MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI
P A R T E A I
Anul 185 (XXIX) - Nr. 800 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI ŞI ALTE ACTE Marţi, 10 octombrie 2017
SUMAR
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
716. - Hotărâre pentru aprobarea amendamentului convenit prin schimbul de scrisori semnate la Bucureşti la 23 iunie 2017 şi la Paris la 5 iulie 2017 între Guvernul României şi Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei la Acordul-cadru de împrumut dintre România şi Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, semnat la 2 februarie 2007 la Bucureşti şi la 9 februarie 2007 la Paris, pentru finanţarea primei faze a Proiectului „Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apă şi canalizare, a staţiilor de tratare a apei potabile şi staţiilor de epurare a apelor uzate în localităţile cu o populaţie de până la 50.000 locuitori”
728. - Hotărâre privind actualizarea valorii de inventar a imobilelor aflate în domeniul public al statului şi în administrarea Ministerului Sănătăţii, prin Spitalul de Psihiatrie şi pentru Măsuri de Siguranţă Jebel
730. - Hotărâre pentru modificarea art. 5 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 845/2015 privind stabilirea unor obligaţii şi sancţiuni ce revin operatorilor care introduc pentru prima dată pe piaţă produse din lemn, în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 995/2010 al Parlamentului European şi al Consiliului din 20 octombrie 2010 de stabilire a obligaţiilor ce revin operatorilor care introduc pe piaţă lemn şi produse din lemn
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAŢIEI PUBLICE CENTRALE
23. - Decizie a preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale privind încetarea concesiunii miniere de exploatare a nisipului şi pietrişului din perimetrul Chiciu, judeţul Călăraşi
M.116. - Ordin al ministrului apărării naţionale pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind elaborarea bugetelor de venituri şi cheltuieli ale unităţilor sanitare cu paturi din reţeaua sanitară a Ministerului Apărării Naţionale, aprobate prin Ordinul ministrului apărării naţionale nr. M. 122/2013
1.450. - Ordin al ministrului transporturilor privind aprobarea tarifelor de călătorie cu metroul
ACTE ALE AUTORITĂŢII DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ
1.342. - Decizie privind sancţionarea Societăţii GEMARAL BROKER DE ASIGURARE - S.R.L. cu interzicerea temporară a exercitării activităţii
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru aprobarea amendamentului convenit prin schimbul de scrisori semnate la Bucureşti la 23 iunie 2017 şi la Paris la 5 iulie 2017 între Guvernul României şi Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei la Acordul-cadru de împrumut dintre România şi Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, semnat la 2 februarie 2007 la Bucureşti şi la 9 februarie 2007 la Paris, pentru finanţarea primei faze a Proiectului „Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apă şi canalizare, a staţiilor de tratare a apei potabile şi staţiilor de epurare a apelor uzate în localităţile cu o populaţie de până la 50.000 locuitori”
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 7 alin. (2) din Legea nr. 224/2007 privind ratificarea Acordului-cadru de împrumut dintre România şi Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, semnat la 2 februarie 2007 la Bucureşti şi la 9 februarie 2007 la Paris, pentru finanţarea primei faze a Proiectului „Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apă şi canalizare, a staţiilor de tratare a apei potabile şi staţiilor de epurare a apelor uzate în localităţile cu o populaţie de până
la 50.000 locuitori”, cu completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Se aprobă amendamentul convenit prin schimbul de scrisori*) semnate la Bucureşti la 23 iunie 2017 şi la Paris la 5 iulie 2017 între Guvernul României, prin Ministerul Finanţelor Publice, şi Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei la Acordul-cadru de împrumut dintre România şi Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, semnat la 2 februarie 2007 la Bucureşti şi la 9 februarie 2007 la Paris, pentru finanţarea primei faze a Proiectului „Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apă şi canalizare, a staţiilor de tratare a apei potabile şi staţiilor de epurare a apelor uzate în localităţile cu o populaţie de până la 50.000 locuitori”, ratificat prin Legea nr. 224/2007, cu completările ulterioare.
PRIM-MINISTRU
MIHAI TUDOSE
Contrasemnează:
Ministrul finanţelor publice,
Ionuţ Mişa
Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale, administraţiei publice şi fondurilor europene,
Sevil Shhaideh
Ministrul afacerilor externe,
Teodor-Viorel Meleşcanu
Bucureşti, 5 octombrie 2017.
Nr. 716.
*) Traducere.
ROMÂNIA
MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
Domnului Dr. Thierry Poirel, director general
Direcţia Generală pentru împrumuturi şi Dezvoltare Socială
BANCA DE DEZVOLTARE A CONSILIULUI EUROPEI
23 iunie 2017
Fax: 331.47.55.37.52
Referitor: Împrumut nr. F/P 1568 (2006) - „Sistem Integrat de reabilitare a reţelelor de apă potabilă şi de apă uzată menajeră şi a facilităţilor de tratare în localităţile cu mai puţin de 50.000 de locuitori”
Stimate Domnule Poirel,
La solicitarea Ministerului Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene şi pe baza ultimelor cifre furnizate de Compania Naţională de Investiţii, vă rugăm să fiţi de acord cu amendarea anexei 1 la Acordul-cadru de împrumut menţionat mai sus, respectiv cu modificarea următoarelor paragrafe după cum urmează:
- Graficul lucrărilor: 2007-31 noiembrie 2018
Acest amendament este justificat de următoarele:
1. Din cele 74 de subproiecte incluse iniţial în Proiect: 59 sunt finalizate, 9 sunt în execuţie, pentru 4 subproiecte recepţia lucrărilor este în curs şi pentru 2 subproiecte va fi relansată procedura de licitaţie, pentru lucrările rămase.
2. Conform estimărilor, pe lângă subproiectele recepţionate, 6 subproiecte vor fi finalizate până la sfârşitul anului 2017, iar 5 subproiecte vor fi finalizate până în noiembrie 2018 (3 subproiecte în execuţie şi 2 subproiecte relicitate).
3. Toate subproiectele finalizate, în conformitate cu legislaţia românească şi cu directivele UE, trebuie preluate de operatorii autorizaţi, pentru a asigura funcţionarea optimă a acestora. Acest proces a început deja, dar trebuie extins la toate subproiectele finanţate din împrumut.
Având În vedere cele de mai sus, considerăm că este necesară extinderea cu 11 luni a graficului lucrărilor de la sfârşitul anului 2017 la 31 noiembrie 2018.
Toate informaţiile necesare au fost deja transmise către dumneavoastră de Compania Naţională de Investiţii, prin ultimul raport privind progresul proiectului.
În speranţa că solicitarea noastră se va bucura de înţelegerea şi sprijinul dumneavoastră, aşteptăm cu nerăbdare răspunsul dumneavoastră prompt,
Cu stimă,
Gyorgy Attila,
secretar de stat
8DCE
BANCA DE DEZVOLTARE A CONSILIULUI EUROPEI
Direcţia Generală pentru împrumuturi şi Dezvoltare Socială
Domnului Gyorgy Attila,
secretar de stat
Ministerul Finanţelor Publice
Strada Apolodor nr. 17, Bucureşti, sectorul 5
România
Paris, 5 iulie 2017
Referitor: F/P 1568 (2006): Sistem integrat de apă şi canalizare pentru municipalităţile mici din România
Amendament la Acordul-cadru de împrumut datat 9 februarie 2007
Suma aprobată a împrumutului: 160.100.000 euro
Stimate Domnule Gyorgy,
Ca urmare a solicitării dumneavoastră datate 23 iunie 2017 privind amendarea anexei 1 la Acordul-cadru de împrumut menţionat mai sus, avem plăcerea de a vă informa că BDCE nu are nicio obiecţie privind modificările propuse şi a accepta că graficul lucrărilor este extins până la 30 noiembrie 2018. Aşteptăm cu interes continuarea strânsei noastre colaborări în finalizarea Proiectului.
Cu stimă,
Melanie Wieschollek-Lacroix, |
Thierry Poirel, |
director departament |
director general |
În copie, doamnei Carmen Ghiţă, Ministerul Finanţelor Publice
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind actualizarea valorii de inventar a imobilelor aflate în domeniul public al statului şi în administrarea Ministerului Sănătăţii, prin Spitalul de Psihiatrie şi pentru Măsuri de Siguranţă Jebel
Având în vedere prevederile art. 21 şi 22 din Ordonanţa Guvernului nr. 81/2003 privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituţiilor publice, aprobată prin Legea nr. 493/2003, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 20 alin. (1) din Legea nr. 213/1998 privind bunurile proprietate publică, cu modificările şi completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă actualizarea valorii de inventar a imobilelor aflate în domeniul public al statului şi în administrarea Ministerului Sănătăţii, prin Spitalul de Psihiatrie şi pentru Măsuri de Siguranţă Jebel, potrivit anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. - Ministerul Sănătăţii împreună cu Ministerul Finanţelor Publice vor actualiza în mod corespunzător datele din evidenţa cantitativ-valorică şi vor opera modificările în anexa nr. 15 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, cu modificările şi completările ulterioare.
PRIM-MINISTRU
MIHAI TUDOSE
Contrasemnează:
Ministrul sănătăţii,
Florian-Dorel Bodog
Ministrul finanţelor publice,
Ionuţ Mişa
Bucureşti, 5 octombrie 2017.
Nr. 728.
ANEXĂ
VALORILE DE INVENTAR
ale bunurilor din domeniul public al statului aflate în administrarea Ministerului Sănătăţii, prin Spitalul de Psihiatrie şi pentru Măsuri de Siguranţă Jebel, care se actualizează
Nr. M.F.P. |
Cod de clasificare |
Denumirea bunului care face obiectul actului normativ |
Datele de identificare ale imobilului |
Valoarea de inventar (lei) |
|
Descriere tehnică |
Adresa |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Administratorul: Spitalul de Psihiatrie şi pentru Măsuri de Siguranţă Jebel/CUI: 5189300 |
|||||
144333 |
8.25.01 |
Teren |
Teren = 205.079 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
6.507.800 |
144334 |
8.25.01 |
Laborator - farmacie - ambulatoriu |
C22 = P, Sc = Sd = 389 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
345.600 |
144335 |
8.25.01 |
Sediul central administrativ |
C2 = P, Sc = Sd = 409 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
403.400 |
144336 |
8.25.01 |
Clădirea urgenţă medicală |
C3 = P, Sc = Sd = 407 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
398.400 |
144337 |
8.25.01 |
Clădire pavilion pacienţi |
C4 = P, Sc = Sd = 405 mp, CF 400390 nr. paturi 24 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
275.000 |
144338 |
8.25.01 |
Clădire pavilion pacienţi |
C5 = P, Sc = Sd = 405 mp, CF 400390 nr. paturi 24 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
275.000 |
144339 |
8.25.01 |
Clădire pavilion pacienţi |
C6 = P, Sc = Sd = 406 mp, CF 400390 nr. paturi 23 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
363.200 |
144340 |
8.25.01 |
Clădire pavilion pacienţi |
C7 = P, Sc = Sd = 406 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
112.500 |
144341 |
8.25.01 |
Clădire pavilion pacienţi |
C8 = P, Sc = Sd = 405 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
112.200 |
144342 |
8.25.01 |
Clădire pavilion pacienţi |
CP9 = P, Sc = Sd = 406 mp, CF 400390 nr. paturi 23 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
440.000 |
144343 |
8.25.01 |
Clădire pavilion pacienţi |
C10 = P, Sc = Sd = 405 mp, CF 400390 nr. paturi 23 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
275.000 |
144344 |
8.25.01 |
Clădire pavilion pacienţi |
C11 = P, Sc = Sd = 403 mp, CF 400390 nr. paturi 24 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
274.100 |
144345 |
8.25.01 |
Clădire pavilion pacienţi |
C12 = P, Sc = Sd = 404 mp, CF 400390 nr. paturi 24 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
360.300 |
144346 |
8.25.01 |
Clădire pavilion pacienţi |
C13 = P, Sc = Sd = 406 mp, CF 400390 nr. paturi 22 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
276.200 |
144347 |
8.25.01 |
Clădire pavilion pacienţi - Bază ergoterapie |
C14 = P, Sc = Sd = 178 mp, C16 = P, Sc = Sd = 108 mp, CF 400390 nr. paturi 22 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
262.300 |
144348 |
8.25.01 |
Bibliotecă, sală de conferinţe |
C15 = P, Sc = Sd = 366 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
177.300 |
144349 |
8.25.01 |
Depozit alimente |
C17 = P, Sc = Sd = 224 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
3.000 |
144350 |
8.25.01 |
Depozit alimente |
C18 = P, Sc = Sd = 224 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
3.000 |
144351 |
8.25.01 |
Magazie |
C19 = P, Sc = Sd = 72 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
5.200 |
144352 |
8.25.01 |
Frizerie |
C21 = P, Sc = Sd = 74 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
17.300 |
144353 |
8.25.01 |
Magazie sector agricol |
C23 = P, Sc = Sd = 72 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
500 |
144354 |
8.25.01 |
Clădire pavilion pacienţi |
C24 = P, Sc = Sd = 403 mp, CF 400390 nr. paturi 24 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
273.700 |
144355 |
8.25.01 |
Clădire pavilion pacienţi |
C25 = P, Sc = Sd = 402 mp, CF 400390 nr. paturi 26 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
543.700 |
144356 |
8.25.01 |
Clădire pavilion pacienţi |
C26 = P, Sc = Sd = 403 mp, CF 400390 nr. paturi 24 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
354.400 |
144357 |
8.25.01 |
Clădire pavilion pacienţi |
C27 = P, Sc = Sd = 405 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
552.500 |
144358 |
8.25.01 |
Clădire pavilion pacienţi |
C28 = P, Sc = Sd = 404 mp, CF 400390 nr. paturi 22 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
471.200 |
144359 |
8.25.01 |
Clădire pavilion pacienţi |
C29 = P, Sc = Sd = 406 mp, CF 400390 nr. paturi 23 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
357.500 |
144360 |
8.25.01 |
Clădire pavilion pacienţi |
C30 = P, Sc = Sd = 406 mp, CF 400390 nr. paturi 25 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
357.000 |
144361 |
8.25.01 |
Clădire pavilion pacienţi |
C31 = P, Sc = Sd = 406 mp, CF 400390 nr. paturi 25 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
468.800 |
144362 |
8.25.01 |
Clădire pavilion pacienţi |
C32 = P, Sc = Sd = 402 mp, CF 400390 nr. paturi 25 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
273.000 |
144363 |
8.25.01 |
Clădire pavilion pacienţi |
C33 = P, Sc = Sd = 401 mp, CF 400390 nr. paturi 24 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
367.800 |
144364 |
8.25.01 |
Spălătorie |
C34 = P, Sc = Sd = 364 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
412.000 |
144365 |
8.25.01 |
Brutărie |
C35 = P, Sc = Sd = 360 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
1.000 |
144366 |
8.25.01 |
Atelier de tâmplărie |
C36 = P, Sc = Sd = 364 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
434.700 |
144367 |
8.25.01 |
Morgă |
C37 = P, Sc = Sd = 72 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
160.100 |
144368 |
8.28.13 |
Bloc alimentar (cantină, magazii) |
C41 = P, Sc = Sd = 879 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
641.200 |
144369 |
8.25.01 |
Atelier mecanic |
C42 = P, Sc = Sd = 314 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
230.300 |
144370 |
8.25.01 |
Depozit materiale |
C43 = P, Sc = Sd = 311 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
203.900 |
144371 |
8.25.01 |
Depozit materiale |
C44 = P, Sc = Sd = 313 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
143.300 |
144372 |
8.25.01 |
Ergoterapie |
C45 = P, Sc = Sd = 237 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
219.300 |
144373 |
8.25.01 |
Centrală termică, magazie |
C46 = P, Sc = Sd = 405 mp, C20 = P, Sc = Sd = 175 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
266.370 |
144374 |
8.25.01 |
Garaje |
C47 = P, Sc = Sd = 301 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
220.200 |
144375 |
8.25.01 |
Capelă |
C48 = P, Sc = Sd = 379 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
379.100 |
144376 |
8.25.01 |
Atelier electric |
C49 = P, Sc = Sd = 73 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
8.100 |
144377 |
8.25.01 |
Depozit combustibil |
C50 = P, Sc = Sd = 99 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
2.100 |
144378 |
8.25.01 |
Clădire poartă + bufet de incintă |
C51 = P, Sc = Sd = 96 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
114.900 |
144379 |
8.25.01 |
Magazie |
C52 = P, Sc = Sd = 73 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
10.100 |
144380 |
8.25.01 |
Garderobă zidari |
C53 = P, Sc = Sd = 38 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
15.100 |
144381 |
8.25.01 |
Seră |
C56 = P, Sc = Sd = 290 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
2.800 |
144382 |
8.25.01 |
Grajd |
C57 = P, Sc = Sd = 482 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
25.700 |
144383 |
8.25.01 |
Depozit combustibil |
C58 = P, Sc = Sd = 568 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
32.440 |
144384 |
8.25.01 |
Centrul de psihoterapie |
C38 = P, Sc = Sd = 69 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
61.000 |
144385 |
8.28.10 |
Centrală electrică - post trafo |
C39 = P, Sc = Sd = 75 mp, C40 = P, Sc = Sd = 10 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
222.500 |
144386 |
8.28.10 |
Puţ alimentare apă |
C54 = P, Sc = Sd = 8 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
288.720 |
144387 |
8.28.10 |
Castel apă |
C55 - P, Sc = Sd - 38 mp CF 400390 |
Judeţ Timiş, localitatea Jebel |
145.500 |
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru modificarea art. 5 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 845/2015 privind stabilirea unor obligaţii şi sancţiuni ce revin operatorilor care introduc pentru prima dată pe piaţă produse din lemn, În conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 995/2010 al Parlamentului European şi al Consiliului din 20 octombrie 2010 de stabilire a obligaţiilor ce revin operatorilor care introduc pe piaţă lemn şi produse din lemn
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. I. - La articolul 5, alineatul (1) din Hotărârea Guvernului nr. 845/2015 privind stabilirea unor obligaţii şi sancţiuni ce revin operatorilor care introduc pentru prima dată pe piaţă produse din lemn, în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 995/2010 al Parlamentului European şi al Consiliului din 20 octombrie 2010 de stabilire a obligaţiilor ce revin operatorilor care introduc pe piaţă lemn şi produse din lemn, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 771 din 15 octombrie 2015, se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(1) Următoarele fapte constituie contravenţii şi se sancţionează după cum urmează:
a) nerespectarea de către operatori a obligaţiei de a implementa şi de a utiliza un sistem «due diligence», cu luarea în considerare a situaţiei prevăzute la art. 2 alin. (2), cu amendă de la 10.000 lei la 20.000 lei;
b) neîndeplinirea de către o organizaţie de monitorizare a obligaţiilor prevăzute pentru aceasta la art. 8 alin. (1) din Regulament, cu amendă de la 10.000 lei la 20.000 lei;
c) implementarea de către operatori a propriului sistem «due diligence» care nu îndeplineşte elementele prevăzute la art. 6 din Regulament, cu amendă de la 2.000 lei la 12.000 lei;
d) utilizarea necorespunzătoare de către operatori a propriului sistem «due diligence», cu amendă de la 2.000 lei la 12.000 lei;
e) utilizarea necorespunzătoare de către operatori a unui sistem «due diligence» instituit de o organizaţie de monitorizare, cu amendă de la 2.000 lei la 12.000 lei.”
Art. II. - Prezenta hotărâre intră în vigoare la 30 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I.
PRIM-MINISTRU
MIHAI TUDOSE
Contrasemnează:
Viceprim-ministru, ministrul mediului,
Graţiela Leocadia Gavrilescu
p. Ministrul apelor şi pădurilor,
Stetco Istrate,
secretar de stat Ministrul afacerilor externe,
Teodor-Viorel Meleşcanu
Ministrul delegat pentru afaceri europene,
Victor Negrescu
Ministrul finanţelor publice,
Ionuţ Mişa
Bucureşti, 5 octombrie 2017.
Nr. 730.
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAŢIEI PUBLICE CENTRALE
AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU RESURSE MINERALE
privind încetarea concesiunii miniere de exploatare a nisipului şi pietrişului din perimetrul Chiciu, judeţul Călăraşi
Având în vedere:
- prevederile art. 31 lit. b) coroborate cu prevederile art. 32 din Legea minelor nr. 85/2003, cu modificările şi completările ulterioare;
- Referatul Direcţiei generale inspecţie şi supraveghere teritorială a activităţilor miniere şi operaţiunilor petroliere nr. 400.472 din 24.08.2017 privind verificarea îndeplinirii condiţiilor legale şi propunerea de aprobare a renunţării la Licenţa de concesiune nr. 1.922/2000,
în temeiul prevederilor art. 4 alin (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.419/2009 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale, cu modificările ulterioare,
preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale emite prezenta decizie.
Art. 1. - Concesiunea minieră de exploatare a nisipului şi pietrişului din perimetrul Chiciu, judeţul Călăraşi, convenită prin Licenţa de concesiune pentru exploatare nr. 1.922/2000, încheiată între Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale, în calitate de concedent, şi DUNAV SHIPPING COMPANY - S.R.L., cu sediul în Călăraşi, str. Rahova nr. 261, camera 2, judeţul Călăraşi, CUI 9354060, J51/112/1997, în calitate de concesionar, încetează la data publicării prezentei decizii.
Art. 2. - Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale,
Iulian Offenberg
Bucureşti, 29 septembrie 2017.
Nr. 23.
MINISTERUL APĂRĂRII NAŢIONALE
pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind elaborarea bugetelor de venituri şi cheltuieli ale unităţilor sanitare cu paturi din reţeaua sanitară a Ministerului Apărării Naţionale, aprobate prin Ordinul ministrului apărării naţionale nr. M.122/2013
Pentru aplicarea prevederilor art. 201 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
având în vedere Avizul Ministerului Sănătăţii nr. F.B. 6.812 din 11 iulie 2017,
în temeiul prevederilor art. 33 alin. (1) din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apărării Naţionale, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul apărării naţionale emite prezentul ordin.
Art. I. - Normele metodologice privind elaborarea bugetelor de venituri şi cheltuieli ale unităţilor sanitare cu paturi din reţeaua sanitară a Ministerului Apărării Naţionale, aprobate prin Ordinul ministrului apărării naţionale nr. M.122/2013, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 800 din 18 decembrie 2013, se modifică şi se completează după cum urmează:
1. La articolul 1 alineatul (1), litera b) se abrogă.
2. La articolul 4 alineatul (1), după litera I) se introduce o nouă literă, litera I1), cu următorul cuprins:
„I1) verificarea realităţii şi exactităţii datelor din situaţiile lunare privind execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli al spitalului şi transmiterea acestora către Ministerul Sănătăţii, cu avizul, la data, în formatul şi structura solicitate, potrivit prevederilor legale;”.
3. La articolul 6 alineatul (1), după litera p) se introduce o nouă literă, litera p1), cu următorul cuprins:
„p1) sume acordate de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Apărării Naţionale pentru finanţarea unor cheltuieli de administrare şi funcţionare, în condiţiile legii;”.
4. La articolul 8, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(2) în situaţia în care spitalul a rămas cu excedent la finele anului precedent, pentru utilizarea acestuia în noul exerciţiu bugetar se procedează după cum urmează:
a) excedentul se cuprinde în buget ca venit la cap. 40 «Operaţiuni financiare», paragraful 15 «Sume utilizate din excedentul anului precedent pentru efectuarea de cheltuieli»;
b) cheltuielile pentru exerciţiul curent se măresc în limita excedentului înregistrat la finele anului precedent şi care se află sub formă de disponibilităţi în contul curent deschis la Trezoreria Statului, astfel încât cheltuielile vor fi egale cu veniturile.”
5. La articolul 14, alineatele (2) şi (5) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
„(2) Cuantumul cheltuielilor aferente drepturilor de personal se aprobă potrivit prevederilor legale, cu avizul consiliului de administraţie, în cadrul bugetului de venituri şi cheltuieli al spitalului, conform anexei nr. 6.
.........................................................................................................................................
(5) Cheltuielile de capital se estimează ţinându-se cont de propunerile justificate ale secţiilor şi celorlalte structuri din compunerea spitalului, pe bază de documentaţii tehnice, în condiţiile legii; fundamentarea cheltuielilor de capital se realizează conform secţiunii a 3-a din capitolul III din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi altor dispoziţii legale din domeniul investiţiilor publice; cheltuielile de capital se înscriu în lista de investiţii, în condiţiile legii; în cadrul cheltuielilor de capital, cheltuielile din Fondul de dezvoltare al spitalului se evidenţiază distinct, în conformitate cu condiţiile cuprinse în prezentele norme metodologice.”
6. După articolul 15 se introduce un nou articol, articolul 151, Cu următorul cuprins:
„Art. 151, - (1) Spitalele pot beneficia de la bugetul de stat de sume pentru finanţarea unor cheltuieli de administrare şi funcţionare, conform legii, pentru: utilităţi, reparaţii curente, service aparatură medicală, mentenanţă, obiecte de inventar şi materiale consumabile specifice activităţilor. Aceste sume se prevăd în anexă separată la buget, conform modelului din anexa nr. 7. În nota de prezentare spre aprobare a bugetului de venituri şi cheltuieli al spitalului, prevăzută la art. 18 alin. (2), se explică necesitatea şi oportunitatea alocării acestor sume de la bugetul de stat.
(2) Spitalele beneficiază de la bugetul de stat de sume pentru finanţarea următoarelor funcţii şi structuri necesare executării activităţilor specifice Ministerului Apărării Naţionale, astfel:
a) structuri de pază a obiectivelor;
b) structura de securitate;
c) structura de expertiză medico-militară, expertiză medicală şi de evaluare a capacităţii de muncă;
d) centrul de asistenţă medicală multidisciplinară pentru militarii răniţi în teatrele de operaţii;
e) funcţii cu atribuţii specifice activităţii de stat major şi mobilizare;
f) funcţii cu atribuţii privind evidenţa contabilă/operativă şi gestionare a bunurilor materiale de resortul armament, geniu, chimic, transmisiuni;
g) funcţii cu atribuţii specifice activităţii de medicină dentară, care desfăşoară activităţi de asistenţă medicală pentru beneficiarii Legii nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare, Legii nr. 384/2006 privind statutul soldaţilor şi gradaţilor profesionişti, cu modificările şi completările şi ulterioare, şi Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 82/2006 pentru recunoaşterea meritelor personalului armatei participant la acţiuni militare şi acordarea unor drepturi acestuia şi urmaşilor celui decedat, aprobată cu modificări prin Legea nr. 111/2007, cu modificările şi completările ulterioare, pentru acoperirea diferenţei neasigurate din FNUASS;
h) funcţii cu atribuţii de evidenţă şi mânuire a documentelor clasificate specifice.”
7. Articolul 22 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 22. - (1) Execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli se derulează prin conturile deschise la unităţile teritoriale ale Trezoreriei Statului pe seama spitalului, iar operaţiunile respective sunt înregistrate în contabilitatea proprie, potrivit normelor şi procedurilor aprobate pentru instituţiile publice.
(2) Pentru veniturile încasate şi plăţile dispuse în limita bugetului de venituri şi cheltuieli pe subdiviziunile acestuia, spitalul are deschise la Trezoreria Statului următoarele conturi:
a) contul 20F dezvoltat pe surse pentru gestionarea încasărilor;
b) contul 23F dezvoltat pe clasificaţia economică - pentru gestionarea plăţilor.
c) în contul 560.01.xx «Disponibil curent al instituţiilor publice finanţate integral din venituri proprii» se înregistrează:
a) veniturile proprii încasate din activitatea de prestări de servicii medicale pe bază de contracte încheiate cu CASA OPSNAJ, acte adiţionale la contracte, venituri din servicii medicale la cerere;
b) venituri din închirieri, asociaţii investiţionale în domeniul medical ori de cercetare ştiinţifică medicală şi farmaceutică, editarea şi difuzarea unor publicaţii cu caracter medical, donaţii şi sponsorizări, alte surse.
(4) Operaţiunile efectuate şi evidenţiate în contul de la alin. (3) se înregistrează în mod corespunzător în contabilitatea proprie în conturile următoare:
a) 750.00.00 «Venituri din proprietate», cod 30.10;
b) 751.01.00 «Venituri din prestări de servicii şi alte activităţi», cod 33.10;
c) 751.04.00 «Diverse venituri», cod 36.10;
d) 751.05.00 «Transferuri voluntare, altele decât subvenţiile (donaţii şi sponsorizări)», cod 37.10;
e) 766.00.00 «Venituri din dobânzi», cod 31.10;
f) 772.01.00 «Subvenţii de la bugetul de stat», cod 42.10;
g) 772.02.00 «Subvenţii de la alte bugete», cod 43.10;
h) 775.00.00 «Finanţare din fonduri externe nerambursabile postaderare», cod 45.10;
i) 791.00.00 «Venituri din valorificarea unor bunuri ale statului», cod 39.10.”
8. La articolul 23, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 23. - (1) Potrivit dispoziţiilor pct. 5 din Normele metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.792/2002, cu modificările şi completările ulterioare, comandanţii spitalelor, în baza atribuţiilor pe care le îndeplinesc ca ordonatori terţiari de credite, au obligaţia organizării evidenţei creditelor bugetare aprobate, a angajamentelor bugetare şi legale, folosindu-se în acest scop conturile în afara bilanţului:
a) contul 8060000 «Credite bugetare aprobate»;
b) contul 8066000 «Angajamente bugetare»;
c) contul 8067000 «Angajamente legale»;
d) contul 8071000 «Credite de angajament aprobate»;
e) contul 8072000 «Credite de angajament angajate».”
9. La articolul 26 alineatul (1), litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins:
,,c) o cotă de 20% din excedentul bugetului de venituri şi cheltuieli înregistrat la finele exerciţiului financiar, numai dacă spitalul nu are obligaţii restante la data repartizării excedentului şi sunt acoperite în totalitate toate angajamentele legale râmase neachitate la finele anului precedent;”.
10. La articolul 26, alineatul (4) se abrogă.
11. Articolul 29 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 29. - Anexele nr. 1-7 fac parte integrantă din prezentele norme metodologice:
12. Anexa nr. 1 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1 la prezentul ordin.
13. După anexa nr. 5 se introduc două noi anexe, anexele nr. 6 şi 7, având cuprinsul prevăzut în anexele nr. 2 şi 3 la prezentul ordin.
Art. II. - Anexele nr. 1-3) fac parte integrantă din prezentul ordin.
Art. III. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul apărării naţionale,
Mihai-Viorel Fifor
Bucureşti, 26 septembrie 2017.
Nr. M.116.
ANEXA Nr. 1
(Anexa nr. 1 la normele metodologice)
- MODEL -
ROMÂNIA |
|
MINISTERUL APĂRĂRII NAŢIONALE |
|
SPITALUL MILITAR |
|
|
APROB |
|
ORDONATOR DE CREDITE IERARHIC SUPERIOR |
BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PENTRU ANUL ...........................................
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- mii lei - |
||||
Nr. crt. |
Capitol |
Subcap. |
Paragraf |
Denumirea indicatorilor |
Credite de angajament anual |
Prevederi anuale |
Trim. I |
Trim. II |
Trim. III |
Trim. IV |
||||
1. |
|
|
|
VENITURI TOTAL |
|
|
|
|
|
|
||||
2. |
|
|
|
I. VENITURI CURENTE |
|
|
|
|
|
|
||||
3. |
30.10 |
|
|
Venituri din proprietate |
|
|
|
|
|
|
||||
4. |
|
05 |
|
Venituri din concesiuni şi închirieri |
|
|
|
|
|
|
||||
5. |
|
|
30 |
Alte venituri din concesiuni şi închirieri de către instituţiile publice |
|
|
|
|
|
|
||||
6. |
31.10 |
|
|
Venituri din dobânzi |
|
|
|
|
|
|
||||
7. |
|
03 |
|
Alte venituri din dobânzi |
|
|
|
|
|
|
||||
8. |
33.10 |
|
|
Venituri din prestări de servicii şi alte activităţi |
|
|
|
|
|
|
||||
9. |
|
20 |
|
Venituri din cercetare |
|
|
|
|
|
|
||||
10. |
|
21 |
|
Venituri din contracte încheiate cu CASA OPSNAJ |
|
|
|
|
|
|
||||
11. |
|
30 |
|
Venituri din contracte încheiate cu DSPJ/DSPMB |
|
|
|
|
|
|
||||
12. |
|
50 |
|
Alte venituri din domeniul sănătăţii |
|
|
|
|
|
|
||||
13. |
36.10 |
|
|
Diverse venituri |
|
|
|
|
|
|
||||
14. |
|
50 |
|
Alte venituri |
|
|
|
|
|
|
||||
15. |
36.32 |
|
|
Venituri din anii precedenţi |
|
|
|
|
|
|
||||
16. |
|
01 |
|
Sume provenite din finanţarea bugetară a anilor precedenţi |
|
|
|
|
|
|
||||
17. |
37.10 |
|
|
Transferuri voluntare altele decât subvenţiile |
|
|
|
|
|
|
||||
18. |
|
01 |
|
Donaţii şi sponsorizări |
|
|
|
|
|
|
||||
19. |
40.10 |
|
|
OPERAŢIUNI FINANCIARE |
|
|
|
|
|
|
||||
20. |
|
15 |
|
Sume utilizate din excedentul anului precedent pentru efectuarea de cheltuieli |
|
|
|
|
|
|
||||
21. |
|
|
03 |
Sume utilizate de alte instituţii din excedentul anului precedent |
|
|
|
|
|
|
||||
22. |
41.10 |
|
|
ALTE OPERAŢIUNI FINANCIARE |
|
|
|
|
|
|
||||
23. |
|
06 |
|
Sume din excedentul anului precedent pentru acoperirea golurilor temporare de casă |
|
|
|
|
|
|
||||
24. |
|
|
|
II. SUBVENŢII |
|
|
|
|
|
|
||||
25. |
42.10 |
|
|
SUBVENŢII DE LA BUGETUL DE STAT |
|
|
|
|
|
|
||||
26. |
|
11 |
|
Subvenţii de la bugetul de stat pentru spitale (investiţii) |
|
|
|
|
|
|
||||
27. |
|
|
|
Acţiuni de sănătate |
|
|
|
|
|
|
||||
28. |
|
|
|
Investiţii, în condiţiile legii |
|
|
|
|
|
|
||||
29. |
|
|
|
Aparatură şi echipamente medicale |
|
|
|
|
|
|
||||
30. |
|
|
|
Reparaţii capitale |
|
|
|
|
|
|
||||
31. |
|
|
|
Alte cheltuieli |
|
|
|
|
|
|
||||
32. |
43.10 |
|
|
SUBVENŢII DE LA ALTE ADMINISTRAŢII |
|
|
|
|
|
|
||||
33. |
|
09 |
|
Subvenţii pentru instituţii publice (Transferuri) |
|
|
|
|
|
|
||||
34. |
|
33 |
|
Subvenţii din bugetul Fondului Naţional unic de asigurări de sănătate pentru acoperirea drepturilor salariale |
|
|
|
|
|
|
||||
35. |
45.10 |
|
|
Sume primite de la UE în contul plăţilor efectuate |
|
|
|
|
|
|
||||
36. |
|
02 |
|
Fondul Social European |
|
|
|
|
|
|
||||
37. |
|
|
02 |
Sume primite în contul plăţilor efectuate în anii precedenţi |
|
|
|
|
|
|
||||
38. |
Titlu |
Art. |
Alin. |
CHELTUIELI TOTAL (11.1. - 11.7.)- 66.10.06 |
|
|
|
|
|
|
||||
39. |
|
|
|
CHELTUIELI CURENTE |
|
|
|
|
|
|
||||
40. |
10 |
|
|
Titlul I - Cheltuieli de personal |
|
|
|
|
|
|
||||
41. |
|
10.01 |
|
Cheltuieli salariale în bani |
|
|
|
|
|
|
||||
42. |
|
|
01 |
Salarii de bază |
|
|
|
|
|
|
||||
43. |
|
|
05 |
Sporuri pentru condiţii de muncă |
|
|
|
|
|
|
||||
44. |
|
|
06 |
Alte sporuri |
|
|
|
|
|
|
||||
45. |
|
|
07 |
Ore suplimentare |
|
|
|
|
|
|
||||
46. |
|
|
08 |
Fond de premii |
|
|
|
|
|
|
||||
47. |
|
|
11 |
Fond aferent plăţii cu ora |
|
|
|
|
|
|
||||
48. |
|
|
13 |
Indemnizaţii de delegare - în ţară |
|
|
|
|
|
|
||||
49. |
|
|
14 |
Indemnizaţii de detaşare |
|
|
|
|
|
|
||||
50. |
|
|
30 |
Alte drepturi salariale în bani |
|
|
|
|
|
|
51. |
|
10.02 |
|
Cheltuieli salariale în natură |
|
|
|
|
|
|
52. |
|
|
02 |
Norme de hrană |
|
|
|
|
|
|
53. |
|
|
03 |
Uniforme şi echipament obligatoriu |
|
|
|
|
|
|
54. |
|
|
05 |
Transportul la şi de la locul de muncă |
|
|
|
|
|
|
55. |
|
|
30 |
Alte drepturi salariale în natură |
|
|
|
|
|
|
56. |
|
10.03 |
|
Contribuţii |
|
|
|
|
|
|
57. |
|
|
01 |
Contribuţii de asigurări sociale de stat |
|
|
|
|
|
|
58. |
|
|
02 |
Contribuţii de asigurări de şomaj |
|
|
|
|
|
|
59. |
|
|
03 |
Contribuţii de asigurări sociale de sănătate |
|
|
|
|
|
|
60. |
|
|
06 |
Contribuţii pt. concedii şi indemnizaţii |
|
|
|
|
|
|
61. |
|
|
07 |
Fond de garantare a creanţelor salariale |
|
|
|
|
|
|
62. |
20 |
|
|
Titlul II - Bunuri şi servicii |
|
|
|
|
|
|
63. |
|
20.01 |
|
Bunuri şi servicii |
|
|
|
|
|
|
64. |
|
|
01 |
Furnituri de birou |
|
|
|
|
|
|
65. |
|
|
02 |
Materiale pentru curăţenie |
|
|
|
|
|
|
66. |
|
|
03 |
Încălzit, iluminat şi forţă motrică |
|
|
|
|
|
|
67. |
|
|
04 |
Apă, canal şi salubritate |
|
|
|
|
|
|
68. |
|
|
05 |
Carburanţi şi lubrifianţi |
|
|
|
|
|
|
69. |
|
|
06 |
Piese de schimb |
|
|
|
|
|
|
70. |
|
|
07 |
Transport |
|
|
|
|
|
|
71. |
|
|
08 |
Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet |
|
|
|
|
|
|
72. |
|
|
09 |
Materiale şi prestări servicii cu caracter funcţional |
|
|
|
|
|
|
73. |
|
|
30 |
Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi funcţionare |
|
|
|
|
|
|
74. |
|
20.02 |
|
Reparaţii curente |
|
|
|
|
|
|
75. |
|
20.03 |
|
Hrană |
|
|
|
|
|
|
76. |
|
|
01 |
Hrană pentru oameni |
|
|
|
|
|
|
77. |
|
|
02 |
Hrană pentru animale |
|
|
|
|
|
|
78. |
|
20.04 |
|
Medicamente şi materiale sanitare |
|
|
|
|
|
|
79. |
|
|
01 |
Medicamente |
|
|
|
|
|
|
80. |
|
|
02 |
Materiale sanitare |
|
|
|
|
|
|
81. |
|
|
03 |
Reactivi |
|
|
|
|
|
|
82. |
|
|
04 |
Dezinfectanţi |
|
|
|
|
|
|
83. |
|
20.05 |
|
Bunuri de natura obiectelor de inventar |
|
|
|
|
|
|
84. |
|
|
01 |
Uniforme şi echipament |
|
|
|
|
|
|
85. |
|
|
03 |
Lenjerie şi accesorii de pat |
|
|
|
|
|
|
86. |
|
|
30 |
Alte obiecte de inventar |
|
|
|
|
|
|
87. |
|
20.06 |
|
Deplasări, detaşări, transferări |
|
|
|
|
|
|
88. |
|
|
01 |
Deplasări interne, detaşări, transferări |
|
|
|
|
|
|
89. |
|
20.09 |
|
Materiale de laborator |
|
|
|
|
|
|
90. |
|
20.10 |
|
Cercetare-dezvoltare |
|
|
|
|
|
|
91. |
|
20.11 |
|
Cărţi, publicaţii şi materiale documentare |
|
|
|
|
|
|
92. |
|
20.14 |
|
Protecţia muncii |
|
|
|
|
|
|
93. |
|
20.13 |
|
Pregătire profesională |
|
|
|
|
|
|
94. |
|
20.30 |
|
Alte cheltuieli |
|
|
|
|
|
|
95. |
|
|
03 |
Prime de asigurare non viaţă |
|
|
|
|
|
|
96. |
|
|
04 |
Chirii |
|
|
|
|
|
|
97. |
|
|
30 |
Alte cheltuieli eu bunuri şi servicii |
|
|
|
|
|
|
98. |
51 |
|
|
Titlul VI - Transferuri între unităţi ale administraţiei publice |
|
|
|
|
|
|
99. |
|
51,01 |
|
Transferuri curente |
|
|
|
|
|
|
100. |
|
|
26 |
Transf. priv. c.a.s.s. pt. persoanele aflate în concediu pt. creşterea copilului |
|
|
|
|
|
|
101. |
56 |
|
|
TITLUL VIII Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile (FLN) postaderare |
|
|
|
|
|
|
102. |
57 |
|
|
TITLUL IX Asistenţă socială |
|
|
|
|
|
|
103. |
|
57.01 |
|
Asigurări sociale |
|
|
|
|
|
|
104. |
|
57.01 |
03 |
Plăţi compensatorii |
|
|
|
|
|
|
105. |
|
57.02 |
|
Ajutoare sociale |
|
|
|
|
|
|
106. |
|
57.02 |
01 |
Ajutoare sociale în numerar |
|
|
|
|
|
|
107. |
59 |
|
|
TITLUL X Alte cheltuieli |
|
|
|
|
|
|
108. |
|
59.01 |
|
Burse |
|
|
|
|
|
|
109. |
|
59.17 |
|
Despăgubiri civile |
|
|
|
|
|
|
110. |
70 |
|
|
CHELTUIELI DE CAPITAL |
|
|
|
|
|
|
111. |
71 |
|
|
TITLUL XI - Active nefinanciare |
|
|
|
|
|
|
112. |
|
71.01 |
|
Active fixe |
|
|
|
|
|
|
113. |
|
|
01 |
Construcţii |
|
|
|
|
|
|
114. |
|
|
01.01 |
Investiţii noi şi în continuare |
|
|
|
|
|
|
115. |
|
|
02 |
Maşini, echipamente şi mijloace de transport |
|
|
|
|
|
|
1 16. |
|
|
03 |
Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale |
|
|
|
|
|
|
1 17. |
|
|
30 |
Alte active fixe |
|
|
|
|
|
|
118. |
|
71.03 |
|
Reparaţii capitale aferente activelor fixe |
|
|
|
|
|
|
119. |
|
|
|
II. 1. - Cheltuieli din venituri CASA OPSNAJ |
|
|
|
|
|
|
120. |
|
|
|
CHELTUIELI CURENTE |
|
|
|
|
|
|
121. |
10 |
|
|
Titlul I - Cheltuieli de personal |
|
|
|
|
|
|
122. |
|
10.01 |
|
Cheltuieli salariale în bani |
|
|
|
|
|
|
123. |
|
|
01 |
Salarii de bază |
|
|
|
|
|
|
124. |
|
|
05 |
Sporuri pentru condiţii de muncă |
|
|
|
|
|
|
125. |
|
|
06 |
Alte sporuri |
|
|
|
|
|
|
126. |
|
|
07 |
Ore suplimentare |
|
|
|
|
|
|
127. |
|
|
08 |
Fond de premii |
|
|
|
|
|
|
128. |
|
|
11 |
Fond aferent plăţii cu ora |
|
|
|
|
|
|
129. |
|
|
13 |
Indemnizaţii de delegare în ţară |
|
|
|
|
|
|
130. |
|
|
14 |
Indemnizaţii de detaşare în ţară |
|
|
|
|
|
|
131. |
|
|
30 |
Alte drepturi salariale în bani |
|
|
|
|
|
|
132. |
|
10.02 |
|
Cheltuieli salariale în natură |
|
|
|
|
|
|
133. |
|
|
02 |
Norme de hrană |
|
|
|
|
|
|
134. |
|
|
03 |
Uniforme şi echipament obligatoriu |
|
|
|
|
|
|
135. |
|
|
30 |
Alte drepturi salariate în natură |
|
|
|
|
|
|
136. |
|
10.03 |
|
Contribuţii |
|
|
|
|
|
|
137. |
|
|
01 |
Contribuţii de asigurări sociale de stat |
|
|
|
|
|
|
138. |
|
|
02 |
Contribuţii de asigurări de şomaj |
|
|
|
|
|
|
139. |
|
|
03 |
Contribuţii de asigurări sociale de sănătate |
|
|
|
|
|
|
140. |
|
|
06 |
Cotă contribuţie pt. concedii şi indemnizaţii |
|
|
|
|
|
|
141. |
|
|
07 |
Fond de garantare a creanţelor salariale |
|
|
|
|
|
|
142. |
20 |
|
|
Titlul II - Bunuri şi servicii |
|
|
|
|
|
|
143. |
|
20.01 |
|
Bunuri şi servicii |
|
|
|
|
|
|
144. |
|
|
01 |
Furnituri de birou |
|
|
|
|
|
|
145. |
|
|
02 |
Materiale pentru curăţenie |
|
|
|
|
|
|
146. |
|
|
03 |
Încălzit, iluminat şi forţă motrică |
|
|
|
|
|
|
147. |
|
|
04 |
Apă, canal şi salubritate |
|
|
|
|
|
|
148. |
|
|
05 |
Carburanţi şi lubrifianţi |
|
|
|
|
|
|
149. |
|
|
06 |
Piese de schimb |
|
|
|
|
|
|
150. |
|
|
07 |
Transport |
|
|
|
|
|
|
151. |
|
|
08 |
Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet |
|
|
|
|
|
|
152. |
|
|
09 |
Materiale şi prestări servicii cu caracter funcţional |
|
|
|
|
|
|
153. |
|
|
30 |
Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi funcţionare |
|
|
|
|
|
|
154. |
|
20.02 |
|
Reparaţii curente |
|
|
|
|
|
|
155. |
|
20.03 |
|
Hrană |
|
|
|
|
|
|
156. |
|
|
01 |
Hrană pentru oameni |
|
|
|
|
|
|
157. |
|
|
02 |
Hrană pentru animale |
|
|
|
|
|
|
158. |
|
20.04 |
|
Medicamente şi materiale sanitare |
|
|
|
|
|
|
159. |
|
|
01 |
Medicamente |
|
|
|
|
|
|
160. |
|
|
02 |
Materiale sanitare |
|
|
|
|
|
|
161. |
|
|
03 |
Reactivi |
|
|
|
|
|
|
162. |
|
|
04 |
Dezinfectanţi |
|
|
|
|
|
|
163. |
|
20.05 |
|
Bunuri de natura obiectelor de inventar |
|
|
|
|
|
|
164. |
|
|
01 |
Uniforme şi echipament |
|
|
|
|
|
|
165. |
|
|
03 |
Lenjerie şi accesorii de pat |
|
|
|
|
|
|
166. |
|
|
30 |
Alte obiecte de inventar |
|
|
|
|
|
|
167. |
|
20,06 |
|
Deplasări, detaşări, transferări |
|
|
|
|
|
|
168. |
|
|
01 |
Deplasări interne, detaşări, transferări |
|
|
|
|
|
|
169. |
|
20.09 |
|
Materiale de laborator |
|
|
|
|
|
|
170. |
|
20.11 |
|
Cărţi, publicaţii şi materiale documentare |
|
|
|
|
|
|
171. |
|
20.12 |
|
Consultanţă şi expertiză |
|
|
|
|
|
|
172. |
|
20.13 |
|
Pregătire profesională |
|
|
|
|
|
|
173. |
|
20.14 |
|
Protecţia muncii |
|
|
|
|
|
|
174. |
|
20.30 |
|
Alte cheltuieli |
|
|
|
|
|
|
175. |
|
|
03 |
Prime de asigurare non viaţă |
|
|
|
|
|
|
176. |
|
|
04 |
Chirii |
|
|
|
|
|
|
177. |
|
|
30 |
Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii |
|
|
|
|
|
|
178. |
56 |
|
|
TITLUL VIII Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile (FEN) postaderare |
|
|
|
|
|
|
179. |
70 |
|
|
CHELTUIELI DE CAPITAL |
|
|
|
|
|
|
180. |
71 |
|
|
TITLUL X - Active nefinanciare |
|
|
|
|
|
|
181. |
|
71.01 |
|
Active fixe |
|
|
|
|
|
|
182. |
|
|
01 |
Construcţii |
|
|
|
|
|
|
183. |
|
|
01,01 |
Investiţii noi şi în continuare |
|
|
|
|
|
|
184. |
|
|
02 |
Maşini, echipamente şi mijloace de transport |
|
|
|
|
|
|
185. |
|
|
03 |
Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale |
|
|
|
|
|
|
186. |
|
|
30 |
Alte active fixe |
|
|
|
|
|
|
187. |
|
71.03 |
|
Reparaţii capitale aferente activelor fixe |
|
|
|
|
|
|
188. |
|
|
|
II.2. - Cheltuieli din venituri proprii |
|
|
|
|
|
|
189. |
|
|
|
CHELTUIELI CURENTE |
|
|
|
|
|
|
190. |
10 |
|
|
Titlul I - Cheltuieli de personal |
|
|
|
|
|
|
191. |
|
10.01 |
|
Cheltuieli salariate în bani |
|
|
|
|
|
|
192. |
|
|
01 |
Salarii de bază |
|
|
|
|
|
|
193. |
|
|
05 |
Sporuri pentru condiţii de muncă |
|
|
|
|
|
|
194. |
|
|
06 |
Alte sporuri |
|
|
|
|
|
|
195. |
|
|
07 |
Ore suplimentare |
|
|
|
|
|
|
196. |
|
|
08 |
Fond de premii |
|
|
|
|
|
|
197. |
|
|
11 |
Fond aferent plăţii cu ora |
|
|
|
|
|
|
198. |
|
|
13 |
Indemnizaţii de delegare în ţară |
|
|
|
|
|
|
199. |
|
|
30 |
Alte drepturi salariale în bani |
|
|
|
|
|
|
200. |
|
10.02 |
|
Cheltuieli salariale în natură |
|
|
|
|
|
|
201. |
|
|
02 |
Norme de hrană |
|
|
|
|
|
|
202. |
|
|
03 |
Uniforme şi echipament obligatoriu |
|
|
|
|
|
|
203. |
|
|
30 |
Alte drepturi salariale în natură |
|
|
|
|
|
|
204. |
|
10.03 |
|
Contribuţii |
|
|
|
|
|
|
205. |
|
|
01 |
Contribuţii de asigurări sociale de stat |
|
|
|
|
|
|
206. |
|
|
02 |
Contribuţii de asigurări de şomaj |
|
|
|
|
|
|
207. |
|
|
03 |
Contribuţii de asigurări sociale de sănătate |
|
|
|
|
|
|
208. |
|
|
06 |
Cotă contribuţie pt. concedii şi indemnizaţii |
|
|
|
|
|
|
209. |
20 |
|
|
Titlul II - Bunuri şi servicii |
|
|
|
|
|
|
210. |
|
20.01 |
|
Bunuri şi servicii |
|
|
|
|
|
|
211. |
|
|
01 |
Furnituri de birou |
|
|
|
|
|
|
212. |
|
|
02 |
Materiale pentru curăţenie |
|
|
|
|
|
|
213. |
|
|
03 |
Încălzit, iluminat şi forţă motrică |
|
|
|
|
|
|
214. |
|
|
04 |
Apă, canal şi salubritate |
|
|
|
|
|
|
215. |
|
|
05 |
Carburanţi şi lubrifianţi |
|
|
|
|
|
|
216. |
|
|
06 |
Piese de schimb |
|
|
|
|
|
|
217. |
|
|
07 |
Transport |
|
|
|
|
|
|
218, |
|
|
08 |
Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet |
|
|
|
|
|
|
219. |
|
|
09 |
Materiale şi prestări servicii cu caracter funcţional |
|
|
|
|
|
|
220. |
|
|
30 |
Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi funcţionare |
|
|
|
|
|
|
22 J. |
|
20.02 |
|
Reparaţii curente |
|
|
|
|
|
|
222. |
|
20.03 |
|
Hrană |
|
|
|
|
|
|
223. |
|
|
01 |
Hrană pentru oameni |
|
|
|
|
|
|
224. |
|
|
02 |
Hrană pentru animale |
|
|
|
|
|
|
225. |
|
20.04 |
|
Medicamente şi materiale sanitare |
|
|
|
|
|
|
226. |
|
|
01 |
Medicamente |
|
|
|
|
|
|
227. |
|
|
02 |
Materiale sanitare |
|
|
|
|
|
|
228. |
|
|