea corelării punctelor de vedere ale acestora în legătură cu proiectele de acte normative ce urmează a fi supuse Guvernului spre adoptare;

c) supune prim-ministrului spre aprobare lista documentelor propuse pentru agenda de lucru a şedinţei Guvernului, stabilită în urma dezbaterilor şi clarificărilor aduse în cadrul reuniunilor de lucru pregătitoare;

d) organizează şedinţele Guvernului;

e) urmăreşte îndeplinirea de către ministere şi celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale a măsurilor şi sarcinilor rezultate din actele normative şi din şedinţele Guvernului;

f) definitivează proiectele de acte normative adoptate de Guvern, potrivit reglementărilor în vigoare;

g) prezintă actele normative adoptate prim-ministrului, în vederea semnării, şi miniştrilor care au obligaţia punerii lor în executare, în vederea contrasemnării;

h) transmite Parlamentului proiectele de legi, ordonanţele de urgenţă şi ordonanţele, însoţite de instrumentele de prezentare şi motivare şi de hotărârile de supunere a lor spre adoptare, semnate de prim-ministru;

i) transmite hotărârile, ordonanţele de urgenţă şi ordonanţele adoptate de Guvern Regiei Autonome „Monitorul Oficial”, cu solicitarea publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I;

j) asigură primirea actelor de la emitenţi şi transmiterea acestora către Regia Autonomă „Monitorul Oficial”, în vederea publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I şi Partea a I l-a, în conformitate cu prevederile Legii nr. 202/1998 privind organizarea Monitorului Oficial ai României, republicată, cu modificările ulterioare;

k) asigură publicarea instrumentelor de prezentare şi motivare a hotărârilor, ordonanţelor de urgenţă şi a ordonanţelor adoptate pe pagina de internet a Guvernului;

2. asigură suportul tehnic pentru desfăşurarea reuniunilor pregătitoare şedinţei Guvernului, a şedinţelor Guvernului, a şedinţelor comitetelor interministeriale stabilite prin decizia prim-ministrului, precum şi a altor şedinţe, întâlniri, conferinţe organizate de Secretariatul General al Guvernului;

3. redactează stenogramele şedinţelor Guvernului - documente clasificate secret de stat, nivel secret, pe care le gestionează în mod unitar, conform legii;

4. iniţiază proiecte de acte normative în condiţiile art. 22 alin. (4) teza a 3-a din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare;

5. avizează proiectele de acte normative care au legătură cu activitatea sa;

6. asigură reprezentarea Guvernului, a prim-ministrului şi a Cancelariei Prim-Ministrului în faţa instanţelor judecătoreşti, împreună cu ministerele iniţiatoare sau continuatoare/ succesoare în urma reorganizării şi/sau instituţiile publice care au obligaţia de a pune îh executare actele adoptate de Guvern şi deciziile prim-ministrului împotriva cărora s-au formulat acţiuni în justiţie sau care au obligaţia de a iniţia actele administrative sau de a efectua operaţiunile administrative solicitate Guvernului sau prim-ministrului;

7. asigură, în domeniul său de activitate, relaţia cu Parlamentul şi cu ministerele, precum şi cu celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale;

8. asigură organizarea activităţii de protecţie a informaţiilor clasificate pentru structurile din aparatul de lucru al Guvernului stabilite prin ordin al secretarului general al Guvernului;

9. asigură evidenţa, inventarierea, selecţionarea, păstrarea şi folosirea fondului arhivistic clasificat şi neclasificat propriu şi al entităţilor din aparatul de lucru al Guvernului stabilite prin ordin al secretarului general al Guvernului, conform prevederilor Legii Arhivelor Naţionale nr. 16/1996, republicată, şi actelor normative în vigoare privind protecţia informaţiilor clasificate;

10. solicită Ministerului Justiţiei şi, după caz, altor instituţii publice punctul de vedere cu privire la cererea primită de la Curtea Constituţională referitoare la formularea punctului de vedere al Guvernului, solicitat conform Legii nr. 47/1992 privind organizarea şi funcţionarea Curţii Constituţionale, republicată, cu modificările ulterioare;

11. realizează derularea operaţiunilor financiare în domeniul său de activitate, sens în care:

a) fundamentează, elaborează şi propune proiectul de buget pentru alocarea resurselor financiare necesare funcţionării Secretariatului General al Guvernului şi urmăreşte execuţia bugetului;

b) elaborează proiectul bugetului anual centralizat al Secretariatului General al Guvernului prin centralizarea proiectelor de buget ale ordonatorilor secundari sau terţiari de credite care se finanţează prin bugetul Secretariatului General al Guvernului;

c) elaborează şi urmăreşte realizarea planului de investiţii în domeniul său de activitate;

d) execută operaţiunile financiare privind fondurile prevăzute în bugetul propriu şi destinate realizării acţiunilor iniţiate de structurile din aparatul de lucru al Guvernului sau de alte structuri stabilite prin acte normative;

12. asigură realizarea activităţilor referitoare la protocol care deservesc prim-ministrul, şeful Cancelariei Prim-Ministrului şi secretarul general al Guvernului;

13. soluţionează solicitările şi petiţiile adresate Secretariatului General al Guvernului, prim-ministrului şi Cancelariei Prim-Ministrului de către persoanele fizice şi juridice în temeiul Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi al Ordonanţei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 233/2002;

14. asigură activitatea de registratură generală unică care deserveşte Secretariatul General al Guvernului, prim-ministrul şi Cancelaria Prim-Ministrului, precum şi activitatea de primire în audienţe în relaţia cu cetăţenii;

15. elaborează şi implementează politica în domeniul sistemelor de control intern/managerial; în acest sens îndrumă metodologic, coordonează şi supraveghează implementarea sistemelor de control intern/managerial;

16. asigură suportul logistic, administrează şi gestionează bunurile din patrimoniul propriu şi asigură dotarea necesară funcţionării, la nivelul întregului aparat de lucru al Guvernului.

(2) Secretariatul General al Guvernului îndeplineşte orice alte atribuţii specifice, prevăzute de alte acte normative sau stabilite prin decizie a prim-ministrului, în condiţiile legii.

Art. 4.- În exercitarea atribuţiilor sale, Secretariatul General al Guvernului colaborează, în condiţiile legii, cu ministerele şi cu celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, cu autorităţile administraţiei publice locale, cu alte instituţii şi autorităţi publice, precum şi cu persoanele fizice şi juridice.

Art. 5. - (1) Secretariatul General al Guvernului este condus de secretarul general al Guvernului, cu rang de ministru, ajutat de 2 secretari generali adjuncţi, înalţi funcţionari publici, numiţi în condiţiile legii.

(2) Secretarul general al Guvernului reprezintă Secretariatul General al Guvernului în relaţiile cu ministerele şi cu celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, cu autorităţile administraţiei publice locale, cu alte instituţii şi autorităţi publice, precum şi cu persoanele fizice şi juridice din ţară şi din străinătate.

(3) Secretarul general al Guvernului este ordonator principal de credite pentru aparatul de lucru al Guvernului.

(4) în exercitarea atribuţiilor ce îi revin, secretarul general al Guvernului emite, în condiţiile legii, ordine şi instrucţiuni.

(5) Secretarul general al Guvernului poate delega, prin ordin, secretarilor generali adjuncţi o parte din atribuţiile sale.

(6) în cazul în care secretarul general al Guvernului nu îşi poate exercita atribuţiile, conducerea Secretariatului General al Guvernului se exercită de către secretarul general adjunct desemnat prin ordin al secretarului general al Guvernului.

(7) Secretarii generali adjuncţi exercită atribuţiile stabilite prin ordin al secretarului general al Guvernului.

Art. 6. - (1) Structura organizatorică, numărul maxim de posturi, statul de funcţii şi statul de personal ale Secretariatului General al Guvernului se aprobă prin ordin al secretarului general al Guvernului, cu încadrarea în numărul maxim de posturi stabilit pentru aparatul de lucru al Guvernului.

(2) Direcţiile, serviciile, birourile şi compartimentele din structura Secretariatului General al Guvernului deservesc şi Cancelaria Prim-Ministrului.

(3) Personalul Secretariatului General al Guvernului este compus din demnitari, funcţionari publici, cu funcţii publice generale sau specifice, precum şi din personal contractual.

Art. 7. - (1) Atribuţiile structurilor din cadrul Secretariatului General al Guvernului şi circuitul documentelor se stabilesc în conformitate cu structura organizatorică, prin regulamentul de organizare şi funcţionare, care se aprobă prin ordin al secretarului general al Guvernului.

(2) Atribuţiile, sarcinile şi răspunderile individuale ale personalului Secretariatului General al Guvernului se stabilesc prin fişa postului, care se întocmeşte pe baza regulamentului de organizare şi funcţionare.

(3) Personalul Secretariatului General al Guvernului este salarizat în conformitate cu prevederile legale în vigoare aplicabile personalului plătit din fonduri publice.

Art. 8. - În cadrul Secretariatului General al Guvernului se organizează şi funcţionează compartimentul inspectorilor guvernamentali, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalţilor funcţionari publici, managementul carierei şi mobilitatea înalţilor funcţionari publici, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 9. - (1) Secretarul general al Guvernului asigură coordonarea Oficiului Registrului Naţional al Informaţiilor Secrete de Stat, instituţie publică, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului, potrivit dispoziţiilor art. 8 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 25/2007 privind stabilirea unor măsuri pentru reorganizarea aparatului de lucru al Guvernului, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 99/2008, cu modificările şi completările ulterioare.

(2) Prin bugetul Secretariatului General al Guvernului sunt finanţate structurile din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, precum şi organele de specialitate ale administraţiei publice centrale şi instituţiile publice prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

(3) Secretariatul General al Guvernului îndeplineşte atribuţiile prevăzute de lege pentru ministerul de resort faţă de Regia Autonomă „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat” şi Regia Autonomă „Monitorul Oficial”.

Art. 10. - La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Hotărârea Guvernului nr. 405/2007 privind funcţionarea Secretariatului General al Guvernului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 302 din 7 mai 2007, cu modificările şi completările ulterioare.

 

PRIM-MINISTRU

DACIAN JULIEN CIOLOŞ

Contrasemnează:

Secretarul general al Guvernului,

Sorin Sergiu Chelmu

Şeful Cancelariei Prim-Ministrului,

Ioan-Dragoş Tudorache

Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice,

Dragoş-Nicolae Pîslaru

Ministrul finanţelor publice,

Anca Dana Dragu

 

Bucureşti, 6 iulie 2016.

Nr. 463.

 

ANEXĂ

 

Structurile, organele de specialitate ale administraţiei publice centrale şi instituţiile publice finanţate prin bugetul Secretariatului General al Guvernului

 

1. Secretariatul General al Guvernului, activitatea proprie

2. Cancelaria Prim-Ministrului, structură fără personalitate juridică, în subordinea directă a prim-ministrului

3. Corpul de Control al Prim-Ministrului, structură fără personalitate juridică în cadrul aparatului de lucru al Guvernului, în subordinea prim-ministrului

4. Departamentul pentru Relaţii Interetnice, structură fără personalitate juridică în cadrul aparatului de lucru al Guvernului, în subordinea prim-ministrului

5. Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul, structură cu personalitate juridică în cadrul aparatului de lucru al Guvernului

6. Departamentul pentru Luptă Antifraudă - DLAF, structură cu personalitate juridică, în cadrul aparatului de lucru al Guvernului, în coordonarea prim-ministrului

7. Institutul Naţional de Statistică, organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului, prin Cancelaria Prim-Ministrului

8. Agenţia Naţională pentru Romi, organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului, prin Cancelaria Prim-Ministrului

9. Institutul pentru Studierea Problemelor Minorităţilor Naţionale, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea Departamentului pentru Relaţii Interetnice

10. Agenţia Naţională Anti-Doping, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului, prin Cancelaria Prim-Ministrului

11. Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale, organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului, prin Cancelaria Prim-Ministrului

12. Comisia Naţională pentru Controlul Activităţilor Nucleare, instituţie publică de interes naţional, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului, prin Cancelaria Prim-Ministrului

13. Autoritatea Naţională de Management al Calităţii în Sănătate, instituţie publică cu personalitate juridică, organ de specialitate al administraţiei publice centrale în domeniul managementului calităţii în sănătate, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului, prin Cancelaria Prim-Ministrului

14. Secretariatul de Stat pentru Culte, organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului, prin Cancelaria Prim-Ministrului

15. Oficiul Naţional pentru Jocuri de Noroc, organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului României şi în coordonarea prim-ministrului, prin Cancelaria Prim-Ministrului

16. Institutul Naţional pentru Studierea Holocaustului din România „Elie Wiesel”, instituţie publică cu personalitate juridică, în coordonarea prim-ministrului, prin Cancelaria Prim-Ministrului

17. Centrul Naţional de Cultură al Romilor Romano-Kher, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Agenţiei Naţionale pentru Romi

18. Institutul de Investigare a Crimelor Comunismului şi Memoria Exilului Românesc, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului, prin Cancelaria Prim-Ministrului

19. Laboratorul de Control Doping, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului, prin Cancelaria Prim-Ministrului

GUVERNUL ROMÂNIEI

HOTĂRÂRE

privind atribuţiile, organizarea şi funcţionarea Cancelariei Prim-Ministrului

 

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 20 şi art. 21 alin. (5) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare,

 

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

 

Art. 1. - (1) Cancelaria Prim-Ministrului, structură fără personalitate juridică din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, finanţată prin bugetul Secretariatului General al Guvernului, se află în subordinea directă a prim-ministrului.

(2) Cancelaria Prim-Ministrului este condusă de şeful Cancelariei Prim-Ministrului, potrivit art. 21 alin. (1) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare, care este membru al Guvernului.

(3) în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului îşi desfăşoară activitatea 6 secretari de stat şi maximum 12 consilieri de stat, numiţi, respectiv eliberaţi din funcţie prin decizie a prim-ministrului.

(4) Şeful Cancelariei Prim-Ministrului emite ordine şi instrucţiuni, în condiţiile legii.

(5) Prim-ministrul, prin Cancelaria Prim-Ministrului, coordonează activitatea entităţilor prevăzute în anexa la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 40/2016 privind stabilirea unor măsuri la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Art. 2. - Cancelaria Prim-Ministrului îndeplineşte următoarele funcţii:

a) de strategie, prin care contribuie la formularea de opţiuni prealabile de politici publice şi la fundamentarea strategiilor şi a direcţiilor de acţiune la nivel guvernamental;

b) de coordonare interinstituţională, pentru creşterea capacităţii autorităţilor centrale de elaborare, implementare şi monitorizare a politicilor şi actelor normative;

c) de reprezentare, prin care se asigură în numele statului sau al Guvernului României reprezentarea pe plan intern şi extern în domeniul său de activitate;

d) de reglementare, în domeniul propriu de activitate.

Art. 3. - (1) Cancelaria Prim-Ministrului desfăşoară următoarele activităţi:

I. În aplicarea atribuţiei prevăzute la art. 21 alin. (4) lit. b) din Legea nr. 90/2001, cu modificările şi completările ulterioare:

a) elaborează rapoarte, studii, analize, evaluări şi previziuni în domenii de importanţă strategică, în baza Programului de guvernare, cu scopul de a oferi opţiuni prealabile de politici publice;

b) colaborează cu mediul ştiinţific şi academic pentru formularea opţiunilor de strategii şi direcţii de acţiune la nivel guvernamental;

c) colaborează cu institute de cercetare în domeniul politicilor publice în vederea fundamentării corespunzătoare a acestora;

d) utilizează şi gestionează baze de date şi prelucrează date statistice, obţinute de la institute de cercetare şi de la alte autorităţi sau instituţii publice;

e) cooperează cu entităţile guvernamentale din străinătate cu rol sau atribuţii similare;

f) iniţiază sau organizează împreună cu alte instituţii, autorităţi publice sau organizaţii neguvernamentale evenimente, dezbateri şi conferinţe în domeniul său de activitate.

II. În îndeplinirea atribuţiilor prevăzute la art. 21 alin. (4) lit. a) şi c) din Legea nr. 90/2001, cu modificările şi completările ulterioare:

a) contribuie la dezvoltarea capacităţii ministerelor ca, pe baza fundamentelor empirice şi a datelor statistice, să planifice, să elaboreze şi să implementeze strategii, politici publice şi acte normative;

b) evaluează şi asigură corelarea politicilor guvernamentale cu Programul de guvernare, planurile naţionale, documentele strategice şi priorităţile guvernamentale;

c) asistă şi coordonează ministerele în procesul de elaborare şi monitorizare a planurilor strategice instituţionale;

d) dezvoltă cadrul metodologic şi de coordonare a elaborării, implementării şi monitorizării politicilor publice;

e) asigură în domeniul său de activitate relaţia cu ministerele, precum şi celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale;

f) ia măsuri pentru gestionarea riscului în implementarea priorităţilor de guvernare;

g) îndeplineşte roiul de autoritate coordonatoare şi de management în România pentru întreaga activitate referitoare la accesarea şi gestionarea asistenţei financiare comunitare, acordată prin Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene;

h) coordonează procesul de pregătire a Preşedinţiei române a Consiliului Uniunii Europene din anul 2019;

i) asigură, alături de Secretariatul General al Guvernului, buna desfăşurare a relaţiei cu Parlamentul în domeniul său de activitate, potrivit Constituţiei României, republicată, şi pregătirea şedinţelor Guvernului.

(2) Cancelaria Prim-Ministrului îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite prin legi sau hotărâri ale Guvernului.

Art. 4. - (1) în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului funcţionează directorul de cabinet al prim-ministrului, cu rang de secretar de stat.

(2) Prim-ministrul coordonează, în baza art. 12 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 96/2012 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare în cadrul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea unor acte normative, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 71/2013, cu modificările şi completările ulterioare, structura din cadrul Ministerului Afacerilor Externe care gestionează domeniul afacerilor europene.

(3) în vederea exercitării atribuţiei prevăzute la alin. (2), în Cancelaria Prim-Ministrului funcţionează un secretar de stat cu atribuţii în domeniul afacerilor europene.

(4) Cancelaria Prim-Ministrului, printr-un secretar de stat desemnat, coordonează domeniul tehnologiei informaţiei la nivelul întregii administraţii publice; în acest sens, secretarul de stat desemnat are următoarele atribuţii:

a) realizarea strategiei naţionale în domeniul tehnologiei informaţiei;

b) alinierea investiţiilor şi resurselor de tehnologie a informaţiei cu strategia naţională;

c) corelarea politicilor publice naţionale în domeniul tehnologiei informaţiei;

d) definirea arhitecturii de sistem în domeniul tehnologiei informaţiei la nivelul administraţiei publice, realizarea şi implementarea cadrului naţional de interoperabilitate;

e) consolidarea gestiunii sistemelor informatice ale administraţiei publice;

f) implementarea proiectelor de guvernare electronică şi a standardelor deschise în astfel de proiecte;

g) asigurarea unei interfeţe cu instituţiile cu atribuţii în domeniul securităţii cibernetice.

(5) Cancelaria Prim-Ministrului, printr-un secretar de stat desemnat, coordonează realizarea şi implementarea Parteneriatului pentru o guvernare deschisă, împreună cu Ministerul pentru Consultare Publică şi Dialog Civic.

(6) în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului îşi desfăşoară activitatea Consiliul Ştiinţific Independent, organism consultativ compus din 7 membri, personalităţi reprezentative ale mediului academic, ştiinţific şi neguvernamental, neremuneraţi, numiţi prin decizie a prim-ministrului, la propunerea şefului Cancelariei Prim-Ministrului, care are rolul de a emite propuneri şi opinii cu privire la studiile şi analizele prevăzute la art. 3 alin. (1) pct. I lit. a); funcţionarea şi atribuţiile Consiliului Ştiinţific Independent se vor stabili prin ordin al şefului Cancelariei Prim-Ministrului.

Art. 5. - (1) Structura organizatorică a Cancelariei Prim-Ministrului este prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. În cadrul direcţiilor, prin ordin al şefului Cancelariei Prim-Ministrului, se pot înfiinţa sau desfiinţa servicii şi birouri, în condiţiile prevăzute de lege.

(2) Statul de funcţii şi structura posturilor conform structurii organizatorice, precum şi încadrarea personalului se aprobă, în condiţiile legii, prin ordin al secretarului general al Guvernului.

(3) Numărul maxim de posturi necesar bunei funcţionări a Cancelariei Prim-Ministrului este de 220, exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetelor acestora.

Art. 6. - (1) Atribuţiile şi sarcinile structurilor, precum şi circuitul documentelor din cadrul Cancelariei Prim-Ministrului se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare, care se aprobă prin ordin al şefului Cancelariei Prim-Ministrului.

(2) Atribuţiile, sarcinile şi răspunderile individuale ale personalului Cancelariei Prim-Ministrului se stabilesc prin fişa postului, care se întocmeşte pe baza regulamentului de organizare şi funcţionare.

 

PRIM-MINISTRU

DACIAN JULIEN CIOLOŞ

Contrasemnează:

Secretarul general al Guvernului,

Sorin Sergiu Chelmu

Şeful Cancelariei Prim-Ministrului,

Ioan-Dragoş Tudorache

Ministrul finanţelor publice,

Anca Dana Dragu

Ministrul comunicaţiilor şi pentru societatea informaţională,

Marius-Raul Bostan

Ministrul pentru consultare publică şi dialog civic,

Victoria-Violeta Alexandru

Ministrul muncii,

familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice,

Dragoş-Nicolae Pîslaru

 

Bucureşti, 6 iulie 2016.

Nr. 464.

 

ANEXĂ*)

 

STRUCTURA ORGANIZATORICĂ

a Cancelariei Prim-Ministrului


*) Anexa este reprodusă în facsimil.

GUVERNUL ROMÂNIEI

HOTĂRÂRE

privind înfiinţarea, organizarea, funcţionarea şi atribuţiile Departamentului CENTENAR

 

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 23 alin. (4) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare,

 

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

 

Art. 1. - (1) în cadrul aparatului de lucru al Guvernului se înfiinţează Departamentul CENTENAR, denumit în continuare Departamentul, structură fără personalitate juridică în subordinea prim-ministrului, finanţată de la bugetul de stat prin bugetul Secretariatului General al Guvernului.

(2) Departamentul are ca obiectiv coordonarea la nivel naţional a pregătirii, organizării şi desfăşurării manifestărilor, acţiunilor şi proiectelor de aniversare a Centenarului României (1918-2018) şi a Primului Război Mondial.

(3) Departamentul este condus de un secretar de stat, numit şi eliberat din funcţie prin decizie a prim-ministrului.

(4) Departamentul are sediul în municipiul Bucureşti, Piaţa Victoriei nr. 1, sectorul 1.

Art. 2. - (1) Departamentul exercită următoarele atribuţii:

a) supune spre aprobare prim-ministrului, prin decizie, pe baza propunerilor formulate de ministerele şi autorităţile publice implicate, manifestările, acţiunile şi proiectele de aniversare a Centenarului României (1918-2018) şi a Primului Război Mondial;

b) organizează dezbateri pe teme legate de marcarea şi aniversarea Centenarului României (1918-2018) şi a Primului Război Mondial;

c) coordonează desfăşurarea în mod unitar, la nivel naţional, a manifestărilor, acţiunilor şi proiectelor de aniversare a Centenarului României (1918-2018) şi a Primului Război Mondial;

d) elaborează puncte de vedere şi informează Guvernul cu privire la acţiunile şi manifestările dedicate aniversării şi marcării Centenarului României (1918-2018) şi a Primului Război Mondial;

e) elaborează documente, analize, rapoarte şi sinteze dedicate aniversării Centenarului României (1918-2018) şi a Primului Război Mondial, pe care le pune la dispoziţia prim-ministrului sau instituţiilor implicate, după caz;

f) fundamentează oportunitatea şi propune prim-ministrului participarea, reprezentarea sau transmiterea de mesaje la manifestările naţionale şi internaţionale dedicate aniversării şi marcării Centenarului României (1918-2018) şi a Primului Război Mondial;

g) centralizează datele despre derularea activităţilor dedicate aniversării şi marcării Centenarului României (1918-2018) şi a Primului Război Mondial;

h) întocmeşte şi prezintă proiecte de mesaje sau declaraţii aferente aniversării şi marcării Centenarului României (1918- 2018) şi a Primului Război Mondial;

i) stabileşte şi instituie măsurile de comunicare publică şi identitate vizuală pentru acţiunile şi manifestările dedicate aniversării şi marcării Centenarului României (1918-2018) şi a Primului Război Mondial.

(2) Departamentul îşi desfăşoară activitatea în strânsă colaborare cu ministerele şi cu autorităţile publice implicate în punerea în aplicare a aniversării şi marcării Centenarului României (1918-2018) şi a Primului Război Mondial, cu alte instituţii publice şi organizaţii neguvemamentale.

Art. 3. - (1) Atribuţiile secretarului de stat care conduce Departamentul se stabilesc prin decizie a prim-ministrului.

(2) în îndeplinirea atribuţiilor sale, secretarul de stat emite ordine cu caracter individual

(3) Secretarul de stat asigură reprezentarea Departamentului în raporturile cu ministerele, cu alte autorităţi ale administraţiei publice, precum şi în raporturile cu persoane fizice şi juridice, române şi străine.

Art. 4. - (1) Structura organizatorică a Departamentului este prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

(2) Statul de funcţii şi statul de personal se aprobă prin ordin al secretarului general al Guvernului, la propunerea secretarului de stat care conduce Departamentul, cu încadrarea în numărul maxim de posturi stabilit pentru aparatul de lucru al Guvernului.

(3) Atribuţiile şi sarcinile compartimentelor din cadrul Departamentului se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare, care se aprobă prin ordin al secretarului de stat, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.

(4) Atribuţiile, sarcinile şi răspunderile individuale ale personalului Departamentului se stabilesc prin fişa postului, care se întocmeşte pe baza regulamentului de organizare şi funcţionare.

Art. 5. - (1) Numărul maxim de posturi al Departamentului este de 25 de posturi, inclusiv demnitarul, cu încadrarea în numărul maxim de posturi al aparatului de lucru al Guvernului.

(2) Personalul prevăzut la alin. (1) este salarizat în conformitate cu prevederile legale în vigoare aplicabile personalului din aparatul de lucru al Guvernului.

(3) Personalul necesar desfăşurării activităţii Departamentului este alcătuit din funcţionari publici şi personal contractual, care sunt numiţi, respectiv angajaţi, cu respectarea dispoziţiilor legale, în limita numărului maxim de posturi aprobat.

Art. 6. - La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Hotărârea Guvernului nr. 24/2014 privind instituirea Programului naţional „ROMÂNIA 100”, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 41 din 17 ianuarie 2014,

 

PRIM-MINISTRU

DACIAN JULIEN CIOLOŞ

Contrasemnează:

Secretarul general al Guvernului,

Sorin Sergiu Chelmu

Şeful Cancelariei Prim-Ministrului,

Ioan-Dragoş Tudorache

Ministrul finanţelor publice,

Anca Dana Dragu

Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice,

Dragoş-Nicolae Pîslaru

Ministrul afacerilor externe,

Lazăr Comănescu

 

Bucureşti, 6 iulie 2016.

Nr. 465.

 

ANEXĂ

 

STRUCTURA ORGANIZATORICĂ

a Departamentului CENTENAR

 

Număr maxim de posturi - 25, inclusiv demnitarul

 

 

Secretar de stat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Serviciul manifestări, acţiuni şi proiecte de aniversare

 

Serviciul analize şi sinteze

 

Serviciul comunicare şi relaţia cu instituţiile publice

GUVERNUL ROMÂNIEI

HOTĂRÂRE

pentru modificarea anexei la Hotărârea Guvernului nr. 639/2007 privind structura organizatorică şi atribuţiile Inspectoratului General pentru Imigrări

 

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,

 

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

 

Art. I. - Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 639/2007 privind structura organizatorică şi atribuţiile Inspectoratului General pentru Imigrări, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 426 din 26 iunie 2007, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa la prezenta hotărâre.

Art. II. - Procedurile necesare pentru punerea în aplicare a prevederilor prezentei hotărâri se realizează în maximum 45 de zile de la data intrării în vigoare a acesteia, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

 

PRIM-MINISTRU

DACIAN JULIEN CIOLOŞ

Contrasemnează:

Ministrul afacerilor interne,

Petre Tobă

Ministrul finanţelor publice,

Anca Dana Dragu

Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice,

Dragoş-Nicolae Pîslaru

 

Bucureşti, 6 iulie 2016.

Nr. 467.

 

ANEXĂ

(Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 639/2007)

 

ORGANIGRAMA

INSPECTORATULUI GENERAL PENTRU IMIGRĂRI

 

 

 

SERVICIUL CONTROL

 

 

 

 

 

 

 

 

SERVICIUL SECRETARIAT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SERVICIUL JURIDIC

 

 

 

INSPECTOR GENERAL

 

 

 

COMPARTIMENTUL ASISTENŢĂ PSIHOLOGICĂ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SERVICIUL RESURSE UMANE

 

 

 

 

 

 

 

 

BIROUL INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FINANCIAR

(la nivel de serviciu)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INSPECTOR GENERAL ADJUNCT

 

 

INSPECTOR GENERAL ADJUNCT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

STRUCTURA de SECURITATE

(la nivel de birou)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SERVICIUL IMPLEMENTARE PROGRAME

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DIRECŢIA IMIGRAŢIE

(la nivel Direcţie tip I)

 

DIRECŢIA AZIL ŞI INTEGRARE

(la nivel Direcţie tip 1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DIRECŢIA MANAGEMENT STRATEGIC

(la nivel Direcţie tip 1)

 

DIRECŢIA SUPORT LOGISTIC

(la nivel Direcţie lip 1)

 

 

 

SERVICIUL ADMISIE

 

 

 

SERVICIUL PROTECŢIE INTERNAŢIONALĂ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SERVICIUL ANALIZĂ DE RISC

 

 

 

SERVICIUL LOGISTIC

 

 

 

SERVICIUL REGLEMENTAREA ŞEDERII

 

 

 

SERVICIUL DUBLIN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SERVICIUL PLANIFICARE ŞI MISIUNI

 

 

 

SERVICIUL COMUNICAŢII ŞI INFORMATICĂ

 

 

 

SERVICIUL COMBATEREA ŞEDERII ILEGALE

 

 

 

SERVICIUL INTEGRARE ŞI RELOCARE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SERVICIUL AFACERI EUROPENE ŞI RELAŢII INTERNAŢIONALE

 

 

 

SERVICIUL ACHIZIŢII

 

 

 

SERVICIUL RETURNĂRI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DECIZII ALE PRIM-MINISTRULUI

 

GUVERNUL ROMÂNIEI

 

PRIM-MINISTRUL

 

DECIZIE

privind încetarea exercitării, cu caracter temporar, de către domnul Sorin Laurenţiu Moise a funcţiei publice temporar vacante din categoria înalţilor funcţionari publici de secretar general al Ministerului Afacerilor Externe

 

Având în vedere solicitarea formulată de Ministerul Afacerilor Externe prin Adresa nr. A/7.081 din 21 iunie 2016, înregistrată la Secretariatul General al Guvernului cu nr. 20/10.769/SSC din 22 iunie 2016,

în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 19 alin. (1) lit. b) şi al art. 92 alin. (11) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

 

prim-ministrul emite prezenta decizie.

 

Articol unic. - Începând cu data de 11 iulie 2016, încetează exercitarea, cu caracter temporar, de către domnul Sorin Laurenţiu Moise a funcţiei publice temporar vacante din categoria înalţilor funcţionari publici de secretar general al Ministerului Afacerilor Externe.

 

PRIM-MINISTRU

DACIAN JULIEN CIOLOŞ

Contrasemnează:

Secretarul general al Guvernului,

Sorin Sergiu Chelmu

 

Bucureşti, 7 iulie 2016.

Nr. 231.

 

GUVERNUL ROMÂNIEI

 

PRIM-MINISTRUL

 

DECIZIE

privind exercitarea, cu caracter temporar, de către domnul Cosmin-George Dinescu a funcţiei publice temporar vacante din categoria înalţilor funcţionari publici de secretar general al Ministerului Afacerilor Externe

 

Având în vedere propunerea Ministerului Afacerilor Externe, formulată prin Adresa nr. A/7.081 din 21 iunie 2016, precum şi Avizul favorabil nr. 35.424/2016 al Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici privind exercitarea, cu caracter temporar, de către domnul Cosmin-George Dinescu a funcţiei publice temporar vacante din categoria înalţilor funcţionari publici de secretar general al Ministerului Afacerilor Externe,

în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 19 alin. (1)lit. b) şi al art. 92 alin. (11) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

 

prim-ministrul emite prezenta decizie.

 

Articol unic. - Începând cu data 11 iulie 2016, domnul Cosmin-George Dinescu exercită, cu caracter temporar, funcţia publică temporar vacantă din categoria înalţilor funcţionari publici de secretar general al Ministerului Afacerilor Externe.

 

PRIM-MINISTRU

DACIAN JULIEN CIOLOŞ

Contrasemnează:

Secretarul general al Guvernului,

Sorin Sergiu Chelmu

 

Bucureşti, 7 iulie 2016.

Nr. 232.

GUVERNUL ROMÂNIEI

PRIM-MINISTRUL

 

DECIZIE

pentru numirea doamnei Monica Emanuela Althamer în funcţia de secretar de stat la Ministerul Sănătăţii

 

Având în vedere propunerea formulată de ministrul sănătăţii prin Adresa nr. 1.261 din 30 iunie 2016, înregistrată la Cabinetul prim-ministrului cu nr. 5/4.318 din 30 iunie 2016,

în temeiul art. 15 lit. d) şi al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare,

 

prim-ministrul emite prezenta decizie.

 

Articol unic. - Începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, doamna Monica Emanuela Althamer se numeşte în funcţia de secretar de stat la Ministerul Sănătăţii.

 

PRIM-MINISTRU

DACIAN JULIEN CIOLOŞ

Contrasemnează:

Secretarul general al Guvernului,

Sorin Sergiu Chelmu

 

Bucureşti, 7 iulie 2016.

Nr. 233.

 

GUVERNUL ROMÂNIEI

 

PRIM-MINISTRUL

 

DECIZIE

pentru numirea domnului Radu Mihaiu în funcţia de secretar de stat la Ministerul Fondurilor Europene

 

Având în vedere propunerea formulată de ministrul fondurilor europene prin Adresa nr. 850 C.G din 5 Iulie 2016, înregistrată la Cabinetul prim-ministrului cu nr. 5/4,407 din 5 iulie 2016,

în temeiul art. 15 lit. d) şi al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare,

 

prim-ministrul emite prezenta decizie.

 

Articol unic. - Începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Radu Mihaiu se numeşte în funcţia de secretar de stat la Ministerul Fondurilor Europene.

 

PRIM-MINISTRU

DACIAN JULIEN CIOLOŞ

Contrasemnează;

Secretarul general al Guvernului,

Sorin Sergiu Chelmu

 

Bucureşti, 7 iulie 2016.

Nr. 234.

GUVERNUL ROMÂNIEI

PRIM-MINISTRUL

 

DECIZIE

privind eliberarea doamnei Mihaela Ungureanu din funcţia de preşedinte, cu rang de secretar de stat, al Autorităţii Naţionale pentru Persoanele cu Dizabilităţi

 

Având în vedere propunerea formulată de ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice prin Adresa nr. 4.405/D.P. din 4 iulie 2016, înregistrată la Cabinetul prim-ministrului cu nr. 5/4.390 din 5 iulie 2016,

în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 7 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2014 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 174/2015, cu modificările ulterioare, precum şi al art. 5 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 50/2015 privind organizarea, funcţionarea şi atribuţiile Autorităţii Naţionale pentru Persoanele cu Dizabilităţi, cu modificările şi completările ulterioare,

 

prim-ministrul emite prezenta decizie.

 

Articol unic. - La data intrării în vigoare a prezentei decizii, doamna Mihaela Ungureanu se eliberează din funcţia de preşedinte, cu rang de secretar de stat, al Autorităţii Naţionale pentru Persoanele cu Dizabilităţi.

 

PRIM-MINISTRU

DACIAN JULIEN CIOLOŞ

Contrasemnează:

Secretarul general al Guvernului,

Sorin Sergiu Chelmu

 

Bucureşti, 7 iulie 2016.

Nr. 235.

 

GUVERNUL ROMÂNIEI

 

PRIM-MINISTRUL

 

DECIZIE

privind numirea domnului Mihai Tomescu în funcţia de preşedinte, cu rang de secretar de stat, al Autorităţii Naţionale pentru Persoanele cu Dizabilităţi

 

Având în vedere propunerea formulată de ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice prin Adresa nr. 4.405/D.P din 4 iulie 2016, înregistrată la Cabinetul prim-ministrului cu nr. 5/4.390 din 5 iulie 2016,

în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 7 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2014 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 174/2015, cu modificările ulterioare, precum şi al art. 5 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 50/2015 privind organizarea, funcţionarea şi atribuţiile Autorităţii Naţionale pentru Persoanele cu Dizabilităţi, cu modificările şi completările ulterioare,

 

prim-ministrul emite prezenta decizie.

 

Articol unic. - Începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Mihai Tomescu se numeşte în funcţia de preşedinte, cu rang de secretar de stat, al Autorităţii Naţionale pentru Persoanele cu dizabilităţi.

 

PRIM-MINISTRU

DACIAN JULIEN CIOLOŞ

Contrasemnează:

Secretarul general al Guvernului,

Sorin Sergiu Chelmu

 

Bucureşti, 7 iulie 2016.

Nr. 236.

GUVERNUL ROMÂNIEI

PRIM-MINISTRUL

 

DECIZIE

privind numirea domnului Preda Nedelcu în funcţia de membru în Consiliul de administraţie al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate

 

Având în vedere Adresa Consiliului Naţional al Persoanelor Vârstnice înregistrată la Cabinetul prim-ministrului cu nr. 5/3.973 din 15 iunie 2016,

în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 286 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

 

prim-ministrul emite prezenta decizie.

 

Articol unic. - Începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Preda Nedelcu se numeşte în funcţia de membru în Consiliul de administraţie al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, pentru un mandat de 4 ani.

 

PRIM-MINISTRU

DACIAN JULIEN CIOLOŞ

Contrasemnează:

Secretarul general al Guvernului,

Sorin Sergiu Chelmu

 

Bucureşti, 7 iulie 2016.

Nr. 237.

 

GUVERNUL ROMÂNIEI

 

PRIM-MINISTRUL

 

DECIZIE

privind numirea domnului Dorel Fronea în funcţia de vicepreşedinte, cu rang de subsecretar de stat, al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală

 

Având în vedere Adresa Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. APRS2.233 din 6 iulie 2016, înregistrată la Cabinetul prim-ministrului cu nr. 5/4.424 din 6 iulie 2016,

în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 18 alin. (41) din Ordonanţa Guvernului nr. 86/2003 privind unele reglementări în domeniul financiar, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 609/2003, cu modificările şi completările ulterioare,

 

prim-ministrul emite prezenta decizie.

 

Articol unic. - Începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Dorel Fronea se numeşte în funcţia de vicepreşedinte, cu rang de subsecretar de stat, al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.

 

PRIM-MINISTRU

DACIAN JULIEN CIOLOŞ

Contrasemnează:

Secretarul general al Guvernului,

Sorin Sergiu Chelmu

 

Bucureşti, 7 iulie 2016.

Nr. 238.

 

ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAŢIEI PUBLICE CENTRALE

MINISTERUL MEDIULUI, APELOR ŞI PĂDURILOR

 

ORDIN

privind aprobarea Planului de management şi a Regulamentului sitului Natura 2000 ROSCI0060 Dealurile Agighiolului şi al ariei naturale protejate Agighiol-Nucarilor, cod 2.771

 

Având în vedere Referatul de aprobare nr. 109.885/AC din 26 aprilie 2016 al Direcţiei biodiversitate,

ţinând cont de Decizia etapei de încadrare nr. 1.746 din 3 februarie 2015, emisă de către Agenţia pentru Protecţia Mediului Tulcea în urma derulării

procedurii SEA, Avizul Ministerului Culturii nr. 2.341 din 19 aprilie 2016, Adresa Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale nr. 88.107/108.283/319.750 din 11 februarie 2016, Adresa Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice nr. 24.539 din 7 martie 2016 şi Adresa Direcţiei generale păduri nr. 152.077/1.M. din 21 ianuarie 2016,

în temeiul prevederilor art. 21 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 49/2011, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 13 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 38/2015 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul mediului, apelor şi pădurilor emite prezentul ordin.

Art. 1. - Se aprobă Planul de management al sitului Natura 2000 ROSCI0060 Dealurile Agighiolului şi al ariei naturale protejate Agighiol-Nucarilor, cod 2.771, prevăzut în anexa nr. 1.

Art. 2. - Se aprobă Regulamentul sitului Natura 2000 ROSCI0060 Dealurile Agighiolului şi al ariei naturale protejate Agighiol-Nucarilor, cod 2.771, prevăzut în anexa nr. 2.

Art. 3. - Anexele nr. 1 şi 2*) fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 4. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

 

p. Ministrul mediului, apelor şi pădurilor,

Simona Olimpia Negru,

secretar de stat

 

Bucureşti, 19 mai 2016.

Nr. 948.


*) Anexele nr. 1 şi 2 se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 515 bis, care se poate achiziţiona de la Centrul pentru relaţii cu publicul al Regiei Autonome .Monitorul Oficial”, Bucureşti, şos. Panduri nr. 1.

 

ACTE ALE AUTORITĂŢII ELECTORALE PERMANENTE

 

AUTORITATEA ELECTORALĂ PERMANENTĂ

 

LISTA

partidelor politice, alianţelor politice, organizaţiilor cetăţenilor români aparţinând minorităţilor naţionale şi a candidaţilor independenţi pentru care a fost depus raportul detaliat al veniturilor şi cheltuielilor electorale, conform art. 47 alin. (2) din Legea nr. 334/2006 privind finanţarea activităţii partidelor politice şi a campaniilor electorale, pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale - turul II, desfăşurată conform Hotărârii Guvernului nr. 51/2016 privind stabilirea datei alegerilor locale din anul 2016

 

Nr. crt.

Competitor electoral

Tip competitor

1.

Partidul Social Democrat

partid politic

2.

Partidul Naţional Liberal

partid politic

 

Bucureşti, 5 iulie 2016.

Nr. 12.

 

 


Copyright 1998-2015 DSC.NET   All rights reserved.